Ali Cihangiroğlu 2 Mayıs 2013 Paylaş 2 Mayıs 2013 (düzenlendi) Onlar rakip olamaz zaten, üstelik pilotajda iyiyse zor fiesta standartında zaten iyi yol tutan bir model. ben olması gerekenleri yazıyorum. bu haliyle çok fazla zorlamak çok mantıklı değil. ben yol tutuşunu iyileştirmek için 17 oz racing superturismo jant, 205 40 17 y serisi kumho le sport lastik, vogtland 3,5 yay, weichers alüminyum kule gergisi taktım. şimdiki yol tutuşunu anlatmama gerek yok heralde. 17" ile arabayı zorluyorsun ama, kule gergisi vs. işe yarar birazcık, box yada yazılımla yakıt düşmesi imkansızdır bu arada, güç artarsa yakıtta artar... 2 Mayıs 2013 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Hasan Tahsin Şipit 2 Mayıs 2013 Paylaş 2 Mayıs 2013 mert çok zorlarsın ama htş gene alır yerden 3 cm Kardooog. İçinizden geçerim. Yorum bağlantısı
Mustafa İbrahim Karataş 2 Mayıs 2013 Paylaş 2 Mayıs 2013 jantları taktıktan sonra aracın deposunu fulledim ve km yi sıfırladım. sadece 100 km şehir dışı kullandım. gerisi tamamen şehir içi. şu anda 600 km deyim ve daha çeyrek depo var. ort. tüketim 5.6 ve 5.7 arasında gösteriyor. nasıl olduğunu bende anlamıyorum. inşallah böyle devam eder. Yorum bağlantısı
Taner Gündüz 2 Mayıs 2013 Paylaş 2 Mayıs 2013 gaza hiç basmıyorsanız normaldir. ş.dışı full depo 800 km giden fiestada var. ama gazlarsanız tüketim haliyle artacaktır. heleki 17 jantla hayli artacaktır. Yorum bağlantısı
Koray Sezginer 4 Mayıs 2013 Paylaş 4 Mayıs 2013 2008 model fiesta aracımda 3.5 eibach yay 16 jant 45 yanak olmasına rağmen 2 hafta önce yerler hafif ıslakken viraj dönüşünde aracımın arkadan kontrolunu kaybettim ve spinler atarak bariyere çıktım .. kısada ne yolda ne virajda fiestaya güvenmeyin sakin kullanın.. Yorum bağlantısı
Taner Gündüz 4 Mayıs 2013 Paylaş 4 Mayıs 2013 2008 model fiesta aracımda 3.5 eibach yay 16 jant 45 yanak olmasına rağmen 2 hafta önce yerler hafif ıslakken viraj dönüşünde aracımın arkadan kontrolunu kaybettim ve spinler atarak bariyere çıktım .. kısada ne yolda ne virajda fiestaya güvenmeyin sakin kullanın.. o hafif ıslaklık sabun gibidir. jant lastik araç fark etmez kayar . Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 4 Mayıs 2013 Paylaş 4 Mayıs 2013 Önceki mondeomda arka amortisörlerim koni idi, yani ayarlı idi.. Basit virajlarda esp'nin devreye girip arabayı toparladığını hissettim.. Çağlar dedim.. Kayıyor bu araba. Amortisörleri sök bana yolla dedi.. O bana iki tane standart yeni amortisör yolladı, ben ona konileri yolladım.. Ondan sonra bir daha esp lambası görmedim.. Yani standart Amortisör daha mı iyi Abi yoksa ayarsızmıydı ? iPhone ile Tapatalk 2 kullanılarak gönderildi Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 4 Mayıs 2013 Paylaş 4 Mayıs 2013 Yani standart Amortisör daha mı iyi Abi yoksa ayarsızmıydı ? 2002'deki Koni ayarsızdı İlteber... Ayarlayamadım ve ayarlatamadım burada.. bu sebeple orjinal amortisör bana ilaç olmuştu... Ancak... 2006'daki koniler, öyle kıvamında öyle güzel ayarlanmış ki.. Üstüne basa basa söylemek istiyorum.. Tren yolunda gibi gitmek kavramını yeni hissettim ben.. Varmış böyle bir kavram.. Ben daha önce öyle gittiğimi zannediyormuşum... Bu arabanın bu hali ile dönmeyeceği bölünmüş yol virajı yoktur bence... Yapan güzel yapmış ama takıp ayarlayandan Allah razı olsun... Ben bundan sonra çok radara düşerim gibi geliyor bana 1 Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 4 Mayıs 2013 Paylaş 4 Mayıs 2013 (düzenlendi) 2002'deki Koni ayarsızdı İlteber... Ayarlayamadım ve ayarlatamadım burada.. bu sebeple orjinal amortisör bana ilaç olmuştu... Ancak... 2006'daki koniler, öyle kıvamında öyle güzel ayarlanmış ki.. Üstüne basa basa söylemek istiyorum.. Tren yolunda gibi gitmek kavramını yeni hissettim ben.. Varmış böyle bir kavram.. Ben daha önce öyle gittiğimi zannediyormuşum... Bu arabanın bu hali ile dönmeyeceği bölünmüş yol virajı yoktur bence... Yapan güzel yapmış ama takıp ayarlayandan Allah razı olsun... Ben bundan sonra çok radara düşerim gibi geliyor bana Oktaykan Power diyorum Abi ozaman her ayar için 150 TL Bende yakında Konilenicem inşallah.. Bende yüksek bir hızda savrulduğumfan bu kararı aldım 4 Mayıs 2013 tarihinde İ.Göksel Yaman tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 4 Mayıs 2013 Paylaş 4 Mayıs 2013 Oktaykan Power diyorum Abi ozaman her ayar için 150 TL Bilen birinin ayarlaması şart.. Yorum bağlantısı
Caglayan Celiker 5 Mayıs 2013 Paylaş 5 Mayıs 2013 gaza hiç basmıyorsanız normaldir. ş.dışı full depo 800 km giden fiestada var. ama gazlarsanız tüketim haliyle artacaktır. heleki 17 jantla hayli artacaktır. ben 34 lt ile 794 km gittim. (ki 4 te yada 5 te biri şehiriçi) full depo 42 lt diye biliyorum. yanılıyormuyum. Yorum bağlantısı
İsmail Can2 7 Mayıs 2013 Paylaş 7 Mayıs 2013 Eski fiestamda 175-65-14 ölçülerindeki lastiklerle virajlarda kayma durumu çok oluyordu,şu anda arabamda 195-50-15 ölçülerinde lastik kullanıyorum ve kayma problemi hiç yaşamadım.Araba resmen asfalta yapışıyor.Bu da bana güven veriyor. 2 Yorum bağlantısı
Koray Sezginer 8 Mayıs 2013 Paylaş 8 Mayıs 2013 aman diyim virajlara hızlı girmeyin.. 195/45/16 lastiklerle ıslak zaminde hafif bir virajı alırken arkası kaydı vede spin atarak kaza yaptım 3.5 mm eibach olmasına rağmen.. Yorum bağlantısı
Murat Yalçın 12 Mayıs 2013 Paylaş 12 Mayıs 2013 Bugun benim bizim başımızada geldi maslakta , telekom arenaya dogru kıvrılırken ortalama 80 km hız da arka birden savurdu kaydı yalpa yaptı , anladımki fiestayla bu hızlarla virajlara girilmez , sebebi nedir bilmiyorum hız olabilir veya diğer fiestalarda da aynımıdır bir fikrim yok ama kuru ve düzgün bir zemin sonucta ne olursa olsun sonuçta donanımı zengin olmayan my fiesta serisi ABS dışında başka bir ekstrası yok sanırım ESP vs. Yorum bağlantısı
Misafir 15 Mayıs 2013 Paylaş 15 Mayıs 2013 Aynen bende 4 leventten arenaya doğru dönerken çok savurdu zor toparladım. Bu arabalar ile virajlara hızlı girmemek lazım. Babamın Taunusu ile gözüm kapalı giriyordum virajlara Yorum bağlantısı
Bülent Şahin-2 15 Mayıs 2013 Yazar Paylaş 15 Mayıs 2013 Vaybe tek değilmişim çok ilğinç bir durum bence neden hemen savruluyoruz yaaa Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 15 Mayıs 2013 Paylaş 15 Mayıs 2013 Bugun benim bizim başımızada geldi maslakta , telekom arenaya dogru kıvrılırken ortalama 80 km hız da arka birden savurdu kaydı yalpa yaptı , anladımki fiestayla bu hızlarla virajlara girilmez , sebebi nedir bilmiyorum hız olabilir veya diğer fiestalarda da aynımıdır bir fikrim yok ama kuru ve düzgün bir zemin sonucta ne olursa olsun sonuçta donanımı zengin olmayan my fiesta serisi ABS dışında başka bir ekstrası yok sanırım ESP vs. levennten gelip sola mı, maslaktan gelip sağa mı dönerken? her iki virajda da farklı yerde yolda zeminde/tasarımda kusur var, ayırıca özelikle maslak gelince yanlış apex alınırsa da sorun çıkar, dün o virajda kamyon devrilmişti Yorum bağlantısı
Taner Gündüz 16 Mayıs 2013 Paylaş 16 Mayıs 2013 1.5 yıllık fiesta kullanıcısıyım tecrübeyle sabittir 16 inç jantlada kullandım 14 inç orjinal jant ebatlarıyla şuanda kullanıyorum. bir kez olsun savrulmuşluğum yok yeri geldiğinde virajda bmw yi alt etmişliğim vardır... benim anladığım ve düşündüğüm savrulan arkadaşlar sınırları gerçekten çok mu zorluyor acaba 2 Yorum bağlantısı
Mehmet Gürcüoglu 16 Mayıs 2013 Paylaş 16 Mayıs 2013 levennten gelip sola mı, maslaktan gelip sağa mı dönerken? her iki virajda da farklı yerde yolda zeminde/tasarımda kusur var, ayırıca özelikle maslak gelince yanlış apex alınırsa da sorun çıkar, dün o virajda kamyon devrilmişti Türkiye'de hangi yol ne kadar düzgün ki... Bu yol tutuş testleri pistlerde yapılmalı. iki sene önce kop dağını inerken 60lı hızlarda giderken virajı alamamıştım. İlk önce anlam verememiştim çünkü hata yapmamıştım. sonra dönüp baktığımda yolda ufak bir mucıra denk gelmişim. Şimdi bu fiestanın suçu değil ki 1.5 yıllık fiesta kullanıcısıyım tecrübeyle sabittir 16 inç jantlada kullandım 14 inç orjinal jant ebatlarıyla şuanda kullanıyorum. bir kez olsun savrulmuşluğum yok yeri geldiğinde virajda bmw yi alt etmişliğim vardır... benim anladığım ve düşündüğüm savrulan arkadaşlar sınırları gerçekten çok mu zorluyor acaba hangi bmw imiş o çok merak ettim tabi sürücüsünü de Fiesta ve segmentindeki araçlarla 150+ yüksek hızlı geniş virajlara girmek mantıklı değil. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 16 Mayıs 2013 Paylaş 16 Mayıs 2013 1.5 yıllık fiesta kullanıcısıyım tecrübeyle sabittir 16 inç jantlada kullandım 14 inç orjinal jant ebatlarıyla şuanda kullanıyorum. bir kez olsun savrulmuşluğum yok yeri geldiğinde virajda bmw yi alt etmişliğim vardır... benim anladığım ve düşündüğüm savrulan arkadaşlar sınırları gerçekten çok mu zorluyor acaba Onlar yeni kasa Taner kardeşim, ne varsa eskilerde var dimi ama, yoldan çıkmaz, mazot bitmez, egr direk iptal olur, banamısın demez, ha kırkyılda bir geri dönüş oringi kaçırır, onuda 30 dk. da değişirim, nasılsa 4 tanesi 1.6 tl. 2 Yorum bağlantısı
Taner Gündüz 16 Mayıs 2013 Paylaş 16 Mayıs 2013 Türkiye'de hangi yol ne kadar düzgün ki... Bu yol tutuş testleri pistlerde yapılmalı. iki sene önce kop dağını inerken 60lı hızlarda giderken virajı alamamıştım. İlk önce anlam verememiştim çünkü hata yapmamıştım. sonra dönüp baktığımda yolda ufak bir mucıra denk gelmişim. Şimdi bu fiestanın suçu değil ki hangi bmw imiş o çok merak ettim tabi sürücüsünü de Fiesta ve segmentindeki araçlarla 150+ yüksek hızlı geniş virajlara girmek mantıklı değil. ben 150 + üstü esp si olamayan bir araç için zorlu bir virajdır. her arabayla girilmez. . bmw yi merak ettiysen 2006 320 d bizim izmirde çevreyolunun meşhur bir virajı vardır bucadan bornovaya ben orayı çok seviyorum. bmw beni yolda biraz ayar etti düzde virajda fena ezdim onu onun 90 ile girdiği zorladığı virajı ben 110 km ile girdim adamın suratındaki poz hafızamda kayıtlı ben fiestaya virajda güveniyorum. ama bunun yanında lastiklerime amatisörüme frenlerime herşeyin bakımını aksatmadan yapıyorum. 2 Yorum bağlantısı
Mehmet Gürcüoglu 16 Mayıs 2013 Paylaş 16 Mayıs 2013 ben 150 + üstü esp si olamayan bir araç için zorlu bir virajdır. her arabayla girilmez. . bmw yi merak ettiysen 2006 320 d bizim izmirde çevreyolunun meşhur bir virajı vardır bucadan bornovaya ben orayı çok seviyorum. bmw beni yolda biraz ayar etti düzde virajda fena ezdim onu onun 90 ile girdiği zorladığı virajı ben 110 km ile girdim adamın suratındaki poz hafızamda kayıtlı ben fiestaya virajda güveniyorum. ama bunun yanında lastiklerime amatisörüme frenlerime herşeyin bakımını aksatmadan yapıyorum. ya 3.20nin ki şöför değil yada sen rüya gördün gerçek zannediyorsun Yorum bağlantısı
Taner Gündüz 16 Mayıs 2013 Paylaş 16 Mayıs 2013 ya 3.20nin ki şöför değil yada sen rüya gördün gerçek zannediyorsun ben pek rüya görmem . her gün o otobandan gider gelirim... bu arabayı ilk aldığımda pek fazla bir beklentim yoktu. ama arada böyle oyunlar oynamak hoşuma gidiyor. Mesela yeni kasa fiesta 1.4 dizellerl geçmek gibi 2 Yorum bağlantısı
Mehmet Gürcüoglu 16 Mayıs 2013 Paylaş 16 Mayıs 2013 ben pek rüya görmem . her gün o otobandan gider gelirim... bu arabayı ilk aldığımda pek fazla bir beklentim yoktu. ama arada böyle oyunlar oynamak hoşuma gidiyor. Mesela yeni kasa fiesta 1.4 dizellerl geçmek gibi arasıra oynamak iyidir ama genede güvenip fiestayı çok zorlama Benim de astra yemişliğim vardır ama tabi bmw nin yanında tırt kalır bu arada jantların kaçtı bu oyunu oynarken? Yorum bağlantısı
Taner Gündüz 16 Mayıs 2013 Paylaş 16 Mayıs 2013 16 ile de oynamışlığım var 14 ilede aynı kasa fiesta ile çok roll yapmışlığımız var . her 2 jantlada kalkmıştık. tabi 14 ile daha bir seri. şuanda standart 175 65 14 Yorum bağlantısı
Recommended Posts