Fırat Toptaş 30 Temmuz 2013 Yazar Paylaş 30 Temmuz 2013 Araba o kadar hızlı olmuş ki kamera hızına yetişemedi .Şaka bir yana bende uzun videoyu beklemekteyim.Yapılan çalışmalara da maşallah diyelim bu nadir araç nazara uğramasın Teşekkürler uzun videoyu koyucam en kısa zamanda cok ugrasdık emeğimizin karsılıgını almak güzel bir duygu Eskiden olsa 90'ı geçen video koyma derdin Gittikçe gençleşiyorsun Emmi Geçlik başa bela 4 Yorum bağlantısı
Fırat Toptaş 3 Ağustos 2013 Yazar Paylaş 3 Ağustos 2013 video merakla bekleniyor.. en kısa sürede Yorum bağlantısı
Mehmet Eren 8 Ağustos 2013 Paylaş 8 Ağustos 2013 Çeşitli videolar istiyoruz dostum Rolantideyken kaput açıkken, kalkışta , havalanırken, iniş takımları açılırken, yüksek irtifa alçak irtifa vb.. 1 Yorum bağlantısı
Fırat Toptaş 9 Ağustos 2013 Yazar Paylaş 9 Ağustos 2013 Çeşitli videolar istiyoruz dostum Rolantideyken kaput açıkken, kalkışta , havalanırken, iniş takımları açılırken, yüksek irtifa alçak irtifa vb.. elimizden geldiği kadar video cekicez 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Eren 9 Ağustos 2013 Paylaş 9 Ağustos 2013 acilen değil ama çabuk çabuk çekelim de buraya koyalım 1 Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 9 Ağustos 2013 Paylaş 9 Ağustos 2013 elimizden geldiği kadar video cekicez bizim inancımız yıkıldı, istanbula geldin iftara bile gelmediniz. Yorum bağlantısı
Furkan Avcı 9 Ağustos 2013 Paylaş 9 Ağustos 2013 12 sayfa olmuş ve güzel bir video yok, her yeni mesajda hayal kırıklığı. Bu konuyu yönetime şikayet ediyorum, üyelerin moralini bozmaya ve hayal kırıklığına sebep oluyor 5 Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 9 Ağustos 2013 Paylaş 9 Ağustos 2013 Tamam tamam video bu gece benden gelir 3 Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 9 Ağustos 2013 Paylaş 9 Ağustos 2013 Araçtaki EGT Sensörü probleminden dolayı, çıtırdan takılmak zorunda kaldık..video çekemedik.. Bu hafta içi problem giderildikten sonra, inşallah videolar peşi sıra gelir.. Vesile ile Fırat ile tanıştık. Sağolsun hoş sohbeti ve kahvesi ićin kendisine teşekkür ederim.. 2 Yorum bağlantısı
Fırat Toptaş 9 Ağustos 2013 Yazar Paylaş 9 Ağustos 2013 acilen değil ama çabuk çabuk çekelim de buraya koyalım Acele etmeye gerek yok temiz olsun düzgün olaun sağlıklı olsun egt sorununuzu hallettikdn sonra inşallah hem canlı görüceksiniz aracı istanbulda hemde peşi sıra bideolar gelicek 12 sayfa olmuş ve güzel bir video yok, her yeni mesajda hayal kırıklığı. Bu konuyu yönetime şikayet ediyorum, üyelerin moralini bozmaya ve hayal kırıklığına sebep oluyor İşleri bittikden sonra kendimi çok güzel affettiririm videolarla sıkıntı yok ) site yönetimi o videolardan dolayı affedildin kardeşim bile der o derece yani ) 1 Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 9 Ağustos 2013 Paylaş 9 Ağustos 2013 Araçtaki EGT Sensörü probleminden dolayı, çıtırdan takılmak zorunda kaldık..video çekemedik.. Bu hafta içi problem giderildikten sonra, inşallah videolar peşi sıra gelir.. Vesile ile Fırat ile tanıştık. Sağolsun hoş sohbeti ve kahvesi ićin kendisine teşekkür ederim.. egt sensörü gazlamanızı neden etkilesin beya ? 0-200km çekilir rahatca Yorum bağlantısı
Fırat Toptaş 9 Ağustos 2013 Yazar Paylaş 9 Ağustos 2013 Araçtaki EGT Sensörü probleminden dolayı, çıtırdan takılmak zorunda kaldık..video çekemedik.. Bu hafta içi problem giderildikten sonra, inşallah videolar peşi sıra gelir.. Vesile ile Fırat ile tanıştık. Sağolsun hoş sohbeti ve kahvesi ićin kendisine teşekkür ederim.. Göksel abi öncelikle tanışdığımıza senin gibi bende çok memnun oldum sanal alem üzerinde böyle güzel forum siyesi yaratıp güzel insanları birbiriyle tanıştıran forum yönetime sonsuz teşekkürler egt sensörünün problemi yüzünden evet video cekemedik en kısa sürede güzel videolar koyulcak emin olsun bütün üyeler ) bu tarafa yokun düşdkçe herzaman beklerim çay kahve değil bir dahakine yemek yeriz inşallah abi uzun zaman ayırarak kendimize )) kardeşime ve sana tekrardan teşekkürler ) 1 Yorum bağlantısı
Fırat Toptaş 9 Ağustos 2013 Yazar Paylaş 9 Ağustos 2013 egt sensörü gazlamanızı neden etkilesin beya ? 0-200km çekilir rahatca Abi 2-2.5 aylık emeğimiz var arac üstünde göksel abi gördü telefonum hiç susmuyo yata sürekli arıyo au oldumu bu oldumu diye en ufak bişeyde bile sıkmıyoruz aracı surda 1 haftamız var uzun yokda eksiklerini gördük istanbuldan gelirken egtmizde sıkıntı var bitirip ondan sonra sıkıcaz sende bilirsin abi yapılan iş emek kolay değil ne biz üzülelim ne ustamız üzülsün ne emeklerimiz boşa gitsin sonucda atmosferik bir aracı değiştirip turbo yapıyosunuz kolay değil project car tr de tek sabırla bekleyelim Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 9 Ağustos 2013 Paylaş 9 Ağustos 2013 Abi 2-2.5 aylık emeğimiz var arac üstünde göksel abi gördü telefonum hiç susmuyo yata sürekli arıyo au oldumu bu oldumu diye en ufak bişeyde bile sıkmıyoruz aracı surda 1 haftamız var uzun yokda eksiklerini gördük istanbuldan gelirken egtmizde sıkıntı var bitirip ondan sonra sıkıcaz sende bilirsin abi yapılan iş emek kolay değil ne biz üzülelim ne ustamız üzülsün ne emeklerimiz boşa gitsin sonucda atmosferik bir aracı değiştirip turbo yapıyosunuz kolay değil project car tr de tek sabırla bekleyelim Benim nacizane bir kaç tespitim oldu ama hayırlısı işler bitsinde konuşuruz Yorum bağlantısı
Fırat Toptaş 9 Ağustos 2013 Yazar Paylaş 9 Ağustos 2013 Benim nacizane bir kaç tespitim oldu ama hayırlısı işler bitsinde konuşuruz Paylaşabilirsin abi işler bitincede konusuruz nasıl olsa tanıscaz Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 9 Ağustos 2013 Paylaş 9 Ağustos 2013 Paylaşabilirsin abi işler bitincede konusuruz nasıl olsa tanıscaz Yazalım mı yani moralin bozulmasın Yorum bağlantısı
Fırat Toptaş 9 Ağustos 2013 Yazar Paylaş 9 Ağustos 2013 Yazalım mı yani moralin bozulmasın Neden bozulsunki abi fikirlere acık bir insanım ben 1 Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 9 Ağustos 2013 Paylaş 9 Ağustos 2013 Neden bozulsunki abi fikirlere acık bir insanım ben O zaman yazayım aklımızda soru işareti kalmasın Sonuç olarak bu araç bizim gururumuz olacak en iyisi olmalı tek amacımız bu Yani tanımazsın bizi baştan söyliim başkalarına benzemeyiz, uzayan kol bizden olsun felsefesi benim yaşam stilim, öle başkaları gibi kötülemek gereksiz eleştri yapmak tarzımız değil bu noktadan hareket ile detaylar aşağıda 1) Turbo egzoz manifold kısmı tek silindire mi bağlı 2) Turbo cont. basıncı nedir ve kaç hp lik turbodur 3) Resimde Turbo'nun yağlama giriş çıkışları görünmüyor 4) sabit geometrili turbo değil mi ? Herhangi bir wastgate göremedim 5) maf sensörünün boğaza yakın olmasının dezavantajı olmayacak mı ? Yorum bağlantısı
Fırat Toptaş 9 Ağustos 2013 Yazar Paylaş 9 Ağustos 2013 O zaman yazayım aklımızda soru işareti kalmasın Sonuç olarak bu araç bizim gururumuz olacak en iyisi olmalı tek amacımız bu Yani tanımazsın bizi baştan söyliim başkalarına benzemeyiz, uzayan kol bizden olsun felsefesi benim yaşam stilim, öle başkaları gibi kötülemek gereksiz eleştri yapmak tarzımız değil bu noktadan hareket ile detaylar aşağıda 1) Turbo egzoz manifold kısmı tek silindire mi bağlı 2) Turbo cont. basıncı nedir ve kaç hp lik turbodur 3) Resimde Turbo'nun yağlama giriş çıkışları görünmüyor 4) sabit geometrili turbo değil mi ? Herhangi bir wastgate göremedim 5) maf sensörünün boğaza yakın olmasının dezavantajı olmayacak mı ? Öncelikle düşüncelerin için tekrardan teşekkürler bittiğinde dediğin gibi abi gururumuz olucak Maf sensörü ile alakalı fotoya dikkatli bak abi sensörün soketi takılı değil suan maf iptal önümüzdeki hafta oraya komple düz boru cekilecek ve maf yerinde olmuyacak Manifoltun sağ tarafında mavi aksam westgate abi mekanik bir turbo Turbo garret t4 turbo suan için basınç suanda egt probleminden dolayı ve kısk 0.3 bar önümüzdeki hafta basınç 0.7 olucak turbo 260-270 lere kadar destekliyo diye biliyorum Yağlama hattı ile alakalı soruna ise söyle cevap vericem trigier muhafazanın otarafa bak abi çelik bir hortum geçiyo arka tarafa turbonun ordan oda yaglama hattı Şimdi özelden telimi yazıyorum takıldığın noktayı cevaplayabilirim ekstra olarak 1 Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 9 Ağustos 2013 Paylaş 9 Ağustos 2013 Öncelikle düşüncelerin için tekrardan teşekkürler bittiğinde dediğin gibi abi gururumuz olucak Maf sensörü ile alakalı fotoya dikkatli bak abi sensörün soketi takılı değil suan maf iptal önümüzdeki hafta oraya komple düz boru cekilecek ve maf yerinde olmuyacak Manifoltun sağ tarafında mavi aksam westgate abi mekanik bir turbo Turbo garret t4 turbo suan için basınç suanda egt probleminden dolayı ve kısk 0.3 bar önümüzdeki hafta basınç 0.7 olucak turbo 260-270 lere kadar destekliyo diye biliyorum Yağlama hattı ile alakalı soruna ise söyle cevap vericem trigier muhafazanın otarafa bak abi çelik bir hortum geçiyo arka tarafa turbonun ordan oda yaglama hattı Şimdi özelden telimi yazıyorum takıldığın noktayı cevaplayabilirim ekstra olarak En önemlisine cevap vermemişsin Turbo tek silindire mi bağlı ? Mafı gördüm o sebepten sordum bir etkilenme mi oldu acaba diye turbo speclerini ve düzgün bir resmini bulamadım garret t4 diye malesef şuanda bir şey demek zor Fakat bildiğim bir gerçek var ki oda yağlama girişi hep üstten dik olarak verilir buna dikkat et mutlaka resimde hiç görünmüyor yatay olarak bağlanmış olmasın ! Telefondan da sorarız ama buradan yazışmak daha verimli olur düşüncesindeyim Yorum bağlantısı
Servet Aydın 9 Ağustos 2013 Paylaş 9 Ağustos 2013 Orjinal yağ pompası kullanılıyor ise sorun.. Yorum bağlantısı
Fırat Toptaş 9 Ağustos 2013 Yazar Paylaş 9 Ağustos 2013 En önemlisine cevap vermemişsin Turbo tek silindire mi bağlı ? Mafı gördüm o sebepten sordum bir etkilenme mi oldu acaba diye turbo speclerini ve düzgün bir resmini bulamadım garret t4 diye malesef şuanda bir şey demek zor Fakat bildiğim bir gerçek var ki oda yağlama girişi hep üstten dik olarak verilir buna dikkat et mutlaka resimde hiç görünmüyor yatay olarak bağlanmış olmasın ! Telefondan da sorarız ama buradan yazışmak daha verimli olur düşüncesindeyim Yağlama hattı turboya dik olarak geliyor atlamışım o soruyu tek silindire bağlımı derken ?? Farketmez burdanda konusuruz abi Orjinal yağ pompası kullanılıyor ise sorun.. Mondeonun orjinal yağ pompası kullanılıyor suandada gayet saglıklı calısıyor ... Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 9 Ağustos 2013 Paylaş 9 Ağustos 2013 Yağlama hattı turboya dik olarak geliyor atlamışım o soruyu tek silindire bağlımı derken ?? Farketmez burdanda konusuruz abi Senin manifold bunun aynısı gibi duruyor soldakinin.Ve turbo bir silindir çıkışına bağlı gibi duruyor. Olması gereken tüm egzoz gazının çıkışının toplanıp turbonun egzoz pallerine gelmesi gerekli Yorum bağlantısı
Servet Aydın 9 Ağustos 2013 Paylaş 9 Ağustos 2013 Kısa vadede sorun olduğu anlaşılmaz zaten Dakikada 150.000 devir dönen parça için, aşırı basınç altında çalışan kolların ve krank yatağının arasından kaçacak yağın yerinde kalabilmesi için, yüksek ısıya maruz kalan yağın motor bloğundan çok hızlı uzaklaştırıp, hızla soğutulması için yağ pompası değişmeli. 4 Yorum bağlantısı
Recommended Posts