Halil Gümüş 5 Mayıs 2013 Paylaş 5 Mayıs 2013 1.6 powershift + x paket+cam tavan için 47 bin fiyat aldım ama bu sorun bi çözülsün diye beklemedeyim 1 Yorum bağlantısı
Korhan Şenörer 5 Mayıs 2013 Paylaş 5 Mayıs 2013 korhan geçen cumartesi yaptırmıştın ondan sonramı yeniden indi servise gittiğinde burada olusam benide çağır brader evet abi, 1 hafta sürdü, 1 hafta sonra tekrarladı, bakalım müsait bir zamanımda gitmeyi düşünüyorum. haber veririm. Yorum bağlantısı
Korhan Şenörer 5 Mayıs 2013 Paylaş 5 Mayıs 2013 (düzenlendi) 1.6 powershift + x paket+cam tavan için 47 bin fiyat aldım ama bu sorun bi çözülsün diye beklemedeyim Halil bey, bu sorunun çözülmesi biraz zaman alacaktır, belki ford bunun çözümünü bulduğunda tüm B Max'leri servise geri çağıracak ve sorunu çözecek, olması gereken de budur. Ama bence beklemeyin, aracı alın ve keyfini çıkarın. Arka camlarıda tek dokunuşla değil, kademe, kademe kapatın. Araç durduğu yerdemi yapıyor seyir halindemi? Arka camların kendiliğinden inmesi sorunu sadece acık camın tek dokunuşla kapatılması esnasında oluyor, tek dokunuşla kapatılmak istendiğinde cam otomatik olarak yukarı kadar kapanıyor ve en son noktaya geldiğinde tekrar aşağı iniyor, yoksa kapalı iken kendiliğinden inmiyor, yani aracın durması yada seyir halinde olması farketmiyor, cam kapalıyken kendiliğinden inmiyor, sadece acıkken tek dokunuşla kapatılmak istendiğinde kapanıp geri iniyor, bu durumda da camı kapatmak için kademe kademe kapamak gerekiyor. (Yani benim arabamda böyle en azından, diğer arkdaşlarda nasıl bir sorun olduğunu yazarlarsa tam olarak sorunu anlayabilriiz) 5 Mayıs 2013 tarihinde Korhan Şenörer tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Korhan Şenörer 5 Mayıs 2013 Paylaş 5 Mayıs 2013 (düzenlendi) Cam kapanmayıp aşağı inerken yarıdamı kalıyor yoksa tamamen mi açılıyor. Cam tamamen açılıyor ve aşağı inerken durdurmak için tuşa bassanda durmuyor, aşağı kadar iniyor. Baya inatçı bir arıza yani, illa inecek . 24 Temmuz 2013 tarihinde Adnan Çakır tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Korhan Şenörer 5 Mayıs 2013 Paylaş 5 Mayıs 2013 Sağol Yunus, sıkıcı bir durum tabii ki, bakalım Ford'un bunu çözeceğini umuyorum. Olması gerekende bu.Artık tüm B Max'lerin cam sorunu kronik bir sorun olduğuna göre bu konu ile ilgili servislerin başı bayağı bir ağrıyacaktır, sonuçta satılan tüm araç sahipleri bir şekilde bu konu ile ilgili servise müracaat edecekler, servislerde otosan ile iletişime geçip çözümünü arıyorlardır herhalde. Yorum bağlantısı
Bekir Altunbas 5 Mayıs 2013 Paylaş 5 Mayıs 2013 Ben şimdilik bu cam olayını sorun yapmiyorum. Beterin beteri var x bir firmadaki şanzıman sorunu olsa ne yapardık servis 2 aylık sıfır aracın şanzıman arızasına kullanıcı hatası diyor. Yorum bağlantısı
Korhan Şenörer 5 Mayıs 2013 Paylaş 5 Mayıs 2013 (düzenlendi) Kesinlikle katılıyorum, her markada olabiliyor böyle sorunlar, üstelik çok daha can sıkıcı ve büyük sorunlar da olabiliyor, varsın B Max'ın kronik sorunu sadece arka camların aşağı inmesi olsun. Onuda çözeceklerdir.Bekir bey, sizin cam sorunuda benim yukada anlattığım gibi mi? Daha farklı bir sorun mu, mesela kendiliğinden falan iniyormu aşağı? 24 Temmuz 2013 tarihinde Adnan Çakır tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Edip Aydın 7 Mayıs 2013 Paylaş 7 Mayıs 2013 bu arada aynı durum benim focusta olmuştu. arka sol cam tam kapandıktan sonra geri açılıyordu. cam motorunu garantiden değiştirdiler sorun çözüldü. neden motoru değiştirmeyi denemiyorlar serviste onu anlamıyorum. Sıkıştırmayı önleyen sekansiyel denen bir ünitesi var yanlış bilmiyorsam o bozulmuştu. tabi o noktaya gelene kadar, çok bilgili bir usta ilk başta "cam çerveye sıkışıyor ondan oluyor" diyerek arabanın çerçevesini de yamultmuştu. Yorum bağlantısı
Murat Arıcan 7 Mayıs 2013 Yazar Paylaş 7 Mayıs 2013 1.6 powershift + x paket+cam tavan için 47 bin fiyat aldım ama bu sorun bi çözülsün diye beklemedeyim halil kardeşim belki senin arabada yapmaz tamamen şans diyemiyorum ucu açık kronikte olabilir dün benim cam yine aşağıya indi izmir dönüşü zafer ford aydın servise uğradım servis bu konunun artık ford merkezde olduğunu servis mühendislerinin aydına geleceği arabayı incelemeye alacaklarını söylediler bakalım ne olacak halil brader ben arabamı değiştirsinler demiyorum ama sorunumun çözülmesi noktasında hiç bir şekilde gelişme olmuyor bu çok can sıkıcı bir olay hayırlısı bekliyorum bakalım ne olacak Araç durduğu yerdemi yapıyor seyir halindemi? benim arabada durduğu yerde bazende camı kullanalım derken aşağıya iniyor bu arada aynı durum benim focusta olmuştu. arka sol cam tam kapandıktan sonra geri açılıyordu. cam motorunu garantiden değiştirdiler sorun çözüldü. neden motoru değiştirmeyi denemiyorlar serviste onu anlamıyorum. Sıkıştırmayı önleyen sekansiyel denen bir ünitesi var yanlış bilmiyorsam o bozulmuştu. tabi o noktaya gelene kadar, çok bilgili bir usta ilk başta "cam çerveye sıkışıyor ondan oluyor" diyerek arabanın çerçevesini de yamultmuştu. mödül değişti olmadı Kesinlikle katılıyorum, her markada olabiliyor böyle sorunlar, üstelik çok daha can sıkıcı ve büyük sorunlar da olabiliyor, varsın B Max'ın kronik sorunu sadece arka camların aşağı inmesi olsun. Onuda çözeceklerdir. Bekir bey, sizin cam sorunuda benim yukada anlattığım gibi mi? Daha farklı bir sorun mu, mesela kendiliğinden falan iniyormu aşağı? korhan şu anda kaç kişiyiz abi b max olupta camı inen arkadaşımız Yorum bağlantısı
Edip Aydın 7 Mayıs 2013 Paylaş 7 Mayıs 2013 (düzenlendi) evet oldukça can sıkıcı tekrar geçmiş olsun. bu sorun yurtdışında da var.diğer konuda bahsettiğim gibi, bu konuyu geçen cuma Müşteri hizmetleri müdürü Ahmet turan aslanbaş'a ilettim. kendisi müthiş mühendisleri olduğundan ve her sorunu çözebileceklerinden bahsediyordu. Madem öyle benim araçtaki titreme problemini niye 2 senede çözemediniz deyince, arabamı mühendislerinin incelediğini iddia edip sorun olmadığını söyledi. 2 senedir aracı kendim servise götürmeyip başında durmasam bu söylediğine neredeyse inanacağım. nerede bu mühendisler, ne zaman araca bakmışlar, insan atar tutar da bu kadar mı desteksiz şekilde olur bir anlam veremedim. Aslında olay basit, çözemezsek demekki sorun yokmuş Elimdeki servis kayıtlarını da ben yazmış olabilirim, bilirkişi de yanlış rapor vermiş olabilir, hakimde yanlış karar almış olabilir. birtek müdür doğru onun dışındaki herkes yalan söylüyor . 24 Temmuz 2013 tarihinde Adnan Çakır tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 7 Mayıs 2013 Paylaş 7 Mayıs 2013 Çok sıkıntılı bir durum, üzüldüm gerçekten, hep derim, makyajsız Ford alınmaz diye, ne yazık hep haklı çıkıyorum. Yorum bağlantısı
Edip Aydın 7 Mayıs 2013 Paylaş 7 Mayıs 2013 abi makyajlısı da pek farketmiyor, benim durumda olduğu üzere. ülkemize gelen araçlarda genel bir kalite problemi olduğunu düşünüyorum. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 7 Mayıs 2013 Paylaş 7 Mayıs 2013 (düzenlendi) Düşünme, biz 3. sınıf milletiz ve tüm araçlarda 2. sınıf, mersonun alt ve bmw ninde çoğu modelide dahil hemde 7 Mayıs 2013 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Korhan Şenörer 7 Mayıs 2013 Paylaş 7 Mayıs 2013 korhan şu anda kaç kişiyiz abi b max olupta camı inen arkadaşımız Saymadım ama forumdaki B Max sahibi herkeste var sanırım, olmayanlarda da olması yakındır. Yorum bağlantısı
Murat Arıcan 7 Mayıs 2013 Yazar Paylaş 7 Mayıs 2013 Halil bey, bu sorunun çözülmesi biraz zaman alacaktır, belki ford bunun çözümünü bulduğunda tüm B Max'leri servise geri çağıracak ve sorunu çözecek, olması gereken de budur. Ama bence beklemeyin, aracı alın ve keyfini çıkarın. Arka camlarıda tek dokunuşla değil, kademe, kademe kapatın. Arka camların kendiliğinden inmesi sorunu sadece acık camın tek dokunuşla kapatılması esnasında oluyor, tek dokunuşla kapatılmak istendiğinde cam otomatik olarak yukarı kadar kapanıyor ve en son noktaya geldiğinde tekrar aşağı iniyor, yoksa kapalı iken kendiliğinden inmiyor, yani aracın durması yada seyir halinde olması farketmiyor, cam kapalıyken kendiliğinden inmiyor, sadece acıkken tek dokunuşla kapatılmak istendiğinde kapanıp geri iniyor, bu durumda da camı kapatmak için kademe kademe kapamak gerekiyor. (Yani benim arabamda böyle en azından, diğer arkdaşlarda nasıl bir sorun olduğunu yazarlarsa tam olarak sorunu anlayabilriiz) korhancım kademe kademe kapatabiliyorsun ama arabayı yıkamaya kalktığında içeriside göl oluyor tamam tek bu arabada bu olsun ama sonuçta kendi rahatımız için almış olduğumuz bu arabalara bu kadar para vermişken neden olsun diyorum neyse bekleyelim görelim selamlar Yorum bağlantısı
Niyazi Ramazanoğlu 7 Mayıs 2013 Paylaş 7 Mayıs 2013 dikkatinizi çektimi bilmem,bilhassa ön camlar kapanırken yuvasında tak sesi çıkartıyor.Sona dayandığında bir metal sesi.Demek ki direk saca vuruyor. Yorum bağlantısı
Murat Arıcan 7 Mayıs 2013 Yazar Paylaş 7 Mayıs 2013 evet bende de oluyor ön camlarda Yorum bağlantısı
Korhan Şenörer 8 Mayıs 2013 Paylaş 8 Mayıs 2013 Tam metal sesi degilde daha tok bir ses sanki. Yorum bağlantısı
Korhan Şenörer 8 Mayıs 2013 Paylaş 8 Mayıs 2013 Bu aksam iş çıkışı arka camlari kendi kumanda düğmelerinden indirip kaldırdım ve 8 saniye basılı tutarak kodlama işlemini yeniden yaptim, kodlaninca sorun düzeldi. Geçen sefer bir hafta sonra sorun olmuştu, bakalım bu sefer kac gün sürecek tekrar aynı arızayı yapması. Buradan paylaşırım. Yorum bağlantısı
Edip Aydın 8 Mayıs 2013 Paylaş 8 Mayıs 2013 (düzenlendi) Bence yanlış düşünuyorsunuz. aslında sadece düşünmüyorum, firmada çalışan bazı arkadaşlarımdan ve servislerdeki bazı ustalardan duydum da inanmak istemiyorum diyelim. bu piyasaya ve TR'ye gönderilen arabalara değer verilmiş olsa, bu araçlar garantili alınmış olsa, benim araç 2 senedir yazılım bekliyor olmazdı. yazılım genel bir durum olduğuna göre aynı problem 1.6 90hp tüm dizel focuslarda mevcut olmalı. Bunu bana konuştuğum müşteri hizmetleri yetkilisi de söyledi. bize güvenin getireceğiz ama isterseniz mahkemeye verin de demişti, bende tavsiyesine uydum, kazandım. Bu araçların 2008'den beri ülkeye geldiğini düşünürsek 5 senedir çözülememiş bir problem. aynı şekilde bu araçlardaki kronik aks problemiyle ilgili olarak gene bir yetkili serviste ki danışman, bu durumun sadece TR'de ki araçlarda olduğu bilgisini benle paylaşmıştı. frene basınca farların yukarı aşağı oynamasına sadece bakmakla yetindiler serviste çözüm yok. daha 40000'deki arabadan şakır şakır subap sesi geliyor, servis bu arabada birşey var deyip alıyor 3 saat bakıp yok birşey diyorsa bunlar herhalde kaliteyle ilgili kaygılarım için yeterli nedenler. 2005 yılında çıkan 2008'de makyaj gören bir kasanın 2010 modelini alan ve akabinde de bir sürü kronik problemlerle mücadele eden kim olsa aksini düşünmezdi herhalde. 8 Mayıs 2013 tarihinde Edip Aydın tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 8 Mayıs 2013 Paylaş 8 Mayıs 2013 Fabrikada üretilirken, şu bu ülkeye gidecek diye, kaliteyi düşürelim de para kazanalım denilebilecek bir yöntem yoktur. Hatta bantta yapılacak bir değişim farklılık , daha pahalıya mal olur. Biz de arabaya ulaşmak daha maliyetki olduğu için, yüreğimizdeki değeri fazla, böyle olunca da aksaklıklar insanın sinirini bayağı yıpratıyor. bazı bilgileri paylaşan servis personeli, önce temel eğitimde anlatılanları bir iyice anlasınlar, desteksiz yorumları ile müşteriye yazık etmesinler. TR de şöyle böyle araba yollanan, haritada daha ALmanya nın yerini bulamaz bazen 1 Yorum bağlantısı
Edip Aydın 8 Mayıs 2013 Paylaş 8 Mayıs 2013 (düzenlendi) mevzu kaliteyi düşürmek değil, ancak bir seri hatalı üretilen aracı biz bunları satarız deyip, daha ucuza alıp piyasaya sürmek durumu diyelim buna. aynı malı üreten dünya üzerindeki birkaç fabrikada bile işçilik ve yerlileştirilen parçalar nedeniyle kalite farklılıkları olabilir. Mesela japon firmaları kaliteyi arttırmak için aynı aracı üreten dünya üzerindeki değişik fabrikalarını karşılaştırır ve sürekli en kaliteli üretimin hangi fabrikada olduğunu inceler. Diğer fabrikalardaki üretimin de bu kaliteye çıkarılması için uğraş verir.Anlattığım durumların aksaklıkla alakası olmadığı zaten görülüyor. Araçlar kul yapısı, arıza tabiki olabilir, firma çaresini bulur, çözer bizde teşekkür ederiz. benim beklentilerim hiçbir zaman yüksek olmadı, şimdiye kadar bindiğim arabalarda ne gördüysem sadece onu istiyorum. 24 Temmuz 2013 tarihinde Adnan Çakır tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Korhan Şenörer 8 Mayıs 2013 Paylaş 8 Mayıs 2013 korhancım kademe kademe kapatabiliyorsun ama arabayı yıkamaya kalktığında içeriside göl oluyor tamam tek bu arabada bu olsun ama sonuçta kendi rahatımız için almış olduğumuz bu arabalara bu kadar para vermişken neden olsun diyorum neyse bekleyelim görelim selamlar Abi kademe kademe kapatırken de tamamen kapatabiliyorum ben içeri su girmiyor yıkarken, sadece son noktaya yaklaştığında cok kısa aralıklarla kapatıyorum. (Bu arada bugun kendim kodladım camları, tekrar düzeldi, bakalım ne kadar devam edecek) Yorum bağlantısı
Murat Arıcan 19 Mayıs 2013 Yazar Paylaş 19 Mayıs 2013 Sağol Yunus, sıkıcı bir durum tabiki, bakalım Ford'un bunu çözeceğini umuyorum. Olması gerekende bu. Artık tüm B Max'lerin cam sorunu kronik bir sorun olduğuna göre bu konu ile ilgili servislerin başı bayağı bir ağrıyacaktır, sonuçta satılan tüm araç sahipleri bir şekilde bu konu ile ilgili servise müracaat edecekler, servislerde otosan ile iletişime geçip çözümünü arıyorlardır herhalde. Değerlşi arkadaşlar bayağı zamandan beri bu cam konusunu dile getirdim ve sizlerle beraber biraz olsun etraftaki arkadaşlar dostlar fordclup sayesinde öğrendiler ama halen ford firması şu arabalar için fabrikasından bir mühendis gönderemiyor diyeceğim o malı satana kadar ondan sonra salla gitsin mantığı var gibi en son 1 hafta önce genel müdürlükten aradılar araştırıyoruz dediler romanya fabrikasıyla görüşme yapıyorlarmış.ama beni arabadan soğuttular başka mesele 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts