Onur Oflaz 20 Ekim 2014 Paylaş 20 Ekim 2014 çok teşekkür ediyorum ne kadar zamandır araç sizde? 15 ay oldu sorun yok su ana kadar Yorum bağlantısı
İlker Yüksel 20 Ekim 2014 Paylaş 20 Ekim 2014 15 ay oldu sorun yok su ana kadar O zaman gayet iyi herhangi bir sıkıntı yok gibi gözüküyor. Yorum bağlantısı
Ertan Çabuk 20 Ekim 2014 Paylaş 20 Ekim 2014 Mars dinamosu genelde derdini soğuk havada hissettirir. Sıcak ta çok sıkıntı çıkarmaz. Havalar soğuyunca bir daha takip edin derim. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Fatih Bayrak 20 Haziran 2015 Paylaş 20 Haziran 2015 bu sabah aracımı çalıştırdım biraz gittikten sonra şarj lambası yandı .söndü birkaç kez oldu bu olay sonra araçttan indim bir koku vardı tırsdım çektim kenara .pazartesi çekici ile götürecem .sorun sizce şarj dinamosumu yoksa başka ne olabilir Yorum bağlantısı
Uğur Kaya 7 Temmuz 2015 Paylaş 7 Temmuz 2015 bendede akü lambası ara ara yanıp sönüyordu dün bosch servise bıraktım arabayı bugün aldım şarj dinamosunu tamir ettiler v kayışını da değiştirttim fakat bu gün yine akü lambası ara ara yanmaya başladı aküde sorun yok onu biliyorum şarj dinamosu düzgün yapılmamışmıdır yoksa problem başka biyerde olabilir mi birde dinamo orjinali ne kadardır yansanayi taktırsak sıkıntı olur mu Yorum bağlantısı
Mehmet Fatih Bayrak 7 Temmuz 2015 Paylaş 7 Temmuz 2015 Bende tamir ettirdim cok sukür lamba yanmadi.sarj dinamosu 14.5 volt sarj ediyor acaba bu normalmi.benim tamir yapilirken komple sargilar felan yeniden sarildi. Bu arada tamirine nekadar verdiniz.ben 300 tl verdim 1 Yorum bağlantısı
Serkan Toker 7 Temmuz 2015 Paylaş 7 Temmuz 2015 Bende tamir ettirdim cok sukür lamba yanmadi.sarj dinamosu 14.5 volt sarj ediyor acaba bu normalmi.benim tamir yapilirken komple sargilar felan yeniden sarildi. Bu arada tamirine nekadar verdiniz.ben 300 tl verdim Benim parça aldığım yer mk2 mondeo şarj dinamosunun sıfırına geçen hafta 300 lira istedi.. 14.5 volt normal, sıkıntı olmaz.. Yorum bağlantısı
Uğur Kaya 7 Temmuz 2015 Paylaş 7 Temmuz 2015 Bende tamir ettirdim cok sukür lamba yanmadi.sarj dinamosu 14.5 volt sarj ediyor acaba bu normalmi.benim tamir yapilirken komple sargilar felan yeniden sarildi. Bu arada tamirine nekadar verdiniz.ben 300 tl verdim bakımda yaptırdım fatura yanımda değil ama 150 civarlarındaydı Benim parça aldığım yer mk2 mondeo şarj dinamosunun sıfırına geçen hafta 300 lira istedi.. 14.5 volt normal, sıkıntı olmaz.. sorunun tam olarak dinamodan olduğunu anlayabilsek en kötü dğiştirirdik bu arada mk2 ninki sıkıntı oluştururmu acaba orjinalimi bu fiyat adres tel alabilirmiyiz hocam Yorum bağlantısı
Mehmet Fatih Bayrak 7 Temmuz 2015 Paylaş 7 Temmuz 2015 Benim parça aldığım yer mk2 mondeo şarj dinamosunun sıfırına geçen hafta 300 lira istedi.. 14.5 volt normal, sıkıntı olmaz..Bende sifir taktirmak istedim ayni orjinal sarj dinamosuna 850 tl fiyat cektiler ve sifir taktigin zaman akununde degismesi gerekiyormus.ayni orjinaldie satilan isim olarakta ayniydi oda 550 tl idi ozaten uyum saglamiyormus. Yorum bağlantısı
Serkan Toker 7 Temmuz 2015 Paylaş 7 Temmuz 2015 sorunun tam olarak dinamodan olduğunu anlayabilsek en kötü dğiştirirdik bu arada mk2 ninki sıkıntı oluştururmu acaba orjinalimi bu fiyat adres tel alabilirmiyiz hocam Mk2 uymaz, mk3 için arayıp sorun isterseniz.. 0312 278 28 18 Ömer bey.. Bende sifir taktirmak istedim ayni orjinal sarj dinamosuna 850 tl fiyat cektiler ve sifir taktigin zaman akununde degismesi gerekiyormus.ayni orjinaldie satilan isim olarakta ayniydi oda 550 tl idi ozaten uyum saglamiyormus. Akü iyi durumdaysa neden değişim gereksin ? Birkaç kez sıfır şarj durumuna düştüyse akü zaten düzelmez orası da ayrı.. Yorum bağlantısı
Uğur Kaya 8 Temmuz 2015 Paylaş 8 Temmuz 2015 Mk2 uymaz, mk3 için arayıp sorun isterseniz.. 0312 278 28 18 Ömer bey.. Akü iyi durumdaysa neden değişim gereksin ? Birkaç kez sıfır şarj durumuna düştüyse akü zaten düzelmez orası da ayrı.. bugün gauge mönüde şarj durumuna baktım öncelikle hiç sabit durmuyor yolda giderken 138 140aralığında ışıklarda felan beklerken de 130 civarlarında geziniyor bu değerler normalmidir bugün gauge mönüde şarj durumuna baktım öncelikle hiç sabit durmuyor yolda giderken 138 140aralığında ışıklarda felan beklerken de 130 civarlarında geziniyor bu değerler normalmidir bir de klima açıkken akü ışığı devamlı yanmaya başladı ve şarj durumu 125 civarlarındaydı Yorum bağlantısı
Serkan Toker 8 Temmuz 2015 Paylaş 8 Temmuz 2015 bugün gauge mönüde şarj durumuna baktım öncelikle hiç sabit durmuyor yolda giderken 138 140aralığında ışıklarda felan beklerken de 130 civarlarında geziniyor bu değerler normalmidir bir de klima açıkken akü ışığı devamlı yanmaya başladı ve şarj durumu 125 civarlarındaydı Rakamlarda ufak değişlikler normal, klimayı açınca o kadar düşmemeli diye düşünüyorum.. Bunun kış mevsimi var, farlar açıkken cam rezistansı açılacak, stoplar yanacak kalorifer çalışacak vs. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 8 Temmuz 2015 Paylaş 8 Temmuz 2015 bugün gauge mönüde şarj durumuna baktım öncelikle hiç sabit durmuyor yolda giderken 138 140aralığında ışıklarda felan beklerken de 130 civarlarında geziniyor bu değerler normalmidir bir de klima açıkken akü ışığı devamlı yanmaya başladı ve şarj durumu 125 civarlarındaydı Dinamonuz düzgün yapılamamış maalesef. Yorum bağlantısı
Uğur Kaya 9 Temmuz 2015 Paylaş 9 Temmuz 2015 Dinamonuz düzgün yapılamamış maalesef. dinamo düzgün yapılmamış onu anladık ta bide arabada hararet yükselmeye beşladı v kayışınıda değiştirmiştim ondan olabilir diyoruz artık tekrar bıraktık bekliyoruz Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 9 Temmuz 2015 Paylaş 9 Temmuz 2015 dinamo düzgün yapılmamış onu anladık ta bide arabada hararet yükselmeye beşladı v kayışınıda değiştirmiştim ondan olabilir diyoruz artık tekrar bıraktık bekliyoruz Kayış mı kaçırıyor yoksa? Gergi bilyalalarını doğru mu takamadı nedir 1 Yorum bağlantısı
Uğur Kaya 9 Temmuz 2015 Paylaş 9 Temmuz 2015 Kayış mı kaçırıyor yoksa? Gergi bilyalalarını doğru mu takamadı nedir arabayı bıraktım akşama nedir ne değildir ortaya çıkacak 10 km de hararet yükseliyor muhtemelen adam gibi test yapmadılar 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Fatih Bayrak 10 Temmuz 2015 Paylaş 10 Temmuz 2015 ya arkadaşlar bu şarj olayı benim kafama takıldı 14,5-14,6 normalmi rolantide. şimdi memlekete gidecem bi aksilik çıkmasın 14,0-13,8 şarj etmesi gerektiğide söyleniyor .bizim mondilerde olması gereken nedir.birde normal yolda giderken bu şarj olayı daha mı artar? Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya 10 Temmuz 2015 Paylaş 10 Temmuz 2015 ya arkadaşlar bu şarj olayı benim kafama takıldı 14,5-14,6 normalmi rolantide. şimdi memlekete gidecem bi aksilik çıkmasın 14,0-13,8 şarj etmesi gerektiğide söyleniyor .bizim mondilerde olması gereken nedir.birde normal yolda giderken bu şarj olayı daha mı artar?14.5-14.6 nerden okuyorsunuz ? Yorum bağlantısı
Mehmet Fatih Bayrak 10 Temmuz 2015 Paylaş 10 Temmuz 2015 aküden ölçtüm ama yarın gage menüdende bakıcam şarj dinamom yapıldığında usta kontrol etti taktıktan sonra 14,2 demişti ama oda aküden ölçtü. Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya 10 Temmuz 2015 Paylaş 10 Temmuz 2015 Çok tedirgin olmayın. Mondeo klasik sorun. Çözümü servisten orjinal şarj dinamosu Değişimi. Ben 4 kez değiştirdim. Serviste değiştirsem daha ucuza olacaktı. 1 Yorum bağlantısı
Uğur Kaya 10 Temmuz 2015 Paylaş 10 Temmuz 2015 Çok tedirgin olmayın. Mondeo klasik sorun. Çözümü servisten orjinal şarj dinamosu Değişimi. Ben 4 kez değiştirdim. Serviste değiştirsem daha ucuza olacaktı. aynı hataya bende düştüm ikinci kez yapıldı bosch serviste bir türlü bitiremediler iki gündür uğraşıyorlar devamlı akü ışığını yakıyor ve de hararet yükseliyor bunu da fanın çok fazla elektrik çekmesinden dolayı akü yetersiz kalıyor fanda etkisiz çalışıyor gibi açıklama getiriyor orjinal fiyatı ne kadardır bosch taksak sıkıntı olur mu Yorum bağlantısı
Uğur Kaya 10 Temmuz 2015 Paylaş 10 Temmuz 2015 aynı hataya bende düştüm ikinci kez yapıldı bosch serviste bir türlü bitiremediler iki gündür uğraşıyorlar devamlı akü ışığını yakıyor ve de hararet yükseliyor bunu da fanın çok fazla elektrik çekmesinden dolayı akü yetersiz kalıyor fanda etkisiz çalışıyor gibi açıklama getiriyor orjinal fiyatı ne kadardır bosch taksak sıkıntı olur mu https://www.aloparca.com/yedek-parca/DWA/15053/80002982bu işimizi görür mü Yorum bağlantısı
Celalettin Süğürtin 10 Temmuz 2015 Paylaş 10 Temmuz 2015 bu sabah aracımı çalıştırdım biraz gittikten sonra şarj lambası yandı .söndü birkaç kez oldu bu olay sonra araçttan indim bir koku vardı tırsdım çektim kenara .pazartesi çekici ile götürecem .sorun sizce şarj dinamosumu yoksa başka ne olabilirZaman zaman yanması, dinamonun ürettiği elektriği toplayıp kömürlere ileten 2cm çapındaki, milin ucunda bilunan bakırın iyi sabitlenmemesinden kaynaklanıyor. yeniden sökülüp oynayıp oynamadığına bakılması lazım. Muhtemelen o bakır parçada gevşeklik vardır. Yorum bağlantısı
Mehmet Fatih Bayrak 11 Temmuz 2015 Paylaş 11 Temmuz 2015 Zaman zaman yanması, dinamonun ürettiği elektriği toplayıp kömürlere ileten 2cm çapındaki, milin ucunda bilunan bakırın iyi sabitlenmemesinden kaynaklanıyor. yeniden sökülüp oynayıp oynamadığına bakılması lazım. Muhtemelen o bakır parçada gevşeklik vardır.Benim akü lambasi yanmiyor 15 gundur kullaniyorum 700 km yaptim sıkıntı yok benim merak ettigim kac volt sarj etmesi gerektigi Yorum bağlantısı
Celalettin Süğürtin 11 Temmuz 2015 Paylaş 11 Temmuz 2015 Benim akü lambasi yanmiyor 15 gundur kullaniyorum 700 km yaptim sıkıntı yok benim merak ettigim kac volt sarj etmesi gerektigiO kısmını tam bilmiyorum ama şarj halinde aküyü ölçtüklerinde 14.2- 14.8 arasında olunca iyi diyorlar. Kesin rakamı Servet bey ve Emmi daha iyi bilirler. Yorum bağlantısı
Recommended Posts