Misafir 1 Mayıs 2014 Paylaş 1 Mayıs 2014 Konuyu yeni farkettim. Sonucunu merakla bekliyorum.Emeğinize sağlık Yorum bağlantısı
Oğuzhan Vural 2 Mayıs 2014 Paylaş 2 Mayıs 2014 Taunus un yanına bir tane de Granada Fastback aldın mı tam olur.Bizim arabanın tadı bambaşka,zaten sende bilirsin hastaları imrenerek bakıyor,diğerleri "sat artık şu hurdayı" diyor.Benim de hayalim Granada yada Consul Fastback coupe sahibi olmak.İnşallah nasip olursa ilerki senelerde alıp yavaş yavaş toplayacağım. Umarım hayalin gerçek olur kardeşim. Ulen arkadaş deliye dönmüştüm yarım kaldı zannettim arabayı valla....Son halini görünce çok sevindim.... Korkma bu projeden vazgeçmeye hiç niyetim yok. Bu benim 35 yıllık hayalim Konuyu yeni farkettim. Sonucunu merakla bekliyorum.Emeğinize sağlık Çok teşekkür ederim 1 Yorum bağlantısı
Oğuzhan Vural 2 Mayıs 2014 Paylaş 2 Mayıs 2014 Aracın maşpiyel ve maşpiyel iç sacları tamamen yeniden imal ediliyor 3 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 2 Mayıs 2014 Paylaş 2 Mayıs 2014 (düzenlendi) tüm bölümleri izledim şimdi ve Ustama haksızlık olmasın diye açıklama yapmak zorunda hissettim kendimi arkadaşlar. Adamlar tam restorasyon yapmıyor topluyorlar aracı. Tam restorasyon çürük parçalar kesilip yerine düz sac kaynatılarak olmaz. O normal sanayi işi. Restorasyonda amaç birebir orjinal parçalar kullanmak ya da yeniden üretmektir. Ön çamurluk bağlantı sacını nasıl yaptıklarını izlerseniz anlarsınız. Kalıp alınıp yeniden yapılmalıdır doğru iş için. Bir diğer eksiklikte adamlar arka çamurlukları ve maşpiyelleri sökmüyorlar. Arka çamurluklar mutlaka sökülmeli ve şasi elden geçmeli. İnanın her eski arabada oralar çürüktür. Maşpiyelin altında bir sac daha olur, onlarda çürük olur eski araçlarda. Ben Ustama çok para ödüyorum ama inanın bir sebebi var. Bende izledim, haklısın herşeyi yapmıyor bazılarında yama ile geçiyorlar, bu restore sayılmaz... Ustada bu işi sevmiş anlaşılan, yoksa sıfırdan çamurluğu falan elle yapmak ciddi emek isteyen işler, yerine uydurması dert, simetri dert, zor iş gerçekten... Merakla bekliyorum, bakalım masıl olacak, özelliklede ilk marş ve motor homurtusu 2 Mayıs 2014 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Oğuzhan Vural 3 Mayıs 2014 Paylaş 3 Mayıs 2014 Bende izledim, haklısın herşeyi yapmıyor bazılarında yama ile geçiyorlar, bu restore sayılmaz... Ustada bu işi sevmiş anlaşılan, yoksa sıfırdan çamurluğu falan elle yapmak ciddi emek isteyen işler, yerine uydurması dert, simetri dert, zor iş gerçekten... Merakla bekliyorum, bakalım masıl olacak, özelliklede ilk marş ve motor homurtusu Gençliğinde kendi de kullanmış bu arabadan. Şanslıyım yani taban sacı orjinal çizgileriyle yeniden üretiliyor 4 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 3 Mayıs 2014 Paylaş 3 Mayıs 2014 Acaip zevkli vallahi, yaparken sürekli yanında da olabilsen keşke, izlemek bile zevkli Yorum bağlantısı
Oğuzhan Vural 3 Mayıs 2014 Paylaş 3 Mayıs 2014 Acaip zevkli vallahi, yaparken sürekli yanında da olabilsen keşke, izlemek bile zevkli Öyle çok isterdim ki... İçim gidiyor ama maalesef gidemiyorum. Ben bu işleri çok sevdiğim için Almaya'da çocukken okuldan sonraları kaportacıda çalışıyordum. Çook su zımparası yaptım 1 Yorum bağlantısı
Arda Bülent Güzel 3 Mayıs 2014 Paylaş 3 Mayıs 2014 Sizi tebrik ediyorum bu bir aşk bence. Aracın bitirilip, sizinde keyifle binmeniz dileği ile Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 3 Mayıs 2014 Paylaş 3 Mayıs 2014 (düzenlendi) çok güzel, 4 kapılısı bu kadar değerli olmazdı. 3 Mayıs 2014 tarihinde Evren Erakçora tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Oğuzhan Vural 4 Mayıs 2014 Paylaş 4 Mayıs 2014 Sizi tebrik ediyorum bu bir aşk bence. Aracın bitirilip, sizinde keyifle binmeniz dileği ile Kesinlikle aşk. Çok teşekkür ederim iyi niyetleriniz için. Elinize sağlık. Sonu harika olacak. Çok teşekkür ederim. çok güzel, 4 kapılısı bu kadar değerli olmazdı. Teşekkür ederim, evet klasik araçlarda genelde coupe, fastback, direksiz vs olanlar koleksiyon değeri kazanıyor. Arkadaşlar resimdeki jantları arıyorum, yardımcı olabilirseniz çok sevinirim. Benim için çok önemli 4 Yorum bağlantısı
Oğuzhan Vural 4 Mayıs 2014 Paylaş 4 Mayıs 2014 Off bu zor işte... O dönemin popüler jantları spor arabalarda. Mustang gibi amerikanlarda çok kullanıldı, küçük boyutları da capri, taunus vs çok kullanıldı. Ben ara ara görüyorum ama satılık bir set bulmak lazım. 2 Yorum bağlantısı
Serhat Böcek 4 Mayıs 2014 Paylaş 4 Mayıs 2014 Emin değlim ama mopar veya magnum jant olması lazım. Yorum bağlantısı
Oğuzhan Vural 5 Mayıs 2014 Paylaş 5 Mayıs 2014 Emin değlim ama mopar veya magnum jant olması lazım. Magnum'lar çok benziyor evet, ama 5 bijonlu maalesef Yorum bağlantısı
Oğuzhan Vural 5 Mayıs 2014 Paylaş 5 Mayıs 2014 hey gidi capri jantı evet:) var mı kenarda köşede bir set Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 5 Mayıs 2014 Paylaş 5 Mayıs 2014 http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-jant-lastik-jant-ford-capri-orijinal-ingiliz-klasik-jant-takimi-anadol-escort-120003460/detay 1 Yorum bağlantısı
Misafir 5 Mayıs 2014 Paylaş 5 Mayıs 2014 evet:) var mı kenarda köşede bir set İvedik de bulunmaz mı bunlardan? Yorum bağlantısı
Önder Özcan 5 Mayıs 2014 Paylaş 5 Mayıs 2014 http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-jant-lastik-jant-ford-capri-orijinal-ingiliz-klasik-jant-takimi-anadol-escort-120003460/detay bundan değil Yorum bağlantısı
Evren Barış Özbek 5 Mayıs 2014 Paylaş 5 Mayıs 2014 3 taneymiş. http://www.sahibinden.com/listing/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-jant-lastik-jant-ford-capri-orjinal-13-jant-3-adet-154082492/detail Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 5 Mayıs 2014 Paylaş 5 Mayıs 2014 4 adet olsa 1000 tl bile eder, 3 adeti 50 anca.... 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 5 Mayıs 2014 Paylaş 5 Mayıs 2014 http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-jant-lastik-jant-anadol-ford-escort-capri-taunus-rs-celik-jant-takimi-117733194/detay şu çok fena. Aynısının gri renklisi: http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-jant-lastik-jant-anadol-stc-16-ford-escort-ford-capri-mk2-rs-jant-takimi-147960659/detay Yorum bağlantısı
Oğuzhan Vural 5 Mayıs 2014 Paylaş 5 Mayıs 2014 http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-jant-lastik-jant-ford-capri-orijinal-ingiliz-klasik-jant-takimi-anadol-escort-120003460/detay o döneme ait evet ama kalsın İvedik de bulunmaz mı bunlardan? Olabilir, istediğim değil ama o döneme ait ford jantları vardı. Detaylı incelemedim o zamanlar 3 taneymiş. http://www.sahibinden.com/listing/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-jant-lastik-jant-ford-capri-orjinal-13-jant-3-adet-154082492/detail tüh, istediğim jant bu http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-jant-lastik-jant-anadol-ford-escort-capri-taunus-rs-celik-jant-takimi-117733194/detay şu çok fena. Aynısının gri renklisi: http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-jant-lastik-jant-anadol-stc-16-ford-escort-ford-capri-mk2-rs-jant-takimi-147960659/detay fena değiller de ben o jantı istiyorum illa Bir arkadaş da bunu önerdi, Escort MK2 yarış jantlarıydı yakışır mı sizce? Yorum bağlantısı
Recommended Posts