İçeriğe Yönlendir

Taunus - 74 Taunus Fastback Mk1 Restorasyon


Uğur Yumak

Recommended Posts

Ali Cihangiroğlu

Resmen süper olmuş, birdeboyandımı harika olacak :)

 

Bu arada Wurth candır ve bu işler için gerçekten çok iyi ürünleride var  :good1:

Yorum bağlantısı
Şahin Topaloğlu

Çok teşekkür ederim arkadaşlar. Hep diyorum ya, hayalimdi yıllarca. Ben de çok şey öğreniyorum bu projeyle birlikte.

 

Bana soruyorlar aracı bitince kaça satmayı düşünüyorsun diye. İnanın ben bu arabayı satmayacağım, satamam ki. Ben günlük kullandığım araçlarla hiç bir zaman duygusal bir bağ kurmam. Hatta kapısının önünde özene bezene arabasını silen / yıkayan insanlar gördüğümde çok da imrenirim ama asla yapamam.

Temiz ve aracı limitlerinde kullanırım, yormam üzmem ama o kadar.

Bu araç farklı oldu galiba, ben yaşadığım müddetçe bu araç benimle olacak. Benden sonra ne yaparlar bilemem...

Şu an duygularını okadar iyi anlıyorumki kardeşim...Bu anlatılmaz ancak yaşanır.....

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Fatih Çağlar

Yemin ederim kendi arabamı yaptırsam bu halde görsem bu kadar sevinmezdim. Çok çok güzel olacak :) lütfen bizi bu kadar uzun süre resimsiz bırakma bi daha :)

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)

Vallahi benim arabayı dağıtıp tekrar wurth le kaplayıp ses yalıtımını abartasım geldi  :biggrin:

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Fatih Çağlar

Şu araba bittiği zaman bi buluşma ayarlayalım :)   :mangal::birthday:  :nargile:  

  • Beğen 4
Yorum bağlantısı
Oğuzhan Vural

Sevincimi ve heyecanımı paylaştığınız için hepinize çok teşekkür ederim arkadaşlar.

 

Würth gerçekten de alanında rakipsiz bence. İyi ki varsın Würth :)

 

Bitiş tarihi söylemek çok zor ama bahara bitsin diye uğraşacağım. Her şey yolunda gitse bile parça sıkıntısı olabiliyor. Kim derdi ki eksantrik mili için bir buçuk ay bekleyeceksin? Yani ummadığım ya da çok basit diye düşündüğüm bir şey ya da parça aylarca beklememe neden oluyor.

 

Araba bitince kesinlikle buluşalım arkadaşlar, ev sahipliği yapmaktan mutluluk duyarım :)

  • Beğen 4
Yorum bağlantısı

Müthiş görünüyor. Usta eli öpülesi gerçekten. Kendi aracı olsa ancak bu kadar ince detaylara önem verirdi. O kaporta omurluk oldu artık. Ciddi anlamda ford fabrikası bile bu kadar ayrıntısını yapmamıştır. Dilerim sizde de sizden sonra da hep kıymetini bilen,koruyacak şekilde kalır bu araç.

Yorum bağlantısı
Oğuzhan Vural

Harika görünüyor maşallah tekrardan 

 

 

Müthiş görünüyor. Usta eli öpülesi gerçekten. Kendi aracı olsa ancak bu kadar ince detaylara önem verirdi. O kaporta omurluk oldu artık. Ciddi anlamda ford fabrikası bile bu kadar ayrıntısını yapmamıştır. Dilerim sizde de sizden sonra da hep kıymetini bilen,koruyacak şekilde kalır bu araç.

 

Her ikinize de çok teşekkür ederim.

Dileğimiz aynı, umarım kızlarım da kızlarına verir :)

 

Not: Kızlarım ikiz olduğu için bir araç daha yapacağım kısmetse

  • Beğen 4
Yorum bağlantısı
Oğuzhan Vural

Bu arada sizlerle de paylaşmak istediğim bir konu var. Sizlerin de fikirlerini almak isterim arkadaşlar.

 

Geçenlerde bana bir araç teklif edildi. Araç ilanda değil ya da satılacağı bilinmiyor şimdilik. Bana özel bir durum yani.

 

Araç 1969 Ford Thunderbird. Aracın en önemli özelliği dev motorunun yanı sıra (7 bin küsür cc) araka kapılarının ters açılması. İntihar kapısı der Amerikalılar.

 

Hikayesi de ilginç. 1984 yılında bir iş adamı tarafından ithal edilmiş ve o günden bu yana kapalı garajda. Hiç plaka alınmamış ve hiç asfalta çıkmamış:)

 

Dediğim gibi, aracı bana teklif ettiler çünkü sahibi artık çok yaşlı ve ağır hasta.

 

Ben de aracı araştırdım ve her ne kadar güzel olsa da klasik değeri daha eski Thunderbird'lerden az olduğu için kabul etmedim.

 

Fiyat gayet uygun denebilirdi aslında.

 

Düşüncem şu idi; madem Amerikan yapacaksam tam yapayım ve süper bir araç olsun. Sonuçta bu araca da masraf yapacağım (kaporta, motor, trim vs.)

Araç iyi durumda sayılır ama yine de elden geçmesi gerekir.

 

Böyle işte. Sizler ne dersiniz?

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

Bu arada sizlerle de paylaşmak istediğim bir konu var. Sizlerin de fikirlerini almak isterim arkadaşlar.

 

Geçenlerde bana bir araç teklif edildi. Araç ilanda değil ya da satılacağı bilinmiyor şimdilik. Bana özel bir durum yani.

 

Araç 1969 Ford Thunderbird. Aracın en önemli özelliği dev motorunun yanı sıra (7 bin küsür cc) araka kapılarının ters açılması. İntihar kapısı der Amerikalılar.

 

Hikayesi de ilginç. 1984 yılında bir iş adamı tarafından ithal edilmiş ve o günden bu yana kapalı garajda. Hiç plaka alınmamış ve hiç asfalta çıkmamış :)

 

Dediğim gibi, aracı bana teklif ettiler çünkü sahibi artık çok yaşlı ve ağır hasta.

 

Ben de aracı araştırdım ve her ne kadar güzel olsa da klasik değeri daha eski Thunderbird'lerden az olduğu için kabul etmedim.

 

Fiyat gayet uygun denebilirdi aslında.

 

Düşüncem şu idi; madem Amerikan yapacaksam tam yapayım ve süper bir araç olsun. Sonuçta bu araca da masraf yapacağım (kaporta, motor, trim vs.)

Araç iyi durumda sayılır ama yine de elden geçmesi gerekir.

 

Böyle işte. Sizler ne dersiniz?

Paranız varsa ve yedek parçasını getirtebilecekseniz olabilir. Amerikan kim istemez ki sonuçta.

26 senedir depoda, çürümemesi içten bile değil çünkü.

 

Araç bu sanırım:

1969_ford_thunderbird-pic-49770.jpeg

Yorum bağlantısı
Önder Özcan

bence böyle bir arabaya emek harcamaktansa gerçekten heybetli,görüntüsü de güçlü amerikan kelimesinin hakkını veren bir modele yönelmek daha iyi.

bu araç sönük duruyor :(

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Elöver

Bu arada sizlerle de paylaşmak istediğim bir konu var. Sizlerin de fikirlerini almak isterim arkadaşlar.

Geçenlerde bana bir araç teklif edildi. Araç ilanda değil ya da satılacağı bilinmiyor şimdilik. Bana özel bir durum yani.

Araç 1969 Ford Thunderbird. Aracın en önemli özelliği dev motorunun yanı sıra (7 bin küsür cc) araka kapılarının ters açılması. İntihar kapısı der Amerikalılar.

Hikayesi de ilginç. 1984 yılında bir iş adamı tarafından ithal edilmiş ve o günden bu yana kapalı garajda. Hiç plaka alınmamış ve hiç asfalta çıkmamış:)

Dediğim gibi, aracı bana teklif ettiler çünkü sahibi artık çok yaşlı ve ağır hasta.

Ben de aracı araştırdım ve her ne kadar güzel olsa da klasik değeri daha eski Thunderbird'lerden az olduğu için kabul etmedim.

Fiyat gayet uygun denebilirdi aslında.

Düşüncem şu idi; madem Amerikan yapacaksam tam yapayım ve süper bir araç olsun. Sonuçta bu araca da masraf yapacağım (kaporta, motor, trim vs.)

Araç iyi durumda sayılır ama yine de elden geçmesi gerekir.

Böyle işte. Sizler ne dersiniz?

Oguzhan Bey ben aliyim sizin naminiza [emoji3]
Yorum bağlantısı
Evren Erakçora

Hiç görmemiştim böyle bir model hayret. Pek tutulan bir kasa değil sanırım. 

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...