Mustafa Gökmen 28 Eylül 2014 Paylaş 28 Eylül 2014 Bende 1981 2.3 granada ghia var vergiden dolayı ruhsata 1.6 geçiyor.Elinizdeki şanzıman, defransiyel 2.0 motora uyacak mı? Yorum bağlantısı
Oğuzhan Vural 28 Eylül 2014 Paylaş 28 Eylül 2014 Sıfır alınırken 2.3 diye mi alınmış? Evet, 2.3 diye başlamış araç hayatına. Motor ilk defa açılmış ve hiç işlem görmemiş bugüne kadar. Dediğim gibi bunu ben daha önce duymuştum ama önemsememiştim. Şimdi başıma geldi. Boşuna bir sürü vergi ödemişler yani Sanırım öyle:) Sıfır araçta boyaya alıştık ama motor hacminde değişiklik hiç duymadığımız bir şeydi. Bir yaşıma daha girdim. Muhtelif nedenleri olabilir bunun. Üretim aksamasın diye mevcut parça kullanılabilir, hata yapılmış olabilir vs. sevdiklerinle beraber nice yıllara Mersolarda bildiğim kadarı ile böyle bir durum söz konusu e200 cdi veya c200cdi'larda 220lik motor var, sanırım beygiri biraz daha düşük ve vergilendirmeden dolayı böyle yapılıyor. Ustanın dediğine göre neredeyse her marka araçta bu rastlanabilirmiş. Yok o isimlendirme şekli öyle. BMW de öyle. Oğuzhan Abi o motorun orijinal motoru olduğuna emin misiniz? Motor orjinal ve çok temiz çıktı üstelik. Bende 1981 2.3 granada ghia var vergiden dolayı ruhsata 1.6 geçiyor.Elinizdeki şanzıman, defransiyel 2.0 motora uyacak mı? Benim motor da zaten ruhsatta 2.0 geçecekti. Araç orjinalinde 1.6 olduğu için 2.3 yazılamıyor maalesef. En fazla 2.0 olabiliyor. Şanzıman ve defransiyel uyumlu zaten son 34 yıldır birlikte çalışıyorlardı Hepsi aynı araçtan alındı. 1 Yorum bağlantısı
Serhat Böcek 28 Eylül 2014 Paylaş 28 Eylül 2014 Oğuzhan Abim motor orijinal mi derken şunu demek istedim.Belki biliyorsundur ama benim bildiğim şasi numarasının son 5 rakamıyla motor numarasının son 5 rakamının aynı olması lazım. Yorum bağlantısı
Oğuzhan Vural 29 Eylül 2014 Paylaş 29 Eylül 2014 Oğuzhan Abim motor orijinal mi derken şunu demek istedim.Belki biliyorsundur ama benim bildiğim şasi numarasının son 5 rakamıyla motor numarasının son 5 rakamının aynı olması lazım. Motor ve araç hiç ayrılmamış ben satın alana kadar, yani orjinal miş. Şasi - motor numarasına gelince, öyle bir zorunluluk yok, motor ve şasi numaraları tamamen farklı olabilir. Hatta benim şu an kullandığım kendi aracım ve şirket araçlarının tamamı da farklı. Yenileri bilmem ama eski Fordlarda Şasi ve Motor numaraları zaten çok farklı kombinasyonda. Yorum bağlantısı
Oğuzhan Demir 29 Eylül 2014 Paylaş 29 Eylül 2014 Eski müdürüm yaklaşık 10 yıl önce bir fusion alıyor, yıllarca biniyor. 2 sene önce serviste işlem yapılırken aracın motorunun farklı olduğunu öğreniyor ve dava açıyor, sonu ne oldu bende bilmiyorum... Tam emin değilim ama ya 1,6 olarak alıyor 1,4 çıkıyor yada tam tersi... Yorum bağlantısı
Oğuzhan Vural 29 Eylül 2014 Paylaş 29 Eylül 2014 Eski müdürüm yaklaşık 10 yıl önce bir fusion alıyor, yıllarca biniyor. 2 sene önce serviste işlem yapılırken aracın motorunun farklı olduğunu öğreniyor ve dava açıyor, sonu ne oldu bende bilmiyorum... Tam emin değilim ama ya 1,6 olarak alıyor 1,4 çıkıyor yada tam tersi... Maalesef çok varmış aslında bu durum. O an elinde olan blokları kullanıyor üreticiler üretim aksamasın diye. Bunun tespiti de nasıl olsa çok zor, öyle bakmayla vs. anlaşılmıyor diye rahatlar galiba. 1 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 29 Eylül 2014 Paylaş 29 Eylül 2014 1.6 105 yerine 90lık koysa kim anlar değil mi? Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 29 Eylül 2014 Paylaş 29 Eylül 2014 1.6 105 yerine 90lık koysa kim anlar değil mi? Turboya bakan, işi bilen hemen anlar 1 Yorum bağlantısı
Oğuzhan Vural 29 Eylül 2014 Paylaş 29 Eylül 2014 Turboya bakan, işi bilen hemen anlar Keşke her araç ya da modelde turbo gibi bariz farklar olsa. Ya da sadece blok değişikse yine anlaşılmaz ki. 1 Yorum bağlantısı
Oğuzhan Vural 30 Eylül 2014 Paylaş 30 Eylül 2014 (düzenlendi) Bu da polyesterden yaptırdığım başka bir döşeme parçası arkadaşlar. Arka Koltuk ve Arka cam arasındaki yer var ya, hoparlör vs. takılır hani, işte orasını kapatan döşeme parçası. Bunu direk polyester yaptırmamı tavsiye ettiler ben de öyle yaptım. Döşemeci bunu da siyah deri yapacak. İlk resimler orjinal eski parça. Ele alınacak halde değildi ve dağılıyordu. Polyesterci macunla sabitledi önce ve kenar delikli kısımları yeniden yaptı, daha sonra kalıp alıp polyesterden döktü: 30 Eylül 2014 tarihinde Oğuzhan Vural tarafından düzenlendi 10 Yorum bağlantısı
Şahin Topaloğlu 7 Ekim 2014 Paylaş 7 Ekim 2014 Benim proje yakınlarda başlayacak. ancak senin aracın gibi orjinal olmayacak. Ben kendi tarzımla, eski ve yeni yi bir araya getirmeyi planlıyorum... Yorum bağlantısı
Ömer Türkşanlı 7 Ekim 2014 Paylaş 7 Ekim 2014 Benim proje yakınlarda başlayacak. ancak senin aracın gibi orjinal olmayacak. Ben kendi tarzımla, eski ve yeni yi bir araya getirmeyi planlıyorum...Şşşşştttt Şefffff, napan bakem sen oralarda, hiç yok mu foto? 1 Yorum bağlantısı
Oğuzhan Vural 8 Ekim 2014 Paylaş 8 Ekim 2014 :bravo: Çok teşekkür ederim maşallah . Bütün ustaları buluyorsunuz. Elimden geldiğince doğru kişilerle çalışmak istiyorum. Yakında mekanik işler başlayacak, yerimde duramıyorum Benim proje yakınlarda başlayacak. ancak senin aracın gibi orjinal olmayacak. Ben kendi tarzımla, eski ve yeni yi bir araya getirmeyi planlıyorum... Merakla bekliyorum. Benim arkadaşım da şu an benzerini yapıyor. Hatta o ön kısmını kesip Mk2 ile birleştirdi. Önden Mk2 arkadan Mk1 oldu fastback Şaşmazda yapıyor aracını. 1 Yorum bağlantısı
Şahin Topaloğlu 8 Ekim 2014 Paylaş 8 Ekim 2014 Şşşşştttt Şefffff, napan bakem sen oralarda, hiç yok mu foto? Ömerim 1 kaç tane kasa buldum.Yakında sana işim düşebilir habarın ola.... Yorum bağlantısı
Ömer Türkşanlı 8 Ekim 2014 Paylaş 8 Ekim 2014 Ömerim 1 kaç tane kasa buldum.Yakında sana işim düşebilir habarın ola....Elimizden ne gelirse abi emrin olur 1 Yorum bağlantısı
Şahin Topaloğlu 10 Ekim 2014 Paylaş 10 Ekim 2014 Oğuzhan sen alamanyalara gidecekmisin yakın zamanlarda... Yorum bağlantısı
Oğuzhan Vural 11 Ekim 2014 Paylaş 11 Ekim 2014 Oğuzhan sen alamanyalara gidecekmisin yakın zamanlarda... Yok hayır, Almanya'ya yolum düşmez uzun bir süre. İran'a gideceğim hafta içi kısmetse de sanırım işine yaramaz orası? 1 Yorum bağlantısı
Oğuzhan Vural 11 Ekim 2014 Paylaş 11 Ekim 2014 Arkadaşlar, bana acilen eksantrik mili lazım. Sıfır olmalı, çıkma olmayacak. 20m Taunus motoru için. Bir de Goetze marka pistonlar, üretimden kalkmış galiba bu marka. Orjinal yok maalesef en iyi marka da buymuş. Çok büyük yardım etmiş olacaksınız arkadaşlar. 1 Yorum bağlantısı
Şahin Topaloğlu 11 Ekim 2014 Paylaş 11 Ekim 2014 dostum burada varmış ellerinde....http://www.cikmacim.com/ford-taunus-20-20m-cikma-eksantrik-mili-27841.html Bir ara istersen.. Yok hayır, Almanya'ya yolum düşmez uzun bir süre. İran'a gideceğim hafta içi kısmetse de sanırım işine yaramaz orası? Ne yapalım kader utansın.... Yorum bağlantısı
Oğuzhan Vural 12 Ekim 2014 Paylaş 12 Ekim 2014 dostum burada varmış ellerinde....http://www.cikmacim.com/ford-taunus-20-20m-cikma-eksantrik-mili-27841.html Bir ara istersen.. Ne yapalım kader utansın.... Tamam teşekkür ederim. Yarın arayacağım. Yorum bağlantısı
Oğuzhan Vural 14 Ekim 2014 Paylaş 14 Ekim 2014 Eksantrik mili yok memlekette. En ücra yerlerle bile görüştüm, yok! Estaş vs. hepsiyle... Bu kadar zor olacağını bilseydim yapmazdım bu arabayı! Neden insanlar amerikan araba yapıyor şimdi daha iyi anlıyorum 2 Yorum bağlantısı
Serkan Karadağ 14 Ekim 2014 Paylaş 14 Ekim 2014 Eksantrik mili yok memlekette. En ücra yerlerle bile görüştüm, yok! Estaş vs. hepsiyle... Bu kadar zor olacağını bilseydim yapmazdım bu arabayı! Neden insanlar amerikan araba yapıyor şimdi daha iyi anlıyorum Allah sabır versin. Yorum bağlantısı
Selim Kaya 14 Ekim 2014 Paylaş 14 Ekim 2014 Eksantrik mili yok memlekette. En ücra yerlerle bile görüştüm, yok! Estaş vs. hepsiyle... Bu kadar zor olacağını bilseydim yapmazdım bu arabayı! Neden insanlar amerikan araba yapıyor şimdi daha iyi anlıyorum Bakılmıştır mutlaka ama; https://www.bu firman?n reklam?na izin vermiyoruz..com.tr/taunus-eksantrik-mili-16-20-19761993-pid-12868.html paylaşmadan geçemiyorum. Yorum bağlantısı
Recommended Posts