Ali Cihangiroğlu 10 Mayıs 2014 Paylaş 10 Mayıs 2014 (düzenlendi) Hocam bu konuların uzmanı değilim, ama öğrenmeye çalışıyorum. Galvaniz zaten Çinko ile korumaya almak demek değil mi? Würth galvaniz zaten yok, Wüth Çinko diye anılıyor. "Galvaniz, erimiş çinkonun içine koruma ya da kaplama amacı ile kullanılacak maddenin batırılması ile yapılan işleme denir." Zift vs. kullanılmayacak hayır. Ustam işini bilir, güvenim sonsuz artık. Ben demeden, istemeden bütün bunları yapıyor. Acaba kaç usta yapardı bunları? İlerleyen zamanda bazı resimler ekleyeceğim arka çamurluklar ile ilgili, ben böyle bir şeyin yapıldığını dahi bilmiyordum. Adam kendine yapıyor muşçasına uğraşıyor arabamla. Vallahi emin değilim aslında, bir ara wurth ün sayfasında ayrıca vardı diye hatırlıyorum, yada sonradan isim değişikliği yaptılar, ben de baktım hakikaten o ismle geçmiyor, galvaniz olayınıda inceledim, sen haklıymışsın, çinko sprey miş Usta zaten büyük şans 10 Mayıs 2014 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Misafir 11 Mayıs 2014 Paylaş 11 Mayıs 2014 Arabam Yanlıyor:) Ben böyle bir işçilik görmedim. Ustanın elini öpmek lazım. Yorum bağlantısı
Umeyr Sadık Turan 11 Mayıs 2014 Paylaş 11 Mayıs 2014 bunu bir program yapsan satsan abi köşe oldun şuan film izlemiş gibi oldum paylaşımlarınız için ve emekleriniz için sizi ayakta alkışlayabilirim bu ayakta olmadı ama olsun Yorum bağlantısı
Serhat Böcek 12 Mayıs 2014 Paylaş 12 Mayıs 2014 Kaynaklara bak be,usta nakış gibi işlemiş helal olsun. Yorum bağlantısı
Oğuzhan Vural 12 Mayıs 2014 Paylaş 12 Mayıs 2014 bunu bir program yapsan satsan abi köşe oldun şuan film izlemiş gibi oldum paylaşımlarınız için ve emekleriniz için sizi ayakta alkışlayabilirim bu ayakta olmadı ama olsun teşekkür ederim Ben böyle bir işçilik görmedim. Ustanın elini öpmek lazım. Çok şanslıyım evet Hadi bitsin artık Ben şimdiden yeni projem için konuştum Ustamla Ön bilgi versem mi acaba Kaynaklara bak be,usta nakış gibi işlemiş helal olsun. Ben de baktıkça keyif alıyorum Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 12 Mayıs 2014 Paylaş 12 Mayıs 2014 Ön bilgiyi alalım, ayrıca pes artık diyorum, daha bu bitmedi Yeni procen Mustang olsun bence Yorum bağlantısı
Oğuzhan Vural 13 Mayıs 2014 Paylaş 13 Mayıs 2014 Ön bilgiyi alalım, ayrıca pes artık diyorum, daha bu bitmedi Yeni procen Mustang olsun bence Mustang pek ilgimi çekmiyor. Eğer Amerikan olacaksa bu C3 Stingray olurdu kesinlikle. Bence Amerikan araçları gereğinden fazla abartılıyor. Ya Amerika'da 2-3 bin dolarlık arabalar burada 60-80 bin dolar ?! Ben Almancıyım:) 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 13 Mayıs 2014 Paylaş 13 Mayıs 2014 Mustang pek ilgimi çekmiyor. Eğer Amerikan olacaksa bu C3 Stingray olurdu kesinlikle. Bence Amerikan araçları gereğinden fazla abartılıyor. Ya Amerika'da 2-3 bin dolarlık arabalar burada 60-80 bin dolar ?! Ben Almancıyım:) Abartıldığı doğru, zaten çarpışma durumunda sağlamda değiller... Almancı haaa, hımmm ne acaba? Şundan olmasın Yorum bağlantısı
Oğuzhan Vural 13 Mayıs 2014 Paylaş 13 Mayıs 2014 Abartıldığı doğru, zaten çarpışma durumunda sağlamda değiller... Almancı haaa, hımmm ne acaba? Şundan olmasın Yaklaştınız Ben bunun aşığıyım: Ama bundan da önce yapmak istediğim Granada/Consul Fastback. Ama farklı olarak orjinale sadık kalarak değil de tamamen custom bir araba istiyorum. Ustamla bunu konuştuk. Yani wide body, hidrolik süspansiyon, V8 motor vs. vs. Eğer Kontun Arabaları programını izlediyseniz ne demek istediğimi anlarsınız. Çok heyecanlıyım çookk Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 13 Mayıs 2014 Paylaş 13 Mayıs 2014 (düzenlendi) Yaklaştınız Ben bunun aşığıyım: Ama bundan da önce yapmak istediğim Granada/Consul Fastback. Ama farklı olarak orjinale sadık kalarak değil de tamamen custom bir araba istiyorum. Ustamla bunu konuştuk. Yani wide body, hidrolik süspansiyon, V8 motor vs. vs. Eğer Kontun Arabaları programını izlediyseniz ne demek istediğimi anlarsınız. Çok heyecanlıyım çookk Vallahide billahide bu arabadan koyacaktım son anda diğerini koydum aynı düşüncedeymişiz 13 Mayıs 2014 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Oğuzhan Vural 13 Mayıs 2014 Paylaş 13 Mayıs 2014 Vallahide billahide bu arabadan koyacaktım son anda diğerini koydum aynı düşüncedeymişiz Babamın 3.0 GT Consul vardı, çok severdi. Ben maalesef hatırlamıyorum, benden önceymiş. Belkide oradan bir merak var bende bu arabalara:) 1 Yorum bağlantısı
Serhat Böcek 13 Mayıs 2014 Paylaş 13 Mayıs 2014 Abi ben seni anlıyorum,böyle bir şey istiyorsun. Yorum bağlantısı
Oğuzhan Vural 14 Mayıs 2014 Paylaş 14 Mayıs 2014 Abi ben seni anlıyorum,böyle bir şey istiyorsun. Evvettttt! Yalnız ben V8 istiyorum ve Motor Kaputunu da modifiye etmeyi: 2 Yorum bağlantısı
Misafir 15 Mayıs 2014 Paylaş 15 Mayıs 2014 Evet dersi kanatmayalım lütfen Tabandaki boyayı kazıyan çırağın duygularını merak ediyorum. Yorum bağlantısı
Oğuzhan Vural 15 Mayıs 2014 Paylaş 15 Mayıs 2014 Tabandaki boyayı kazıyan çırağın duygularını merak ediyorum. Sol kulağım çınlıyordu, acaba çırak mı andı beni Yorum bağlantısı
Mahmut Şahin 15 Mayıs 2014 Paylaş 15 Mayıs 2014 arabayı yan tutan düzenek ilgimi çekti. resimde görülen matkap yardımı ile mi arabayı çeviriyor acaba? Yorum bağlantısı
Misafir 15 Mayıs 2014 Paylaş 15 Mayıs 2014 Jant işi ne oldu? Bence ilandaki 3 adet jant alınıp sonra tek aranabilir. Tek olunca hiç olmadık bir yerde bile rastlanabilir. Hem de uygun fiyatlı olur. Aslında daha önce yazdığım gibi İvedikte sadece jant hurdacıları gezilmeli. Bence fazla zorlanmadan yedeği bile bulunabilecektir. Yorum bağlantısı
Oğuzhan Vural 15 Mayıs 2014 Paylaş 15 Mayıs 2014 arabayı yan tutan düzenek ilgimi çekti. resimde görülen matkap yardımı ile mi arabayı çeviriyor acaba? +1 nedir onu görevi..? Ben de bilmiyordum, siz sorana kadar da dikkatimi çekmemişti. Mahmut kardeşim doğru tahmin etmiş, Matkap dişlileri harekete geçiriyormuş ve araba yan çevriliyormuş. Bu mekanizmayı komple Yaşar Usta (oğlu) yapmış. Hatta bir tane de fazladan yapmış, ilgilenenler varsa duyurulur Jant işi ne oldu? Bence ilandaki 3 adet jant alınıp sonra tek aranabilir. Tek olunca hiç olmadık bir yerde bile rastlanabilir. Hem de uygun fiyatlı olur. Aslında daha önce yazdığım gibi İvedikte sadece jant hurdacıları gezilmeli. Bence fazla zorlanmadan yedeği bile bulunabilecektir. Jant konusuna fazla eğilmedim, işler bu sıralar çok yoğun. Bence de uğraşsam bulurum gibi geliyor. Ustam da arabay takılacak aksesuarları soruyor. Boyaya girmeden takıp uyum sağlıyor mu kontrol etmeliyim diyor. Bende hiçbir şey yok henüz Yorum bağlantısı
Selim Kaya 15 Mayıs 2014 Paylaş 15 Mayıs 2014 Mesut bey, fiyatları kapatsaydik keşke Burasiyla karşılaştırınca kahroluyor insan... Yorum bağlantısı
Selim Kaya 15 Mayıs 2014 Paylaş 15 Mayıs 2014 (düzenlendi) Bu ve bu gibi araçların yurtdışındaki fiyatları ve işletme maliyetlerini hep merak etmisimdir. Yeni bir konuda bunlardan bahsederseniz takipciniz olurum 15 Mayıs 2014 tarihinde Recep Selim Kaya tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Önder Özcan 16 Mayıs 2014 Paylaş 16 Mayıs 2014 abi burada 20 yaşından büyük arabalara vergi yok. Devlet vergi almıyor. Sadece sigortasını ödüyorsunuz. O da çok değil yani. Fiyat konusu da araba burda beleşten az pahalı abi. 2005 mustang da 7 bin € ya var eski kasa yuvarlak farlı modelini hatırlamıyorum oda 7 bine bulunabiliyor, benim 2002 Mondeo sadece 2bin€ Daha önce escortum vardı, 300€ almıştım.. hesabını sen yap. yapamadım 3 Yorum bağlantısı
Oğuzhan Vural 16 Mayıs 2014 Paylaş 16 Mayıs 2014 Ford Knudsen GXL 2.0 25.000€ harcanmış. 10.000€ istiyor. Sağlam bitmişti.! Jantta bol abi..! Devam.... ! Parça çook...! Orjinal spor direksiyon.. Öncelikle çok teşekkür ederim Mesut Bruder Otomobil parçaları orjinal araba yapımlarında zor bir konu haline geliyor. Örneğin amblemler doğru, o yılların arabaları amam benim yaptığım araba değil. 2.3 GT ve GXL farklı araçlar. Benimki GXL oluyor. Düğemelerden emin değilim, dediğim gibi araştırmam lazım hangi düğmeler tam benim arabama ait, aksi takdirde amacımdan sapmaya başlarım. Direksiyon benim araçlarda hiç kullanılmadı, sanırım yeni 80'lere ait escort, fiesta vs. için. Jantlar kesinlikle doğru ama. Bunlar ve benim istediklerim GXL, GT ve RS lerde kullanıldı. Zaten yarış jantları olarak da bilinirler. Ben eğer bulabilirsem diğer jantları istiyorum aslında. Onlara aşığım ben:) Motor bile var abi, bendemi toplasam bir tane...! Bu motor da uygun değil, tam hangi arabanın bilmiyorum, Scorpio olabilir. Ama Swap'lamak için olurdu abi burada 20 yaşından büyük arabalara vergi yok. Devlet vergi almıyor. Sadece sigortasını ödüyorsunuz. O da çok değil yani. Fiyat konusu da araba burda beleşten az pahalı abi. 2005 mustang da 7 bin € ya var eski kasa yuvarlak farlı modelini hatırlamıyorum oda 7 bine bulunabiliyor, benim 2002 Mondeo sadece 2bin€ Daha önce escortum vardı, 300€ almıştım.. hesabını sen yap. 60'ların Mustang'ları her yerde olduğu gibi Almanya'da da pahalı maalesef. Ama diğer 70'lerden sonraki tüm modeller ucuz her yerde. Ben sevmem bu arabaları. Almanya genel anlamda çok ucuz evet. En özlediğim kısmı da bu. Ben okuldan sonraları tamirhanede çalışırken ablama 150 Mark'a 78 Passat alıp hediye etmiştim. Diğer ablama da 50 Mark harcayıp Ascona B almıştım. Hey gidi günler heyyy Yorum bağlantısı
Oğuzhan Vural 16 Mayıs 2014 Paylaş 16 Mayıs 2014 Abi modelleri tanimiyorum. Sen Bana hangi Model oldugunu ne istedigini söylersin Bende bulurum. 1974 Ford Taunus MK1 Knudsen - Fastback (Hüftschwung Coupe). Burada en dikkat edilecek husus benim aracın 1974 olması. Aracın içi (ön konsol vs. değişti o yıl), 1973'ler farklıdır. Yorum bağlantısı
Recommended Posts