İçeriğe Yönlendir

Direksiyonun Derdi Neydi ;)


Adnan Çakır

Recommended Posts

Önder Özcan

videodan sesi duyamadım ama dün okulda canlı canlı bayağı dinledik.motor çalıştığı anda,direksiyonun dönmesine gerek olmadan da bariz ses vardı.rölantide de yaptığına göre pompa diye düşünüyorum

ayrıca Adnan abi,sen manevra yaparken,ben bir yandan sağ ön çamurluktan damlayan sıvıya bakıyor,bir yandan da rengi ne kadar güzelmiş diyordum.

1 gözlerim kahve

2 ben rengi ne güzelmiş derken Fatih Uzunla beraber damlayan ne acaba diyorduk :)

pişman değilim,aracını tekrar görsem tekrar derim :maşallah: ne kadar güzel. :nazar:

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Kazancıoğlu

Bir daha crv ile kapışma, bak dökülüyor sonra sağı, solu :biggrin:

hayt crv imiş. adnan abiye yetişimcem diye telefonda bile konuşamıyordun.

Bu da ses'in videosu 20-35 sn de daha çok belli.

Taksim'e kadar dikiz aynamda :tease3: idin iyi ki yolu karıştırdık ta öne geçmene izin verdim :fiuw:

okul bahçesinde de söylediğim gibi tam turda yapıyor yani güç artıp sıkışma yapınca basınç artıp yağ atıyor buda ufak bir kaçak olduğu için oluyor. bence ya rekorlarda gevşeme var, yada bir oringden kaçırıyor. eksilme az olduğu için haznedeki yağ azalmış gözükmüyor.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Semih İzgi

aynen müşür müşür :D

şunun gibi

http://www.yedekparc...05-ORJiNAL.html

Yakın zamanda değişti bende bu sevimsiz arkadaş. 1 Günde tüm yağı bırakıyordu göstergedeki. Herkes keçe derken bi baktık bu müşürcük bütün yağı işiyor resmen.. Ama sevindik yoksa sağlam pompayı söktürteceklerdi

Yorum bağlantısı
Misafir

Abi tekrar geçmiş olsun...valla öyle çıktın gittin,aklımız sende kaldı...

Yorum bağlantısı
Serhan Gürbüzol

Adnan abi geçmiş olsun, mavi boncuğa nazarlık olarak düşün inşallah tamiri kolaydır da seni üzmez........

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

Geçmiş olsun, arıza denildiği gibi büyük ihtimal oringlerde, hortumda çatlakta olabilir, rekor bağlantısında press yerinden kaçırıyorda olabilir...

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Engin Saltaş

Cok gecmis olsun. Umarim buyuk bir sorun degildir de can sikmaz.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Adnan Çakır

Sadık abi yetkili servisten bir arkadaş bulduk bir ahbap sayesinde yarın en azından arıza tespiti yaptırıp duruma göre karar vereceğiz :( hayırlısı :unsure2:

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

Sadık abi yetkili servisten bir arkadaş bulduk bir ahbap sayesinde yarın en azından arıza tespiti yaptırıp duruma göre karar vereceğiz :( hayırlısı :unsure2:

Gaz verdikçe pompa sesi artıyor :(

Yorum bağlantısı
Adnan Çakır

Şimdi yazacaklarımı bir kenara not edin :yes:

Biz araç arıza yaptığı gün sadece baktık,bir şey göremeyince de az biraz yağ attı dedik ve o şekilde de yaklaşık 80km yol geldik.Yukarıda arkadaşların bir çoğunun tahmini aşağı yukarı doğru o yağ başka bir yerden gelmedi direksiyon pompası ,hortumu,yada müşür ,bir sebep olmalıydı.Beni yanıltan yağ kabına baktığımızda yağda bariz eksilme olmamasıydı.Birde direksiyonda sertleşme, zorlama,zorlanma olmayınca pek dikkate almadık tek sebep pompanın pal'leri olabilir diye yorum yaptım,yağ da olduğuna göre pek zarar vermez diye düşündük.

Bugün Ford servise götürdüm aracı usta baktı kapta yağ seviyesi idare eder dedi birde direksiyonu çevirin deyince gerçek ortaya çıktı :shok:.Yağ köpürmeye başladı ve kaptaki seviye eksik olan kadar daha eksildi.Kap'taki yağ seviyesi Maksimum seviye üzerini 1-2cm geçene kadar dolduruldu ve :good1: ses kesildi.

Direksiyon pompasından çıkan boruda kaçak olduğu tespit edildi parça değişecekti fakat ellerinde olmadığı için sipariş geçildi,yarın öğleden sonra parça gelir ise ben aracı tahminen Cuma günü alacağım.

Yani bu gibi durumla karşılaşırsanız kaçakta görmeseniz bile yağ seviyesini maksimum seviye üzerine kadar doldurun.Bu yedek kabın bizi yanıltmasının sebebi de normal silecek suyu veya hidrolik kabı gibi değilde iç yapısının farklı olmasından kaynaklıymış.Yani kabın içinde bir boğaz varmış ve yağın fazlası bu boğazın üstünden taşıyormuş eksildiği zamanda üstten alıyormuş yani bir tür iç içe iki kap gibi bilmem anlatabildim mi? :unsure2:

  • Beğen 4
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

pişmiş tavuk misali, hava yapmış hidrolik :s , fazla cilalama arabayı

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Servet Aydın

ses, emme anındaki hava ile yağın birleşmesi demekki. Sistem hava yapıyormuş :)

pişmiş tavuk misali, hava yapmış hidrolik :s , fazla cilalama arabayı

Okumam bitsin, yazayım sonra sen yaz, hep önüme geçiyorsun

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Adnan Çakır

Servet ses yolda giderken bazen zor duyuluyordu o kadar az dı yani.Ama bugün G.antepli kardeşlere götürdüm yolda biraz artmış gibi geldi belkide soğuktan dolayı idi.Hava 3 derece gösteriyordu.

Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi

pompa sıkıntısı yoksa geçmiş olsun abi.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Adnan Çakır

pompa sıkıntısı yoksa geçmiş olsun abi.

Şimdilik yok görünüyor,serviste belki yarım bardak yağ koymadılar ses anında kesildi.

Hortum kaç tl ?

:unsure2::ayvayıyiyenadamsmiley: Direksiyon borusu O bi kerem :angry: 350TL.toplamda 800TL falan olacak gibi belki geçerde neden

D.borusu=350

bilmem ne Kayışı 1=150

bilmem ne kayışı 2= ?

Rekor =55

İşçilik =60

Hid.direk.yağı 2 lt. =50

Sprey her zamankinden =20 ufak tefek sarf malzemesi ve cam silecek suyu :D ile beraber :fiuw:

Yorum bağlantısı
Servet Aydın

abi bizim orada yaptıralım hortumu, pardon direksiyon hidrolik yağı transfer hattı borusunu :)

En fazla 50-100 tl tutar, yağlanan kayışlarıda ilaçla temizleriz miss

Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi

Orada bir adet kayış olması lazım :) o da V kayışı. 2. kayış neymiş?

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...