Mehmet Kaya 28 Şubat 2013 Paylaş 28 Şubat 2013 Vallaha abi,senle uzun yola gitmeyi istiyorum bi ara,sürüşünü merak ediyorum Hakan abi kullandığında(erciyes dönüşü bi yerden sonra) Bayağı fark vardı. Haa,normal kullanıcı değil adam,Servise yakıt şikayeti ile gelenlerle,test sürüşüne çıkıp,döndüğünde ise müşterinin, Benim arabam az yakıyormuş dedirtenlerden İnşallah İstanbul olur Ali Erene sor o geldi kayseriye ve dönüşte te o yanımdaydı 1 Yorum bağlantısı
Onur Yaman 28 Şubat 2013 Yazar Paylaş 28 Şubat 2013 peki o\d tuşuna basınca yol bilgisayarında ne yazısı çıkmalı benimkinde o\d off yazısı yanıp sönüyor vites tuşuna basınca da sadece o\d off yazısı sabit kalıyor valla zor bu mondeo ..... Yorum bağlantısı
Misafir 28 Şubat 2013 Paylaş 28 Şubat 2013 O/D off yazısı sabit kaldığında Mehmet hocamın bahsettiği sürüş modu oluyor. Yani vites 3 e düşüyor daha üst devirlerde vites değişimi gerçekleşiyor. Yorum bağlantısı
Ali Eren 28 Şubat 2013 Paylaş 28 Şubat 2013 İnşallah İstanbul olur Ali Erene sor o geldi kayseriye ve dönüşte te o yanımdaydı Anlatılmaz, yaşanır. Araba tırt ama şoför 10 numara. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya 28 Şubat 2013 Paylaş 28 Şubat 2013 O/D off yazısı sabit kaldığında Mehmet hocamın bahsettiği sürüş modu oluyor. Yani vites 3 e düşüyor daha üst devirlerde vites değişimi gerçekleşiyor. RAmpalarda ciddi anlamda rahat oluyor Anlatılmaz, yaşanır. Araba tırt ama şoför 10 numara. HK merak ediyormuş nasıl kullandığımı. Sakinmi sertmi hızlımı. peki o\d tuşuna basınca yol bilgisayarında ne yazısı çıkmalı benimkinde o\d off yazısı yanıp sönüyor vites tuşuna basınca da sadece o\d off yazısı sabit kalıyor valla zor bu mondeo ..... Bİr dakika eminmisiniz dediğinizden. O/D düğmesine bastığında ekranda O/D yazar. tekrar bastığınızda o yazı gider. Ancak bu yazı ekranda yanıp sönüyorsa şanzuman kontrol edilmeli Bu O/D denilen zamazingo bizimkinde yok değil mi.Gerçi rampada ben zorlanmıyorum yardıra yardıra çıkıyorum ama Zaten zorlansan ayıp olur Sende zorlanırsan biz o rampayı hiç çıkamayız demektir Sende vitesi çek sağa sen O/D yap. Tam yardıra yardıra çıkarsın Yorum bağlantısı
Onur Yaman 28 Şubat 2013 Yazar Paylaş 28 Şubat 2013 (düzenlendi) RAmpalarda ciddi anlamda rahat oluyor HK merak ediyormuş nasıl kullandığımı. Sakinmi sertmi hızlımı. Bİr dakika eminmisiniz dediğinizden. O/D düğmesine bastığında ekranda O/D yazar. tekrar bastığınızda o yazı gider. Ancak bu yazı ekranda yanıp sönüyorsa şanzuman kontrol edilmeli Zaten zorlansan ayıp olur Sende zorlanırsan biz o rampayı hiç çıkamayız demektir Sende vitesi çek sağa sen O/D yap. Tam yardıra yardıra çıkarsın bir kere oldu bir daha da olmadı ama kıllandırdı beni ustaeller vitesden de anlar mı yoksa izmirde otomatk şanzımancı da mı aramalıyım sonuçta kesinlikle şansıman yağını da değiştirecem 28 Şubat 2013 tarihinde Onur Yaman tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 28 Şubat 2013 Paylaş 28 Şubat 2013 otomatik viteste en çok dikkat etmeniz gereken. Işıklarda kalkışta kesinlikle yavaş yavaş kalkmalısınız (Az yakması ve şanzımanın sağlığı için) Aracınızın el freni sağlıklı çalışıyor olmalı. Aracı stop etmek için P konumuna almadan önce kesinlikle el frenini çekin ve araç tamamen durduktan sonra N konumunda frenden ayağınızı çekin yük el frenine binsin. Sonra P konuma alıp aracı stop edin. Araç seyir halindeyken kesinlikle aracı boşa almayın. R ve D konumlarına geçişlerde aracın iyice durmasını bekleyin. Biraz ukalalıkmı yaptım Bu ne kadar merasim yaa Hani otomatik rahatlıktı 2 Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya 1 Mart 2013 Paylaş 1 Mart 2013 Bu ne kadar merasim yaa Hani otomatik rahatlıktı Ekonomi istiyorsan yapacaksın Bak uzun yolda senin arabayla aynı yakıyoruz Neden sence Yorum bağlantısı
Misafir 1 Mart 2013 Paylaş 1 Mart 2013 Ekonomi istiyorsan yapacaksın Bak uzun yolda senin arabayla aynı yakıyoruz Neden sence Uzun yolda otomatik,zaten düze göre az yakması gerekli. Düzgün devirlerde gidersen Yorum bağlantısı
Akan Belen 1 Mart 2013 Paylaş 1 Mart 2013 2.0 hemde otomatik araca bin sonra az yaktıracağım diye uğraş pöhh Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya 1 Mart 2013 Paylaş 1 Mart 2013 Uzun yolda otomatik,zaten düze göre az yakması gerekli. Düzgün devirlerde gidersen Yok kardeş. Bizimkiler 4 ileri olduğu için fazla yakıyor. Manueller 5 ileri olduğu için bizimkine göre az yakıyor. Emminin çok yakmasının sebebi farklı. Erciyese çıkarken anlamışsındır 2.0 hemde otomatik araca bin sonra az yaktıracağım diye uğraş pöhh Sen 9 litreye çok diyorsunda. Benim şu anda yol bilgisayarı 14.6 diyor maraş şehir içinde LPG yakmasını sen düşün Birde bunu sert kullanırsam neler olur sen düşün Yorum bağlantısı
Akan Belen 1 Mart 2013 Paylaş 1 Mart 2013 Yok kardeş. Bizimkiler 4 ileri olduğu için fazla yakıyor. Manueller 5 ileri olduğu için bizimkine göre az yakıyor. Emminin çok yakmasının sebebi farklı. Erciyese çıkarken anlamışsındır Sen 9 litreye çok diyorsunda. Benim şu anda yol bilgisayarı 14.6 diyor maraş şehir içinde LPG yakmasını sen düşün Birde bunu sert kullanırsam neler olur sen düşün Haha Ufkum o kadar geniş değil 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 1 Mart 2013 Paylaş 1 Mart 2013 Yok kardeş. Bizimkiler 4 ileri olduğu için fazla yakıyor. Manueller 5 ileri olduğu için bizimkine göre az yakıyor. Emminin çok yakmasının sebebi farklı. Erciyese çıkarken anlamışsındır Sen 9 litreye çok diyorsunda. Benim şu anda yol bilgisayarı 14.6 diyor maraş şehir içinde LPG yakmasını sen düşün Birde bunu sert kullanırsam neler olur sen düşün Beygirleri yatmaya alıştırmayacaksın... Eklemleri kireçleme yapar Kayseri'ye giderken Nevşehir'den depo doldurup sıfırladım... Hala o depo ile geziyorum şu an ortalama 8.2 görüyorum... Yakın siz onları Yorum bağlantısı
Misafir 1 Mart 2013 Paylaş 1 Mart 2013 Erciyesten geldikten sonra,bende sıfırlamadım daha,12.1 yazıyordu Tabi sen,benim gibi 14 km'lik yolu,50 65 dakika arasında gitmiyorsun Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 1 Mart 2013 Paylaş 1 Mart 2013 Erciyesten geldikten sonra,bende sıfırlamadım daha,12.1 yazıyordu Tabi sen,benim gibi 14 km'lik yolu,50 65 dakika arasında gitmiyorsun 14 km yol.. bizim köy... 7 dakika Yorum bağlantısı
Onur Yaman 1 Mart 2013 Yazar Paylaş 1 Mart 2013 ya emmi her sefer seviniyorum emmi bana bir çözüm yazdı diye hep morarıyorum beni göçerttin yine gece vakti Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 1 Mart 2013 Paylaş 1 Mart 2013 Hehe.. valla ben de hep bi çözüm bulan oldu mu ki diye bakıyorum konuya ama bakıyorum geyik var, kısaca yazıp çıkıyorum Bence teyp bağlantıları sorunlu.. Ama ilk defa duydum.. yorum yapamıyorum... 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya 1 Mart 2013 Paylaş 1 Mart 2013 Beygirleri yatmaya alıştırmayacaksın... Eklemleri kireçleme yapar Kayseri'ye giderken Nevşehir'den depo doldurup sıfırladım... Hala o depo ile geziyorum şu an ortalama 8.2 görüyorum... Yakın siz onları Abi beygirleri fazla yormadan kullaniyoruz.. Beygirlere yazık Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 1 Mart 2013 Paylaş 1 Mart 2013 Uyuşuk, pısırık bişidir senin beygirler... Bu az basan, yavaş giden sürücünün beygiri.. Bu da benim gibi kullananların beygiri.. 2 Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya 1 Mart 2013 Paylaş 1 Mart 2013 Bunu yapacağını vallahi billahi biliyordun. Gerçi eşek bekledim ama yine iyi atgillerden koymuşsun 2 Yorum bağlantısı
Onur Yaman 3 Mart 2013 Yazar Paylaş 3 Mart 2013 arkadaşlar bugun titreme yaparken dikkat ettim akşam karanlığı çökmüş ve farlarım açıktı gösterdeki lambalar ayakların ordaki lambalar falan da titriyor araç titredikçe acaba sorunu yanlış yerde mi arıyorum sorun kronik sarj dinomosu sorunu mu fikirlerinizi bekliyorum 1 Yorum bağlantısı
Misafir 3 Mart 2013 Paylaş 3 Mart 2013 arkadaşlar bugun titreme yaparken dikkat ettim akşam karanlığı çökmüş ve farlarım açıktı gösterdeki lambalar ayakların ordaki lambalar falan da titriyor araç titredikçe acaba sorunu yanlış yerde mi arıyorum sorun kronik sarj dinomosu sorunu mu fikirlerinizi bekliyorum Şarj dinamosu konularını okumuştum ama titremeye sebep olduğunu okumadım diye hatırlıyorum. Bildiğim kadarıyla titreme ise sadece yani akü lambanız yanmıyorsa etkiliyorsa bile şimdiden etkliyeceğini sanmıyorum. Ustalar daha iyi bilir tabi. Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya 3 Mart 2013 Paylaş 3 Mart 2013 arkadaşlar bugun titreme yaparken dikkat ettim akşam karanlığı çökmüş ve farlarım açıktı gösterdeki lambalar ayakların ordaki lambalar falan da titriyor araç titredikçe acaba sorunu yanlış yerde mi arıyorum sorun kronik sarj dinomosu sorunu mu fikirlerinizi bekliyorum Şarj dinamosundan kaynaklanmaz büyük ihtimalle. Ben şarj dinamosunun her halini gördüm 11.9 ile 15.9 volt arasındaki dalgalanmaların hepsini gördüm. Ancak titremeden dolayı şarj dinamosunun şarjı etkilenebilir. 1- sizin aracın daha önce üst kapağı açıldımı. Açıldıysa sente kaymış olabilir. 2-Titreme sürekli ise buji ve kablolara bakın. 3-Motor takozu sıkıntılı olabilir buda motoru sarsıntılı çalışır. Bir çok sebep olabilir o titreme için. Bir hafta sonu sabaha karşı yola çıkın direk İzmir yolunu tutun hocam. Sabri abinin çayını için arabanıza baksın tanışın. Çok değerli bir insandır. Sırf çay içmeye bile gidilir. Yoksa git gide daha büyük paranoyak olacaksınız ( Kendimden biliyorum) Titreme geçse bile siz hala titriyor gibi hissedersiniz. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts