İçeriğe Yönlendir

Focus 1 - Direksiyonu Çevirince Rölantide Oynama


Cihan Yetişken2

Recommended Posts

Ömer Kutlu

Triger setini ben araci aldiktan sonra degistirdim ama degisimden once ayni sorunlar vardi zaten halada devam ediyo.

Yorum bağlantısı
Cem Yilmaz

Triger setini ben araci aldiktan sonra degistirdim ama degisimden once ayni sorunlar vardi zaten halada devam ediyo.

 

Rolanti valfini eğerki aracınıza uygun aldıysanız, %90 problemiz cözülecektir.

Yorum bağlantısı
Ömer Kutlu

Aracta takili olan rolanti valfi soktugumde ikitane yan yana daire seklinde giz vardi yenisini istedim satin aldim simdi elime ulasti yenisinde ikitane kare seklinde hangisi uyumlu sizce

Yorum bağlantısı
Cem Yilmaz

Aracta takili olan rolanti valfi soktugumde ikitane yan yana daire seklinde giz vardi yenisini istedim satin aldim simdi elime ulasti yenisinde ikitane kare seklinde hangisi uyumlu sizce

 

Yanlış ürün gelmiş.. Kare olanlar mk2 kasanın valfidir..

 

Söktüğünüz neyse, kod numarası aynı olandan isteyin.. Diğerleri görsel olarak yerine uygun gibi gözüksede, düzgün çalışmayabilir..

Yorum bağlantısı
Ufuk Bingöl

Selam Arkadaşlar öncelikle şu rölanti belasından kurtulmadım. Vitesi boşa alınca kırmızı ışıkta durmak için frene basılı tutuyorum araba tam duruyor bir bakıyorum ki araba nerdeyse istop edecek. Bazen anaryalarda sert fren yaptığımda rölanti 900 den 600 düşüyor motorun sesi gidip geliyor. Araç Lpgli  özelikle de Lpgde yapıyor , Lpgcinin yanına gittim büün ayarlarına parçalarına baktırdım ama sorun çözülmedi. En sonunda frenle alakası bir sıkıntı olduğunu düşündüm. Sizlerinde Fikrini almak istiyorum.

Yorum bağlantısı
Ufuk Bingöl

Söylemeyi unuttum neden frene basınça özelikle anarya yaparken stop edecek duruma gliyor.

Yorum bağlantısı
Ömer Kutlu

Herkese hayirli gunler sorunu cozduk ayni sorun basina gelen varsa rolantide stop etme klima acinca stop ettirme cevabi su 2 gun once servisde bi usta bakti sorunun baypas ventilinde oldugunu soyledi ellerinde sifir parca olmadigi icin tamirde olan bitane fokus dan soktu taktik hic bi sikinti kalmamisti.sipatis verdik yarin geliyo parca taktikdan sonra allahin izniyle hic bi sikinti kalmayacak.

Yorum bağlantısı
Emre Sirkeci

Bu parça aracın neresinde tam olarak.Değişim anında fotoğraf çekebilirseniz çok iyi olur.

Yorum bağlantısı
Ömer Kutlu

Baypas ventili takildi bugun cok az bi duzelme oldu ama tamamen gitmedi paylasmak istedim iyice soguttu arac kendinden bugun satmaya karar verdim artik.

Yorum bağlantısı
Koray Demir

Baypas ventili takildi bugun cok az bi duzelme oldu ama tamamen gitmedi paylasmak istedim iyice soguttu arac kendinden bugun satmaya karar verdim artik.

Golf alın.
Yorum bağlantısı
Enver Sedat Çetinkaya

Ford focus 2000 model aracım lavato sıralı sistemlidir. Ilk calismada benzinden gaza geçerken devir aşağı yukarı çıkıp iniyor bu sorun sadece ilk calismada oluyor. Isininca bitiyor bu sorun ne yapmam lazım yardimci olur musunuz

Yorum bağlantısı
Enver Sedat Çetinkaya

Ford focus 2000 model aracım lavato sıralı sistemlidir. Ilk calismada benzinden gaza geçerken devir aşağı yukarı çıkıp iniyor bu sorun sadece ilk calismada oluyor. Isininca bitiyor bu sorun ne yapmam lazım yardimci olur musunuz

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Uğur Köker
(düzenlendi)

Söylemeyi unuttum neden frene basınça özelikle anarya yaparken stop edecek duruma gliyor.

bende de aynısı vardı,frene basıp  durmaya yakın stop ediyordu,lpg beynine giren soket oksitlenip tozlanmış bi kaç kere tak çıkar yapılıp temizlenince düzeldi,aracınız stop ederken gözünüz lpg düğmesinde ki ışıklarda olsun eğer sönerse yanıp sönerse sorun sokette olabilir...

tarihinde Uğur Köker tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ufuk Bingöl

bende de aynısı vardı,frene basıp  durmaya yakın stop ediyordu,lpg beynine giren soket oksitlenip tozlanmış bi kaç kere tak çıkar yapılıp temizlenince düzeldi,aracınız stop ederken gözünüz lpg düğmesinde ki ışıklarda olsun eğer sönerse yanıp sönerse sorun sokette olabilir...

tşkler uğur hocam

Yorum bağlantısı
Enver Sedat Çetinkaya

Ford focus 2000 model aracım lavato sıralı sistemlidir. Ilk calismada benzinden gaza geçerken devir aşağı yukarı çıkıp iniyor bu sorun sadece ilk calismada oluyor. Isininca bitiyor bu sorun ne yapmam lazım yardimci olur musunuz

Yorum bağlantısı
Murat TAŞ

İlk geçişteki dalgalanma ve ısınınca duzelme lpg regülatör ünden kaynaklı . İçindeki diyafram özelliğini kaybediyor zamanla .soğukken basınç yüksek oluyor ve ısınınca basınçta duşuyor. İyi bir lpg ustasına baktırın. Yapılabiliyorsa basınç ayarı yapsın. Hem regülatör hem program üzerinden.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ufuk Bingöl

Ford focus 2000 model aracım lavato sıralı sistemlidir. Ilk calismada benzinden gaza geçerken devir aşağı yukarı çıkıp iniyor bu sorun sadece ilk calismada oluyor. Isininca bitiyor bu sorun ne yapmam lazım yardimci olur musunuz

hocam gaz basınç ayarı var baktırın derim..

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Tufan Bozkurt

Arkadaşlar bu saydıgınız sıkıntıların pek çoğu bendede vardı siboplar ve sente ayarı degişince düzeldi bende ümidi kesmişdim ustaya bırakdım 2 gün hiç dolaşmadın usta aradı artık aracı gel al diye :)  şükürler olsun düzelmişdi önceki mesajlarımda ustanın yeri yurdunu belirtdim bi araşdırın ta istanbuldan müşderileri var adamın .

Yorum bağlantısı
uğur polat

Selamun aleykum abilerim aranıza yeni katıldım.

 

Dün ford focus ghia 135binde sedan kazasız çok temiz bir araba aldım. 

 

Bugun sanayiye gittim sanayiden hiç çıkmadım sorun başlıkta belirttiğim gibi rölanti sorunu.

 

Bildiklerimi aynen anlatayım sizlerde ona göre bana yardımcı olun lutfen.

 

Arabanın trigeri 115 binde değişmiş yağı filtresi 500 km olmamış. Bende bugun buji ve buji kablolarını değiştirdim.

 

Arabanın rolanti sorunu sürekli değişken genellikle durmalarda bazen stop ediyor bazende etmesede stop etme eşiğine geliyor. Bazen yolda 80-100 km hızla gittiğimde stop ediyor bazende dönüşlerde stop ettiğide oluyor. Araç normal çalıştığında 800-900 devirde bazen o devrin dahada aşşağısında,  farları açtığımda hemen rölanti düşüyor. Bugun ustaya goturdum boğaz kelebeğini söktü balata spreyi ile temizledi geçmedi. formda araştırma yaptım pek olumlu cevaplar bulamadım. Aracın kaputunu açıyorum soketler tozlu hatta tozuda geçmiş çamur kurumuş toz haline gelmiş. hava filtresini kaldırdım alt tarafıda aynı şekildeydi. Ve bugün buji ve kabloları değiştikten sonra araba benzinde 2000 devirden sonra tekleme yapıyodu bıraz km yaptıktan sonra tekleme çok azaldı neredeyse  tüpte tekleme yapmıyor ama benzinde malesef silkeliyor. motor soğukkende sıcakkende aynı şekilde oluyor.ne yapabilirim bana öneri verirmisiniz.

 

Şimdiden teşekkür ederim tekrarlayayım yabancı videoları bile izledim ama sonuç bulamadım belki çözen bi arkadaş öneride bulunacak bi arkadaş olursa diye konu açtım hayırlı akşamlar...

Yorum bağlantısı
Rasim Bolat

bence enjektörü söküp cihaza bağlayıp temizlemek ve yeniden ayar yapmak gerekiyor. diğer bir ihtimal yakıt pompası veya filtre pek ihtimal vermiyorum ama yakıtı nereden alıyorsunuz...

Yorum bağlantısı
Ufuk Bingöl

Arkadaşlar o gün sanayi de ford focus arabası olan bir adamla ayak üstü sohbet etme şansı buldum. Rolanti muhabetti geçti aramızda, adam bujıleri NGK marka taktırmış ve rolanti sorunu halolmuş. Araştırma yaptığımda özelikle lpgli araçlarda bu bujıler çok iyi performans sağlıyormuş. Bu konuda bilgisi olan var mı

Yorum bağlantısı
Rasim Bolat

2001 focus aracımda ilk çalışmada stop etme, klima açınca ve sert fren yapınca rölanti de düşme oluyordu stop edecek kadar değil ama bariz düşme oluyordu. 

daha önce; 

 kartel hortumu değişimi 

boğaz kelebeği  temizliği  

hız sensörü  temizliği  

krank sensörü değişti  

buji degişeli 10000 km felan oldu ...

 

ilk çalışmada stop etme kayboldu. 

ama bu rolanti sorunu hala devam ediyor bugün carbon clean yaptırdım. 

kompresyon testi yapılda 12, 12, 12, 12  çıktı motorda sorun yok dedi usta freni pompalanınca fısss sesi geliyordu kontrol ettirdim bir kaç ustaya westinghouse normal dediler.  3000 devirden frene sert basıp 900 devir civarını düşünce araçtaki ışıklarda dalgalanma olduğunu fark ettim konjektörün rölantiye etkisi var mıdır... 
Yorum bağlantısı
SELAMİ AKTAŞLI

Hayırlı gunler 2000 model focus ghia aracım aldıgım günden berı devam eden stop etme devır dalgalanması sorunum var.Gittiğim her usta başka birşey söyledi.Biri kelebek bogazını degıselım dedı.Biri rolantı motoru arızalı dedı.Biri de bu kasaların klasik hastalığı bu yapacak bişi yok dedi.Klimayı actığımda gaz kestiğim zaman arada stop edıyor.Klima kapalıyken de aynı sorun var.Devir dalgalanması oluyor tam arac stop edecekken gerı calısıyor yada stop edıyor.Yüksek süratte giderkende aynı sorun var.İki ustanın dedığı gibi kelebk bogazıyla rolantı motoru degısırse sorun duzelır mı?Yoksa diğer ustanın dediği ve burda yazan yorumlara bakarsak bu araçların ortak sorunu bu ve bunun çozümü yok mu? Şimdiden teşekkür eder Keyifli Forumlar dilerim.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...