Ayhan Onaran 1 Ağustos 2012 Paylaş 1 Ağustos 2012 İlk çalışma da yüksek çalışması normal.Otomatik jikle var..Hava sıcaklık durumuna göre motor kendini ayarlar.Rolanti daha sonra düşer.. Yorum bağlantısı
Ünal Doğar 1 Ağustos 2012 Paylaş 1 Ağustos 2012 (düzenlendi) Ayhan abi benim araçta da aynı durum var yazın bu sıcağında da ilk marşta önce 2000 devirde çalışıyor.Bir dakika içinde normale dönüyor(800 devir).Araba ilk çalıştırdığımda otomatik vites gibi 1. viteste kendisi gidiyor.Benim sorunum ustanın biri motordan gaz verdikten sonra oldu.Oralarda acaba rolantiyi ayarlayan bir vida falan mı var o mu gevşedi bilemiyorum? 1 Ağustos 2012 tarihinde Ünal Doğar tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Emrah Koyun 1 Ağustos 2012 Paylaş 1 Ağustos 2012 İlk çalışma da yüksek çalışması normal.Otomatik jikle var..Hava sıcaklık durumuna göre motor kendini ayarlar.Rolanti daha sonra düşer.. Ayhan bey yüksek çalıştıktan sonra normale dönme tamam fakat birkaç kilometre gittikten sonra araç lpg li iken ışıkta durdugum vakit ufak ufak inip çıkıyor birde yokuşa düşük gazla girdiğim vakit tekrar gaz yemiyor tabiri caizse gaz pedalı boşa çıkıyor rolantide çıkıyor yokuşu acaba neden olur? Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 1 Ağustos 2012 Paylaş 1 Ağustos 2012 Ayhan abi benim araçta da aynı durum var yazın bu sıcağında da ilk marşta önce 2000 devirde çalışıyor.Bir dakika içinde normale dönüyor(800 devir).Araba ilk çalıştırdığımda otomatik vites gibi 1. viteste kendisi gidiyor.Benim sorunum ustanın biri motordan gaz verdikten sonra oldu.Oralarda acaba rolantiyi ayarlayan bir vida falan mı var o mu gevşedi bilemiyorum? 1 dakika sonra normale iniyorsa sorun yok..Rolantiye etkisi olan bir vida yok. Ayhan bey yüksek çalıştıktan sonra normale dönme tamam fakat birkaç kilometre gittikten sonra araç lpg li iken ışıkta durdugum vakit ufak ufak inip çıkıyor birde yokuşa düşük gazla girdiğim vakit tekrar gaz yemiyor tabiri caizse gaz pedalı boşa çıkıyor rolantide çıkıyor yokuşu acaba neden olur? Rolanti dalgalanması farklı bir sorun.Rolanti valfinde sorun olabilir.Karter havalandırma hortumlarında yırtık olabilir. Yorum bağlantısı
Kaan Fakılı 1 Ağustos 2012 Paylaş 1 Ağustos 2012 Stop etme ve rölanti problemi bende de vardı. Ancak ikisi farklı arızalarmış. Stop etmeyi giderdik. Detayı için: http://www.otoclubturkiye.com/forum/topic/229128-motor-stop-etme-rolantide-dalgalanma-sakir-sakir-gelen-ses/page__fromsearch__1 Yorum bağlantısı
Kamil Can 10 Ağustos 2012 Paylaş 10 Ağustos 2012 arkadaslar butun yorumları okudum.benim sorunum araba soğuk çalısmaya basladığında rolanti dalgalanması oluyo.gaza gecer geçmez duzeliyo.araba ısındıktan sonra ister benzin ister gaz olsun rolantide tıtreme olmuyo ve normal değerlerinde çalısıyo.ısındıktan sonra stop edip 1 saat sonra yine çalıstırdığımda sıkıntı olmuyo.benzinde bi sıkıntı oluyo.benzin pompası yeni değişti.bujıler yeni.buji hortumu değişmedi.hortumlardada bişey goremedim ne yapmalıyım Yorum bağlantısı
Emrullah Gül 24 Eylül 2012 Paylaş 24 Eylül 2012 Arkadaşlar iki sorunum var yardımcı olursanız sevinirim 1) Arkadaşlar focus 2001 model aracım var yolda giderken vitesi boşa aldığım zaman rölantim takılıp kalıyor araba resmen böğürüyor hangi viteste gitsem devir saati nerde kaldıysa orda takılıp kalıyor ancak kırmızı ışıkta tamamen durduğum zaman normale dönüyor 2) Arabam ara sıra uzun yolda giderken sanki depodan pislik gelmiş gibi tekliyo kısa süreli olarak ayağımı aynen gazdan ayağımızı çekip tekrar basar gibi bunu hem lpg de hem benzinde yapıyo (Bu sorunlarla ilgili çözüm olarak ankarada ostimde bir usta bujileri ve buji kablolarını değişti artı bi müşür değişti fan müşürü mü neymiş toplam masraf usta dahil 240 lira ama arızalar devam ediyo) Yorum bağlantısı
Emrullah Gül 24 Eylül 2012 Paylaş 24 Eylül 2012 2.sorununuz ateşleme sorununa benziyor. Bobini değiştirdiniz mi.? Değiştirmediyseniz fayda var değiştirmekte. ateşleme sisteminde sadce bobin kaldı onuda usta orjinalini değiştirme sanmam ondan olduğunu dedi ama bilmiyorum ondanmıdır sorun Yorum bağlantısı
Emrullah Gül 24 Eylül 2012 Paylaş 24 Eylül 2012 Yaşadığımdan dolayı biliyorum değiştirin bence. en kısa zamanda onuda değişterecem Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 24 Eylül 2012 Paylaş 24 Eylül 2012 3000d/d da gidiyoruz diyelim vitesi boşa aldık araba 80km/h ile giderken, tekerlek duruncaya kadar devir nerede kalıyor Yorum bağlantısı
Emrullah Gül 24 Eylül 2012 Paylaş 24 Eylül 2012 Merakımı bağışlayın ama araç seyir halinde iken neden vitesi boşa atıyorsunuz,bu son derece sakıncalı bir alışkanlık,boşa atılan vites aracın durma mesafesini ve hakimiyetini zorlaştırır. genelde boşa (şeytan vitesi:)) atan biri değilim ama kırmızı ışığa yanaştığımda mecbur atıyorum boşa hem sorun bu değilki aracın bunu yapması yeterki devir düşsün boşta ama ben boşa atmayım 3000d/d da gidiyoruz diyelim vitesi boşa aldık araba 80km/h ile giderken, tekerlek duruncaya kadar devir nerede kalıyor 3000 devirde kalıyor yani nerde boşa atarsam orda kalıyo Yorum bağlantısı
Emrullah Gül 29 Eylül 2012 Paylaş 29 Eylül 2012 Arkadaşlar ankarada ostim de bi usta rölanti dalgalanması yüzünden bu müşürü değişti ama sorun devam ediyor yani sorun bu parçada değil orjinal ürün ne olduğunuda tam bilmiyorum ihtiyacı olan varsa cüzi bi fiyata gönderebilirim Yorum bağlantısı
Guest Levent Akgöz 29 Eylül 2012 Paylaş 29 Eylül 2012 Ustanıza geri verin?Sorun çözülmemiş.. Yorum bağlantısı
Tahir İlter 29 Eylül 2012 Paylaş 29 Eylül 2012 Rölanti sensörü galiba o.Focuslarda rölanti dalgalanması genelde motora giren kontrolsüz havadan kaynaklanır.Bu parça değişmeden önce buna bakılması gerekirdi.T şeklinde bir hortum var onda kırık çatlak vs var mı? Ona bakılmalı bence. Yorum bağlantısı
Emrullah Gül 29 Eylül 2012 Paylaş 29 Eylül 2012 Ustanıza geri verin?Sorun çözülmemiş.. şuan malesef ankarada değilim bi olsam zaten ...... Rölanti sensörü galiba o.Focuslarda rölanti dalgalanması genelde motora giren kontrolsüz havadan kaynaklanır.Bu parça değişmeden önce buna bakılması gerekirdi.T şeklinde bir hortum var onda kırık çatlak vs var mı? Ona bakılmalı bence. o t hortumuna bugün biraz baktım ama bi türlü sökemedim el girmiyo resmen oraya ha birde gaz kelebeğini bulamadım 2001 focus ghia Yorum bağlantısı
Tahir İlter 29 Eylül 2012 Paylaş 29 Eylül 2012 Sökülüp güzelce incelenmesi lazım bazen kılcal bir çatlak oluyor. Yorum bağlantısı
Emrullah Gül 29 Eylül 2012 Paylaş 29 Eylül 2012 Sökülüp güzelce incelenmesi lazım bazen kılcal bir çatlak oluyor. işte ben beceremedim o hortumu sökmeyi yenisini alıp ustaya taktırmak en iyiyisi birde gaz kelebeğinin yerini resimli gösterebilirmisin 2001 focus için Yorum bağlantısı
Tahir İlter 29 Eylül 2012 Paylaş 29 Eylül 2012 http://www.fordburada.com/default.asp?git=9&urun=34265 Değiştireceğiniz parça bu olması lazım.Gaz kelebeğinin resmi bende yok ama birazdan olan veya yerini tam bilen biri yükler.Emin olmamakla birlikte hava filtresinden çıkan borunun motor ile bağlandığı noktanın motor kısmında olması lazım. Yorum bağlantısı
Emrullah Gül 29 Eylül 2012 Paylaş 29 Eylül 2012 http://www.fordburad...it=9&urun=34265 Değiştireceğiniz parça bu olması lazım.Gaz kelebeğinin resmi bende yok ama birazdan olan veya yerini tam bilen biri yükler.Emin olmamakla birlikte hava filtresinden çıkan borunun motor ile bağlandığı noktanın motor kısmında olması lazım. tşk ederim kardeşim Yorum bağlantısı
Emrullah Gül 29 Eylül 2012 Paylaş 29 Eylül 2012 Motor ısı müşürü imiş fiyat 120 tl sıfırı Yorum bağlantısı
Sedat Can 29 Eylül 2012 Paylaş 29 Eylül 2012 Focusun rolantisi bozulduğunda ilk bakılacak yer karter havalandırma subabı ve ona takılı T hortumdur. Soruna buradan başlamanızı tavsiye ederim, tecrübeyle sabittir. 1 Yorum bağlantısı
Ünal Doğar 30 Eylül 2012 Paylaş 30 Eylül 2012 (düzenlendi) Arkadaşlar o ısı sensörü.Geçmiş olsun.T hortumunu kontrol edin. Emrullah Bey oraya el kolay girmiyor.Linkteki sensörü çıkartırsanız hortuma bakmak kolay.(http://www.ebay.com/...150614146969%26)8 numara t lokma anahtarıyla orayı kolaylıkla açarsınız başka bir şeyle denemeyin. 30 Eylül 2012 tarihinde Ünal Doğar tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Emrullah Gül 30 Eylül 2012 Paylaş 30 Eylül 2012 Arkadaşlar o ısı sensörü.Geçmiş olsun.T hortumunu kontrol edin. Emrullah Bey oraya el kolay girmiyor.Linkteki sensörü çıkartırsanız hortuma bakmak kolay.(http://www.ebay.com/...150614146969%26)8 numara t lokma anahtarıyla orayı kolaylıkla açarsınız başka bir şeyle denemeyin. İlginize tşk ederim lokma takımım malesef yok en kısa sürede bi ustaya götürüp açtırıp kendim kontrol edecem t hortumunu Yorum bağlantısı
Recommended Posts