Çağlar Bayur 15 Haziran 2012 Paylaş 15 Haziran 2012 buna zaten stop etti deriz yolda giderken motorun stop etmesi sonucunda anında durmaz, tekerlekler çevirir pistonu, gösterge lambaları da bu yüzden yanar, debriyaja basılmayınca, vurdurma gibi motor tekkrar çalışır. Yorum bağlantısı
Sami Aktaş 15 Haziran 2012 Paylaş 15 Haziran 2012 Her zaman testlerin en basitinden başlayın...Akü - buji kabloları - bobin - dinamo - sensör (varsa)...Belki de sadece aküde sorun var...Bu haliyle de çok fazla kullanmak tehlikeli bile olabilir... Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 15 Haziran 2012 Paylaş 15 Haziran 2012 motoru çalıştırıp, aküyü söküp alsakda depo bitene kadar gidebilirdik derim Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 15 Haziran 2012 Paylaş 15 Haziran 2012 fordun o cihazı ve yazılımı için iyi lisans parası ödüyor servisler. Yorum bağlantısı
irfan Türk 30 Haziran 2012 Paylaş 30 Haziran 2012 (düzenlendi) Öncelikle herkese merhaba.Bundan 1 yıl önce aldım arabayı. Sorun: motor ilk çalıştırmada 13,14 devirlerde çalışıyor. 2,3 dk sonra motor ısınınca devir normale dönüyor bir de ışıklara yaklaşınca boşa aldığımda devir 9 dan 12 ye çıkıyor iniyor.Adana'da göstermediğim yer kalmadı desem yalan olmaz çoğu ustaya götürdüm yok subap yok beyin yok başka şey denemedik şey kalmadı rölanti valfine kelebek takılıp denendi sorun devam etti.Kafa bırakmadı bu sorun bende en son usta tarafından söylenen beyin sorunlu kesin çözülecek çünkü denenmedik yer kalmadı bir subaplar kaldı bir de beyin pazartesi bırakacağım arabayı. Sizin çözümünüz nedir.Pazartersiye kadar zamanım var.Değerli fikirlerinizi alabilirmiyim şimdiden teşekkürler. 30 Haziran 2012 tarihinde Adnan Çakır tarafından düzenlendi İmla kurallarına ne noktalamaya uyunuz. Yorum bağlantısı
Ersen Tapan 30 Haziran 2012 Paylaş 30 Haziran 2012 Tarifiniz gayet normal ?? Aksi olsaydı arıza aramanız gerekirdi.. Yorum bağlantısı
Ersin Berber 30 Haziran 2012 Paylaş 30 Haziran 2012 (düzenlendi) Aynı sorun benim arabada da mevcut seninkinden fazlası rolantide çalısırken hafiften titremeli çalışıyor debriyaj fren pedalına bile hafiften dokunuyor kelebek kıh kıh diye hava veriyor motorun içinden hokurdamalı bir ses geliyor.Çok usta baktı hepside bir şey söledi,rolanti normalden az kalktığında sorunlar düzeliyor rolanti valfi değişecek dediler rolantiyi ayarlayamıyormuş parçada 380tl civarında. 30 Haziran 2012 tarihinde Adnan Çakır tarafından düzenlendi İmla kurallarına uyunuz. Yorum bağlantısı
irfan Türk 30 Haziran 2012 Paylaş 30 Haziran 2012 (düzenlendi) Çok yüksek çalışıyor önceden öyle değildi.Normal ilk çalıştırmamda 10 da çalışır daha sonra 9 a düşerdi fazlada sürmezdi şimdi 2 dk. 3.dk. sonra düşüyor bir de ısı müşürü mü ne onu değiştirmiştim. Ersin bey rölanti valfi denedik sıfırda taktık çıkmada taktık olmadı gene sorun devam etti. 30 Haziran 2012 tarihinde Adnan Çakır tarafından düzenlendi İmla Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 30 Haziran 2012 Paylaş 30 Haziran 2012 Aracınıza yazılım güncelleme yaptırdınız mı yetkili serviste? Yorum bağlantısı
Sezgin Yılmaz 30 Haziran 2012 Paylaş 30 Haziran 2012 Eee servis lpg li diye aracı almıyor , başka yerde yapılırmı bu. Dostum merhaba bu senin sorunlarını ben 3 sene önce yaşadım iş klima kompesör ve pompayı değiştirmeye kadar gitti bu da yetkili seviste oluyor gerekirse ozelden isim yazarım kötü reklam olmasın yine 3-4 iyi elektrikçi gezdim en sonunda özel bir ford servisine gösterdim anlatım 10-15 kez gaz boşaltma doldurma yapıldını ve komresörün degişiceni söylediklerini açık-açık dedim eğer beni sen de oyalayacaksan al şu 20 lirayı ben hiç sinirlenmeden gideyim burdan abi dedi senin paran haram bana sen git kartal oto sanayiye orda <star klima> var senin çözüm orda gittim ve usta 15 dakikada buldu arızayı ben 3 ay gezdim sağa sola 200lira masraf yaptım.arıza şuymuş fanın 2 devre kablosu erimiş radiatorun sağ üst tarafta soket var ve keyfi devreye girip çikıyor oda yakaladı bunu ve o kabloya ayrı baypas yaptı ve ozamandan beri sorun yok . klima gazı ısınınca fanın 2 devresi devreye girmiyor ve kompresör devre dışı kalıp kendini korumaya alıyor fakat içeriden sen klimaya çaliş demişsin oda tekrar deveye giriyor ve bu kısır döngü devam ediyor özelikle rolantide çalışırken ışıkta beklerken stop etiği de oluyordu. BU SOKETİ kontrol ettir derim. saygılar Yorum bağlantısı
Engin Ünal 30 Haziran 2012 Paylaş 30 Haziran 2012 Dostum merhaba bu senin sorunlarını ben 3 sene önce yaşadım iş klima kompesör ve pompayı değiştirmeye kadar gitti bu da yetkili seviste oluyor gerekirse ozelden isim yazarım kötü reklam olmasın yine 3-4 iyi elektrikçi gezdim en sonunda özel bir ford servisine gösterdim anlatım 10-15 kez gaz boşaltma doldurma yapıldını ve komresörün degişiceni söylediklerini açık-açık dedim eğer beni sen de oyalayacaksan al şu 20 lirayı ben hiç sinirlenmeden gideyim burdan abi dedi senin paran haram bana sen git kartal oto sanayiye orda <star klima> var senin çözüm orda gittim ve usta 15 dakikada buldu arızayı ben 3 ay gezdim sağa sola 200lira masraf yaptım.arıza şuymuş fanın 2 devre kablosu erimiş radiatorun sağ üst tarafta soket var ve keyfi devreye girip çikıyor oda yakaladı bunu ve o kabloya ayrı baypas yaptı ve ozamandan beri sorun yok . klima gazı ısınınca fanın 2 devresi devreye girmiyor ve kompresör devre dışı kalıp kendini korumaya alıyor fakat içeriden sen klimaya çaliş demişsin oda tekrar deveye giriyor ve bu kısır döngü devam ediyor özelikle rolantide çalışırken ışıkta beklerken stop etiği de oluyordu. BU SOKETİ kontrol ettir derim. saygılar Benim fanın her iki devreside sağlıklı çalışıyor , benim dengesizlik klimayı ilk açınca yaklaşık 10-15 dakika içerisinde rolantiye düştüğünde oluyor , 10-15 dakika çalıştıktan sonra rolanti oynama yapmıyor. Yorum bağlantısı
Ersin Berber 30 Haziran 2012 Paylaş 30 Haziran 2012 Aracınıza yazılım güncelleme yaptırdınız mı yetkili serviste? ben hiç yaptırmadım.motor kısmından elimle rolantiyi hafif kaldırdığımda bütün sorunlar düzeliyor birşey kalmıyor.ilk çalıştırdığımdada 12 gibi çalışıyor 1 dk..motor ustasının bana söylediği rolanti valfi bozuk cok düşük çalıştırıyor.bu yüzden titreme meydana geliyor diyor.yolda giderkende rolanti dalgalanmalı calısıyor.yıne aynı rolanti valfine bağlıyorlar. Yorum bağlantısı
Sezgin Yılmaz 1 Temmuz 2012 Paylaş 1 Temmuz 2012 benimki de öyleydi sağlıklı çalışıyordu ama sen yine de kendin soketi sök ve kabloları kontrol et arka kısımlarda erime var mı kararma var mı hiç olmazsa varsa kontakt sprey sık kolay gelsin Yorum bağlantısı
Engin Ünal 1 Temmuz 2012 Paylaş 1 Temmuz 2012 benimki de öyleydi sağlıklı çalışıyordu ama sen yine de kendin soketi sök ve kabloları kontrol et arka kısımlarda erime var mı kararma var mı hiç olmazsa varsa kontakt sprey sık kolay gelsin Teşekkürler , bi kontrol etmekte fayda var. Yorum bağlantısı
Talip Eren 1 Temmuz 2012 Paylaş 1 Temmuz 2012 (düzenlendi) Klimayı açtığınızda radyatör fanı çalışıyormu?Rölantide iken klima kompresörü devreye girip çıkma yapıyormu? 1 Temmuz 2012 tarihinde Talip Eren tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Engin Ünal 2 Temmuz 2012 Paylaş 2 Temmuz 2012 Klima fanı çalışıyor , rolantide devreye girip çıkmıyor , çalışıyor sürekli. Sezgin bey , fan fişine baktım ancak sökemedim ben onu nasıl sökülüyor. dışından baktığımda kablolarda erime yok ancak içine bakamadım. Sökmeyi beceremedim. Yorum bağlantısı
çağrı burçağ 4 Temmuz 2012 Paylaş 4 Temmuz 2012 Merhaba, Dostlar ne yapacağıma karar veremedim çaresiz kaldım. Aracımda sürekli ( soğukken daha fazla ) rölanti dalgalanması var ve trafikte giderken hızla yavaşlayıp firen yapınca bazen yapmadan da motor stop ediyor. Klimanın açık yada kapalı olması farketmiyor. rölanti valfini söküp temizledi usta çare olmadı kelebek dedi ona da bir şey sıktı yüksek devirde temizlendi dedi ama nafile. Ne yapabilirim bana yol gösterin ne olur yarın tekrar ustaya gideceğim. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 4 Temmuz 2012 Paylaş 4 Temmuz 2012 İkinci bir frene basınca stop etme olayını şu an için bünyemiz kaldıramaz Daha birini çözemedik.. Okuyun lüffen.. Ama tamamını okuyun... O mondeo, benim aracım focus demeyin, motorlar aynı sistemle çalışır.. http://www.fordclubt...__fromsearch__1 Yorum bağlantısı
Emre Gur 4 Temmuz 2012 Paylaş 4 Temmuz 2012 Abi rolanti valfini denizlideki ustalarla temizlemiştik, fakat ford servisine gittiğimde rolanti valfi temizlenmez yine aynısını yapar demişlerdi. Aynende öyle oldu yeni rolanti valfi aldım sorun halloldu, belki işinize yarar diye düşündüm, servise gidip deneyin Yorum bağlantısı
çağrı burçağ 4 Temmuz 2012 Paylaş 4 Temmuz 2012 Abi rolanti valfini denizlideki ustalarla temizlemiştik, fakat ford servisine gittiğimde rolanti valfi temizlenmez yine aynısını yapar demişlerdi. Aynende öyle oldu yeni rolanti valfi aldım sorun halloldu, belki işinize yarar diye düşündüm, servise gidip deneyin ben de yaptırdım aynen tekrarladı bakacaz sonuç ne olacak... İkinci bir frene basınca stop etme olayını şu an için bünyemiz kaldıramaz Daha birini çözemedik.. Okuyun lüffen.. Ama tamamını okuyun... O mondeo, benim aracım focus demeyin, motorlar aynı sistemle çalışır.. http://www.fordclubt...__fromsearch__1 Mehmet Abi okudum son 1 saattir boğularak zaman zaman gülerek okudum ve bitti bitirdi beni... öyle görünüyorki işimiz zor Mehmet Hocam hala çözememiş ki biz daha yolun başındayız. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 4 Temmuz 2012 Paylaş 4 Temmuz 2012 Mehmet Abi okudum son 1 saattir boğularak zaman zaman gülerek okudum ve bitti bitirdi beni... öyle görünüyorki işimiz zor Mehmet Hocam hala çözememiş ki biz daha yolun başındayız. Ateşleme sisteminden başla.. Boğaz kelebeğini temizlet.. Rolanti valfinden devam et.. İşin güzel yanı şu ki... Senin manifoltunda kelebek yok ve yine senin karter havalandırma hortumun kolay yerde... westing hause bağlantılarının kontrolü kolay.. Sen daha kolay çözersin.. Yorum bağlantısı
çağrı burçağ 4 Temmuz 2012 Paylaş 4 Temmuz 2012 Ateşleme sisteminden başla.. Boğaz kelebeğini temizlet.. Rolanti valfinden devam et.. İşin güzel yanı şu ki... Senin manifoltunda kelebek yok ve yine senin karter havalandırma hortumun kolay yerde... westing hause bağlantılarının kontrolü kolay.. Sen daha kolay çözersin.. İnşallah Mehmet Abi. Yorum bağlantısı
Ali Toprak 6 Temmuz 2012 Paylaş 6 Temmuz 2012 aynı sıkıntılara benzer problem bendede vardı.Rolanti valfini değiştirerek kurtuldum. Yorum bağlantısı
Enez Güner 15 Temmuz 2012 Paylaş 15 Temmuz 2012 Arkadaşlar merhaba bu konuda çok başlık var bi çoğuna baktım ama denilenlere yapsamda fayda yok durumu şöyle anlatayım.. Motor soğukken arabayı çalıştırayım rolanyi 1400devirde duruyo ve ısınınca 700lere iniyor onda sıkıntı yok ama inmesi bayabi sürüyür bide bu sıkcakta yaklaşık 4 dk falan. Yola giderken araç iyice ısındıktan sonra 100km hızla giderken boşa atatım ilk önce 700lere iniyor hemen ardından kendi kendine tekrar çıkıyor 1400-3000 arası bi yere boşta yine ilerlerken gaz vereyim bırakayım hop aynısını baştan yapıyor inip tekrar çıkıyor başta dediğim gibi. En çok sıkıntı yaşadığım konuda şehir trafiğinde herkes diyelim 2. vitesle rolantide ilerlio bizim araaba gaz verir gibi gidio 1300-1500 devir arasında duruyo rolantı yada yine trafıkte giderken böyle gazı keseyim bizim araç yine aynı devirde koşturuyo dur durak yok ne yapmam gerek ve klima açıncada kalkışlarda iyice bi titretiyodu araçı ama klima pek kullanmam sıkıntı değil. bunla ilgili yaptıklarım rolantı sensörünü temizledim alkolle ve yağsız kontak spreyinle pırıl pırıl oldu içi bir de akışmetre ve kelebek sensörü temizlendi. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 15 Temmuz 2012 Paylaş 15 Temmuz 2012 Hortumlara bak... araç durunca rolanti düzgün, hareket halinde yükseliyorsa hava alıyordur.. Yorum bağlantısı
Recommended Posts