Mehmet Saat 3 Ocak 2012 Paylaş 3 Ocak 2012 rolanti sorunum için tekrar tamirciye gittim.. (başka tamirci) rolanti sorunumun krank dan olduğunu söyledi. uçlarda bulunan hilallerin aşındığını orada boşluk olduğunu bundan dolayı sorun olduğunu... içerideki parçaların krank müşürüne çok yaklaştığını zamanla içerideki müşürün ezileceğini, tamir olmazsa belli bir süre sonra arabanın çalışmayacağını söyledi ve müşürü sökerek altına pul koydu.. rolantim düzeldi..(yada şanş eve gelene kadar kımıldamadı) fiyatın 2000 tl tutatcağını en kısa zamanda yapılması gerektiğinide ekledi.... sizce söyledikleri doğrumudur..(rolantim düzelene kadar ben inanmadım sallıyor diye düşündüm) bu şekilde rolanti sorunu yaşayan ve çözen varmıdır. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 3 Ocak 2012 Paylaş 3 Ocak 2012 krank gezinti ayı mı idi neydi o parçanın adı. bazı zeteclerde sıkıntılı idi forumda konusu vardı. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 3 Ocak 2012 Paylaş 3 Ocak 2012 da o yayın değişimi 2000 tl felan değildi başka bir uygulama olsa gerek. motor yaptırsanız o para zaten Yorum bağlantısı
Engin Özarı 3 Ocak 2012 Paylaş 3 Ocak 2012 rank dan olduğunu söyledi. uçlarda bulunan hilallerin aşındığını orada boşluk olduğunu bundan dolayı sorun olduğunu... içerideki parçaların krank müşürüne çok yaklaştığını zamanla içerideki müşürün ezileceğini, tamir olmazsa belli bir süre sonra arabanın çalışmayacağını söyledi Hangi veriye veya kontrole dayanarak bu teşhisi koydu. Yorum bağlantısı
Mehmet Saat 3 Ocak 2012 Paylaş 3 Ocak 2012 da o yayın değişimi 2000 tl felan değildi başka bir uygulama olsa gerek. motor yaptırsanız o para zaten krank ı komple değiştirmeyi düşünüyor rank dan olduğunu söyledi. uçlarda bulunan hilallerin aşındığını orada boşluk olduğunu bundan dolayı sorun olduğunu... içerideki parçaların krank müşürüne çok yaklaştığını zamanla içerideki müşürün ezileceğini, tamir olmazsa belli bir süre sonra arabanın çalışmayacağını söyledi Hangi veriye veya kontrole dayanarak bu teşhisi koydu. motor kısmında bir yere levye dayadı.. debriyaja bastı boşluk var dedi Yorum bağlantısı
Mehmet Saat 3 Ocak 2012 Paylaş 3 Ocak 2012 benim en çok öğrenmek istediğim, rolanti sorunu kranktan olur mu? Yorum bağlantısı
Mehmet Saat 3 Ocak 2012 Paylaş 3 Ocak 2012 arkadaşlar gage menüye girdiğim zaman rolanti kımıldarken dijital kilometre de kımıldıyor... bu sorun hatırladığım kadarıyla kilometre sensörü değişiminden belli bir süre sonra olmuştu... kilometre sensöründen dolayı yapar mı ? http://www.izlesene.com/video/03012012014/5410009 Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 4 Ocak 2012 Paylaş 4 Ocak 2012 Krank da oluşan boşluk rolantiyi etkilemez.Araç stop eder ve geç marş alır yada hiç almaz.Çekici ile aracı götürmek zorunda kalırsınız...Rolanti ile uzaktan yakından alakası yoktur..Focuslar da mevcut sorunlardan birisidir.Yatak değişimi yapılarak sorun çözülür.Bahsedilen rakamın 10 da biri rakama halledilebilir. Yorum bağlantısı
Mehmet Saat 4 Ocak 2012 Paylaş 4 Ocak 2012 ayhan bey, 2 aydır uğraşıyorum rolanti düzelmedi.. temizlenmedik, kontrol edilmedik yer kalmadı... rolanti valfi deneme amaçlı sıfırı ile değiştirildi düzelmedi iade edildi... artık tamirci şunu yaparsak sorun düzelir dese yap diyecek durumdayım... yada satacağım bu gidişle... hız sensörünü tekrar değiştirmeyi düşünüyorum tamirci ordan yapmaz desede benim aklımda tek kalan o sanki sorun değişimden sonra başladı... rolanti kımıldarken dijital göstergede hız çıkıp iniyor... sorun sanki bana çok ufak birşey gibi geliyor...başka yaptırmam ve baktırmam gereken yerler varmıdır.. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 4 Ocak 2012 Paylaş 4 Ocak 2012 Hortumlaaar.. motora girip çıkan su taşımayan tüm hortumlar... Yorum bağlantısı
Mehmet Saat 4 Ocak 2012 Paylaş 4 Ocak 2012 mehmet bey, yarın sabah ilk işim başka yere gidip tüm hortumlara baktırmak olacak.... iki yere gittim ikiside kontrol ettik diyor.. iş yoğunluğu nedeniyle başında duramadım.. yakında kendim sökeceğim tüm hortumları... sağolun Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 4 Ocak 2012 Paylaş 4 Ocak 2012 Focus rolanti sorunlarının sebepleri.. 1- ateşleme 2- rolanti valfi 3- gaz kelebeği 4- tüm vakum hortumlarındaki çatlaklar veya yumuşamaya bağlı büzüşmeler 5- vestenhaustaki subap 6- karter havalandırma subabı 7- tüm soketlerdeki oksitlenmeler 8- oksijen sensörü 9- maf sensörü 10- kötü yakıt 11- kötü yağ şeklinde devam eder, Benim 2001 model rolantisi bozuk bir focusum olsa, ilk önce tüm ateşleme elemanları kontrol eder, oksijen sensörünü, rolanti valfini ve karter havalandırma hortumları, vestenhause vakum borusunu ve subabını direk değişirdim.. (Not: 99 modeli alınca bunları yaptım, hiç bir sorunu da yoktu) Gaz kelebeğini sökerek temizleyin, maf sensörünü sökerek temizleyin.. Önemli sensörlerin soketlerine wd40 sıkın.. Yorum bağlantısı
Mehmet Saat 4 Ocak 2012 Paylaş 4 Ocak 2012 mehmet bey, vestenhause vakum borusunu ve subabı tam olarak motorda nerede bulunur... tamirciler laftan biraz anlamıyor herşeyin en iyisini bildikleri için kendi doğruları onlar için doğru... ( ben şuraya bakalım desem ordan olmaz ,burdan olmaz diyorlar..nerden olur o zaman diyorum salak salak bakıyor) ankarada tanıdığınız bildiğiniz ve söylediğiniz herşeyi kontrol ettirebileceğim bir yer önerebilirmisiniz... Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 4 Ocak 2012 Paylaş 4 Ocak 2012 İstanbul'u sor söyleyim.. Ankara'yı bilmem.. Tek soru: Arabayı akşamdan parket. Sabah bin arabaya ve hiç bir şey yapmadan frene bas, ilk bastığında fren sert mi yumuşak mı ? Yorum bağlantısı
Mehmet Saat 4 Ocak 2012 Paylaş 4 Ocak 2012 mehmet bey sabah ilk isim onu kontrol etmek olacak.. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 5 Ocak 2012 Paylaş 5 Ocak 2012 ilk basışta yumuşak olması lazım benim bindiklerim öyle idi hep. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 5 Ocak 2012 Paylaş 5 Ocak 2012 mehmet abi bir konudada aynı şeyi sormuştun birine acaba bu sorunun olması gereken cevabı nedir? o konudada son bulmamıştı bu soru sorulunca daha sonra hiç cevabı gelmedi Fren yumuşak olmalıdır, sertleşiyorsa, manifolt ve vestenhause arasındaki subap ve hortumlarda da sorun vardır, bunlar da değişmelidir.. Hem rolantiyi bozar hem de fren perfonmansını düşürür.. Yorum bağlantısı
Mehmet Saat 5 Ocak 2012 Paylaş 5 Ocak 2012 mehmet bey, sabah direk frene bastım pedal yumuşaktı 3-4 basıstan sonra sertleşti... bugün servise gittim(şansımı servisten yöne kullanmak için) lpg araca bakmıyorlarmış lpg ustaları yokmuş.. bende iyi siz o zaman sadece dizel lere bakın o zaman dedim çıktım.. yarın sabah başka bir servise olmazsa yine sanayi yolları gözüküyor.... Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 5 Ocak 2012 Paylaş 5 Ocak 2012 lpg sigortasını sök abi. aküyüde sök. bir saat bekle. sonra benzinde biraz kullan. sıkıntı yoksa lpgci ye ekşi. sıkıntı varsa lpg de kullanmadan önce sıkıntıyı bulmaya çalışmaya devam. ama o bahsi geçen krank gezinti ayınıda değiş abi Yorum bağlantısı
Mehmet Saat 5 Ocak 2012 Paylaş 5 Ocak 2012 lpg sigortasını sök abi. aküyüde sök. bir saat bekle. sonra benzinde biraz kullan. sıkıntı yoksa lpgci ye ekşi. sıkıntı varsa lpg de kullanmadan önce sıkıntıyı bulmaya çalışmaya devam. ama o bahsi geçen krank gezinti ayınıda değiş abi şimdi gidiyorum sökmeye birde öyle deniyeyim... rolantide sorun olmazsa yinede krank ı değiştir diyorsun (yanlış anlamdıysam) ama 2000 tl diyor Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 5 Ocak 2012 Paylaş 5 Ocak 2012 o ustaya elletme ama bahsi geçen krank gezi ayı sıkıntılı ise değiş derim abi. sadece o parça ise sıkıntı olan. parçanın kendisi 50 -60 lira bişiydi geçtiğimz senelerde. forumda arattım ama konuyu bulamadım. Yorum bağlantısı
Mehmet Saat 5 Ocak 2012 Paylaş 5 Ocak 2012 adam diyorki... motor inecek onun için diyor.. inmesi gerekiyormu.... aküyü de söktüm lpg sigortasınıda(sigortanın lpg sigortası olmasından emin olmamakla) Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 5 Ocak 2012 Paylaş 5 Ocak 2012 şimdi gidiyorum sökmeye birde öyle deniyeyim... rolantide sorun olmazsa yinede krank ı değiştir diyorsun (yanlış anlamdıysam) ama 2000 tl diyor O işin dedim ya 200 tl lik işi var..2000 tl ye ne yapıyormuş. Yorum bağlantısı
Recommended Posts