Mustafa Tüfekçi 22 Nisan 2011 Paylaş 22 Nisan 2011 (düzenlendi) lpgci ayar yapamıyor diye pul vs koymak yanlış. tüketiminizi niye boşuna artıracaksınız ki? 22 Nisan 2011 tarihinde Mustafa T tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 22 Nisan 2011 Paylaş 22 Nisan 2011 Mehmet abi, rolanti valfi bozuk olsa benzinde de aynısını yapması gerekmez mi, benzinde hiçbir rolanti sorunum yok. Hatta araç rolantide iken klima dahi açsam devir saati sabit kalıyor. Ancak Lpg'de ek elektrik gerektiren direksiyon çevirmeleri, ışıklar, kalorifer fanını dahi açsam rolanti saçmalamaya başlıyor, sanki araç hava alamıyor da stop edecek gibi oluyor. Demekki kalibrasyon bozuk... Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 22 Nisan 2011 Paylaş 22 Nisan 2011 focusta, orjinal halinde rölanti problemiyoktur. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 22 Nisan 2011 Paylaş 22 Nisan 2011 tüplüykende yok +1 Rolanti problemim zaman zaman olmuş, ancak bana karşı fazla direnememiştir.. Her seferinde sonuna kadar gitmişimdir Escortum varken olmuştu.. Siz bilmezsiniz benim eskortu.. Yaşar subaplarını değişmişti.. Focusta hiç bu sorunu yaşamadım diye hatırlıyorum.. Mondeoda oldu.. Lpg kaynaklı idi.. Tekrar etti, havalandırma hortumu değiştim düzeldi.. Yorum bağlantısı
Sedat Can 23 Nisan 2011 Paylaş 23 Nisan 2011 Ford mühendisleri de rolanti için 10 tane sensör koyacağına, şahin işi 1 tane rolanti vidası koysaydı bunlarla uğraşmazdık Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 23 Nisan 2011 Paylaş 23 Nisan 2011 Ford mühendisleri de rolanti için 10 tane sensör koyacağına, şahin işi 1 tane rolanti vidası koysaydı bunlarla uğraşmazdık O zaman; Şahin gibi çeker, Şahin gibi yakar, Şahin gibi emisyon salardı Yorum bağlantısı
Mehmet Taner Kadak 24 Nisan 2011 Paylaş 24 Nisan 2011 Dediginiz rolanti vidasi focuslarda var. Hatta rolantiyi arttirabiliyorsunuzda. Tabiki ECU mevzuyu cakinca 1-2 saat sonra kendi bildigine devam ediyor Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 24 Nisan 2011 Paylaş 24 Nisan 2011 Dediginiz rolanti vidasi focuslarda var. Hatta rolantiyi arttirabiliyorsunuzda. Tabiki ECU mevzuyu cakinca 1-2 saat sonra kendi bildigine devam ediyor Evet, bunu denediğini hatırlıyorum.. Yorum bağlantısı
Sedat Can 24 Nisan 2011 Paylaş 24 Nisan 2011 (düzenlendi) Dediginiz rolanti vidasi focuslarda var. Hatta rolantiyi arttirabiliyorsunuzda. Tabiki ECU mevzuyu cakinca 1-2 saat sonra kendi bildigine devam ediyor Demek ki Focus'u kandıramayacağız 24 Nisan 2011 tarihinde Sedat Can tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 24 Nisan 2011 Paylaş 24 Nisan 2011 Dediginiz rolanti vidasi focuslarda var. Hatta rolantiyi arttirabiliyorsunuzda. Tabiki ECU mevzuyu cakinca 1-2 saat sonra kendi bildigine devam ediyor o vida gaz kelebeğinde mi? rolanti valfinde mi? Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 24 Nisan 2011 Paylaş 24 Nisan 2011 o vida gaz kelebeğinde mi? rolanti valfinde mi? Rolanti valfinde.. Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 25 Nisan 2011 Paylaş 25 Nisan 2011 Plastik bir vida var.Alyanlı...Ancak bir çok valf üzerindeki bu vida tahrip olmuş durumda,parçalanmış.Bendeki de öyle Yorum bağlantısı
Ali Temizsoy 26 Nisan 2011 Paylaş 26 Nisan 2011 Arkadaşlar şu rolanti olayını bi çözüm bululım lütfen.Benzinde bir problem yok.Lpg de stop ediyo zaman zaman. Rolanti valfi değişti.Gaz kelebeği değişti.T hortumu değişti.Bujiler değişti.Buji kablosu değişti.Yok Allah Yok.Düzelmediii. Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 26 Nisan 2011 Paylaş 26 Nisan 2011 Arkadaşlar şu rolanti olayını bi çözüm bululım lütfen.Benzinde bir problem yok.Lpg de stop ediyo zaman zaman.Rolanti valfi değişti.Gaz kelebeği değişti.T hortumu değişti.Bujiler değişti.Buji kablosu değişti.Yok Allah Yok.Düzelmediii. LPG kalibrasyonunda hata var demek ki...Benzinde sorun yoksa sadece bunun üzerine gidin.LPG kaynaklı olduğu kesin. Yorum bağlantısı
Üzeyir Kaya 30 Nisan 2011 Paylaş 30 Nisan 2011 Benim arabada tam tersi oluyordu ilk çalışırken benzinde tekleme yapıyordu. Gaza geçince düzeliyordu. Maf sensörünü söktüm saf alkolle güzelce temilzledim. Sabah taktım tık yok. Saat gibi çalışıyor çok şükür. Yorum bağlantısı
Gökhan Bilge Aldırmaz 30 Nisan 2011 Paylaş 30 Nisan 2011 hareket halindeyken vitesi boşa almama rağmen devir saati 3binlerde takılı kalıyor..boştayken gaza basıyorum yavaş yavaş düşmeye başlıyor devir normale dönüyor..sebebi nedir bilen var mı? Yorum bağlantısı
Üzeyir Kaya 30 Nisan 2011 Paylaş 30 Nisan 2011 (düzenlendi) Benim araba hapı yuttu. Akünün kutup başlarınıda akşamdan sökmüştüm beyindeki verileri silsin diye. Maf sensörünü temizledikten sonra sabah taktım saat gibi çalışıyordu. Yola çıktım benzinde de tüpde de stop etmeye başladı. 3 km de 10 kez stop etti. Benzine aldım olmadı tüpe aldım olmadı. Debriyaja basınca rolanti düşüyor motor stop ediyor. Arabayı eve getirene kadar terledim sıkıntıdan. Yarın sabah rolanti valfini temizlemeyi düşünüyorum. Bide bulabilirsem gaz kelebeğini temizleyecem. Düzelmezse kafayı yiyecem sanırım. 30 Nisan 2011 tarihinde Misafir tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 30 Nisan 2011 Paylaş 30 Nisan 2011 Üzeyir Bey, arıza ışığı falan yanıyor mu ? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 30 Nisan 2011 Paylaş 30 Nisan 2011 Normal, lpg yi çok iyi bilmem ama 70-80 km boyunca EECV modülü bu tarz şeylere sebebiyet verebilir, üstüne üstlük modüldeki uzun dönem bilgileri silindi, buna göre kalibre edilmiş olan lpg beyninin de kalibrasyonu bozulmuş olur, belki de lpg beyni tümden fabrikasyon haline döndü. 100 km sadece benzinde kullanın, sonra da lpg ciye kalibrasyona gidin, boşuna arıza aramayın derim. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 30 Nisan 2011 Paylaş 30 Nisan 2011 Aküyü sökünce lpg kalibrasyonu genelde bozulmuyor.. Yorum bağlantısı
Üzeyir Kaya 1 Mayıs 2011 Paylaş 1 Mayıs 2011 (düzenlendi) Mehmet abi, arıza ışığı yanmıyor. Görünürde hiçbir sıkıntı yok. ilk çalıştırmada tık diye çalışıyor rolantisi felan gayet iyi. ama yola çıkınca 500 metre gitmeden debriyaja basınca stop ediyor. Işıklara gelince mecburen yavaşlıyorum. Debriyaja basınca motor devri çok düşüyor sonra stop ediyor. Tekrar çalıştırıyorum tık diye çalışıyor. Gene biraz gidiyorum debriyaja basınca devir düşüyor stop ediyor. 1 Mayıs 2011 tarihinde Misafir tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Üzeyir Kaya 1 Mayıs 2011 Paylaş 1 Mayıs 2011 Çağlar bey lpg ile ilgili bir sorunmuş gibi görünmüyor çünkü benzinde de aynı şeyi yapıyor. Lpg'yi devre dışı bıraktım benzinde kullandım yine aynı. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 1 Mayıs 2011 Paylaş 1 Mayıs 2011 Rolanti valfinin fişini çekip deneyin bakalım bir değişiklik hissedecekmisiniz.. ? Bir de mafı temizlediniz galiba.. Nasıl temizlediniz.. ? Her hangi bir şekilde maf içindeki sensörlere temas ettiniz mi.. ? Vakum hortumlarını kontro ledin, yerinden çıkan var mı ? Gaz kelebeğini buldunuz mu ? herhangi başka bir yerle oynadınız mı ? Yorum bağlantısı
Üzeyir Kaya 1 Mayıs 2011 Paylaş 1 Mayıs 2011 Abi olay tamamdır. O gün maf sensörünü temizlerken çıkardığım herşeyi tekrar söküp sıkıca tekrar taktım. Daha sonra Çağlar beyin dediği gibi 80 km yol gittim araba saat gibi oldu gene maşallah:D)) Galiba akülerin kutup başlarını sökmem çağlar abinin dediği gibi bişeye sebep oldu. Tekrar hortumları takarkende çok sıkmamışda olabilirim. Mafı saf alkolle temizledim. Sensörlere kulak cöpüyle çok dikkatlice temizledim. Tıkır tıkır oldu çok şükür. Ama Gaz kelebeğini bulamadım hala Allah sevdiği kuluna önce malını kaybettirip sonra geri buldururmuş Eksik olmayın ikinizde. Çok teşekkür ederim ikinizede:D Yorum bağlantısı
Recommended Posts