Mehmet Kaya 2 Şubat 2015 Yazar Paylaş 2 Şubat 2015 Mehmet bey Yanılmıyorsam aracımda ki buji motorcraft bujisi orjinal bujisi ile fiesta bujisi arasında bir fiziksel farklılık varmı?Mehmet bey her ikisinide kullanmış iseniz aralarında performans farkı varmı? Bariz performans farkı var diyemem. Orjinal ile Fiesta Arasında fiziksel fark yok ancak mutlaka Ateşleme zamanlama farkı olabileceği söylenmişti. 1 Yorum bağlantısı
Yiğit Kara 5 Kasım 2015 Paylaş 5 Kasım 2015 @Mehmet Kaya; Hocam, forum üyelik başvurum 3.denememde kabul edildi maalesef. Zümre olduğumuzu farkedip bilgisayarbilişim üzerinden sizinle irtibata geçmeyi denedim artık neredeyse okulunuzu arayacaktım 2004 Ford Mondeo 2.0 Trend MT aracımı 2 gün önce 135.000 km 'de satın aldım (LPG hiç takılmamış) . Aracı ilk alırken arkadaşımın farkettiği bir durum söz konusu, "aracı devirlendirip gazı kestiğimizde sizin 5.maddede bahsettiğiniz bir şırıltı sesi geliyor." Araçta herhangi bir devirden düşme durumu söz konusu değil. Expertiz firması yetkilisi önemli bir şey olmadığını, kayışlardan birisinin gevşemiş olabileceğini söyledi ve aracı aldık. Sizin 5.maddede parça kodunu belirttiğiniz parçanın resmi şuan görüntülenemiyor. Sanıyorum ki emme manifoldu kelebeği. İlgili mesajınızın altında 34 TL gibi bir fiyata bir şekilde temin etmişsiniz (diğer arkadaşlar), ben bu parçayı nereden temin edebilirim, mevcut haliyle kullanmam durumunda araca ne gibi zararları olabilir? Yeni almış olduğum bu araca bakım kapsamında neler yaptırmalıyım. Memleket Kastamonu olduğu için usta ve servis sorunum oldukça fazla olacaktır, önerileriniz nelerdir? Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya 5 Kasım 2015 Yazar Paylaş 5 Kasım 2015 @Mehmet Kaya; Hocam, forum üyelik başvurum 3.denememde kabul edildi maalesef. Zümre olduğumuzu farkedip bilgisayarbilişim üzerinden sizinle irtibata geçmeyi denedim artık neredeyse okulunuzu arayacaktım 2004 Ford Mondeo 2.0 Trend MT aracımı 2 gün önce 135.000 km 'de satın aldım (LPG hiç takılmamış) . Aracı ilk alırken arkadaşımın farkettiği bir durum söz konusu, "aracı devirlendirip gazı kestiğimizde sizin 5.maddede bahsettiğiniz bir şırıltı sesi geliyor." Araçta herhangi bir devirden düşme durumu söz konusu değil. Expertiz firması yetkilisi önemli bir şey olmadığını, kayışlardan birisinin gevşemiş olabileceğini söyledi ve aracı aldık. Sizin 5.maddede parça kodunu belirttiğiniz parçanın resmi şuan görüntülenemiyor. Sanıyorum ki emme manifoldu kelebeği. İlgili mesajınızın altında 34 TL gibi bir fiyata bir şekilde temin etmişsiniz (diğer arkadaşlar), ben bu parçayı nereden temin edebilirim, mevcut haliyle kullanmam durumunda araca ne gibi zararları olabilir? Yeni almış olduğum bu araca bakım kapsamında neler yaptırmalıyım. Memleket Kastamonu olduğu için usta ve servis sorunum oldukça fazla olacaktır, önerileriniz nelerdir? Hocam hoş geldiniz foruma. Aracınız hayırlı olsun. Bahsettiğiniz sesin klaper sesi olup olmadığına emin olmak için emme manifoltuna giren bir hortum var o hortumu söküp öyle test etmeniz gerekmektedir. Benzer ses subaplardan da şarj dinamosundan da v kayış bilyasından da triger zincirinden de geliyor olabilri. Fiyat olarak tanesi 34 tl o zaman şimdi fiyatını bilmiyorum. En son takım halinde 200 tl bulmuştum bir arkadaşa. Değişim yaparken contalarınıda değiştirmek gerekiyor. Araç otomatikse şanzuman yağını kontrol ettirin. Hatta direk değiştirin. Fiyat olarak normal yağ gibi bir fiyatı çıkıyor. 1 Yorum bağlantısı
Ayhan Ata 20 Ocak 2016 Paylaş 20 Ocak 2016 Emeğinize sağlık çok güzel bir paylaşım , Engin tecrübelerinizden faydalandık. 1 Yorum bağlantısı
Akif Özkan 5 Mayıs 2016 Paylaş 5 Mayıs 2016 Hocam konunuz cok zengin ancak reskmleri goremiyorum. Yorum bağlantısı
Ergun Mutlu 12 Mayıs 2016 Paylaş 12 Mayıs 2016 (düzenlendi) tdci al rahat et ben aldim usta 8 senedir kullaniyorum 2001 tdci 115 pc sorunsuz gunu olmadi daha 1 kez debryaj seti 3 kez volant 3 kez dinamo simdide bulamadigimiz sorun motor isininca cekis gucu dusuyor sanki turbo devre disi kaliyor.. 8 senede 60.000 yaptim aldigimda 115,000 deydi suan 180.000 de cok da kullanmiyorum sayilir.. turbo hortumlarini kac kez degisti hatirlamiyorum .... 12 Mayıs 2016 tarihinde ergun mutlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ahmet Özkan 13 Mayıs 2016 Paylaş 13 Mayıs 2016 ben aldim usta 8 senedir kullaniyorum 2001 tdci 115 pc sorunsuz gunu olmadi daha 1 kez debryaj seti 3 kez volant 3 kez dinamo simdide bulamadigimiz sorun motor isininca cekis gucu dusuyor sanki turbo devre disi kaliyor.. 8 senede 60.000 yaptim aldigimda 115,000 deydi suan 180.000 de cok da kullanmiyorum sayilir.. turbo hortumlarini kac kez degisti hatirlamiyorum .... Hocam siz sorunlu arac almis olabilirmisiniz acaba? Ben 11 yasindaki aracimda klasik bakimlar ile yag ve filtrelerin periyodik degisimi harici, gecen yil orjinal amortisorlerini ve el freninin takili kalmasi sonucu bozulan sag arka fren merkezini bu yil ise kirilan sol on suspansiyonu degistirdim. Onun haricinde ne motor, ne turbo hotumu veya kendisi degismedi. Baski balata da halen orjinal aracim 182 000 km'de. Yorum bağlantısı
Mehmet Pınar 24 Ağustos 2016 Paylaş 24 Ağustos 2016 Artık bende bu başlık altında çooook dolaşırım. Mehmet hocam ellerine sağlık güzel konu olmuş. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya 24 Ağustos 2016 Yazar Paylaş 24 Ağustos 2016 Artık bende bu başlık altında çooook dolaşırım. Mehmet hocam ellerine sağlık güzel konu olmuş. Hayırlı olsun kardeşim. Güle güle kullan. Allah kaza bela vermesin. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Pınar 16 Ekim 2016 Paylaş 16 Ekim 2016 Bu bahsettiğim ses motor kulağından geliyormuş, Tuncay ustada değiştirdik, ses kalmadı. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts