Ruhan Sorgun 5 Ocak 2013 Paylaş 5 Ocak 2013 En güzeli lpg Bitme derdi yok.. bitse bile en az 200-300 km'lik benzin hazırda bekliyor... katılıyorum...ancak, çok merak ediyorum...lpg kullananlar, -özellikle- kış aylarında harcadıkları benzini de yakıt tüketimi hesabına ekliyorlar mı? mesela kışın şu benzin depolarını bir full yapsınlar, bakalım kaçıncı lpg deposu dolumunda benzin deposu boşalacak ve km ye kaç kuruş ekleyecekler... Yorum bağlantısı
Ruhan Sorgun 5 Ocak 2013 Paylaş 5 Ocak 2013 Çift depo candır :D 2011 focus tdci' de sorun yok...ş. arası sakin kullanım(80-90) bir depo 1200 km civarı(yurt içinde 1200 km de gidemeyeceğiniz pek bir yer yok, tehlikeli ama, kalan km ile de bir 100 km daha gidersiniz) :D Yorum bağlantısı
Hüseyin Matur 5 Ocak 2013 Paylaş 5 Ocak 2013 Millet anlamaz fotodan. Çekiciye el ense alacaktın aşağıya. Hemşerim niye götürüyorsun pilli kumandalı bu arabayı diye. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 5 Ocak 2013 Paylaş 5 Ocak 2013 katılıyorum...ancak, çok merak ediyorum...lpg kullananlar, -özellikle- kış aylarında harcadıkları benzini de yakıt tüketimi hesabına ekliyorlar mı? mesela kışın şu benzin depolarını bir full yapsınlar, bakalım kaçıncı lpg deposu dolumunda benzin deposu boşalacak ve km ye kaç kuruş ekleyecekler... Dur abi, ince hesaplara girdirme bizi.. Mantık şu: çeyreğe düşünce yarıma tamamla, gerisine karışma Tam depo alıp da gereksiz yükü kış boyu taşımanın gereği yok... Yani o kadar az yakıyor 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 5 Ocak 2013 Paylaş 5 Ocak 2013 Bilinçsiz kullanım ve "öküzlük" yapıldıysa elektrikli araç da benzinli de yolda kalır. 2 Yorum bağlantısı
Ruhan Sorgun 5 Ocak 2013 Paylaş 5 Ocak 2013 Dur abi, ince hesaplara girdirme bizi.. Mantık şu: çeyreğe düşünce yarıma tamamla, gerisine karışma Tam depo alıp da gereksiz yükü kış boyu taşımanın gereği yok... Yani o kadar az yakıyor u ha ha, tam depo benzini kış başında alıp da, kış sonuna kadar bitiremeyen lpg li focus tanımıyom ben Bilinçsiz kullanım ve "öküzlük" yapıldıysa elektrikli araç da benzinli de yolda kalır. tdci kalmaz di mi? :exc1: Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 5 Ocak 2013 Paylaş 5 Ocak 2013 u ha ha, tam depo benzini kış başında alıp da, kış sonuna kadar bitiremeyen lpg li focus tanımıyom ben tdci kalmaz di mi? :exc1: O da kalır.. İsteseler, lastiklerin dönüşünden elektrik üreten bir dinamo ile şarj olayını ortadan kaldıran sıfır masraflı araba da yaparlar. Ama yapmazlar. İlla biryerlere aylık birşeyler ödenecek... Hı? 1 Yorum bağlantısı
Ali Erkan Aktaşgül 5 Ocak 2013 Paylaş 5 Ocak 2013 u ha ha, tam depo benzini kış başında alıp da, kış sonuna kadar bitiremeyen lpg li focus tanımıyom ben tdci kalmaz di mi? :exc1: Sizi benim araçla tanıştırayım isterseniz. Benim gibi İzmir'de yaşayanlar o dediğinizi yapabiliyor. 4 aydır lpg'li Focus 3 kullanıyorum, daha bir depo benzin bitmedi. Kışın İzmir'deki en soğuk günlerinde bir-bir buçuk dakika içinde lpgye geçiyor. Zaten çok acelem olmadıkça o bir dakikayı rölantide motoru ısıtarak geçirdiğim için fazla yakmıyor. Lpgye pek sıcak bakmıyordum almadan önce ama sevdim ben bu işi.. Yorum bağlantısı
Ruhan Sorgun 5 Ocak 2013 Paylaş 5 Ocak 2013 (düzenlendi) Sizi benim araçla tanıştırayım isterseniz. Benim gibi İzmir'de yaşayanlar o dediğinizi yapabiliyor. 4 aydır lpg'li Focus 3 kullanıyorum, daha bir depo benzin bitmedi. Kışın İzmir'deki en soğuk günlerinde bir-bir buçuk dakika içinde lpgye geçiyor. Zaten çok acelem olmadıkça o bir dakikayı rölantide motoru ısıtarak geçirdiğim için fazla yakmıyor. Lpgye pek sıcak bakmıyordum almadan önce ama sevdim ben bu işi.. 1-izmir diğer illere göre şanslı ama, diğer onlarca ile de bakmak lazım 2-daha kışın başındayız, sonunda görüşelim (bir depo benzin 220 tl ) kış sonu nisan ortasıdır 3-aracınızı kullandıkça, benzini fazla yakmaya başlayacak 4-lpg ci arkadaşların zaman içinde sebebini çok zor buldukları(ya da bulamadıkları) arızaları çok var forumda... 5-mesela benzininiz bitince size göre lpg+benzin ile km de kaç kuruş yakmış olacaksınız? 5 Ocak 2013 tarihinde Ruhan Sorgun tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Erhan Doruk 5 Ocak 2013 Paylaş 5 Ocak 2013 Ankara Büyükşehir in aldığı ZE fluence larda da resimdeki gibi yapıştırmalar var. Plakası olmadığına göre bence showroom a filan gidiyordur bu araç. Yorum bağlantısı
Ruhan Sorgun 5 Ocak 2013 Paylaş 5 Ocak 2013 (düzenlendi) sabahtan akşama ş.içinde full çalışanlar için sözüm yok ama, bizim gibi normal kullanıcılara inmesi için daha çooook var... yine söylüyorum, bu araçlar bizim gibi kullanıcılara yaygınlaşınca elektriğin kilowatt saatinin kaç lira olacağını sanıyorsunuz. ortaya çıkacak elektrik ihtiyacının hesabını yaptınız mı? ülkemizde 17 milyon araç var. şu anda bile kış soğuk geçince elektrikler kesiliyor 5 Ocak 2013 tarihinde Ruhan Sorgun tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 5 Ocak 2013 Paylaş 5 Ocak 2013 Hibritler artacak (bkz yaris) ardından plug-in hibrit. ardından "ulen ben hiç benzin almıyom niye benzin motoru var ki" diyen plug-in hibrit kullanıcılarına elektrikli olacak. Ve çok yakında. Kısa süre içinde Jetta Hibrit, Golf Hibrit, Toyota Corolla Hibrit diye hızla satışı artacak. Dizelciler bunlara yönelecek. 1 Yorum bağlantısı
Ruhan Sorgun 5 Ocak 2013 Paylaş 5 Ocak 2013 Hibritler artacak (bkz yaris) ardından plug-in hibrit. ardından "ulen ben hiç benzin almıyom niye benzin motoru var ki" diyen plug-in hibrit kullanıcılarına elektrikli olacak. Ve çok yakında. Kısa süre içinde Jetta Hibrit, Golf Hibrit, Toyota Corolla Hibrit diye hızla satışı artacak. Dizelciler bunlara yönelecek. ben göremem... Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 5 Ocak 2013 Paylaş 5 Ocak 2013 ben göremem... İki sene sonra alırsınız bilem Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 5 Ocak 2013 Paylaş 5 Ocak 2013 Hı? Bitmeyen enerji... duymadın mı hiç ben göremem... Toyotanın hibriti çok başarılı.. Hem de çok.. incele bi http://www.toyota.com.tr/innovation/hybrid.tmex Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 5 Ocak 2013 Paylaş 5 Ocak 2013 (düzenlendi) Bitmeyen enerji... duymadın mı hiç Duydum duydum. Arada bir bu ürünlerin mucitleri kapımızı çalar. Kasıla kasıla anlatırlar. Kovalarız. Sonra da "devlet destek olmuyor" diye orda burda konuşurlar. Aslında üniversitenin kapı girişlerindeki güvenliklere eğitim verip böyle adamları içeri sokmamalarını da söyleyebiliriz. Bu arada benim arka teker çakma motor projesinin benzeri tübitak destekli başladı. 5 Ocak 2013 tarihinde Mehmet Göktürk tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 5 Ocak 2013 Paylaş 5 Ocak 2013 Duydum duydum. Arada bir bu ürünlerin mucitleri kapımızı çalar. Kasıla kasıla anlatırlar. Kovalarız. Sonra da "devlet destek olmuyor" diye orda burda konuşurlar. Bu arada benim arka teker çakma motor projesinin benzeri tübitak destekli başladı. Açın halkın önünü Doğru hatırlıyorsam eğer, Teker işi bana mantıklı geliyor... Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 5 Ocak 2013 Paylaş 5 Ocak 2013 OOo Ali abi iç içe girmiş 4 yuvarlaktan oluşan araban ile anca açık kasa kamyonlar ile mi roll yapabiliyorsun yoksa Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 6 Ocak 2013 Paylaş 6 Ocak 2013 Beyler cizik bile var sag tarafa bakin. Hem sifir arabada ne isi var tek kapak Bravo Mustafa Test arabasıdır.. Test için başka yere gidiyordur belki Yorum bağlantısı
Ruhan Sorgun 6 Ocak 2013 Paylaş 6 Ocak 2013 Bitmeyen enerji... duymadın mı hiç Toyotanın hibriti çok başarılı.. Hem de çok.. incele bi http://www.toyota.co...ion/hybrid.tmex çok pahalı İki sene sonra alırsınız bilem cık Yorum bağlantısı
Servet Aydın 6 Ocak 2013 Paylaş 6 Ocak 2013 bence güvenlik zafiyeti yüksek bir model rakipleri pilleri araın tüm ağırık merkezine yayacak şekilde yerlerştirirken reno bildiğin arkaya ek yapmış ayrıca arka yürüyeninde dingil var testtine gidemedim ama viraj kabiliyeti konusunda bence zaafı olacaktır. zaten 5 yıldızı görememiş Tesla hariç çoğunda batarya arkada dikey, değişim kolay diye.Şaseye yayılanın batarya değişimi bir gün sürüyor İsteseler, lastiklerin dönüşünden elektrik üreten bir dinamo ile şarj olayını ortadan kaldıran sıfır masraflı araba da yaparlar. Ama yapmazlar. İlla biryerlere aylık birşeyler ödenecek... Sefa, dinamo, akü doldurmak için güç ister. Güç isteyen dinamo için motor, aküden güç ister. Dinamo fazla güç harcayan akü için motordan güç ister. Güç isteyen dinamo için motor aküden güç ister............ Bilinçsiz kullanım ve "öküzlük" yapıldıysa elektrikli araç da benzinli de yolda kalır. +1 1 Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 6 Ocak 2013 Paylaş 6 Ocak 2013 Tesla hariç çoğunda batarya arkada dikey, değişim kolay diye.Şaseye yayılanın batarya değişimi bir gün sürüyor Sefa, dinamo, akü doldurmak için güç ister. Güç isteyen dinamo için motor, aküden güç ister. Dinamo fazla güç harcayan akü için motordan güç ister. Güç isteyen dinamo için motor aküden güç ister............ +1 Sefa abi meslek değiştirdi sanırım dinamo felan ilerleyen zamanda sürtünmesiz dinamo ile indüksiyon akımı üretirse şaşırmamak lazım Basit bir örnek ile eskiden bisikletlerimizin ön tekerine dinamo takardık lamba yaksın diye o bile nasıl yorardı bizi Yorum bağlantısı
Servet Aydın 6 Ocak 2013 Paylaş 6 Ocak 2013 Sefa, bu gece nöbetcimisin? aspirinden uzak dur Yorum bağlantısı
Recommended Posts