Ertan Çabuk 7 Ocak 2013 Yazar Paylaş 7 Ocak 2013 selam rolanti valfini vd 40 la temizlemek mantıklı mı sizce daha yag içirmeyen mesela balata spryi ve ya daha başka bişeyler daha manrıklı degilmi aynı sorun benim başımda var o yüzden takıldım bu konuya benimki sadece bir fikir lütfen yanlış anlamayın wd40 hareketli parçaların hareketlerini daha da kolaylaştırır düşüncesi ile sıktım. Yorum bağlantısı
Taner Kızılkor 8 Ocak 2013 Paylaş 8 Ocak 2013 yazıyı yeni farketmişim. elinize sağlık güzel bir iş olmuş... yaptıklarınızı paylaştığınız de için ayrıca teşekkürler. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Serttaş 10 Ocak 2013 Paylaş 10 Ocak 2013 eline sağlık ustam çok faydalı olmuş, bunu ustama göstereyimde böyle yapsın.:D 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Serttaş 14 Ocak 2013 Paylaş 14 Ocak 2013 cenk baba özledik seni buralarda göremez olduk.yokluğunla ceza verme bana. Yorum bağlantısı
Misafir 31 Ekim 2013 Paylaş 31 Ekim 2013 Tam da yapmayı düşündüğüm şeyler,ne güzel de anlatmışsınız valla elinize sağlık.Ama sonrasında herhangi bir sıkıntı değişiklik durumu ile ilgili bilgi göremedim.Pazar kısmetse ben de yapayım diyorum kelebek,maf kesin temizlemem lazım da ,girmişken egr ve rölanti kontrole de girsemmi? Yorum bağlantısı
Ertan Çabuk 31 Ekim 2013 Yazar Paylaş 31 Ekim 2013 Herhangi bir sıkıntı olmadı. Performans artışı ise çok fazla gozlemlemedim, egr de boğaz kelebeği de temiz di. Ancak rölanti de rahatlama hissettiğimi ifade edebilirim. Vaktiniz bol ise yapın ancak biraz zorluyor insani Yorum bağlantısı
Misafir 1 Kasım 2013 Paylaş 1 Kasım 2013 Herhangi bir sıkıntı olmadı. Performans artışı ise çok fazla gozlemlemedim, egr de boğaz kelebeği de temiz di. Ancak rölanti de rahatlama hissettiğimi ifade edebilirim. Vaktiniz bol ise yapın ancak biraz zorluyor insani teşekkür ederim.bir soru daha egr kapalı bir parça,onu nasıl temizliyoruz? Yorum bağlantısı
Ertan Çabuk 1 Kasım 2013 Yazar Paylaş 1 Kasım 2013 teşekkür ederim.bir soru daha egr kapalı bir parça,onu nasıl temizliyoruz? çıkışında kurum birikebiliyor bunu temizliyoruz. Yorum bağlantısı
Misafir 1 Kasım 2013 Paylaş 1 Kasım 2013 çıkışında kurum birikebiliyor bunu temizliyoruz. Çok teşekkür ederim abi.Pazar inşallah girişeceğim . Yorum bağlantısı
Ertan Çabuk 1 Kasım 2013 Yazar Paylaş 1 Kasım 2013 Kolay Gelsin Bahadır, dediğim gibi rölanti valfini sökmek biraz zahmetli ama Yorum bağlantısı
Misafir 5 Kasım 2013 Paylaş 5 Kasım 2013 Kolay Gelsin Bahadır, dediğim gibi rölanti valfini sökmek biraz zahmetli ama Sağol abi bu hafta kaldı ,ilgilenemedim.Ama en kısa zamanda dağıtacağım.Bilgilerin çok işime yarayacak.Çok teşekkür Yorum bağlantısı
Bekir Burak Aydos 1 Şubat 2014 Paylaş 1 Şubat 2014 Elinize sağlık güzel uygulamalar olmuş.Benimde rölanti sorunlarım var.1-2 ay kadar önce sanayide rölanti valfi,kelebeği vs.. temizlettim ancak bir sonuç alamadım.Birde kendim özenle yapmak istiyorum açıkcası. Boğaz kelebeği ve valfin içini temizlerken wd40 mı kullandınız balata spreyi tarzı birşeymi ? 1 Yorum bağlantısı
Ertan Çabuk 1 Şubat 2014 Yazar Paylaş 1 Şubat 2014 Valfe ve kelebegin icine kontak sprey, Kelebegin yanindaki hareketli mekanizmaya wd40 kullandim Yorum bağlantısı
Bekir Burak Aydos 1 Şubat 2014 Paylaş 1 Şubat 2014 Valfe ve kelebegin icine kontak sprey, Kelebegin yanindaki hareketli mekanizmaya wd40 kullandim Sanayide balata spreyiyle temizliyorlar diye biliyorumda, kontak sprey derken bu philipsin falan kırmızı kutuları var onun gibimi ? Birde kontak sprey içindeki kiri akıtabildimi ? Teşekkürler. Yorum bağlantısı
Ertan Çabuk 1 Şubat 2014 Yazar Paylaş 1 Şubat 2014 Cok fazla kurum tutmamisti ama akitti. Kabasini bir bezle tem8zlemek daha guzel sonuc veriyor sonra spreyi dayayip tekrar bezle kuruladim guzelce Evet yagsiz kontak spreyleri dediginiz... Yorum bağlantısı
Ertan Çabuk 1 Şubat 2014 Yazar Paylaş 1 Şubat 2014 Vardır herhalde net bilmiyorum ama. Yorum bağlantısı
Fatih Kasa 1 Şubat 2014 Paylaş 1 Şubat 2014 Önce WD40 sonra yağsız spreyde kullanabilirsiniz.. Yorum bağlantısı
Misafir 18 Ağustos 2014 Paylaş 18 Ağustos 2014 Bir hort yapayim izninle abi Abi az bucuk el becerim vardir. Bu ise giriseyim mi yoksa zor mudur? Bir de egr ve rolanti valfinin icine mi direk sıkıyoruz wd40i ? Yorum bağlantısı
Ertan Çabuk 19 Ağustos 2014 Yazar Paylaş 19 Ağustos 2014 Bir hort yapayim izninle abi Abi az bucuk el becerim vardir. Bu ise giriseyim mi yoksa zor mudur? Bir de egr ve rolanti valfinin icine mi direk sıkıyoruz wd40i ? Yeri biraz sıkıntılı el düzgün girmiyor üst taraftan. Ya da benim ellerim çok büyük ondan girmedi.El becerin ve takım taklavat sağlamsa girebilirsin. Ben ne kadar açık boşluk hareketli mekanizma varsa sıktım içine [emoji1] Yorum bağlantısı
Oktay Gündoğdu 3 Eylül 2014 Paylaş 3 Eylül 2014 Herkese Merhabalar, Bu konu ile ilgili ve LPG ile ilişkisi hakkında bir kaç sorum olacak, 2 gündür aracım tamirde ve sorunu çözülmedi, 2 ay önce 98 model 2.0 ford mondeo otomatik aldım, ve 15 gün öncede Lavato marka LPG taktırdım. Kullandığım 15 gün boyunca aracım, ilk çalıştırma anından bir kaç saniye sonra, aracı hareket ettirirken geri gidişlerde ve ileri gidişleri fazla gaz vermeden giderken sürekli stop etti ve titireme meydana geldi, özellikle direksiyonu sağa ve sola çevirdiğim de, ben alışma süreci gibi düşündüm, ve 2 gün öncede LPG' ciye gidip durumu anlattım, aracı bilgisayara bağladılar ancak sorunun LPG den olmadığı söylendi. Tanıdığım motor ustası bu sorunun enjeksiyonlardan kaynaklandığını ve rolanti valfi ve boğaz temizliğinin yapılması gerektiğini bu şekilde sorun kalmayacağını söylediler, peki dedik ; bunu da yaptırdım ancak aracımı bu sabah aldığım da eskisinden daha da beter olduğunu gördüm, düz yolda giderken bile stop etti, titremeleri daha da fazlalaşdı, şimdi, aracı geri götürdüm, geri aradılar arcın sorunun %50 düzeldiğini ve bu modellerde bu sorunların kronik olduğunu ilettiler. Şimdi LPG ile ilgili değerlendirmelerre baktığımda genel olarak memnun kalındığını okuyorum, bu konuda bana acil bilgi verebilmisiniz, ne yapılamsı gerekiyor, sorunu nasıl aşarım, gerçekten bu işi çözebilecek istanbulda ustanız var mı ? Yardımlarınızı bekliyorum, teşekkürler. Yorum bağlantısı
Misafir 13 Eylül 2014 Paylaş 13 Eylül 2014 Herkese Merhabalar, Bu konu ile ilgili ve LPG ile ilişkisi hakkında bir kaç sorum olacak, 2 gündür aracım tamirde ve sorunu çözülmedi, 2 ay önce 98 model 2.0 ford mondeo otomatik aldım, ve 15 gün öncede Lavato marka LPG taktırdım. Kullandığım 15 gün boyunca aracım, ilk çalıştırma anından bir kaç saniye sonra, aracı hareket ettirirken geri gidişlerde ve ileri gidişleri fazla gaz vermeden giderken sürekli stop etti ve titireme meydana geldi, özellikle direksiyonu sağa ve sola çevirdiğim de, ben alışma süreci gibi düşündüm, ve 2 gün öncede LPG' ciye gidip durumu anlattım, aracı bilgisayara bağladılar ancak sorunun LPG den olmadığı söylendi. Tanıdığım motor ustası bu sorunun enjeksiyonlardan kaynaklandığını ve rolanti valfi ve boğaz temizliğinin yapılması gerektiğini bu şekilde sorun kalmayacağını söylediler, peki dedik ; bunu da yaptırdım ancak aracımı bu sabah aldığım da eskisinden daha da beter olduğunu gördüm, düz yolda giderken bile stop etti, titremeleri daha da fazlalaşdı, şimdi, aracı geri götürdüm, geri aradılar arcın sorunun %50 düzeldiğini ve bu modellerde bu sorunların kronik olduğunu ilettiler. Şimdi LPG ile ilgili değerlendirmelerre baktığımda genel olarak memnun kalındığını okuyorum, bu konuda bana acil bilgi verebilmisiniz, ne yapılamsı gerekiyor, sorunu nasıl aşarım, gerçekten bu işi çözebilecek istanbulda ustanız var mı ? Yardımlarınızı bekliyorum, teşekkürler. hava filtresinden çıkıp motor üst kapağa giren bir hortum var,o hortumu çıkartıp temizleyin,ayrıca hava filtresi kapağını açtığınızda filtrenin yanında bu bahsetmiş olduğum hortumun girdiği yerde küçük bir sünger gibi bir filtre var,onu da bi temizleyin. Bu şekilde tekrardan deneyin Bu söyledikleriniz benzinde mi lpgde mi yapıyor? Aşağıdaki videoya benzer bir durummu? Eğer videodaki gibiyse buji ve buji kablolarını değiştirin. Yorum bağlantısı
Tuncay Arslan 22 Eylül 2014 Paylaş 22 Eylül 2014 Merhabalar, 3 haftadır ben de 98 model mondeo kullanıcısıyım. Mondeo sayfalarını okurken bu konuya rastlamış yapılacaklar listesine eklemiştim. Araştırırken bu parçaların temizliğinin sakıncalı olduğunu öğrendim. Gerekçesi de şu; Özellikle boğaz kelebeğiyle ilgili olarak belli km leri devirmiş arabalarda gerek motor içinde gerek boğaz kelebeğinde aşınma gerçekleşiyor ve aşınan yüzeyler carbonla doluyor zamanla. Eğer biz bunları temizlersek aşınan yüzey ortaya çıkıyor ve boşluk oluşuyor bu da hava-yakıt-basınç kaçaklarına sebep oluyor. Arabama bakım yaptırırken bu konuyu merak edip Sabri Ustamıza danıştım, yüksek km deki arabalarda temizliğin aşınmaları ortaya çıkaracağından dolayı riskli olduğunu ayrıntılı bir şekilde anlattı. Bu durumda temizlikten vazgeçtim bende, bir çoğumuzun yapmak istediği bir şey olduğu için paylaşmak istedim. Yorum bağlantısı
Recommended Posts