Anil Berke Kavraal 7 Kasım 2012 Paylaş 7 Kasım 2012 Mesela benim sislerim gündüz hep açık gece hep kapalı gündüz farı oldukları için. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 7 Kasım 2012 Paylaş 7 Kasım 2012 Hocam, bir aralar uzun yolculuklar için aracımın farını 35 watta düşürüp kullandım. Geceuçuşunda da bu konuya çok sık değindim. Az ışık daha iyi görmeyi sağlar, bilhassa yandan gelen hareketleri daha iyi seçeriz 1 Yorum bağlantısı
Doğu Kemik 7 Kasım 2012 Paylaş 7 Kasım 2012 Sis hariç kapalıdır Sisler hep kapalıdır olacaktı 1 Yorum bağlantısı
Süleyman Can Şahin 7 Kasım 2012 Paylaş 7 Kasım 2012 Yeni aracımda sis farı yok . Focusumda vardı ancak sis de hiç işime yaramazdı bence tamamen aksesuar olarak konulmuş birşey. Yorum bağlantısı
Yağız Mustafa Erdoğan 7 Kasım 2012 Paylaş 7 Kasım 2012 Şimdiye kadar 1 kere kullanmak nasip oldu sis farlarımı onun dişında şekilciliğe tepki olarak kullanmaya başladım artık , gereksiz yerde kullanılan sisler beni çok rahatsız etmeye başladı. Arabayı süren için görüşe katkısı olurmu bilmiyorum ama özellikle ıslak asfaltta karşıdan gelen arabanın sisleri yanıyorsa bende yakıyorum sislerimi Yorum bağlantısı
Adnan Çakır 8 Kasım 2012 Paylaş 8 Kasım 2012 Yakını (ama çok yakını) göremediğimden midir bazen yakarım özellikle çukuru tümseği bol olan yollarda. sonuna kadar katılıyorum, sis farımı sadece sileceği son hızda çalıştırdığım yağmurda(arka sis) ve siste kullanırım, hariçte(hele hava için hiç)kullanmam, sadece yavaş hızda yol kenarındaki çizgileri görmek içindir, yüksek hızda görüşe hiç bir faydası yoktur, karşıdan gelenin dikkatini dağıtır o kadar... Sisli havada anlarım da yağmurlu havada karşımdan gelen sislerini yakmışsa daha çok rahatsız oluyorum.Yağmurunda etkisiyle ışık kırılması daha fazla olduğundandır herhalde bir de önümdeki aracın arka sisleri "Sisli"hava haricinde yanıksa bir şekilde önüne geçer bende gör bakalım demek için Arka sislerimi yakar bir müddet sonra kapatırım ki anlasın kapatsın diye.ama nerdeee 1 Yorum bağlantısı
Ruhan Sorgun 8 Kasım 2012 Paylaş 8 Kasım 2012 Yakını (ama çok yakını) göremediğimden midir bazen yakarım özellikle çukuru tümseği bol olan yollarda. Sisli havada anlarım da yağmurlu havada karşımdan gelen sislerini yakmışsa daha çok rahatsız oluyorum.Yağmurunda etkisiyle ışık kırılması daha fazla olduğundandır herhalde bir de önümdeki aracın arka sisleri "Sisli"hava haricinde yanıksa bir şekilde önüne geçer bende gör bakalım demek için Arka sislerimi yakar bir müddet sonra kapatırım ki anlasın kapatsın diye.ama nerdeee zaten üstüne basa basa yazdım, sileceğin son kademesi bile burada bazen yeterli olmuyor, öyleki, yere vuran yağmur öyle bir havaya sıçrayıp dağılıyor ki, bir kaç metre yüksekliğinde bir sis bulutu oluşuyor resmen, burası anlaşılmadı herhalde...dediğim ortamda, önümdeki aracın dibine girmeden stop lambalarını göremiyorum Yorum bağlantısı
Ruhan Sorgun 8 Kasım 2012 Paylaş 8 Kasım 2012 Yakını (ama çok yakını) göremediğimden midir bazen yakarım özellikle çukuru tümseği bol olan yollarda. Sisli havada anlarım da yağmurlu havada karşımdan gelen sislerini yakmışsa daha çok rahatsız oluyorum.Yağmurunda etkisiyle ışık kırılması daha fazla olduğundandır herhalde bir de önümdeki aracın arka sisleri "Sisli"hava haricinde yanıksa bir şekilde önüne geçer bende gör bakalım demek için Arka sislerimi yakar bir müddet sonra kapatırım ki anlasın kapatsın diye.ama nerdeee ARAÇLARIN IŞIKLANDIRILMASI ve ARIZALI ARAÇLAR Işıkların Kullanılmasında Yasaklar 1- Sis ışıklarının; sisli,karlı ve sağanak yağmurlu havalar dışında ve diğer farlarla birlikte yakılması, http://www.tayehliyet.com/t7.html Yorum bağlantısı
Cengiz Aratemur 8 Kasım 2012 Paylaş 8 Kasım 2012 Geçmişte kullanmışlığım vardır....(hoş görüntü oluyor diye) lakin artık aksesuar'dan başka bir işe yaramıyor.... Yorum bağlantısı
Adnan Çakır 8 Kasım 2012 Paylaş 8 Kasım 2012 Ruhan hocam ben kendi sıkıntımı dile getirmeye çalıştım.Sisler yağmurlu havalarda gerçekten benim için sıkıntı oluyor belki gözlerimde problem var ondandır. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 8 Kasım 2012 Yazar Paylaş 8 Kasım 2012 (düzenlendi) Hocam, bir aralar uzun yolculuklar için aracımın farını 35 watta düşürüp kullandım. Geceuçuşunda da bu konuya çok sık değindim. Az ışık daha iyi görmeyi sağlar, bilhassa yandan gelen hareketleri daha iyi seçeriz Aynen budur. Cemal Reşit Rey konser salonunda koca orkestra mikrofon hoparlör kullanmadan konser verir, bazılaır da fındık kadar aracın içinde 1500W müzik dinler. 8 Kasım 2012 tarihinde Mehmet Göktürk tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı
Tahir İlter 8 Kasım 2012 Paylaş 8 Kasım 2012 Adı üstünde sis farı.O kadar mühendis-arge çalıştırıyor firmalar.Faydalı olsa gece farlarınızla birlikte yakın derlerdi. Zaten gereksiz yere sis farları ile gidenleri ..... Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 8 Kasım 2012 Yazar Paylaş 8 Kasım 2012 Kıbrısta farların tam ortasındaki 5 cm siyah elektrik bandının sebebini bilenler var mı? (ben bilmediğimden soruyorum) Yorum bağlantısı
Tahir İlter 8 Kasım 2012 Paylaş 8 Kasım 2012 Aynen budur. Cemal Reşit Rey konser salonunda koca orkestra mikrofon hoparlör kullanmadan konser verir, bazılaır da fındık kadar aracın içinde 1500W müzik dinler. Akciğer yırtılmasına sebep olduğu ve kalp krizini tetiklediği söyleniyor. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 8 Kasım 2012 Yazar Paylaş 8 Kasım 2012 Nedense konsere gidenler kalp krizi geçiriyor Yorum bağlantısı
Tahir İlter 8 Kasım 2012 Paylaş 8 Kasım 2012 Kıbrısta farların tam ortasındaki 5 cm siyah elektrik bandının sebebini bilenler var mı? (ben bilmediğimden soruyorum) Trafiğin tersten akması nedeniyle olabilir mi?Sağdan trafiğe uygun araçların far açılarını değiştirmek için yapıyor olabilirler belki. Nedense konsere gidenler kalp krizi geçiriyor Konserleri bilmem ama dar alanda bu kadar yüksek sesle müzik dinlemenin bunlara neden olduğunu duymuştum.Konserler için kolonlara yakınlıkla alakalı olabilir. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 8 Kasım 2012 Yazar Paylaş 8 Kasım 2012 Yok yahu ben şakadan söyledim. Klasik müzik konserine (CRR de) gidenler zaten yaşlılar diyerekten... 1 Yorum bağlantısı
Tahir İlter 8 Kasım 2012 Paylaş 8 Kasım 2012 Bizim forumun yaşlıları ocak başına gidiyor.Onlarda risk altında 2 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 8 Kasım 2012 Paylaş 8 Kasım 2012 Kıbrısta farların tam ortasındaki 5 cm siyah elektrik bandının sebebini bilenler var mı? (ben bilmediğimden soruyorum) Soldan akan trafik için tasarlanmamış farların kesilme çizgisini yok etmek için. Yorum bağlantısı
Erkut Uysal 8 Kasım 2012 Paylaş 8 Kasım 2012 Mehmet hocamın dediği gibi bunu çok denedim sis farlarını uzun yolda açtığım zaman görüş mesafem düşüyor daha kısa mesafeyi görüyorum kapadığım zaman daha uzağı görebiliyorum... Sis dışında yakılması tamamen gereksiz ve rahatsız edici... Yorum bağlantısı
Servet Aydın 8 Kasım 2012 Paylaş 8 Kasım 2012 Bizim forumun yaşlıları ocak başına gidiyor.Onlarda risk altında Halt etmişsin sen, turp gibiyim Sis farı ayarıda çok çok önemlidir. Sis hiç bir şekilde zemine kadar inmez. Daima 40-60 cm aralıklarında kalır. İyi ayarlı sis farı, sis gölgesinin altından ışık yayarak öndeki objenin görünmesini sağlar. Heleki mercekli tasarlanmış sis farları mükemmel dir bu konuda. 2 Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 8 Kasım 2012 Paylaş 8 Kasım 2012 Kısalara çakma zenon takan tiplerin bir de sislere çakma zenon takması ve sürekli açık gezmelerine sinir oluyorum. Uzun yolda kısalarla gitmeyi tercih ediyorum. Çünkü uzunlarla giderken kısaya dönmek zorunda kalınca hiç bir şey göremiyorum. Ama sürekli kısalarla gidince gayet güzel görünüyor. Gece sis farı açınca görmenin azaldığı yorumuna katılıyorum, Mehmet Hocam çok doğru söylüyor. Ancak şimdiye kadar hiç denememiştim, ilk fırsatta deneyeceğim. Yorum bağlantısı
Ali Gürsoy 8 Kasım 2012 Paylaş 8 Kasım 2012 Bencede mantıksız , şehir içi veya dışı fark etmez sis farını gereksizyere kullanmamalıyız . Sokak araları ve bozuk yollar dışında sisfarı kullanmam . Yorum bağlantısı
Mehmet Ali Karakaya 8 Kasım 2012 Paylaş 8 Kasım 2012 Sis farı kullanmayalım, kullananları uyaralım Yorum bağlantısı
Recommended Posts