Eray Sireli 5 Ekim 2012 Paylaş 5 Ekim 2012 (düzenlendi) Çıkalı baya oldu ama baktım konusu yok hatrı kalmasın dedim Citroen’in ilk DS (Fransızca “Dees” okunur ve “Tanrıça” anlamına gelir) modeli 1955 yılında yollara çıktı ve 1955-1975 yılları arasında 1 buçuk milyon adet Citroen DS satıldı. Takvim yaprakları 2010 yılını gösterdiğinde Citroen, DS efsanesini yeniden canlandırmaya karar vererek yeni DS ailesinin ilk üyesi olan DS3’ü satışa sundu. Onu 2011’de DS4 izledi ve DS5 modeli karşımızda. Motor özellikleri vs herşey bir yana tasarım harika. Bana göre karşısına bir sandalye atıp izlemesi bile zevk verecek bir araç. Burada ikinci el ilanlarıda mevcut ama sıfırından daha pahalı ABS EBA (Acil Fren Destek Sistemi) EBD (Elektronik Fren Güç Dağılımı) ASR (Antipatinaj Sistemi) ESP (Elektronik Stabilite Programı) Sürücü ve yolcu hava yastıkları Yan ve perde hava yastıkları Sürücü, ön ve arka yolcu kemer ikaz uyarı sistemi Ön yolcu hava yastığı iptal düğmesi Aktif gergili, güç sınırlayıcılı ve yükseklik ayarlı ön emniyet kemerleri 3 noktada sabitlenen güç sınırlayıcılı arka emniyet kemerleri Darbe anında yakıt kesme ve flaşörlerin otomatik yanması Immobilizer Arka koltuklarda Isofix çocuk koltuğu bağlantıları KONFOR, İÇ DONANIM & TEKNOLOJİ Stop and Start (STT) Joystick kumandalı navigasyon Arka görüş kamerası Hız sabitleyici ve hız sınırlayıcı Head-Up Display Ekranı Ön park sensörü Arka park sensörü Park yeri mesafe ölçüm sistemi Elektrikli park freni Anahtarsız giriş ve çalıştırma sistemi Yokuş kalkış desteği (Hill Holder) Direksiyondan kumandalı vites değişimi Yol Bilgisayarı Park sırasında gecikmeli sönen farlar (Follow Me Home) Yağmur sensörlü otomatik ön cam silecekleri Otomatik yanan farlar Hıza duyarlı yükseklik ve derinlik ayarlı hidrolik direksiyon Rest fonksiyonlu çift bölgeli, polen ve koku filtreli otomatik klima Direksiyondan kumandalı MP3 uyumlu Radyo CD çalar Denon Hi-Fi müzik sistemi (9+1 subwoofer) Yükseklik ayarlı sürücü ve yolcu koltuğu Güçlendirilmiş akustik camlar 3 fonksiyonlu uzaktan kumandalı merkezi kilit Fasılalı, sıkışma önleyicili elektrik kumandalı ön ve arka camlar Eşik aydınlatmalı, elektrikli, ısıtmalı, katlanabilir yan aynalar Elektrokrom iç dikiz aynası Gece sürüş modu Soğutmalı torpido gözü 1/3 2/3 katlanabilir arka koltuklar Yükseklik ve eğim ayarlı ön koltuk kafalıkları Yükseklik ayarlı, virgül tipi arka koltuk kafalıkları Yarı deri koyu döşeme Masaj fonksiyonlu (sürücü koltuğu), ısıtmalı, elektrikli hafızalı deri koltuklar Sürüş anında otomatik merkezi kiilitleme Telefon kiti (Bluetooth) USB bağlantı noktası MP3 çalar bağlantı soketi Arka koltuk kol dayama ve bardak tutucu 17” Alüminyum alaşımlı jantlar Gövde rengi ön ve arka tamponlar Gövde rengi yan aynalar ve kapı kolları Krom çerçeveli ön ve arka ızgara Kapı eşiğinde krom çıta Yan camlarda krom çıtalar Bi-Xenon farlar O O Halojen ve LED gündüz sürüş farları Virajda ekstra aydınlatma sistemi Entegre anten Ön sis farları Krom kaplı yan çıtalar Arka Spoiler 3 bölmeli kokpit tavan Metalik boya OPSİYONEL DONANIM PAKETLERİ Teknoloji Paket; Navigasyon, arka görüş kamerası 5 Ekim 2012 tarihinde Eray Sireli tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Sami Demirpaz 5 Ekim 2012 Paylaş 5 Ekim 2012 Pejo ve Citroen Avrupa genel muduru bizim otelde kaliyor uzun zamandir. Makam otosu DS5 en full modeli. Harbiden begendim kullanmasini ve ici rahat degisik ilgi ceken bir araba gercekten. 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 5 Ekim 2012 Paylaş 5 Ekim 2012 DS'nin anlamı bu muymuş? Almam o zaman ben bunu. Tanrıça'ya bineceksin, daha ne istiyorsun 6 Yorum bağlantısı
Ahmet Çankaya 5 Ekim 2012 Paylaş 5 Ekim 2012 forum fransızlara karşı ama ben seviyorum citroeni.. heleki c5 gerçekten güzel araç Yorum bağlantısı
Hayrettin Bahadir 5 Ekim 2012 Paylaş 5 Ekim 2012 Pejo ve Citroen Avrupa genel muduru bizim otelde kaliyor uzun zamandir. Makam otosu DS5 en full modeli. Harbiden begendim kullanmasini ve ici rahat degisik ilgi ceken bir araba gercekten. Sami, o kadar yakınındaysa söylesene bi güzellik yapsın versin bize birer tane tanrıça arabanın reklamını yapalım Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 5 Ekim 2012 Paylaş 5 Ekim 2012 bence tipsiz. teknolojiktir onu bilemem saygı duyarım. Yorum bağlantısı
Hüseyin Sönmez 5 Ekim 2012 Paylaş 5 Ekim 2012 vitese dikkat Ben onu cam kaldırma düğmesi sandım. 1 Yorum bağlantısı
Eray Sireli 5 Ekim 2012 Yazar Paylaş 5 Ekim 2012 DS3 mini cooper kopyası gibiydi, DS4'ü pek beğenmemiştim. DS5 olmuş sanki. Ama citroen... ne bileyim, tüy gibi direksiyonuyla yolu pek tutamaz gibi hissediyorum. Alman tokluğunu hissedemiyorum.. Alman tokluğunun hissedilmemesinin sebebi kalitesizliğinden değil, üretim prensipleri öyle. Almanlar çarptığında şase sağlam olsun eğilip bükülmesin ağır ama sağlam olsun diye uğraşırlarken fransızlar şase katlansın, ön içe doğru gömülsün dağılsın ama darbeyi emsin mantığıyla hareket ediyorlar. O yüzden çarpışmalarda fransız arabaları genelde daha fazla masraf çıkartır. Sürücü ve yolcu güvenliği konusunda ise hepsinin puanları birbirine yakın zaten Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 5 Ekim 2012 Paylaş 5 Ekim 2012 Zamane şaselerinin hepsi eğilip bükülür ki çarpma enerjisi sönümlensin, yaşam alanına ulaşmasın diye, alman tokluğu bir histir, vitesin sallanmasından kapı kapanma sesine kadar, bazı hallerde hisseldir de Alman tokluğunun hissedilmemesinin sebebi kalitesizliğinden değil, üretim prensipleri öyle. Almanlar çarptığında şase sağlam olsun eğilip bükülmesin ağır ama sağlam olsun diye uğraşırlarken fransızlar şase katlansın, ön içe doğru gömülsün dağılsın ama darbeyi emsin mantığıyla hareket ediyorlar. O yüzden çarpışmalarda fransız arabaları genelde daha fazla masraf çıkartır. Sürücü ve yolcu güvenliği konusunda ise hepsinin puanları birbirine yakın zaten zamane almanı 30-40 ile çarpsın , yeterince ciro da yaptırır Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 5 Ekim 2012 Paylaş 5 Ekim 2012 fıstık gibi testini incelemiştim.bence kolleksiyonluk bir araba.özgün stil sahibi maço .... maço tanrıça Yorum bağlantısı
Eray Sireli 5 Ekim 2012 Yazar Paylaş 5 Ekim 2012 (düzenlendi) Zamane şaselerinin hepsi eğilip bükülür ki çarpma enerjisi sönümlensin, yaşam alanına ulaşmasın diye, alman tokluğu bir histir, vitesin sallanmasından kapı kapanma sesine kadar, bazı hallerde hisseldir de zamane almanı 30-40 ile çarpsın , yeterince ciro da yaptırır Fransızın da kapısı ağır olsaydı ve daha dolgun bir fitil kullansalardı eminim aynı hisse sahip olurdu. Hafiflik yakıta yansıyor zaten. Golf sınıfı olan 1.6dizel 110bg lik c4'ün aynı şartlarda bırakın focusu 1.4 70gb tdci fiesta ile aynı yakması zevk verici. 5 Ekim 2012 tarihinde Eray Sireli tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Hüseyin Matur 5 Ekim 2012 Paylaş 5 Ekim 2012 Karıştı bir sürü d var, hangisini alacağımı şaşırdım. Yorum bağlantısı
Eray Sireli 5 Ekim 2012 Yazar Paylaş 5 Ekim 2012 hastasıyım ds serisinin yollara çıktıktan kısa süre sonra birinde gömüştüm.yuh ne çabuk almış demiştim.(demiştim,demişken DS9 u da görmenizde fayda var netten tabii) ds5'i al biraz uzat, biraz da üstten bastır oldu ds9 1 Yorum bağlantısı
Eray Sireli 5 Ekim 2012 Yazar Paylaş 5 Ekim 2012 değil ds5 düz C4 bile alabilsem keşke Allah gönlünüze göre versin. Yorum bağlantısı
Halis Parlak 5 Ekim 2012 Paylaş 5 Ekim 2012 Bu aracı bayide gördüm cidden her açıdan etkileyici bir araç.Yakından bayağı heybetli duruyor.Çağlar Abi ye katılıyorum 2.elde almak daha mantıklı. 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 5 Ekim 2012 Paylaş 5 Ekim 2012 2.elde alınır, yarı fiyatına Arka itiş bozulsun, iyi kazanırız Yorum bağlantısı
Misafir 5 Ekim 2012 Paylaş 5 Ekim 2012 Bu paraya fransız mı ? Başımıza taş yağar valla Bu kadar bütçem olsa kesinlikle 320d alırdım tanrıça'da olsa beğenmedim. Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar 5 Ekim 2012 Paylaş 5 Ekim 2012 Genelde gördüğüm tablo şu ki Citroen'in fotoğrafları gerçeğinden daha çekici Görsel kalitenin önüne geçmiş sanki... Yorum bağlantısı
Recommended Posts