Ali Toprak 26 Eylül 2012 Paylaş 26 Eylül 2012 Sadece benzin pompası mı değişti? yoksa şamandıra ile birlikte mi değiştirdiniz? Kaç liraya mal oldu? 1 Yorum bağlantısı
Fedai Özoğlu 27 Eylül 2012 Paylaş 27 Eylül 2012 Sorun benzin pompası çıktı yani benzin pompasını değiştirdik tekleme ortadan kalktı ama araç tek marşta çalışıyorda önceden marşa basar basmaz çalışırdi şimdi 2 sn sonra motor çalışmaya başlıyor marşa basıyorum çufun çufun (: ediyor çalışıyor önceden bir çevirmede alıyordu bu nedenki Tam dediğim gibi. Focus'larda çeyrek deponun altına düşme ki benzin pompası açıkta çalışmasın. Birde Şamandıra ile değişmedi isen yine problem çıkartabilir. Unutmadan LPG geçtikten sonra elektironik kesici taktırman lazım. Yoksa LPG ye geçince benzin pompası hala çalışmaya devam eder. 1 Yorum bağlantısı
Harun Aydın 27 Eylül 2012 Yazar Paylaş 27 Eylül 2012 Sadece benzin pompası mı değişti? yoksa şamandıra ile birlikte mi değiştirdiniz? Kaç liraya mal oldu? komple değişti 300 tl filtre dahil 2 Yorum bağlantısı
Harun Aydın 28 Eylül 2012 Yazar Paylaş 28 Eylül 2012 güle güle kullan kardeşim... teşekkür ederim abicim sağol Yorum bağlantısı
Ali Toprak 28 Eylül 2012 Paylaş 28 Eylül 2012 komple değişti 300 tl filtre dahil Teşekkür ederim bir de markasını öğrenebilir miyim? 1 Yorum bağlantısı
Harun Aydın 28 Eylül 2012 Yazar Paylaş 28 Eylül 2012 (düzenlendi) motorcraft orj parçası saten gittiğim özel servis yan sanayi kullanmıyor 28 Eylül 2012 tarihinde Harun Aydın tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 28 Eylül 2012 Paylaş 28 Eylül 2012 benzin filtresi + şamadıra komplesi + depo sökme takma+ parçalar orjinal = 300 TL mi? 2 Yorum bağlantısı
Mustafa Karabulut 28 Eylül 2012 Paylaş 28 Eylül 2012 (düzenlendi) benzin filtresi + şamadıra komplesi + depo sökme takma+ parçalar orjinal = 300 TL mi? konu kirliliği olmasın diye buradan devam ediyorum, benim araçta da özellikle rölanti esnasında aracın motorunda bir sıkıntı var gibi çalışıyor, motor rölantide çalışırken devir saati hiç hareket etmediği halde saniyelik bir olayla araç gaz verir gibi motor vuruntu yapıyor ve eski haline geliyor, bunu hareket halinde sabit gazdayken de yapıyor, hız sabitleyiciyi 100 km'ye ayarlıyorum, araç düz yolda gidiyor ve bu kesikliği yine yapıyor, bu sıkıntıyı hem lpg de hemde benzinde yaşıyorum, ford servisine gittim sıfır bobin takıp denedik aynısını yine yaptı, lpg serviside çözemedi, hem lpg servisi hemde ford servisi subapların sıkıntı yapmaya başladığından söz etti, kompresyon testi yaptırdık, bütün silindirlerin değeri aynı çıktı, araç 110.000'de, lpg 60.700'de takıldı, sizce sıkıntı nedir ? 28 Eylül 2012 tarihinde Mustafa Karabulut tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 28 Eylül 2012 Paylaş 28 Eylül 2012 aynı olan değerlerin rakamı ne idi kompresyon testinde? Yorum bağlantısı
Mustafa Karabulut 28 Eylül 2012 Paylaş 28 Eylül 2012 abi hepsi 10, bak hatta resim çekeym atayım hemen Yorum bağlantısı
Mustafa Karabulut 28 Eylül 2012 Paylaş 28 Eylül 2012 (düzenlendi) aynı olan değerlerin rakamı ne idi kompresyon testinde? 28 Eylül 2012 tarihinde Mustafa Karabulut tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Harun Aydın 28 Eylül 2012 Yazar Paylaş 28 Eylül 2012 benzin filtresi + şamadıra komplesi + depo sökme takma+ parçalar orjinal = 300 TL mi? evet abi şamandıra komple pompa filtre sökme takma 300 tl orj hepsini gösterdi motorcraft yazıyordu pahalımı azmı ? 1 Yorum bağlantısı
Harun Aydın 28 Eylül 2012 Yazar Paylaş 28 Eylül 2012 birde o manifoltun orada enjektörlerin altında t hortumu var ona da uyduruk birşey yapmışlardı 2 de bir çıkıyordu diyorum bu araba neden rolantide durmuyor hortum cıkıyormuş o t hortumda 50 tl oda motorcraft 1 Yorum bağlantısı
Sedat Can 28 Eylül 2012 Paylaş 28 Eylül 2012 Elektrik aksamında sorun olsa, emin olun, LPG' de çok daha fazla sorun su yüzüne çıkar. (Örneğin Lpg' de tekleyen bobin, Benzinde hiçbir sorun yaratmıyordu.) Bulunduğunuz yerde benzin pompasının basıncını ölçtürebilirsiniz, pompanın sadece benzin iletmesi yetmiyor, belirli bir basınçta enjektörlere iletmesi gerekiyor. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 28 Eylül 2012 Paylaş 28 Eylül 2012 evet abi şamandıra komple pompa filtre sökme takma 300 tl orj hepsini gösterdi motorcraft yazıyordu pahalımı azmı ? bedavadan biraz daha ucuz 1. ya bu dieselin kompresyon test cihazı 2. ya da bu kağıda bakıp da hiçbir şey söylemeyen , şarküteri ustası hepsi aynı anda bu kadar düşük çıkamaz ehil bir yer bulun bir daha ölçütrün, yine aynı çıkarsa yağlı ölçütürn, basınç yükselirse segmanlar, basınç aynı düşüklükte kalırsa subaplarda kaçak var, subaplar için carbon clean yapılıp 100km yol gidip tekrar ölçüm denenebilir, hala yükselmedi ise, rektifiye. bu kağıda bakılınca bunlar anlatılmalı, kim yaptı bu ölçümü? Yorum bağlantısı
Mustafa Karabulut 28 Eylül 2012 Paylaş 28 Eylül 2012 bedavadan biraz daha ucuz 1. ya bu dieselin kompresyon test cihazı 2. ya da bu kağıda bakıp da hiçbir şey söylemeyen , şarküteri ustası hepsi aynı anda bu kadar düşük çıkamaz ehil bir yer bulun bir daha ölçütrün, yine aynı çıkarsa yağlı ölçütürn, basınç yükselirse segmanlar, basınç aynı düşüklükte kalırsa subaplarda kaçak var, subaplar için carbon clean yapılıp 100km yol gidip tekrar ölçüm denenebilir, hala yükselmedi ise, rektifiye. bu kağıda bakılınca bunlar anlatılmalı, kim yaptı bu ölçümü? ford servisi yaptı abi, bu değerlerin focus için normal olduğunu, zaten 9 ve 11 arasında çıktığını söyledi, bunların altında veya üstündeyse sıkıntı var demektir dedi, bende birşey anlamadığım için tamam dedim ayrıldım ama sorun halen devam ediyor Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 28 Eylül 2012 Paylaş 28 Eylül 2012 o zaman bu cihaz diesel ölçümüne göre ayarlanmış kağıdı, bence bir yere daha yaptırın Yorum bağlantısı
Guest Feti Ercan 28 Eylül 2012 Paylaş 28 Eylül 2012 Abi benim focusda tekliyordu. Çalıştırıyordum stop ediyordu. Sonra gaz kelebeği temizlendi ama sonra yine yapmaya başladı. Subapları değiştirdiler 1000 tl ye. Lpg yapıyormuş. Motorda 6 lı bir delik var motora güç veren onlardan 2 si yeterli verim vermiyordu kompresyon testi yaptı sanırım. Ondan olabilir. Bu arıza benim focusda çıkınca araçtan soğumuştum... Yorum bağlantısı
Fedai Özoğlu 16 Ekim 2012 Paylaş 16 Ekim 2012 (düzenlendi) Mustafa Bey senin aracın 115 beygir yanlış hatırlamıyorsam benzinli focus motorları (eski 100 bg hariç) LPG de 4000 devirin üzerinde çok sıkıştırıldığında buna benzer sorunlar yapıyordu. 16 Ekim 2012 tarihinde Fedai Özoğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Recommended Posts