Misafir 11 Haziran 2014 Paylaş 11 Haziran 2014 Ben yıksamda şimdi cumartesiye kadar üsti bir parmak toz olur o nedenle cuma akşamı yıkarım diyorum kapalı garaj var neyse ki cumartesine kadar işim çıkmazsa kullanmak için yatacak zaten Yorum bağlantısı
Ali Ozan Yurtsever 12 Haziran 2014 Paylaş 12 Haziran 2014 Dün Sabri Ustaya gidildi ve güzel bir sohbet muhabbet ardından polen filtremiz değiştirildi. 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 12 Haziran 2014 Paylaş 12 Haziran 2014 Plaka aydınlatmalarını led yaptım. arabayı güzelce yıkayıp renkli cila uyguladim. Badem yağı almıştım o da geldi onu da lastiklere ve plastik parcalara uyguladim. Little trees ağaç kokumu yeniledim. Cumartesi için ateş böceği hazır Ledler güzel, badem yağı ise işe yaramaz, petrol türevi lastiğe organik badem yağı, anca dış yüzeyde geçici bir kaplama olur, sen plastiğe ve lastiğe TurleWax F21 süreceksin arkana bakmayacaksın, gerisi hikaye Yorum bağlantısı
Safak Acar 12 Haziran 2014 Paylaş 12 Haziran 2014 Turtle wax sonrası biraz resim çektim ancak bazıları bulanık çıkmış.. flaşı kapatınca hafif tiremede bulanık çıkartıyor. Dün akşam yine can sıkıntısının vermiş olduğu etki ile 11 de arabayı yıkamaya gittim eve geldiğimde saat 01.20 civarıydı Yanlız bu turtle wax hareleri gidermiyor sanırım ? Pejonun ön kaputa iki defa yapmama rağmen ışık vurduğunda dalgalı duruyordu.. Birde Formua 1 in pasta cilasını denicem turtle bitince.. Yorum bağlantısı
Misafir 12 Haziran 2014 Paylaş 12 Haziran 2014 Ledler güzel, badem yağı ise işe yaramaz, petrol türevi lastiğe organik badem yağı, anca dış yüzeyde geçici bir kaplama olur, sen plastiğe ve lastiğe TurleWax F21 süreceksin arkana bakmayacaksın, gerisi hikaye zaten saf badem yağı değil abi 250ml badem yağı 7tl olmaz sanırım Mert Gülkokanin önerisi ile aldım local badem yağlı parlatici ucuz birsey zaten gittiği yere kadar, hepsi buradadan kampanya dahilinde 100tl yi tamamlamak için eklemistim onu da Yorum bağlantısı
Oğuzhan Deniz 12 Haziran 2014 Paylaş 12 Haziran 2014 Bunu sonax cilalı şampuan ile yıkayıp turtle wax no:1 platinum ile waxladim. Bunu da şampuan ile yıkayıp waxladim. Ayrıca deri koltuklarında lekeler, hareler vardı. Asprins ile temizledim, nerdeyse ilk günkü gibi oldu. Kapı içleri de temizlendi. Aracın deri kalitesi hic BMW ye yakışmıyor. Bu deriler çok kalitesiz. Sensatec denilen suni deri. Dakota deri sipariş edilirse gelen deri çok kaliteli. Ayrıca M olmayan bütün direksiyon simitlerinin derileri o kadar kalitesiz ve sert ki eli acıtıyor bir süre sonra. Focus'un derisi daha kaliteli. Bu Sensatec derinin tek avantajı temizliği çok kolay ve bakım istemez. Yıllarca bin bi temizlik yap ilk günkü gibi olur. Yorum bağlantısı
Ahmetcan Yiğit 12 Haziran 2014 Paylaş 12 Haziran 2014 Arkadasimin BMW'sini yikadik. Ona binince Ford'da neymis dedim Yorum bağlantısı
Celalettin Süğürtin 13 Haziran 2014 Paylaş 13 Haziran 2014 (düzenlendi) Bu gün Mondimin Turbosunu sıfır yaptırdım. Dün öğle üzeri sıkışık bir trafik ortamından kurtulduktan sonra sıkışıklığa neden olan araçlardan olabildiğince uzaklaşabilmek için gaza yüklendim. Ürküten bir ses duydum arabamın motorundan. Tinnnk, çatır çutur ve eş zamanlı olarak da kuvvetli bir ıslık sesi…. Eyvah, turbo gitti, dedim. Eşim hayırdır, Tuğba kim? Nereye gitti? Nerden biliyorsun? Sorularını sıraladı. Ben de Tuğba değil, turbo hanım, arabanın bir parçası, dedim Neyse, arabadada performans kaybı yoktu. Demek ki turbo komple gitmedi diye düşündüm. Önce sıfır alıp taktırsam dı dedim kendi kendime. Birkaç yerden fiyat araştırması yaptım, ııh, boyumu aşıyor. Ford servisi 3500 dedi, stoklarında olmadığını ekledi. Online sitelere baktım, 2000 cıvarı. Yakınlarda 2006 focusunun turbosunu sıfır taktıran bacanağı aradım, o da parçacısını arayıp fiyat sormuş, 1750 olur demişler. Ama yine de düğün arefesinde çok para. Neyse, sonunda atladım arabama, gittim Antakya’ya (Hatay il merkezi için burada böyle söylenir, zira merkez ilçenin adıdır Antakya) Turbocuya gittim, sesi sordum. O da sağ olsun beni aydınlattı: Ani gaza yüklenmelerin ardından turbonun pervane kanatçıklarının kırılıp koptuğunu, kopan parçanın da yukarıda tarif ettiğim sesleri çıkararak dışarı atıldığını, olayın ardından da turboda ıslık sesinin hasıl olduğunu anlattı. Turbonun sökülmesine ve revizyon yapılmasına karar verildi. Turbonun sökülmesi için gönderildiğim usta söküp takma bedeli olarak 150 TL istedi. Hiç ağzımı bile açmadım. Zira daha önce bu işlemi yaptırdığımdan, çok zahmetli bir iş olduğunu biliyorum. Ustanın görevlendirdiği bir kalfa sağ olsun turbomu güzelce söktü, hiç parça arttırmadan ve eksiltmeden geri taktı, denedi, sorun yoktu. Çok muhabbetli, maharetli , güler yüzlü bir çocuktu. Şu an Mondi’min turbosu sıfır oldu. Revizyon sonrası pırıl pırıl, yepyeni, saat gibi Mondeo MK3 'de kullanılan turbonun ford stok numarası ve modelini göstermesi için etiketin resmi Sökme-takma işini yaptırdığım yer. (Bu bir reklam değildir, kendileriyle herhangi bir tanışıklığım yoktu, parça artırmadan / eksiltmeden turbomu taktıkları için resim çektim) 13 Haziran 2014 tarihinde Celalettin Süğürtin tarafından düzenlendi 5 Yorum bağlantısı
Celalettin Süğürtin 13 Haziran 2014 Paylaş 13 Haziran 2014 Mk3 turbosunu her babayiğit sökūp takamaz. yeri çok kötü. PSA (peugeot socété anonyme) motorlarda turbo önde, açıkta. Dolayısıyla sizin 100 lira ödemeniz normal. Ben sökme-takma için 150, revizyon için 350 verdim. İçini komple yenilediğini söyledi Yorum bağlantısı
Celalettin Süğürtin 13 Haziran 2014 Paylaş 13 Haziran 2014 Teşekkürler Mesut. Her dizelci buna kendini hazırlamalıdır. Aslında kolayı var: oradan arızalı bir tane alıp güzel yurdumuzda güzelce revizyon yaptırıp yedeğe atarsın. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 13 Haziran 2014 Paylaş 13 Haziran 2014 (düzenlendi) Dün akşam yine can sıkıntısının vermiş olduğu etki ile 11 de arabayı yıkamaya gittim eve geldiğimde saat 01.20 civarıydı Yanlız bu turtle wax hareleri gidermiyor sanırım ? Pejonun ön kaputa iki defa yapmama rağmen ışık vurduğunda dalgalı duruyordu.. Birde Formua 1 in pasta cilasını denicem turtle bitince.. Boşa uğraşma, onlar işe yaramaz, hare gidericeksen örneğin AutoGlym Ag SRP uygulayacaksın, makine ile, üstünede katı wax çektinmi iş biter. Teşekkürler Mesut. Her dizelci buna kendini hazırlamalıdır. Aslında kolayı var: oradan arızalı bir tane alıp güzel yurdumuzda güzelce revizyon yaptırıp yedeğe atarsın. Geçmiş olsun, her dizelci kendini hazırlamalıdır fakat hazırlaması gereken sıfır turbodur turbonuza dikkat edin, ömrü asla orjinali gibi olmayacaktır, asla: o yüzden dikkatli kullanın ve motor bakımlarını aksatmayın derim ben. 13 Haziran 2014 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 13 Haziran 2014 Paylaş 13 Haziran 2014 Mk3 turbosunu her babayiğit sökūp takamaz. yeri çok kötü. PSA (peugeot socété anonyme) motorlarda turbo önde, açıkta. Dolayısıyla sizin 100 lira ödemeniz normal. Ben sökme-takma için 150, revizyon için 350 verdim. İçini komple yenilediğini söyledi Geçmiş olsun. Kaç km'de idi aracınız? Yorum bağlantısı
Celalettin Süğürtin 13 Haziran 2014 Paylaş 13 Haziran 2014 Teşekkürler. Bebeğim henüz 157.000 de. Yorum bağlantısı
Celalettin Süğürtin 13 Haziran 2014 Paylaş 13 Haziran 2014 Ali bey haklısınız, bakım elbette önemlidir ama benim bebek aşırı bakımdan şımardı nerdeyse. Bu yavruyu 97 binde aldım, aldığımdan beri belki sekiz defa yağ değiştirdim. Filtre desen onun sayısı belli değil. Sözün özü turbonun ısı değişkeni nedeniyle bir gün arıza yapması kaçınılmazdır. Sağlıklı yaşam tutkunları vardır:yaptığı sporla ecele meydan okuyup hiç ölmeyeceklerini sanırlar. Ama günün brinde o hazin sondan kurtulamazlar. 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 13 Haziran 2014 Paylaş 13 Haziran 2014 (düzenlendi) Ali bey haklısınız, bakım elbette önemlidir ama benim bebek aşırı bakımdan şımardı nerdeyse. Bu yavruyu 97 binde aldım, aldığımdan beri belki sekiz defa yağ değiştirdim. Filtre desen onun sayısı belli değil. Sözün özü turbonun ısı değişkeni nedeniyle bir gün arıza yapması kaçınılmazdır. Sağlıklı yaşam tutkunları vardır:yaptığı sporla ecele meydan okuyup hiç ölmeyeceklerini sanırlar. Ama günün brinde o hazin sondan kurtulamazlar. Doğru söze ne denir, neyse demekki 97 bin km pek iyi yapılmamış, fatura size çıkmış. 13 Haziran 2014 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 13 Haziran 2014 Paylaş 13 Haziran 2014 Bunu sonax cilalı şampuan ile yıkayıp turtle wax no:1 platinum ile waxladim. Bunu da şampuan ile yıkayıp waxladim. Ayrıca deri koltuklarında lekeler, hareler vardı. Asprins ile temizledim, nerdeyse ilk günkü gibi oldu. Kapı içleri de temizlendi. Aracın deri kalitesi hic BMW ye yakışmıyor. Boşver Turtlewax'ı FinishKare 1000p al farkı gör Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 13 Haziran 2014 Paylaş 13 Haziran 2014 Boşver Turtlewax'ı FinishKare 1000p al farkı gör Harelere etkisi varmıydı bunun Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 13 Haziran 2014 Paylaş 13 Haziran 2014 Harelere etkisi varmıydı bunun Çok fazla varsa makine aşındırıcı şart, fazla yoksa autoglym srp ardından fk1000p Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 14 Haziran 2014 Paylaş 14 Haziran 2014 Çok fazla varsa makine aşındırıcı şart, fazla yoksa autoglym srp ardından fk1000p ha şöyle yaz da tamam diyim, araç koyu renk ise collinite 915 diyerek eklemede yapayım Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 14 Haziran 2014 Paylaş 14 Haziran 2014 ha şöyle yaz da tamam diyim, araç koyu renk ise collinite 915 diyerek eklemede yapayım İyi de hiç hareden bahsetmedim ki ben, beyaz için en iyi görünğm fk1000p dedim yalan mı Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 14 Haziran 2014 Paylaş 14 Haziran 2014 Konu harelenmeli araç ama, yoksa beyaz araçta haklısın. Yorum bağlantısı
Recommended Posts