Engin Deniz 29 Ocak 2013 Paylaş 29 Ocak 2013 Rölanti bozukluğu için 3 saatlik uzun bir işçilik sonrası Passat'ın gaz kelebeği söküldü güzelce temizlendi ve yerine takıldı. Daha sonra bilgisayara bağlanıp tekrar kalibrasyon yapılması gerektiği için elektrikçiye gittik. 2 saat uğraşmamıza rağmen araç PC ye bağlanmadı. Sorun sonradan taktığımız teyp deymiş. Teybi sökünce araç PC ye bağlandı, kalibrasyon yapıldı. Ayrıca oksijen sensörü hata veriyor arıza lambası yanıyordu. Arıza silindi, sensör değişecek ancak biraz pahalı onu daha sonra değiştireceğim. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 29 Ocak 2013 Paylaş 29 Ocak 2013 Rölanti bozukluğu için 3 saatlik uzun bir işçilik sonrası Passat'ın gaz kelebeği söküldü güzelce temizlendi ve yerine takıldı. Daha sonra bilgisayara bağlanıp tekrar kalibrasyon yapılması gerektiği için elektrikçiye gittik. 2 saat uğraşmamıza rağmen araç PC ye bağlanmadı. Sorun sonradan taktığımız teyp deymiş. Teybi sökünce araç PC ye bağlandı, kalibrasyon yapıldı. Bu nasıl araba yaa... Bir daha gidişe aynadaki nazar boncuğunu da sök git 1 Yorum bağlantısı
Uğur Çınar 29 Ocak 2013 Paylaş 29 Ocak 2013 Bu nasıl araba yaa... Bir daha gidişe aynadaki nazar boncuğunu da sök git abi motoru bi gün suruyor bu passatların sadece indirmesi Yorum bağlantısı
Hasan Tahsin Şipit 29 Ocak 2013 Paylaş 29 Ocak 2013 Takmadınmı Pili satan Amca taktı. 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 29 Ocak 2013 Paylaş 29 Ocak 2013 düz vites ile otomatiğin son vites oranları vs farklı ikiside aynı devirde aynı hızı yapmıyor. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 29 Ocak 2013 Paylaş 29 Ocak 2013 Pili satan Amca taktı. Araç Vw olsa idi servise gidip kalibre ettirmen gerekirdi 2 Yorum bağlantısı
Misafir 29 Ocak 2013 Paylaş 29 Ocak 2013 (düzenlendi) Benim yukarıda yazdıklarıma da bir yorumda bulunsanız (Allah rızası için düşküne bir sadaka) Şaka bi yana bu lpg ısıs 25 derece ideal mi yoksa başka bir lpg ciye gideyim mi kararsız kaldım Özellikle,Kışın 35 derece iyidir,sağlıklıdır... 29 Ocak 2013 tarihinde Hakan Kurt tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Misafir 29 Ocak 2013 Paylaş 29 Ocak 2013 25 derece çok düşük minimum 40 olması gerekiyor. Yorum bağlantısı
Misafir 29 Ocak 2013 Paylaş 29 Ocak 2013 Ben 40 ın altına düşürtmüyorum sıcaklık değerini. Zaten 25 dereceden 40 dereceye yükselmesi 1 dakika bile sürmez. Ayrıca aracın 25 derecede lpgye geçince sert şekilde silkelenirse birçok yere zarar verir... Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 29 Ocak 2013 Paylaş 29 Ocak 2013 Ben 40 ın altına düşürtmüyorum sıcaklık değerini. Zaten 25 dereceden 40 dereceye yükselmesi 1 dakika bile sürmez. Ayrıca aracın 25 derecede lpgye geçince sert şekilde silkelenirse birçok yere zarar verir... Benim ki de 40 dereceye ayarlı ama kışın benzin tüketimi çok oluyor. Ancak yine de düşürmüyorum. Yorum bağlantısı
Misafir 29 Ocak 2013 Paylaş 29 Ocak 2013 Bence en güzeli. Silkelenip aks kırmaktan iyidir. Yorum bağlantısı
Misafir 29 Ocak 2013 Paylaş 29 Ocak 2013 Eski arabalarımda (skoda-fiat 500) aks kırma deneyimim oldu bayağı. Bizim buralarda öyle derler. (salıncak-taşıyıcı gibi) Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 29 Ocak 2013 Paylaş 29 Ocak 2013 Motor silkelendiği için aks kırıldığını hiç duymamıştım. 1 Yorum bağlantısı
Misafir 29 Ocak 2013 Paylaş 29 Ocak 2013 Motor silkelenmeye başladığı anda (sert şekilde ise özellikle) aktarma organlarına muazzam yük biniyor. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 29 Ocak 2013 Paylaş 29 Ocak 2013 o konuda da gördüm de yazmadım 3 adet F1 eskittim ayrıca tüm vites oranları vs bile bilgim de. öyle ahım şahım bir devir farkı olmasa da yaklaşık 100-200dd fark var son vites için otomatiğin son vites oranı 0.726 son dişli oranı 4.20 düz vitesin şimdi hatırmadım ama dişli oranı 4.06 idi o aklımda kalmış. 90 la gideken 2100 felandı otomatiğin tabi ghia için bu değer. 195 60 15 lastikle. düz vitesin faklıydı 1-3.58, 2-1.93, 3-1.32, 4-0.95, 5-0.76, geri-3.62 son dişli oranı 4.06 1st gear: 2.816: 1 2nd gear: 1.498: 1 3rd gear: 1.000: 1 4th gear: 0.726: 1 Reverse gear: 2.649: 1 son dişli 4.20 diye geçiyor. aynı devirde 2-3 km felan oynuyormuş 2 viteste büyük uçurum vardı ordan kalmış aklımda düz vites 2 de 100 otomatik 125 de devir kesiciye giriyordu da Yorum bağlantısı
Ali Eren 29 Ocak 2013 Paylaş 29 Ocak 2013 Lpg'li aracın mı var derdin var arkadaş. Al fordun dizelini sev köyün güzelini diyorum yine. Bugün değilde yarın yeni aracımın satışını alacam.. Hayırlı olsun Karaşimşek. 2 Yorum bağlantısı
Önder Kuru 29 Ocak 2013 Paylaş 29 Ocak 2013 Adam 20 yaptı ben 25 olsun dedim bu nasıl lpg ustası anlamadım ki.Sabit kalibrasyon değerleri var mı acaba onları girsek,burdaki ustaların anlayacağı yok Benim aracın LPG'si 30 agustosta takıldı, o gün 25 olarak ayarlamıştık, 1 hafta sonra 20'ye düşüttürdüm denemek için, burada Balıkesir'de en çok -4 dereceyi gördüm göstergede. O gün bugündür yani yaklaşık 5 aydır 20 derece olarak ayarlı ve ne silkeleme ne çekişte bir farklılık ne de her hangi bir belirti var aracın LPG'ye geçmesiyle ilgili. Zaten AKL marka takılı ve geçiş esnasında herhangi bir uyarı sesi de vermiyor bu model kitler, ancak araç içinde hiç ses olmazsa depodan gelen çıt diye gelen sesi duyuyorum LPG'ye geçerken o kadar... Yorum bağlantısı
Lokman Ceritlioğlu 29 Ocak 2013 Paylaş 29 Ocak 2013 Erkan hayırlı olsun. Uğur ali hocama ses ver. siparişini verdiğim sileceklerim bugün geldi. 2 Yorum bağlantısı
Oğuzhan Demir 30 Ocak 2013 Paylaş 30 Ocak 2013 Sesten kasıt nasıl bir sesti? Bir de takılan hortumın kalınlığı falan biliniyor mu? Yırtıklardan gelen rüzgarın sesi ve kapı kapanırken çıkan tokluk sesi Kalınlık olarak kesin bir şey diyemem nalburdan baktım göz kararı bu olur dedim aldım Artan parçadan laboratuvarda var pazartesi ölçerim resimlerim Sani. İki gündür laboratuvara pek uğramıyordum Sani kusura bakma biraz geç cevap oldu. Kullandığım hortum 8mm çapındaymış. Megane II fitil içeriside sanırım aynı genişlikte zira 30cm'den sonrası zorlanıyordu geçmekte. serum hortumu ne işe yarıyor oğuzhan abi güzel bişeyse bizde yapalım fiestaya Alkan hortumu özelliklerini kaybetmiş kapı fitillerinin içine yerleştiriyoruz. Normalde değişmesi gerekir ama bu işleme Türk işi tamir diyebiliriz Zamanla fitiller yırtıldığı için araç içine ses ve rüzgar alır kapı kapanırken boşluk varmış hissi verir. Bizim uygulamadan sonra araç sahibi kimyagere göre baya fark olmuş kapıları kapatırken ses daha tok rüzgar ve soğuk almıyor artık. Uygulama yaptığım araçta baya yırtık falan vardı. 1 Yorum bağlantısı
Önder Kuru 30 Ocak 2013 Paylaş 30 Ocak 2013 Erkan hayırlı olsun. Uğur ali hocama ses ver. siparişini verdiğim sileceklerim bugün geldi. Abi ben burdan (Balıkesir) silbak marka takımını 30 TL'ye almıştım, sen kaça nereden hangi marka aldın paylaşabilir misin? Yorum bağlantısı
Önder Kuru 30 Ocak 2013 Paylaş 30 Ocak 2013 İki gündür laboratuvara pek uğramıyordum Sani kusura bakma biraz geç cevap oldu. Kullandığım hortum 8mm çapındaymış. Megane II fitil içeriside sanırım aynı genişlikte zira 30cm'den sonrası zorlanıyordu geçmekte. Alkan hortumu özelliklerini kaybetmiş kapı fitillerinin içine yerleştiriyoruz. Normalde değişmesi gerekir ama bu işleme Türk işi tamir diyebiliriz Zamanla fitiller yırtıldığı için araç içine ses ve rüzgar alır kapı kapanırken boşluk varmış hissi verir. Bizim uygulamadan sonra araç sahibi kimyagere göre baya fark olmuş kapıları kapatırken ses daha tok rüzgar ve soğuk almıyor artık. Uygulama yaptığım araçta baya yırtık falan vardı. Ben de eski aracımda bagaj lastiği için uygulamıştım bu icadı ama benim kullandığım hortum sarı renk olandandı hani sapan falan yapardık eskiden esnek bişey yani... Çok da güzel olmuştu, fitilin içinden geçirmek için de pudra kullanmıştık. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts