Mahmut Yıldız 28 Ağustos 2012 Paylaş 28 Ağustos 2012 Mehmet Özyürek yazdı: Valla bilmiyom işte.. balata kokana kadar testlerimiz devam etti Sonuç, Esp süreyi uzatıyor... Siz önce test programını çalıştırmayı başarın Senin esp de mi tırt yoksa Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 28 Ağustos 2012 Paylaş 28 Ağustos 2012 esp değiilde TCS gaz kesiyor. zaten iki tip TCS var biri ABS yardımıyla patinaja düşene fren yaptırıyor biri de ecüye gaz kesmesini söylüyor. Emmi Siz 0-100 ü labtopla mı ölçtünüz. yoksa telefonla mı? gps ile ölçüyorsa cihaz o yalan teknik kalkışla focus otomatik bile 11-12 sn sürüyor Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 28 Ağustos 2012 Paylaş 28 Ağustos 2012 Mehmet Özyürek yazdı: Valla bilmiyom işte.. balata kokana kadar testlerimiz devam etti Sonuç, Esp süreyi uzatıyor... Siz önce test programını çalıştırmayı başarın Biz programdan anlamayız direk vidyo koyarız Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 28 Ağustos 2012 Paylaş 28 Ağustos 2012 Mustafa Tüfekçi yazdı: Emmi Siz 0-100 ü labtopla mı ölçtünüz. yoksa telefonla mı? gps ile ölçüyorsa cihaz o yalan Laptopla değil telefonla ama gps ile değil... odb'den bağlantıyla ölçtük.. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 28 Ağustos 2012 Paylaş 28 Ağustos 2012 kablolu bi bağlantı yoksa sağlıklı değil ölçüm ki dediğim gibi fabrikalar genelde 0-96 eski alışkanlık 0-60 mph ölçüyor diye biliyorum 0-100 denilse de yani katalog değeri için o ölçülmeli. ki zaten kadrandaki sapma payı ile 0-100 olsun Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 28 Ağustos 2012 Paylaş 28 Ağustos 2012 Mustafa Tüfekçi yazdı: teknik kalkışla focus otomatik bile 11-12 sn sürüyor Gaza getirme beni.. Benim test şartlarına göre gayet yeterli bir zaman... Fabrika verileri bile 9.8 saniye.. Adanaya insem, bu süre 10 saniye olur... Mustafa Tüfekçi yazdı: ki zaten kadrandaki sapma payı ile 0-100 olsun Mustafa kadrana göre ölçmüyor bu cihaz.. Hız sensörüne göre ölçüyor... Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 28 Ağustos 2012 Paylaş 28 Ağustos 2012 Mehmet Özyürek yazdı: Gaza getirme beni.. Benim test şartlarına göre gayet yeterli bir zaman... Fabrika verileri bile 9.8 saniye.. Adanaya insem, bu süre 10 saniye olur... Mustafa kadrana göre ölçmüyor bu cihaz.. Hız sensörüne göre ölçüyor... e diyorum ya işte 0-96 ölçmesi lazım bende de bi program vardı o öyle ölçüyordu Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 28 Ağustos 2012 Paylaş 28 Ağustos 2012 Mustafa Tüfekçi yazdı: e diyorum ya işte 0-96 ölçmesi lazım bende de bi program vardı o öyle ölçüyordu 96-100 arasındaki 4 kilometre en az 3-4 salise tutar... O zaman 0-60 mil yapmak lazım bu testi.. Yorum bağlantısı
Fatih Mehmet Uslu 28 Ağustos 2012 Paylaş 28 Ağustos 2012 Mustafa Tüfekçi yazdı: esp değiilde TCS gaz kesiyor. zaten iki tip TCS var biri ABS yardımıyla patinaja düşene fren yaptırıyor biri de ecüye gaz kesmesini söylüyor. Emmi Siz 0-100 ü labtopla mı ölçtünüz. yoksa telefonla mı? gps ile ölçüyorsa cihaz o yalan teknik kalkışla focus otomatik bile 11-12 sn sürüyor otomatik focus 2. viteste 100 ü görüyor manuel olsa bir vites değişimi daha zaman kaybı olur tabi. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 28 Ağustos 2012 Paylaş 28 Ağustos 2012 yok. düz viteste 2 de 100 ü görüyor. otomatiğin sıkıntı 120 ye kadar 2. viteste gitmesi tabi ara hızlanmada daha iyi oluyor Yorum bağlantısı
Fatih Öztürk27 28 Ağustos 2012 Paylaş 28 Ağustos 2012 Peki en son kaç basar otomatik. ben 170 i geçemedim. Gerek değil ama denedim işte. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 28 Ağustos 2012 Paylaş 28 Ağustos 2012 185 i zorlanmadan görüyor 200 e kadar yolu var ama iyi yol bulmak lazım ben 2001 modelde 195 2004 modelde 205 gördüm. Yorum bağlantısı
Fatih Öztürk27 28 Ağustos 2012 Paylaş 28 Ağustos 2012 Benim motor zayıflamış mı yani? Yorum bağlantısı
İsmail Avcı 28 Ağustos 2012 Paylaş 28 Ağustos 2012 Mustafa Tüfekçi yazdı: 185 i zorlanmadan görüyor 200 e kadar yolu var ama iyi yol bulmak lazım ben 2001 modelde 195 2004 modelde 205 gördüm. Fatih Öztürk27 yazdı: Benim motor zayıflamış mı yani? abiler ben 2005 otomatik lpgli fusion la 195 i gördüm yol bitti ;) ;) Yorum bağlantısı
Eray Eski 11 Kasım 2012 Yazar Paylaş 11 Kasım 2012 evet konuyu kapatma zamani geldi. hatta gec bile kaldik. ise baslayinca vakit bulup uzun yol performansini deneme sansimiz olmadi. ama bu gece gec saatte yollar bosken denedik sonunda. uzun yolda mk3 ustunlugu var. kalkista 3 kisi ile mk2 atak kalksada 2 kisi bulunan mk3 uzun yolda az farklada olsa geciyor. tabi ilk denemeden sonra Fordcu Ertan ustanin arabaya yaptiklari nelerdir bilmiyorum. sonucta araba ilk aldigimiz gunku gibi degil. benim gozlemledigime gore performansi artmis. bu sefer video yok malesef, herkese kazasiz belasiz gunler. Yorum bağlantısı
Hasan Aksüt 11 Kasım 2012 Paylaş 11 Kasım 2012 Maşallah! Uzun yol derken ne kadar mesafeden bahsediyoruz? Yorum bağlantısı
Ertan Erdoğan 11 Kasım 2012 Paylaş 11 Kasım 2012 Herkese selamlar eray ın da dediği gibi biraz geç kaldık ama hak yerini buldu sonunda mondeo acemiliği ve bakım ve ayarlamalar söz konusu olunca biraz geride kalmıştım çok şükür erayı susturabildim eray ne kadar az bir fark desede fark baya bariz ortalama 3 km lik bir uzunluk 160 km lik hıza ulaştım her iki denemelerde ilgilenen abilerime teşekkürler Yorum bağlantısı
Ertan Erdoğan 11 Kasım 2012 Paylaş 11 Kasım 2012 Abi benim acemiliğime geldi ilk denemelerimiz ondan dolayı artı 3 km dediğimiz yol yavaşlayıp durmayıda hesaba katarsak öyle 3 km fazla uzatmadım yani işi. ben detaylı araştıramadım size sorayım dedim 6 vites diesel şanzumanı benzinliye uyarmı bilginiz varmı acaba Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 11 Kasım 2012 Paylaş 11 Kasım 2012 Ertan Erdoğan yazdı: Abi benim acemiliğime geldi ilk denemelerimiz ondan dolayı artı 3 km dediğimiz yol yavaşlayıp durmayıda hesaba katarsak öyle 3 km fazla uzatmadım yani işi. ben detaylı araştıramadım size sorayım dedim 6 vites diesel şanzumanı benzinliye uyarmı bilginiz varmı acaba Uymaz.. her şeyi uysa bile yürümez o araba.. şanzıman oranları çok farklı.. Yorum bağlantısı
Ertan Erdoğan 11 Kasım 2012 Paylaş 11 Kasım 2012 Benzinli oranlarıda çok kısa ondan dolayı araştırıyorum abi farklı derken kasıt nedir abi çokmu uzun vites oranları Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 11 Kasım 2012 Paylaş 11 Kasım 2012 Son dişli değişik, vites oranları faklı.. 1500-2500 devirde yürüyecek şekilde tasarlanmış o şanzıman.. Hadi son dişliyi de değiştirdin diyelim. .Şanzıman da yerine uysun... Ecu ne olacak.. ? Bu iş imkansız, Bu motorlarda böyle bir şansın bence yok.. Eski motorlar akılsızdı, sadece dönerdi.. Şimdiki motorların dönebilmesi için 40-50 tane sensör gerekiyor.. Hız okuyamasa gaz yemiyor... Peki eskisi iyimiydi, hayır değildi.. Ne güç vardı, ne de emisyon kontrolü.. Yakıt tüketimi de cabası... 2 Yorum bağlantısı
Cem Işık 1 Nisan 2013 Paylaş 1 Nisan 2013 Klepe değişikliğinden sonra bir test daha yapın bakalım sonuç ne olacak ? 1 Yorum bağlantısı
Şahin Akdolan 21 Eylül 2015 Paylaş 21 Eylül 2015 İki aracı da kullanan biri olarak mk3 ağırlık ve vites gieçişleri sebebiyle biraz arkada kalabilir ama sonradan motorun sağlam olduğu varsayımıyla geçmesi gerekli. Benim mk2 ilk kalkışlarda aracın kasasının hafif olmasından mıdır nedir deliriyordu ve 120 km 2500 dd olarak uzun yolda da gayet konforluydu. Sağlamlık açısından mk3 illa ki daha iyidir fakat yakıt, motor sesi ve şehir içi atak kalkış açısından mk2 çok daha başarılıydı. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts