Misafir 15 Ağustos 2012 Paylaş 15 Ağustos 2012 ABD de yapılan yeni bir çarpışma testinin sonuçları çok şaşırtıcı sonuçlar ortaya çıkarmış. Mercedes C serisi ve BMW 3 serisi başta olmak üzere teste katılan 11 aracın 8 tanesi düşük not almış. http://ekonomi.milliyet.com.tr/otomobil-dunyasini-karistiran-test-/ekonomi/ekonomidetay/15.08.2012/1581319/default.htm Yorum bağlantısı
Nuri Tanır 15 Ağustos 2012 Paylaş 15 Ağustos 2012 ben takıntılı adamım ya mondeo ya mercedes 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 15 Ağustos 2012 Paylaş 15 Ağustos 2012 Toyota kabul etmiş. Demekki testler doğru? Yorum bağlantısı
Fatih Öztürk27 15 Ağustos 2012 Paylaş 15 Ağustos 2012 Sanki taraflı gibi. Mercedes ve Bmv yi bozmaz. Yıldız yıldızdır. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 15 Ağustos 2012 Paylaş 15 Ağustos 2012 Gerçek hayattaki kazalı araba markalarını çok gördüm, teste katılırım..... Zaten Ncap te kısa süre sonra değişim yapacak testlerinde. 2 Yorum bağlantısı
Misafir 15 Ağustos 2012 Paylaş 15 Ağustos 2012 Gerçek hayattaki kazalı araba markalarını çok gördüm, teste katılırım..... Zaten Ncap te kısa süre sonra değişim yapacak testlerinde. Gördüklerinden elde ettiğin sonuçlar için ne söyleyebilirsin abi? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 15 Ağustos 2012 Paylaş 15 Ağustos 2012 96 ve 2006 olmak üzere 2 adet Mondeo muz var, kayınçoda da Escort....... ne diyeyim Gördüklerinden elde ettiğin sonuçlar için ne söyleyebilirsin abi? 1 Yorum bağlantısı
Tahir İlter 20 Ağustos 2012 Paylaş 20 Ağustos 2012 Fena dağılmış araçlar ya ama çok zorlayıcı bir test olmuş gibi bu şekilde çarpışma testini ilk defa gördüm desem yalan olmaz. Yorum bağlantısı
Tahir İlter 20 Ağustos 2012 Paylaş 20 Ağustos 2012 Forumda kaza yapan bir arkadaşımız vardı.Kamyona çarpmıştı kısmen bu kaza simülasyonlarına benziyor gibi aslında focus görevini fazlası ile yapmış diyebiliriz bunlara bakınca. Yorum bağlantısı
Hüseyin Matur 20 Ağustos 2012 Paylaş 20 Ağustos 2012 Cc'nin yan hava yastığının açılmamasının sebebi belli mi yazılarda? 1 Yorum bağlantısı
Hüseyin Matur 20 Ağustos 2012 Paylaş 20 Ağustos 2012 Tabi ki mühendislerin geri zekalılığından. Başka açıklama olabilir mi? O kadar aracın içine tek tırt araç cc çıkıyor, vay be. Çinli minli dediniz, ikinci eli yok dediniz aldırmadınız ama volvodan başkası yalanmış Sefa abi 30.000 vereyim. Yorum bağlantısı
Hüseyin Matur 20 Ağustos 2012 Paylaş 20 Ağustos 2012 Bakıyorum da elin açık. Ladayla kafa kafaya takas teklifi gelir diye bekliyordum Evladını düşündüm. 1 Yorum bağlantısı
Hüseyin Matur 20 Ağustos 2012 Paylaş 20 Ağustos 2012 Allah razı olsun hocam Ne naylon'dan hayır var bize ne vw'den. Özümüz tofaş'a dönecek gibi. Yorum bağlantısı
Tahir İlter 20 Ağustos 2012 Paylaş 20 Ağustos 2012 Bu yeni test bence daha gerçekçi. Zira, hatalı sollama ile karşıdan gelene böyle köşeden vuruluyor. Ayrıca, sanki yol kenarındaki bir direğe veya emniyet şeridinde bekleyen bir araca vurur gibi de denebilir. Kafayı ön direğe gömen mankenleri bir tarafa bırakırsak, dikkatimi çeken diğer nokta, Mercedes, BMW, Audi, CC hedefe çarptıktan sonra engeli geçemiyor. Takılıp kalıyor. Çarpma bölgesi merkezli kıçları sağa doğru yay çizerek savruluyor ve gidiş yönüne (yola) dik bir şekilde duruyor. Volvo ise dikkat ederseniz engeli geçmeyi başarıyor. Hem sürücüsünü daha az moment baskısı altında tutarak savurtmuyor, hem de airbaglerle daha iyi koruyor. Çinli minli dediniz, ikinci eli yok dediniz aldırmadınız ama volvodan başkası yalanmış Tabi ki mühendislerin geri zekalılığından. Başka açıklama olabilir mi? Airbagler çoğu modelde sürücü ile tam buluşamıyor bile çok ilginç bu kabinin yan şekilde içeri girdiğini gösteriyor galiba. Yorum bağlantısı
Hüseyin Matur 20 Ağustos 2012 Paylaş 20 Ağustos 2012 Evet her seferinde sürücü boşluğa denk gelmiş. Yorum bağlantısı
Tahir İlter 20 Ağustos 2012 Paylaş 20 Ağustos 2012 Bana kalırsa en iyi sonuç BMW de sonra Volvo da diğerleri tırt çıkmış hele cc nin kapı nereye gitti anlamadım ya 1 Yorum bağlantısı
Yusuf Alper Gül 21 Ağustos 2012 Paylaş 21 Ağustos 2012 CC beni şaşırttı duman atmış adeta. BMW sınıfta kalsa bile kanaatle geçer, hertürlü gideri var 2 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 21 Ağustos 2012 Paylaş 21 Ağustos 2012 Avrupa ncap da yakında kriterlerini yüksektir. Sanırım yüzde 25 örtüşmeyle çarpıyor, jilet gibi. Kenardaki destekler çok önem kazanmış. 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 21 Ağustos 2012 Paylaş 21 Ağustos 2012 Ne naylon'dan hayır var bize ne vw'den. Özümüz tofaş'a dönecek gibi. Gel sen gel, h1'le değişelim Yorum bağlantısı
Hüseyin Matur 21 Ağustos 2012 Paylaş 21 Ağustos 2012 Gel sen gel, h1'le değişelim 2 megan'a değişmem. Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 21 Ağustos 2012 Paylaş 21 Ağustos 2012 Bundan sonra daha kalın ön direkler görebiliriz. Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 21 Ağustos 2012 Paylaş 21 Ağustos 2012 Hafif ve sağlam yapmak için, karbon, alüminyum vs kullanmaya kadar gider bu iş bence. Kolay değil yoksa, kısa burunlu araba zor geçer. Yorum bağlantısı
Hüseyin Matur 21 Ağustos 2012 Paylaş 21 Ağustos 2012 (düzenlendi) Kalın direk daha fazla güvenlik zafiyatı doğurur. Birkaç airbag serpiştirirler sağa sola tamam. 21 Ağustos 2012 tarihinde Hüseyin Matur tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Recommended Posts