M.Fatih Yüce 9 Şubat 2013 Paylaş 9 Şubat 2013 yazdığımı yanlış anlamışsınız. yerli malını her zaman desteklerim, öyle bir kompleksim olmadı hiç. Estağfurullah sözüm zatınıza değildi zaten, halkımızında genel kanısı böyle. Biraz kızım sana söylüyorum gelinim sen anla gibi oldu Yorum bağlantısı
M.Fatih Yüce 9 Şubat 2013 Paylaş 9 Şubat 2013 Şartlar belirtilmeden yapılan testten yolum eğimini mi anlamamız gerekiyor? Aslında esinti varsa oda etkiler dolayısı ile yapılan test doğrudur. Bu dergi onlarca belkide yüzlerce tast yapmış bugüne kadar ve hep aynı şekilde yaptığından benim için alman dergisinden daha anlamlı oluyor. Neticede bir menfaati yok bu işten... Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 9 Şubat 2013 Paylaş 9 Şubat 2013 Körü körüne savunuyor konumuna düşmeyeyim. Ben bu test olaylarına inanmıyorum özellikle ülkemizde. Neden mi; fabrika veriyi veriyor, Türkiye'ye gelen araçta distirübitör bazı şeylerden kısmak adına lastikleri bile değiştiyor. Hatırlarsınız Reno Fluence ve Megane3 yerliler avrupa versiyonlarına göre yerden daha yüksekler. Bu gibi testlerde sırf sıcak lastik bile hem frenajda hem de 0-100 denemelerinde fark yaratıyor. Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 9 Şubat 2013 Paylaş 9 Şubat 2013 Aslında esinti varsa oda etkiler dolayısı ile yapılan test doğrudur. Bu dergi onlarca belkide yüzlerce tast yapmış bugüne kadar ve hep aynı şekilde yaptığından benim için alman dergisinden daha anlamlı oluyor. Neticede bir menfaati yok bu işten... Ya bunlara da money talks mevzu varsa 1 Yorum bağlantısı
Abdurrahman Balaban 9 Şubat 2013 Paylaş 9 Şubat 2013 Dsg li dizel ve benzinli iki farklı golf 7 yi test etme fırsatım oldu ...Dikkatimi çekenler: İlk gaz tepkileri gecikmeli Dsg nin fakat sonradan yeterli ,konfor ve sessizlik iyi ,110 km den sonra rüzgar sesi iyice işitilmeye başlıyor..Radyoda ses dalgalanması ve çekmeme durumu var.. Manuel viteste de gaz tepkileri dsg gibi değildir umarım..Manuel vites alan bir arkadaşım olunca onu da test edecem 1 Yorum bağlantısı
Murat Ersel Çevik 9 Şubat 2013 Paylaş 9 Şubat 2013 Ya bunlara da money talks mevzu varsa Mert konuyla alakası yok ama senin Arzu Gergedan boynuzu için bugün sabahın 8 inde aradı beni. Olmuyor sabah sabah söyle ona. 1 Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 9 Şubat 2013 Paylaş 9 Şubat 2013 Mert konuyla alakası yok ama senin Arzu Gergedan boynuzu için bugün sabahın 8 inde aradı beni. Olmuyor sabah sabah söyle ona. Abi benim nerden oluyor bu Arzu? Yerin kulağı var hanım beni oyar içime bade koyar forum anasayfasına da fotomu koyar ibretlik paylaşım olur 1 Yorum bağlantısı
Murat Ersel Çevik 9 Şubat 2013 Paylaş 9 Şubat 2013 Abi benim nerden oluyor bu Arzu? Yerin kulağı var hanım beni oyar içime bade koyar forum anasayfasına da fotomu koyar ibretlik paylaşım olur Yorum bağlantısı
M.Fatih Yüce 9 Şubat 2013 Paylaş 9 Şubat 2013 Dsg li dizel ve benzinli iki farklı golf 7 yi test etme fırsatım oldu ...Dikkatimi çekenler: İlk gaz tepkileri gecikmeli Dsg nin fakat sonradan yeterli ,konfor ve sessizlik iyi ,110 km den sonra rüzgar sesi iyice işitilmeye başlıyor..Radyoda ses dalgalanması ve çekmeme durumu var.. Manuel viteste de gaz tepkileri dsg gibi değildir umarım..Manuel vites alan bir arkadaşım olunca onu da test edecem İlk gaz tepkilerindeki geçikme şanzımandan ziyade optimum tork bandına gelinceye kadarki lagdan kaynaklanıyor modern turbolu araçların genel sorunu bu aslında. 1500-1700 devirlerde o lag bitince sorun düzeliyor kendiliğinden. Herkes yapılan testlerde 110 dan yada 130 dan sonraki rüzgardan bahsediyorda( bütün araba testlerinden bahsediyorum )bu süratlere çıkıpta rüzgar sesi olmıyan kaç araç vardır ve fiyatlarıda ne kadardır acaba? Bence o süratlerde iken camı 10 cm aralayınca araçların ne kadar sessiz olduğu daha iyi anlaşılıyor. Heleki dışarda rüzgar varsa dahada anlaşılıyor son senelerde üretilen araçlar bu konuda çok mesafe katettiler... 2 Yorum bağlantısı
Murat Ersel Çevik 9 Şubat 2013 Paylaş 9 Şubat 2013 İlk gaz tepkilerindeki geçikme şanzımandan ziyade optimum tork bandına gelinceye kadarki lagdan kaynaklanıyor modern turbolu araçların genel sorunu bu aslında. 1500-1700 devirlerde o lag bitince sorun düzeliyor kendiliğinden. Herkes yapılan testlerde 110 dan yada 130 dan sonraki rüzgardan bahsediyorda( bütün araba testlerinden bahsediyorum )bu süratlere çıkıpta rüzgar sesi olmıyan kaç araç vardır ve fiyatlarıda ne kadardır acaba? Bence o süratlerde iken camı 10 cm aralayınca araçların ne kadar sessiz olduğu daha iyi anlaşılıyor. Heleki dışarda rüzgar varsa dahada anlaşılıyor son senelerde üretilen araçlar bu konuda çok mesafe katettiler... Abi konuyu müthiş özetlemişsin. Rüzgar sesi o bilmem kaç yüz bin öğro luk arabalar da bile var. Fiziken bu sesin olmaması çok zor. Ha kimi çok alıyor kimi izalasyonu daha iyi daha az alıyor. Yorum bağlantısı
Abdurrahman Balaban 9 Şubat 2013 Paylaş 9 Şubat 2013 (düzenlendi) İlk gaz tepkilerindeki geçikme şanzımandan ziyade optimum tork bandına gelinceye kadarki lagdan kaynaklanıyor modern turbolu araçların genel sorunu bu aslında. 1500-1700 devirlerde o lag bitince sorun düzeliyor kendiliğinden. Herkes yapılan testlerde 110 dan yada 130 dan sonraki rüzgardan bahsediyorda( bütün araba testlerinden bahsediyorum )bu süratlere çıkıpta rüzgar sesi olmıyan kaç araç vardır ve fiyatlarıda ne kadardır acaba? Bence o süratlerde iken camı 10 cm aralayınca araçların ne kadar sessiz olduğu daha iyi anlaşılıyor. Heleki dışarda rüzgar varsa dahada anlaşılıyor son senelerde üretilen araçlar bu konuda çok mesafe katettiler... Turbo lag bizim araçlarda da var buradaki daha farklı bir durum , pedalı ezerken motor buna tepkisiz kalıyor 1 sn. gibi bir süre ..Rüzgar sesi elbette olacak fakat 140-160 km hızlara kadar olmasaymış çok iyi olurmuş.. 9 Şubat 2013 tarihinde Abdurrahman Balaban tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 10 Şubat 2013 Paylaş 10 Şubat 2013 (düzenlendi) Ben eskiden bu rüzgar sesi olayına çok takıyordum. Taa ki Bmw'ye binene kadar. Benim Golfte 110 gibi hızdan sonra başlarken Bmw 5'de 160-170'den sonra başladı Bmw fiyatına 5-6 tane Golf alıyorsun ama arada ki fark 50km filan. 10 Şubat 2013 tarihinde Mert Yeldan tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş 10 Şubat 2013 Paylaş 10 Şubat 2013 Bu testleri yapanlar sağolsunlar. Vede alman arabasını test eden alman dergileride kofmuş burda bunu görüyoruz net olarak. 33,6 Çoook aşırı bir rakamdı kafama hiç yatmamıştı zaten. dürüstlük sadece kavram olarak kalmış, yaşasın kapitalizm verin parayı istediğinizi yazdırın yada yaptırın.... Videodaki testlerin güvenilirliği tamsa bişey diyemem. Kırk yılın başında VW için iyi bişey söyliyim dedim onda da elimde patladı iyi mi Eeee Öööö, belki yanlışlıkla 36.3 yerine 33.6 mt. yazmışlardır dergidekiler (vw için son bi hamle daha ) Yorum bağlantısı
M.Fatih Yüce 10 Şubat 2013 Paylaş 10 Şubat 2013 Videodaki testlerin güvenilirliği tamsa bişey diyemem. Kırk yılın başında VW için iyi bişey söyliyim dedim onda da elimde patladı iyi mi Eeee Öööö, belki yanlışlıkla 36.3 yerine 33.6 mt. yazmışlardır dergidekiler (vw için son bi hamle daha ) Hay çok yaşa emi iyi güldürdün beni Allah'ta seni güldürsün ... Yorum bağlantısı
Ali Özgen 10 Şubat 2013 Paylaş 10 Şubat 2013 ADAC testlerine baktım. Mercedes S 250 CDI 38.1 metrede, Porsche Panamera S PDK 35.6 metrede, BMW 528i 34.2 metrede durmuş. Bu durumda standart bir dizel Golf'un 33.6 metrede, benzinlinin 33.9 metrede durması inanılması zor mükemmellikte bir sonuç. Aynı testte dizel Focus 37.4 metrede duruyor ki esasına bu bile çok iyi bir değer. Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 10 Şubat 2013 Paylaş 10 Şubat 2013 911 carrera 30m de durması lazım o zaman. Yorum bağlantısı
Burak Koca 10 Şubat 2013 Paylaş 10 Şubat 2013 03.10'dan sonrada şuna bakın focus yaktı heryeri Hocam duruş mesafeleri bir yana, her video paylaşımını merakla takip ediyorum Yorum bağlantısı
Ali Özgen 11 Şubat 2013 Paylaş 11 Şubat 2013 Benim Polo'nun ADAC 100-0 fren mesafesine baktım; 34.5 m. Daha çabuk durmak için Mercedes, Porsche almaya gerek yokmuş. VW grubu yeterli! Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 3 Temmuz 2013 Paylaş 3 Temmuz 2013 Çabuk durmak için golf 7 de gerekmez, ondan daha iyi duran Kia Pro Ceed var, hızlanmasıda aynı üstelik Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş 4 Temmuz 2013 Paylaş 4 Temmuz 2013 Bu aralar trafikte gri tonunu görüyorum, "tungsten gri" galiba, güzel bir renk. Yorum bağlantısı
Onur Çam 4 Temmuz 2013 Paylaş 4 Temmuz 2013 (düzenlendi) yine zam gelmiş http://binekarac.vw.com.tr/yeni-golf-fiyat-listesi.aspx Yeni Golf 1.2 TSI 105 PS BlueMotion Technology Tiptr. DSG Comfortline 55.400 TL sizce alınır mı? 4 Temmuz 2013 tarihinde Onur Çam tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Guest Mert Boran 5 Temmuz 2013 Paylaş 5 Temmuz 2013 Yeni Golf 1.2 TSI 105 PS BlueMotion Technology Tiptr. DSG Comfortline 55.400 TL sizce alınır mı? Leon ? Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş 5 Temmuz 2013 Paylaş 5 Temmuz 2013 Yeni Golf 1.2 TSI 105 PS BlueMotion Technology Tiptr. DSG Comfortline 55.400 TL sizce alınır mı? Ben dizeli tercih ederdim. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 5 Temmuz 2013 Paylaş 5 Temmuz 2013 (düzenlendi) Başlığıda güncelleyelim, nerdeyse kasa değişecek hala üretim başladı yazıyor... 5 Temmuz 2013 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 10 Ağustos 2013 Paylaş 10 Ağustos 2013 Başlangıç fiyatı artmış Yeni Golf 1.2 TSI 105 PS BlueMotion TechnologyMidline Plus46.000 TL Yıl başından önce 41 küsüre fiyat vermişlerdi. Yorum bağlantısı
Recommended Posts