İçeriğe Yönlendir

Yeni Golf VII (7) Üretilmeye Başlandı Ve 4 Eylül'De Sahneye Çıkıyor...


Abdussamed Acar

Recommended Posts

M.Fatih Yüce

Dsg farkı 10-11,000 tl'lerde idi, hepsinde sabit 7,000 tl olmuş. Biraz mantıklı hale gelmiş. Trendline-comfortlne karışımı bizim milletin hoşlanacağı kombinasyon çıkartılmış ortaya(doğuş versiyonu) adını middline-plus koymuş bence daha iyi olmuş. Comfortline yarım porsiyon highline olarak döşenmiş yine (doğuş versiyonu), eğer higline da bu fiyatın içinde almanyadaki gibi standart bi xenon varsa tam beklediğim fiyat olmuş(63-65 arası olursa alırım diyordum).

Bu listeden satılırsa Fiyatlar Almanyadan ucuz kalmış higline 140 act + dsg almanya fiyatı 66,000 tl.

Yorum bağlantısı
Tuğrul Ersoy

Dsg farkı 10-11,000 tl'lerde idi, hepsinde sabit 7,000 tl olmuş. Biraz mantıklı hale gelmiş. Trendline-comfortlne karışımı bizim milletin hoşlanacağı kombinasyon çıkartılmış ortaya(doğuş versiyonu) adını middline-plus koymuş bence daha iyi olmuş. Comfortline yarım porsiyon highline olarak döşenmiş yine (doğuş versiyonu), eğer higline da bu fiyatın içinde almanyadaki gibi standart bi xenon varsa tam beklediğim fiyat olmuş(63-65 arası olursa alırım diyordum).

Bu listeden satılırsa Fiyatlar Almanyadan ucuz kalmış higline 140 act + dsg almanya fiyatı 66,000 tl.

xenon opsiyonel 3000 tl civarı olur muhtemelen en az da 6 ay beklenir heralde.

Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş

Kaynak kesin değil ama bence kesin bu rakamlardan olacak. Vw'de fiyatlara baya bi bindirmiş hani aracın maliyetini düşürmüşlerdi eski kasaya göre ör:1.6 tdi high. 4800tl koymuş üstüne. Bana kalırsa highline donanım eksik eskisine göre katlanan ayna yok mesela opsiyon fiyatları nasıl olacak led farlar misal. Bekleyip göreceğiz . Bir aksilik olmazsa aracı istanbul otomobil fuarında göreceğim. İnşallah jettaya yönlendirmez beni.

Evet "inovasyon"un epey farkı olmuş görülüyor. Önceki iğrenç direksiyonu az iğrenç modeliyle değiştirmişler.

Kısmetse, diğer modellerinde de bulunan iğrenç direksiyon göbeğini acaba hangi jenerasyonun inovasyon listesine alacaklar merak ediyorum.

Baktıkça gözümü tırmalıyor. Hangi belediye otobüsü markasında görmüştüm hatırlamaya çalışıyorum :)

İnovasyon öncesi :

2009-Volkswagen-Golf-044.jpg

İnovasyon sonrası :

volkswagen-golf-7-interior-8-960x527.jpg

Pardon ya. Şimdi farkettim.

20 yıldır kullandıkları vites topuzunu da değiştirmişler.

Darısı, Passat, CC ve diğer top modellerinin başına artık ...

Bu direksiyonla vites en az 10 yıl götürür.

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

İkinci resimdeki vites otomatik, manueli yine aynıdır bunun :)

Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş

İkinci resimdeki vites otomatik, manueli yine aynıdır bunun :)

Yine haklısın Özyürek. Ama makaraya niye çomak sokuyon ki :)

Evet haklısın ama hata bende. VW'nin bir değişiklik yaptığını düşünmem zaten hataydı.

İşte manuel vitesli innovative Golf 7'nin vites kolu.,

volkswagen-golf7-vwvortex-048.jpg

Demek ki 6 ile 7. jenerasyonlar arasında sadece direksiyonu değiştirmeye karar verdiler.

Allah kısmet ederse, 17. jenerasyonda vites kolu da değişir, kullanıcıları çok sevdiği için hiç bir modelde değiştirmek istememiş olmalılar :p

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Hehe.. :)

Bir detayı atlamışsın Selçuk :D Teybin düğmeleri de küçülmüş...

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

Focus - golf ikiside kazık ama focusun daha pahalı olması normal.

Astra-golf ise süper komik, golf un yanına yaklaşamaz :D

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Fordu bu konuda takdir ederim...

Escort, focus 1, focus 2, focus 3 hepsi birbirinden farklı ve gerçekten yeni kasa araçlar...

Mondeo 2, mondeo 3, mondeo 4, mondeo 5 hepsi bir birinden aşırı uçuk...

mondeodaki tek copy paste : 3 kasa mondeonun daha sonra 2 kasa focus olarak üretilmesi ;)

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Golf kadar mı benzerler Mehmet.. ayrıca benzeyebilir ama kesinlikle her şeyiyle farklı araçlar...

Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk

Valla yenisi bir kez daha takdir edildi. Dikkatle inceleyin hatlar nasıl keskinleşmiş içerde... orta konsolun yan boşluklarındaki ek yerleri yok olmuş. sadece kenara dönüşmüş.

Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar

Fordu bu konuda takdir ederim...

Escort, focus 1, focus 2, focus 3 hepsi birbirinden farklı ve gerçekten yeni kasa araçlar...

Mondeo 2, mondeo 3, mondeo 4, mondeo 5 hepsi bir birinden aşırı uçuk...

mondeodaki tek copy paste : 3 kasa mondeonun daha sonra 2 kasa focus olarak üretilmesi ;)

Radikal değişikliğin ne derece başarı olduğu tartışılır, Her yeni Golf tanıtıldığında bir önceki nesle benzerliğinden ve sade tasarımdan yakınılır ancak VW yetkililerinin bu konudaki eleştirilere cevabı şöyle imiş;

"Golf'ün Porsche 911, Range Rover gibi ikonik bir model olduğunu ve otomobilin 200 metre uzaktan bile bir Golf olduğunun belli olması gerektiğini ifade etmişler"

Bence yerinde bir yaklaşım... Hatta Focus 1. jenerasyon ile çok güzel bir çizgi yakalayarak küçük rütuşlarla devam edebileceği bir çizgi yakalamıştı bana göre, hala o kasayı beğenen insanlar az değil, ama her kasada fazlasıyla uzaklaştılar bu çizgiden... Bana yada bir çok arkadaşıma garip gelen Yeni Focus 3 ten önceki kasalar bence radikal olmayan değişimlerle devam ettirilse daha mantıklı olurdu. Tasarımda sil baştan riskli bi sayfa açtılar...

Yorum bağlantısı
Misafir
(düzenlendi)

Kim ne derse desin, sessizlik konfor karoser bütünlüğü olarak vw her zaman bir adım önde gözüküyor. İyi işler çıkartıyolar, kalıplaşmış vw müşterisi bu değişimlerde araç bütünlüğünün kaybolmamış olmasını seviyor. Alamanlar bunu bildiği için işi riske atmadan ufak dokunuşlarla tasarım yapıyolar ki bence mantıklı diyebiliriz. FORD, Focus 1'de yakaladığı çizgisini, değiştirmeden uzaklaşmadan tasarım yapsa şu an farklı konuları konuşuyor olabilirdik. Biraz beklenti arz talep meselesi sanırım.

Özetle alabilicek param olsa, düşümez bu fiyatlara highline dizel golf alırdım. :)

tarihinde Burak Erdin tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Yurdaer Elay

Fordu bu konuda takdir ederim...

Escort, focus 1, focus 2, focus 3 hepsi birbirinden farklı ve gerçekten yeni kasa araçlar...

Mondeo 2, mondeo 3, mondeo 4, mondeo 5 hepsi bir birinden aşırı uçuk...

mondeodaki tek copy paste : 3 kasa mondeonun daha sonra 2 kasa focus olarak üretilmesi ;)

Porsche 911 ve Aston Martin modelleri gibi yüzünü ve çizgisini değiştirmiyor hiç.. sanırım bu da Golf severlerin en çok hoşuna giden şey :)

Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar

Porsche 911 ve Aston Martin modelleri gibi yüzünü ve çizgisini değiştirmiyor hiç.. sanırım bu da Golf severlerin en çok hoşuna giden şey :)

Ne kadar özenti bi tavır değil mi :)

Yine de iyi tarafından bakmak gerek başarılı araçlara saygı duyacak kadar kendilerinin farkındalar demek ki :D

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş

Üstteki direksiyon boşline direksiyonu, esas direksiyon bu;

Bununla idare ederim mi demek istiyorsun ? :)

Direksiyonumu seviyorum :)

Zaten başka seçeneğin yok ki, otuz yıl boyunca farklı bir şey göremeyeceksin. :)

Radikal değişikliğin ne derece başarı olduğu tartışılır, Her yeni Golf tanıtıldığında bir önceki nesle benzerliğinden ve sade tasarımdan yakınılır ancak VW yetkililerinin bu konudaki eleştirilere cevabı şöyle imiş;

"Golf'ün Porsche 911, Range Rover gibi ikonik bir model olduğunu ve otomobilin 200 metre uzaktan bile bir Golf olduğunun belli olması gerektiğini ifade etmişler"

Bence yerinde bir yaklaşım... Hatta Focus 1. jenerasyon ile çok güzel bir çizgi yakalayarak küçük rütuşlarla devam edebileceği bir çizgi yakalamıştı bana göre, hala o kasayı beğenen insanlar az değil, ama her kasada fazlasıyla uzaklaştılar bu çizgiden... Bana yada bir çok arkadaşıma garip gelen Yeni Focus 3 ten önceki kasalar bence radikal olmayan değişimlerle devam ettirilse daha mantıklı olurdu. Tasarımda sil baştan riskli bi sayfa açtılar...

Kesinlikle katılıyorum buna.

Ancak dikkat edilmeyen ya da gözden kaçırılmaya çalışılan asıl konu, "radikal değişiklik yapıldı mı yapılmadı ya da neleri değiştirdi" değil, o aracın ruhuna uygun olmayan parçalarla halen devam ettiriyor olman.

Bu aracın içi Golf ile özdeşleşen bir iç dizayn değil ki, sen bana "ben sade ve az değişiklik yapıyorum" diyebilesin.

Yorum bağlantısı
Mert Yeldan

Golf'ün koltuğuna oturup direksiyonu tutup gaza bastım mı, hiç bir eleştiri aklıma gelmiyor. Golf 4 - 5 ve 6'da bu böyle olmuştu. 7'de de bu böyle olacaktır. Ruh burada gizli işte :)

Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş

Nasil bir omur boyi o direksiyonu gorucem anlamadim?Gider golf R direksiyonu alir takarim iki dakikalik isi var :) Yeni kasa gelsin onunkinide takariz :) vwde sorun yok kafana esen hersey takilip cikartilabiliyor :)

Sen yapabilirsin ama VW yapamaz.

Golf'ün koltuğuna oturup direksiyonu tutup gaza bastım mı, hiç bir eleştiri aklıma gelmiyor. Golf 4 - 5 ve 6'da bu böyle olmuştu. 7'de de bu böyle olacaktır. Ruh burada gizli işte :)

Benim eleştirmem için görmem yeterli. Ortada eleştirilecek bir ruhu ise hiç görmüyorum zaten görünene bu yüzden takılmış durumdayım.

Yorum bağlantısı
Evren Erakçora

Sen yapabilirsin ama VW yapamaz.

Benim eleştirmem için görmem yeterli. Ortada eleştirilecek bir ruhu ise hiç görmüyorum zaten görünene bu yüzden takılmış durumdayım.

Çalışkan bir öğrenci gibi. Bir sınıf birincisi gibi, inek diye tabir edilen öğrenciler gibi notları yüksek. :) Fakat bu sınıfta daha yaratıcı , sosyal,sevimli öğrenciler de var.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

fuarda da sorarız da, 1.4 tsi için Mart 2013 e teslim günü veriyorlar, diesel isteyen, dsg li oarak Aralık ta kavuşacakmış :f1: tebrik ediyorum

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

Bu bekleme süreleriyle vw e hadi be sende demek geldi içimden, sanki jaguar satıyorlar mubarekler.

Yorum bağlantısı
Evren Erakçora

Arka suspansiyonlar bagimsiz degilmis sanirim...

122 ps e kadar olan modellerde sabit dingil varmış

Yorum bağlantısı
Misafir

Arka suspansiyonlar bagimsiz degilmis sanirim...

Mehmet senin kasa'da durum nedir ? 4 Teker tam bağımsız süspansiyon varmı ?

Yorum bağlantısı
Evren Erakçora

golf 5-6 bağımsız. Golf 7de alt modellerde dingil var. 11 kg tasarruf sağlıyor. Fiyatı da 300-500 euro ucuz olacakmış.(sabit dingil olanlar.) Aslında yarı sabit dingil u tipi. esnek bir u tipi yapı.

Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk

Olsun yahu. Hız yapacak adam bağımsız alsın. Sonuçta halk arabası. Abartmanın anlamı yok. İyi düşünmüşler.

Hatta bana sorarsan boşline versiyon diye birşey çıkarmalılar. Koltuklar felan stadyum koltuğu gibi. Hiçbir pencere hiçbri şey elektrikli değil. Sadece motor kaporta camlar.. Bir de kanun gereği airbag. Acaba kaça gider?

Gösterge paneli ve radyo da olmasın.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...