İçeriğe Yönlendir

Yeni Golf VII (7) Üretilmeye Başlandı Ve 4 Eylül'De Sahneye Çıkıyor...


Abdussamed Acar

Recommended Posts

Abdussamed Acar
(düzenlendi)

2013 Baharda yeni seri 108 Hp 1.6 TDI motorlar ile gelecek olan Bluemotion'lar ekonomi odaklı yeni aerodinamik yapıya, daha azaltılmış ağırlığa ve yeni ekonomik sürüş donanımlarına sahip olacak, söylenen şehirdışı Tüketim verisi ise 3.2 Litre/100 Km...

volskwagen-golf-bluemotion-concept-1-e1348728215873.jpg

volskwagen-golf-bluemotion-concept-3-e1348728815736.jpg

volskwagen-golf-bluemotion-concept-2-e1348728763395.jpg

Bahardan sonra gelicek 1,6 TDI lar kuvvetle muhtemel yeni EA288 kodlu 110 Hp gücünde motorlar olacak...

Yavuz bizi duydular galiba birazda ağırlık kaybıyla 0-100 Km/H hızlanmasını 9,9 saniyeye düşürecekler heralde... :D

tarihinde Abdussamed Acar tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mert Yeldan

Ben gözümü kararttım, hanımıda ikna ettim. 7 kasanın en bazından alacam galiba :)

Yorum bağlantısı
Evren Erakçora

golf ün alt modellerinde , bağımsız süspansiyon yerine u tipi aks kullanılacakmış. Üretim maliyetini düşüreceğini söylemişti vw, tasarruf edilen noktalardan biri de bu demek.

Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar

Yeni nesil Volkswagen Golf, Nvidia'nın Tegra 2 işlemcisini kullanıyor...

Kapalı kapılar ardında Tegra 4 platformu için çalışmalarını sürdüren Nvidia, önemli bir başarıya daha imza attı ve Volkswagen Grubu ile olan işbirliğini, Lamborghini Aventador ve Audi A7 gibi lüks segmentindeki otomobillerden sonra dünya genelinde milyonlarca adet satması beklenen, köklü geçmişe sahip yaygın model gamlarına doğru genişletmeyi başardı.

Geçtiğimiz günlerde 7. nesil Golf modelini duyuran Volkswagen, araç içi bilgi-eğlence sistemine güç vermesi için Nvidia’nın Tegra 2 platformunu kullandı. Çatısı altında otomotiv endüstrisine yoğunlaşan özel bir ekip bte bulunduran Nvidia, akıllı cihaz piyasasının çift çekirdekli ilk ARM Cortex-A9 çözümü olan ve son kullanıcıyla ilk buluşmasını LG’nin Optimus 2X modeliyle gerçekleşen Tegra 2 platformuyla etkinliğini arttıracak gibi görünüyor.

Yenilenen yüzü ve geliştirilen pek çok detay ile satılmakta olan mevcut Golf modelinden daha fazla satacağı düşünülen yeni Golf’ün entegre navigasyon sistemi, çoklu ortam yetenekleri, cep telefonu yönetimi ve diğer fonksiyonları Tegra 2 platformuna emanet edilmiş durumda. Otomotiv endüstrisinin ihtiyaçlarına yönelik olarak, akıllı cihaz verisyonuna kıyasla bazı farklar içeren platform, Volkswagen Golf’e ek olarak yeni Audi A3 ve Skoda Octavia’da da kullanılıyor.

Kaynak:Donanımhaber

Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş

Dış tasarımı heyecan vermedi bana... VW yaklaşık son 4-5 yıldır yeni Polo hariç bütün yeni çıkardığı makyajladığı araçlarda bence farklı ve hoş olmayan bir tasarım çizgisine girdi... Özellikle araçların dış tasarım kadrosu bence eski çalışanlardan oluşmuyor ve bu işin hakkını veremiyorlar, neticede araçları zaten genelde iyi bir noktada, bu tasarımla beğeni ve heyecan veren VW araçları konusunda gerileme kaçınılmaz...

Taraf mı değiştirdin ne oldu ? :)

Ford tasarımda Focus gibi bir efsaneyi toprağa vermişken, Vw'nin Golf 7'sine laf etmek hiç içimden gelmiyor nedense.. Elinde tasarımıyla istediği gibi oynadığı Seat, Skoda vs varken, artık kült haline gelmiş Golf'ünde niye fantazi arayışına girsinki.. Keza tasarımı çok eleştiri alan yeni Passat'ta da öyle.. Çok düzmüş, bayıkmış, heyecansızmış, bunları takmıyorki adamlar, heyecanlı bişeyler arıyorsan Leon al kardeşim diyor, aynı motor aynı kombinasyon, aynı teknik.. Ibiza al diyor en Cupra'sından.. Adamların elinde dünyanın patenti var, ben bu Vw amblemiyle ne çıkarsam satıyorum zaten diyor, niye macera arasınki..

Bunada heyecanlı olsun hottie olsun illede Vw olsun diyenler üzülüyor tabi haliye, mesela ben :)

golfün bence bu kadar çok tutulması kasa tasarımının sade bir hb olması. böylece kasa yüzü hiç eskimiyor. tasarımda marjinal olup piyasada tutunma derdi yaşamıyorlar. bunu mercedeste de görebilirsiniz. 10 yılda bir büyük değişim oluyor 3 sene de bi hafif makyaj yiyor. E kasa tarihi ile golfün tarihi aynı sayılır.

Simetri takıntısı olmayan MB ile VW'yi karşılaştırman atla eşeği karşılaştırmak gibi oldu. :)

Bence Golf ve Polo'yu hiçbir zaman modern yapmaya çalışmadılar...

doğru hatırlıyorsun...

Herkes eleştiriyor aman aman değişiklik olmadı yine diye. Eleştirenler hiç düşünüyormu Golf neden hep sade basit ve kullanışlılığından ödün vermiyor? Bu arabayı alan avrupalılar (hatta ağırlık Almanya ve benelüx ülkeleri diyebiliriz) bu halini seviyorlar. köklerine sadık kalınmak zorunda. Wag neden risk alsınki zaten satıyor...

VW = mantık evliliği

Alırsın, kullanırsın, teknik bir kaç şeyle kendini kandırıp mutlu olduğun sanrısını yaşarsın.

Yorum bağlantısı
Tuğrul Ersoy

Ben içi ile ilgili eleştirilere katılmıyorum gayet güzel ve kaliteli duruyor, bence sınıfının en iyisi, ama dış tasarımına ne derseniz diyin evet artık çok klasik heyecan vermekten uzak, motorlar güzel ama 1.6 tdi nin güçlenmesi lazım 125-130 bg 320 tork olsa iyi olurdu çünkü bu sınıfta megan,giulietta ve focus 3 vw den güçlü, ayrıca sorunsuzluk olarak dsg olayı halledilmişse eğer çok güzel bir otomobil fiyatıda uçmassa alınır.

Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk

Ben içi ile ilgili eleştirilere katılmıyorum gayet güzel ve kaliteli duruyor, bence sınıfının en iyisi, ama dış tasarımına ne derseniz diyin evet artık çok klasik heyecan vermekten uzak, motorlar güzel ama 1.6 tdi nin güçlenmesi lazım 125-130 bg 320 tork olsa iyi olurdu çünkü bu sınıfta megan,giulietta ve focus 3 vw den güçlü, ayrıca sorunsuzluk olarak dsg olayı halledilmişse eğer çok güzel bir otomobil fiyatıda uçmassa alınır.

Devir ekonomik yeşil olma devri. Yok öyle abarık güçler. 50 HP araba alacaksın. Hele gençlere 40HP üstünü vermeyeceksin :)

Heyecan için gokart vs kullanırsın.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Tuğrul Ersoy

Devir ekonomik yeşil olma devri. Yok öyle abarık güçler. 50 HP araba alacaksın. Hele gençlere 40HP üstünü vermeyeceksin :)

Heyecan için gokart vs kullanırsın.

Doğru söylüyosunuz hocam, ben az yakmak için biyerleri mi yırtıyom resmen 4 yıldır uzun yolda 1 kere 215 yaptım sadece, onun dışında 80 bin km nin 78 binini 130 un altında gittim :)

Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi

Simetri takıntısı olmayan MB ile VW'yi karşılaştırman atla eşeği karşılaştırmak gibi oldu.

:D biri halk için biri elegance yada avangarde kişiler için ama özünde benzerlik var gibi gelmişti bana :)

Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar
(düzenlendi)

Ne kadar tarafsız olduğu tartışılır şüphesiz ama medyanın testleri başlamış ve ciddi anlamda başarılı buluyorlar;

1,4 TSI 140Hp DSG

2.0 TDI 150Hp Manuel

tarihinde Abdussamed Acar tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Tuğrul Ersoy

Ledler yanınca güzel duruyor önden, yalıtım gerçekten çok iyi gibi duruyor ama bakalım artık :)

Yorum bağlantısı
Hakan Gürsu

Ön tarafın Passat'a benzemesi kötü, sportif bi tasarım Golf'e daha yakışırdı.

Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi

kompressor kişiler için olanı yok mu?

kompresör kişinin makinasına göre değişir :D o eleganslık yada avangardlıktan bağımsız

Yorum bağlantısı
Oğuzhan Çakır

GTI gerçekten çok güzel olmuşşşş :nazar::blush:

Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar

Kaynak resmi olmamakla birlikte yeni nesil Golf fiyatları açıklandı, ACT yazan modeller silindir kapama teknolojili yeni nesil motorlar...

dymv1.jpg

Yorum bağlantısı
Misafir

Fiyat nispeten normal gözüküyor. Bİr de şu DSG farkı uçurum olmasaymış iyimiş.

Yorum bağlantısı
Cihan Beliceli

Kaynak resmi olmamakla birlikte yeni nesil Golf fiyatları açıklandı, ACT yazan modeller silindir kapama teknolojili yeni nesil motorlar...

dymv1.jpg

Kaynak kesin değil ama bence kesin bu rakamlardan olacak. Vw'de fiyatlara baya bi bindirmiş hani aracın maliyetini düşürmüşlerdi eski kasaya göre ör:1.6 tdi high. 4800tl koymuş üstüne. Bana kalırsa highline donanım eksik eskisine göre katlanan ayna yok mesela opsiyon fiyatları nasıl olacak led farlar misal. Bekleyip göreceğiz . Bir aksilik olmazsa aracı istanbul otomobil fuarında göreceğim. İnşallah jettaya yönlendirmez beni.

Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi

1.2 tsi 85 ps ve trendline donanım olsa giriş fiyatı daha düşük olurdu. Fiyat albenisi yok.

Yorum bağlantısı
Tuğrul Ersoy

Comfortlineyi can alıcı yerden vurmuşlar yine(cruz control) :) donanım olarak gayet iyi bence ötv artışı fiyatlara dahil, eğer olmasaydı 1000-2000 tl daha düşük olacağını varsayarsak fiyatlar bence iyi, tdi dsg zaten klasik artık mesaj açık olarak şu bizde her bütçeye golf var 42 den 84 e(1.6tdi dsg nin full opsiyonlu fiyatı)

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...