Mustafa Tüfekçi 5 Eylül 2012 Paylaş 5 Eylül 2012 E burda da 2 elde 90- 100 isteyenler var eski kasa o tip bir arabaya Yorum bağlantısı
M.Fatih Yüce 5 Eylül 2012 Paylaş 5 Eylül 2012 E burda da 2 elde 90- 100 isteyenler var eski kasa o tip bir arabaya Olacak tabiiki.Allah'tan oradaki distrubitör doğuş değil ... Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 5 Eylül 2012 Paylaş 5 Eylül 2012 kraldan çok kralcılar doğutan çok doğuşcular var sahibinden.com da 2. eli değerli olur kelimesinin biraz abartıyolarlar Yorum bağlantısı
Cihan Beliceli 5 Eylül 2012 Paylaş 5 Eylül 2012 Bence çok başarılı bir araç olmuş. VW şunu yapmıyor almanyada bunu satarım size şunu satarım demiyor. Neyse onu yoluyor en azından opsiyon koyuyor Ford gibi yapmıyor. Yorum bağlantısı
M.Fatih Yüce 5 Eylül 2012 Paylaş 5 Eylül 2012 Bence çok başarılı bir araç olmuş. VW şunu yapmıyor almanyada bunu satarım size şunu satarım demiyor. Neyse onu yoluyor en azından opsiyon koyuyor Ford gibi yapmıyor. Önemli olan müşterinin cebini açıtmadan almaktır. Eskiden "müşteri daima haklıdır diye " bizde bir laf var idi. Vw bunu gayet iyi beceriyor bence...Ama Türkiyedeki bayiler maalesef hala müşteriyi kaz olarak görüyorlar... Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 5 Eylül 2012 Paylaş 5 Eylül 2012 Param olsa ilk gelen dizel otomatiklerden birini alırdım. İki ay binip bir de karla satmak var. şimdiden vw gidip yazılmak lazım kaç lira derlerse desinler. nasılsa satarken daha fazlasına satarsın Yorum bağlantısı
Cihan Beliceli 5 Eylül 2012 Paylaş 5 Eylül 2012 Önemli olan müşterinin cebini açıtmadan almaktır. Eskiden "müşteri daima haklıdır diye " bizde bir laf var idi. Vw bunu gayet iyi beceriyor bence...Ama Türkiyedeki bayiler maalesef hala müşteriyi kaz olarak görüyorlar... Bence o zihniyette değişiyor özel bayiler bunu yapmıyor doğuş bayisi yapıyor olabilir örnek erdoğan beyin aracı alırken yaşadığı memnuniyet şimdiden vw gidip yazılmak lazım kaç lira derlerse desinler. nasılsa satarken daha fazlasına satarsın Vw şöyle bakmak lazım olaya bindiğim kâr. Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar 5 Eylül 2012 Yazar Paylaş 5 Eylül 2012 Dış tasarımı heyecan vermedi bana... VW yaklaşık son 4-5 yıldır yeni Polo hariç bütün yeni çıkardığı makyajladığı araçlarda bence farklı ve hoş olmayan bir tasarım çizgisine girdi... Özellikle araçların dış tasarım kadrosu bence eski çalışanlardan oluşmuyor ve bu işin hakkını veremiyorlar, neticede araçları zaten genelde iyi bir noktada, bu tasarımla beğeni ve heyecan veren VW araçları konusunda gerileme kaçınılmaz... Yorum bağlantısı
Levent Eksen 5 Eylül 2012 Paylaş 5 Eylül 2012 Ford tasarımda Focus gibi bir efsaneyi toprağa vermişken, Vw'nin Golf 7'sine laf etmek hiç içimden gelmiyor nedense.. Elinde tasarımıyla istediği gibi oynadığı Seat, Skoda vs varken, artık kült haline gelmiş Golf'ünde niye fantazi arayışına girsinki.. Keza tasarımı çok eleştiri alan yeni Passat'ta da öyle.. Çok düzmüş, bayıkmış, heyecansızmış, bunları takmıyorki adamlar, heyecanlı bişeyler arıyorsan Leon al kardeşim diyor, aynı motor aynı kombinasyon, aynı teknik.. Ibiza al diyor en Cupra'sından.. Adamların elinde dünyanın patenti var, ben bu Vw amblemiyle ne çıkarsam satıyorum zaten diyor, niye macera arasınki.. Bunada heyecanlı olsun hottie olsun illede Vw olsun diyenler üzülüyor tabi haliye, mesela ben 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 5 Eylül 2012 Paylaş 5 Eylül 2012 golfün bence bu kadar çok tutulması kasa tasarımının sade bir hb olması. böylece kasa yüzü hiç eskimiyor. tasarımda marjinal olup piyasada tutunma derdi yaşamıyorlar. bunu mercedeste de görebilirsiniz. 10 yılda bir büyük değişim oluyor 3 sene de bi hafif makyaj yiyor. E kasa tarihi ile golfün tarihi aynı sayılır. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 5 Eylül 2012 Paylaş 5 Eylül 2012 golf 4 de spotline gibi bi donanım vardı. jantları smoke stopları çok hoşuma giderdi. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 5 Eylül 2012 Paylaş 5 Eylül 2012 valla biraz önce www.vw.de adresinden konfiuratore baktım süper olmuş. Motorlar inanılmaz. Kraftstoff nach 99/100/EG Super 95 Kraftstoffverbrauch innerorts 6,1 l/100km Kraftstoffverbrauch außerorts 4,4 l/100km Kraftstoffverbrauch kombiniert 5,0 l/100km CO2-Emissionen kombiniert 116 g/km Effizienzklasse B Außenabmessungen Länge / Länge mit Anhängevorrichtung 4.255 mm / 4.349 mm Breite / Breite inkl. Außenspiegel 1.790 mm / 2.027 mm Höhe 1.452 mm Radstand 2.637 mm Spurweite vorn / hinten 1.549 mm / 1.520 mm Bodenfreiheit 142 mm Überhangwinkel vorn / hinten 12,4 ° / 17,5 ° Rampenwinkel 9,6 ° Innenraumabmessungen Kopfraum (1.Sitzreihe) 975 mm Beinraum (1.Sitzreihe) 1.046 mm Innenraumbreite (1.Sitzreihe) 1.486 mm Kopfraum (2.Sitzreihe) 967 mm Beinraum (2.Sitzreihe) 903 mm Innenraumbreite (2.Sitzreihe) 1.465 mm Gepäckraum Länge, Sitzbank aufgestellt / umgeklappt 839 mm / 1.547 mm Breite zwischen den Radkästen 1.003 mm Höhe (Gepäckraum) 587 mm Ladehöhe bis Himmel 900 mm Gepäckraumöffnung Breite / Höhe 1.023 mm / 643 mm Gepäckraumvolumen 380 - 1.270 l (Messung nach ISO 3832) Garagenmaße Höhe geöffnete Frontklappe / Boden 1.763 mm Höhe geöffnete Heckklappe / Boden 2.006 mm Breite geöffnete Türen vorn 2-Türer 4.164 mm Breite geöffnete Türen vorn / hinten 4-T 3.696 mm / 3.399 mm Motor, Getriebe, Elektrik Motor - Bauart 4-Zylinder-Ottomotor Ventile pro Zylinder 4 Einspritzung / Aufladung Direkteinspritzung / Turbocharger Hubraum 1.395 cm³ Max. Leistung 103 kW (140 PS) bei 4.500 - 6.000 /min Max. Drehmoment 250 Nm / 1500 - 3500 1/min Emissionsklasse Euro 5 Stickoxiden (NOx) (Kraftstoff I) 21,7 mg/km Partikel (PM) ( Kraftstoff I) 0,00 mg/km Nichtmethan-Kohlenwasserstoffe (NMHC)I 39,8 mg/km Getriebe 7-Gang-Doppelkupplungsgetriebe DSG Batterie 360 A (69 Ah) Generator 140 A Gewichte Leergewicht 1.288 kg Zul. Gesamtgewicht 1.800 kg Zuladung 587 kg Zul. Achslast vorn / hinten 960 kg / 890 kg Zul. Anhängelast gebremst bei 12% / 8% 1.500 kg / 1.700 kg Zul. Anhängelast ungebremst 640 kg Stützlast / Dachlast 80 kg / 75 kg Fahrleistungen Höchstgeschwindigkeit 212 km/h Beschleunigung von 0-80 / 0-100 km/h 5,9 s / 8,4 s Elastizität 80-120 km/h (4./5. Gang) - Weitere Daten Kraftstoffart Superbenzin schwefelfrei, min. 95 ROZ na Wendekreis ca. 10,9 m Kraftstoffbehältervolumen ca. 50 l Hersteller Schlüsselnummer 0603 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 5 Eylül 2012 Paylaş 5 Eylül 2012 1288 kg, inanılmaz hafif, buna rağmen doblodan 187 kg daha çok yük taşıyabiliyor yan, 587 kg. , bagaj hacmi 380 lt. ile gayet büyük, dönme yarıçapı da 11mt. altında, manevrada başarılı, aks aralığı uzamış. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 5 Eylül 2012 Paylaş 5 Eylül 2012 http://www.otoclubturkiye.com/forum/topic/235047-yeni-vw-beetle/page__fromsearch__1 OOooooo daha gelmeden eskidi Golf7 ...... Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 6 Eylül 2012 Paylaş 6 Eylül 2012 Wag grubunda seat uygun fiyata ve güzel seçeneklerle ulaşılabiliyor,heleki yenilenen seat bence çok hoş oldu Vw gurubuna gelincede ben zamanında hep eleştirirdim fiyatlarından dolayı,ama şimdiki fiyatlardaki gibi araç satsınlar gram daha ağzımı açmam.Mesela benim aldığım araç golf 1.6 tdi comfortline 53.500 liste fiyatı var.Bu fiyata renaultun dizellerini alabiliyorsunuz(tam donanım değil),boş oğlu boş bir tane 95hplik dizel focus ediyor...vs Yenilenince fiyat artıcak ama fazla abartmadan makul seviyelerde gezerse vw gözümde bir adım daha büyür... Mehmet 7 çıktı diye ucuzdan verdiler işte size Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar 6 Eylül 2012 Yazar Paylaş 6 Eylül 2012 Mehmet 7 çıktı diye ucuzdan verdiler işte size Golf 7 de giriş seviyesinin mevcut Golf 6 fiyatlarından daha uygun olacağı söyleniyor... Yine Golf 7 nin ortalama satış fiyatının; yeni platformdaki üretim maliyeti avantajından ötürü Golf 6 dan daha uygun olacağı konuşuluyor... . Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 6 Eylül 2012 Paylaş 6 Eylül 2012 doğuş ayarı olmasa hb pastası büyür o zaman. 16 bin euro giriş fiyatı var alamanda. (1.2 tsi trendline) TR deki güncel 1.6 trendline ile aynı para. astmosferik motoru terk ettiler galiba 16.900 olan tek kapı imiş. Yorum bağlantısı
Cihan Beliceli 6 Eylül 2012 Paylaş 6 Eylül 2012 Silindir kapatma teknolojisine sahip 1.4 TSI 140 hp motor. Bu nedemek bilgisi olan varmı. Yorum bağlantısı
Cihan Beliceli 6 Eylül 2012 Paylaş 6 Eylül 2012 Gerek olmadığı zamanlarda 2 silindiri kapatıyor, yakıt tasarrufu yapıyor. Bu yeni 140hp'lik yeni mötör sadece turbocharger mı yoksa tc+sc mi bilgisi olan var mı bu konuda. 100km ş.d. 4,5 lt yakması bunu eseri ozaman. Yorum bağlantısı
Cihan Beliceli 6 Eylül 2012 Paylaş 6 Eylül 2012 Ya arkadaş ne güzel kafamda şekillendirmiştim 1.2 jetta alacaktım çıkarttı şı 1.4 140 ps motoru allak bullak oldu Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar 6 Eylül 2012 Yazar Paylaş 6 Eylül 2012 Gerek olmadığı zamanlarda 2 silindiri kapatıyor, yakıt tasarrufu yapıyor. Bu yeni 140hp'lik yeni mötör sadece turbocharger mı yoksa tc+sc mi bilgisi olan var mı bu konuda. Biryerlerde teknik verilerine göz atmıştım yanlış hatırlamıyorsam 140 lık 1.4 TSI da sadece Turbo Charger var... Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 6 Eylül 2012 Paylaş 6 Eylül 2012 Öyleyse helal olsun. herhalde sadece TC ile yaptılarsa enjektör basıncı bir milyon bar felan ve enjektör fiyatı da 30 bin liradır. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 6 Eylül 2012 Paylaş 6 Eylül 2012 Bence Golf ve Polo'yu hiçbir zaman modern yapmaya çalışmadılar... Modern nedir? Yumatu muzik seti gibi mi? Yorum bağlantısı
M.Fatih Yüce 6 Eylül 2012 Paylaş 6 Eylül 2012 Biryerlerde teknik verilerine göz atmıştım yanlış hatırlamıyorsam 140 lık 1.4 TSI da sadece Turbo Charger var... doğru hatırlıyorsun... Bence Golf ve Polo'yu hiçbir zaman modern yapmaya çalışmadılar... Herkes eleştiriyor aman aman değişiklik olmadı yine diye. Eleştirenler hiç düşünüyormu Golf neden hep sade basit ve kullanışlılığından ödün vermiyor? Bu arabayı alan avrupalılar (hatta ağırlık Almanya ve benelüx ülkeleri diyebiliriz) bu halini seviyorlar. köklerine sadık kalınmak zorunda. Wag neden risk alsınki zaten satıyor... Yorum bağlantısı
Recommended Posts