İçeriğe Yönlendir

Yeni Golf VII (7) Üretilmeye Başlandı Ve 4 Eylül'De Sahneye Çıkıyor...


Abdussamed Acar

Recommended Posts

Abdussamed Acar

Başarıyla saklanan yeni Golf VII tamamen yenilenen üretim platformunda (MQB) VW Wolfsburg fabrikasında üretilmeye başlandı ve 4 Eylül'de Berlin'de sahneye çıkıyor... Bayilerden Ocak'ta showroomlarda olacağı bilgisi verilsede Ocak ayına kalmadan Türkiye'ye geleceğini sanıyorum... Fotoğraflar henüz resmi değil ancak tasarımında çok radikal değişiklikler olmayacağı bununla birlikte Scirooco ve CC çizgilerine yaklaşacağı yönünde kaydadeğer duyumlar var...

http://www.autozeitung.de/auto-news/golf-7-2012-produktion-gestartet-ab-november-kaeuflich

Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş

Golf 6 kaç yıldır üretiliyor ki 7'si çıkıyor anlamadım. Makyajdır bence bu.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)

Dışını geçin siz, bakalım konsol aynımı, öyleyse direk tırt. :D

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar

Golf 6 kaç yıldır üretiliyor ki 7'si çıkıyor anlamadım. Makyajdır bence bu.

Golf VI nın 5. yılında üretimi durdu ve Golf VII makyaj değil aksine platform şase ve altyapı tamamen değişti... Görsel olarak olmasa da Golf 6 dan daha radikal değişiklikler barındırıyor...

Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş

Kataloglarda Golf VI 09.2008-> olarak görünüyor 5. yıl için biraz erken değil mi ? Hem neden üretimi duruyor ?

Yorum bağlantısı
M.Fatih Yüce
(düzenlendi)

Yeni Audi a3 testini inceledim oldukça ilerleme kaydedilmiş. Yeni Leon Fr iç dış olarak çok güzel olmuş. Düşük hızlarda 2 silindir çalışma özellikli 1,4 tsi 140 hp+dsg ile bu golf sanırım tadından yenmiyecek gibime geliyor şimdiden. Nede olsa WAG grubunun amiral gemisi...

tarihinde M.Fatih Yüce tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Akan Belen

Umarım bu sefer biraz daha güzel bir kasa tasarımıyla gelirlerde en azından bu güzel olmuş deriz :biggrin:

Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar

Neye göre kime göre erken?

İnovatif olmayan batıyor arkadaşlar... Yeni MQB platformu ile sağlanan üretim maliyeti avantajıyla ilgili hesapları bilmeden geç erken yorumları yapmak iddialıca olur...

Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş

Neye göre kime göre erken?

İnovatif olmayan batıyor arkadaşlar... Yeni MQB platformu ile sağlanan üretim maliyeti avantajıyla ilgili hesapları bilmeden geç erken yorumları yapmak iddialıca olur...

Ben bunun yenilikçilik için yapıldığını düşünmüyorum. Apar topar bir kasayı değiştirmek için bulunan yenilik ne olabilir ?

A3'ün bu kasası nerdeyse 10. yılı dolacak. Onu da yapan VW grubu. Acaba simetri takıntılı birisi "A3 ile Golf 7'yi aynı anda piyasaya sürelim" mi dedi ?:)

Neymiş bu MQB platformu ?

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)

Tırt karar vericisi devreye girmiş yine :D

Ne yani yalanmı, vw hep aynı iç tasarımla zaten tırt, gerisine birşey demiyorum, her arabadaki gibi sorunları var. :)

Süslemeyi geçin, adam gibi değişiklik lazım, yoksa golf güzel araba, ama makyaj falanda olsa eskidi artık, zorlama süslemeyle olmuyor bu işler ne yazıkki, bunu alacağıma vw grubundan başka arabalara bakardım mesela.

Yeni değişik birşeyler olmalı, hangi modeline bakarsam bakayım, anında golf bu diyorum, genel hatları, hep aynı, vw da birtek, o da birazcık, CC farklı o kadar.

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

Golf 7'yi çok gizliyorlar. VW forumlarında bile nasıl olacağı konuşuluyor ama ortalıkta fotoşop birkaç resimden ötesi yok. VW tanıtımı resimlerle değil direk aracın kendisiyle yapmak istiyor sanırım. Focus 3'te olduğu gibi.

Benim düşüncem, VW ahım şahım radikal bir değişiklik yapmaz. Golf 6'yı makyajlayıp golf 7 diye piyasaya sürer.

Ek; Passat B8 de gelecek ama onu da kimse nasıl olacağını bilmiyor.

Kedi-ciğer :D

vw gen için mi kedi ciğer, hadi canım sende :D

Yorum bağlantısı
Mahmut Şahin

golf wosvagenin kıymetlisi sebepsiz yere bu kadar namı olan ve seveni bol bir modeli kimse sebepsiz yere maymuna çevirmeyi göze alamaz galiba. bu sebeple bu golf denilen arabanın bilmem kaçıncı nesli de çıksa vardır bir hikmeti. otomotiv endüstrisi bazı markalar için diğer üreticilerin zannettiklerinden çok daha kıymetli bir endüstri. konuya birde bu açıdan bakarsak golf üzerinden kimse zar atmaz diye düşünüyorum.

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

Yanlış anlaşılma olmasın, kötü demiyorum, sadece hep aynı, makyajı vs. geçelim, vw modellerini gördükçe sıkılıyorum vallahi, cc de sadece dıştan etkiledi o kadar.

Yorum bağlantısı
M.Fatih Yüce

4 tekerlek ve 1,70-1.85 eninde 4 ila 5 metre arasında boyu olan ve yaklaşık 2,000 farklı modelin üretildiği bir otomobil dünyasında 3 senede bir makyaj 5 senede birde model değişikliğ yapılırsa hangisinde ne kadar değişim olacakki? ne bekleniyor bir türlü anlayamadım gitti? Firmaların yarısı birbiri ile ortak. kardeş yada akraba dolayısıyla çok farklı bir şeyler beklemenizde gerekmiyor zaten. Safkan kaç firma kaldıki? Dünya pazarlama ,ciro ve kar üzerine,ne dönüyor artık duygusallık kimsenin umurunda değil...F/P önemli olan.

Wag grubu 2015 de Dünyanın number 1'nı olacağım diyor ve bana göre oldu bile yada seneye olacaktır.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

number one olsun, araba zevk işi değilmi, bana göre hepsi ayn havada, bu bile yeter, istiyorumki kia gibi, hyundai gibi birden değişiklik olsun, güzel arabalar ama hep aynı be kardeşim.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Yurdaer Elay

VW'nin birden değişim yapmasına dünya kamuoyu henüz hazır değilmiş o yüzden işi yavaştan alıyorlar :D

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar
(düzenlendi)

Ben bunun yenilikçilik için yapıldığını düşünmüyorum. Apar topar bir kasayı değiştirmek için bulunan yenilik ne olabilir ?

A3'ün bu kasası nerdeyse 10. yılı dolacak. Onu da yapan VW grubu. Acaba simetri takıntılı birisi "A3 ile Golf 7'yi aynı anda piyasaya sürelim" mi dedi ? :)

Neymiş bu MQB platformu ?

Otomotiv endüstrisindeki yeniliklerin sadece kullanıcıların sağlayacağı faydalar için yapıldığını düşünmek bir ütopyadan ibaret. "Yenilik" bir çok endüstride çok fazla değişkeni olan bir denklem... Şüphesiz riskleride beraberinde getirmesi ile birlikte "fayda" amaçlayan bir eylem... Bu faydayı biz kullanıcılar olarak genelde kendi tarafımızdan bakarak tek taraflı değerlendiririz, ama bu aracı üretenin ve satanında kendince bizim pek ilgilenmediğimiz hesapları da hep vardır, olacaktır. Biraz bu tarafından da bakmakta yarar var...

Yeni MQB platformuna gelince;

Modular Transverse Matrix

850260206949763125.jpg

265378000983083755.jpg

1781872002516835149.jpg

15481273831311361967.jpg

8984135201850433592.jpg

Uzun vadeli” mimari olarak tanımlanan yeni platform Polo’dan Passat’a kadar birçok farklı model ve kasa yapısını destekleyen esnek bir yapıya sahip olacak. Daha da önemlisi, (teoride) aynı üretim hattı üzerinde inşa edilebilecek farklı varyantlar ile maliyetler aşağıya çekilirken, daha yüksek kapasiteli üretim gerçekleştirilecek.

Öte yandan, mevcut mimariye göre daha hafif tasarlanan MQB platformuna adapte edilecek, yeni benzinli ve dizel motorların montaj kalitesi de artırılıyor.

MQB Platformu Polo'dan Passat'a kadar büyük bir yerpazede kullanılabilinecek kapasiteye sahip. ve yeni EA288 serisi motor ailesine ev sahipliği yapacak.

*MQB sayesinde PQ25, PQ35 ve PQ46 tarihteki yerlerini alacaklar.

90 PS (66 kW / 89 hp) to 190 PS (140 kW / 187 hp).

Tüm Volkswagen Grubu MQB platformunda aynı motor, ön aks ve pedal kutusu yerleştirme tipi paylaşacak ama dingil mesafesi , parça ve dış boyutları farklılığı verecek kadar izin verecek kadar esnek bir platform olacak.

Yanılmıyorsam ilk olarak SEAT Mii Škoda Citigo Volkswagen up! ta kullanılacak olan bu platformda Audi A3 Mk3 SEAT León Mk3 Škoda Octavia Mk3 Volkswagen Golf Mk7 yakın gelecekte modeller olacak.

Kısacası daha az masraf daha fazla kar.

Kaynak; turkeycarblog, modifiyem.com

tarihinde Abdussamed Acar tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş

Otomotiv endüstrisindeki yeniliklerin sadece kullanıcıların sağlayacağı faydalar için yapıldığını düşünmek bir ütopyadan ibaret. "Yenilik" bir çok endüstride çok fazla değişkeni olan bir denklem... Şüphesiz riskleride beraberinde getirmesi ile birlikte "fayda" amaçlayan bir eylem... Bu faydayı biz kullanıcılar olarak genelde kendi tarafımızdan bakarak tek taraflı değerlendiririz, ama bu aracı üretenin ve satanında kendince bizim pek ilgilenmediğimiz hesapları da hep vardır, olacaktır. Biraz bu tarafından da bakmakta yarar var...

Uzun vadeli” mimari olarak tanımlanan yeni platform Polo’dan Passat’a kadar birçok farklı model ve kasa yapısını destekleyen esnek bir yapıya sahip olacak. Daha da önemlisi, (teoride) aynı üretim hattı üzerinde inşa edilebilecek farklı varyantlar ile maliyetler aşağıya çekilirken, daha yüksek kapasiteli üretim gerçekleştirilecek.

Öte yandan, mevcut mimariye göre daha hafif tasarlanan MQB platformuna adapte edilecek, yeni benzinli ve dizel motorların montaj kalitesi de artırılıyor.

MQB Platformu Polo'dan Passat'a kadar büyük bir yerpazede kullanılabilinecek kapasiteye sahip. ve yeni EA288 serisi motor ailesine ev sahipliği yapacak.

*MQB sayesinde PQ25, PQ35 ve PQ46 tarihteki yerlerini alacaklar.

90 PS (66 kW / 89 hp) to 190 PS (140 kW / 187 hp).

Tüm Volkswagen Grubu MQB platformunda aynı motor, ön aks ve pedal kutusu yerleştirme tipi paylaşacak ama dingil mesafesi , parça ve dış boyutları farklılığı verecek kadar izin verecek kadar esnek bir platform olacak.

Yanılmıyorsam ilk olarak SEAT Mii Škoda Citigo Volkswagen up! ta kullanılacak olan bu platformda Audi A3 Mk3 SEAT León Mk3 Škoda Octavia Mk3 Volkswagen Golf Mk7 yakın gelecekte modeller olacak.

Kısacası daha az masraf daha fazla kar.

Kaynak; turkeycarblog, modifiyem.com

İşte sonuçta benim dediğime gelmiş olmadık mı ? A3 ile aynı anda aynı platformda üretim yapmak amaçlanmış, bu ancak onlara göre "buluş" veya "yenilik" olabilir.

Bu kadar fazla marka gruba fazla gelmeye başladı galiba, yavaş yavaş eritmeye çalışmanın ön aşaması olabilir bunlar :)

Yorum bağlantısı
M.Fatih Yüce

İşte sonuçta benim dediğime gelmiş olmadık mı ? A3 ile aynı anda aynı platformda üretim yapmak amaçlanmış, bu ancak onlara göre "buluş" veya "yenilik" olabilir.

Bu kadar fazla marka gruba fazla gelmeye başladı galiba, yavaş yavaş eritmeye çalışmanın ön aşaması olabilir bunlar :)

Sonuçta değişen birşey yok, makyaja aldanmayalım :D

Burda amaç buluş yada yenilikleri aynı platformda uygulayıp maliyetleri aşağı çekmek. Sonuçta değişen çok şey var eskisinden daha kaliteli arabayı maliyet arttırmadan üretip rekabetçi özelliğini korumak ve daha çok kar etmek.

Ford Psa ile aynı dizel motorları niye kullanıyor bu neden ile. Tdci 1,6 dizel psa ford volvo ve mazda tarafında kullanılıyor çünkü motor bir fabrikada üretilince maliyetler düşüyor ve sonuçta şirketlerin verimliliği artıyor.

Unutmayınki hiç bir firma tüketicileri sevdiği için araba üretmiyor. Onları ilgilendiren daha fazla kar yapmak ve olabildiğince uzun süre ayakta kalmak. Rekabetin aşırı arttığı bir Dünyada yaşıyoruz, güçlü olan ayakta kalır olmıyanlarda saab gibi batar yada volvo çinlililere jaguarda tata'ya satılır. Bizlerde bunlardan birini seçip alarak bu kısırdöngü içinde ömrü tüketip gideceğiz...

Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar

İşte sonuçta benim dediğime gelmiş olmadık mı ? A3 ile aynı anda aynı platformda üretim yapmak amaçlanmış, bu ancak onlara göre "buluş" veya "yenilik" olabilir.

Bu kadar fazla marka gruba fazla gelmeye başladı galiba, yavaş yavaş eritmeye çalışmanın ön aşaması olabilir bunlar :)

Zaten bir çok model ortak platformlarda üretiliyordu ki, ama polo ile passat ın aynı platformda üretilebilmesi belki ruhsuz ve tek tip ama endüstriyel anlamda ve ulaşılabilirlik anlamında yeni bir çığır açabilir... Ticari açıdan grupta fazla olan marka eritilmez, satılır... :)

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

Burda amaç buluş yada yenilikleri aynı platformda uygulayıp maliyetleri aşağı çekmek. Sonuçta değişen çok şey var eskisinden daha kaliteli arabayı maliyet arttırmadan üretip rekabetçi özelliğini korumak ve daha çok kar etmek.

Ford Psa ile aynı dizel motorları niye kullanıyor bu neden ile. Tdci 1,6 dizel psa ford volvo ve mazda tarafında kullanılıyor çünkü motor bir fabrikada üretilince maliyetler düşüyor ve sonuçta şirketlerin verimliliği artıyor.

Unutmayınki hiç bir firma tüketicileri sevdiği için araba üretmiyor. Onları ilgilendiren daha fazla kar yapmak ve olabildiğince uzun süre ayakta kalmak. Rekabetin aşırı arttığı bir Dünyada yaşıyoruz, güçlü olan ayakta kalır olmıyanlarda saab gibi batar yada volvo çinlililere jaguarda tata'ya satılır. Bizlerde bunlardan birini seçip alarak bu kısırdöngü içinde ömrü tüketip gideceğiz...

Anlatamadım, elbette gelişyor vs. derdim, arabalar hep aynı havada, sıkıldım, zevk-heyecan, bunlar artık vw da yok, bu havanın değişmesini istiyorum, yoksa her marka gelişiyor...

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...