İçeriğe Yönlendir

Focus Tdci 90Ps Ve 109Ps Deneme


İ.Göksel Yaman

Recommended Posts

İ.Göksel Yaman

109 luk rampa da müthiş.Kocaeli dilovası gebze rampası sonuna kadar basıyorum :)

Aynı yerde Klima açık 4 kişi bende vites düşmeden sonuna kadar basıyorum...

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

109'luk 90'lığa 3 boy fark atsın, anahtarı bırakır, boğazdan aşağı atarım kendimi...

sen kal, arabayı atalım?

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

109 luğu atmamız lazım bu durumda ozaman Abi :)

tamam ama atmadan önce turbosunu sökelim lazım olur :spiteful:

Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman

Nevsehirde ben bulamadım 109luk hatta sabahtan beri rehberi karıstırıyorum arkadasın biri ghia almıs.Onla deneyelim desem o vites attırana kadar kac saniye gecer birde acemi kendisi :) Ben emmiye bıraktım bu isi...

Yav bizde siz uğraşmayın diye çektik bu Video'yu... Yoksa her yaptığımız drag, topspeed, roll videoları çekelim dersek, barınamayız burda, hazır yapılmışı var, ne uğraşırsın izle dur, yakıtta harcamıyorsun :D

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Uğraş Özyurt

Golf bluemotion 105ps. İle Tdci'ın motor gücü aynı, ama şanzuman beni hayretler içerisinde bıraktı, çok başarılı bir şanzumanı var, oradan çok şey kazanıyor, sanzumanın iyi olması kadar çokta ekonomik bir motor, ayrıca daha sessiz... Benden tam not aldı ama genede Orta Direğin Hayali Focus'tur :)

Bende motorla şazımanın uyumundan bahsetmiştim zaten daha önce ve bu uyumun şehir içi kullanımında zevkli bir dize araba ortaya çakardığını yazmıştım. Benim de hayalim değildi BM valla :biggrin: Esp var diye higline a tercih etmiştim ama iyi oldu :yes:

Şunu birde benle deneyin yav :)

:yes:

Ben denedim hepsini tokatladım. :D Haram beygir yoksa bizi tokatlamak hayalden öteye geçemez :D

3.viteste Golf'ten tokatı yedik ama , arabada Can Uzunefe vardı , yani 120-130 kg.dan bahsediyorum. :biggrin: Can Golf'e geçince durum değişti zaten. :D

Ama bir tavsiyem var , 3.viteste iken bir Golf BM'a denk gelirseniz , görmemiş gibi yapın , o vites bitmiyor. ;)

1 de bitmiyor :) 55

Bu sekilde deneme hareketlerine karşı olduğum için size katılmadım ;) lakin şu meşhur 3. Viteste denemek isterdim BM ile ;) kesinlikle yazılım şart diyorum hemde var ise en revosundan ;)

İçini topladık arabanın gelecek yaz sonuna kadar dışıda tamamlanır sonra düşünürüm yazılımı ama 1.6 tdi yazılım en fazla benim arabaya 2 boy gibi gözüküyor, yani çok verimli değil gibi görsellik daha iyi bence, basıp jantlayıp Xenon al sana 25 beygir :D Ama 2.0 tdi m olsaydı ozaman yapardım :good1:

Dü akşamki 90 lık 109 luk kapışmasına gelince. Benim gördüğüm ikiside iyi gidiyor ( hadi kimse üzülmesin :D ) Aslında Gökselin söylediği şanzıman olayı ile ilgili olabilir mi soruların cevabı :unsure2:

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman

tamam ama atmadan önce turbosunu sökelim lazım olur :spiteful:

turbosunu istemem, kol dayaması daha mantıklı geliyor :)

Yorum bağlantısı
Rıfat Çakar

turbosunu istemem, kol dayaması daha mantıklı geliyor :)

Digital klimayı da al. :yes:

Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman

Dü akşamki 90 lık 109 luk kapışmasına gelince. Benim gördüğüm ikiside iyi gidiyor ( hadi kimse üzülmesin :D ) Aslında Gökselin söylediği şanzıman olayı ile ilgili olabilir mi soruların cevabı :unsure2:

Abi 15" jant'ta avantajın epey var Senle bile 90ps 18"jant ile 5sn. Kadar beraber yürüdü... Sonra kopmaya başladın ama öyle ufak bir kopma idi.

Bu arada şanzumanlar aynı, Enjektôr ve Geometrili Turbo farkı var...

Digital klimayı da al. :yes:

Manuel iyidir ya :) arızası, masrafı olmaz ;)

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

Manuel iyidir ya :) arızası, masrafı olmaz ;)

hesap makinesi elde araba kullanılmz ki, nerde kaldı konforu :mangal:

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman

hesap makinesi elde araba kullanılmz ki, nerde kaldı konforu :mangal:

süper bir örnek, tebrik ediyorum Çağlar Abi seni :) çeviricen calışıcak ya

Yorum bağlantısı
Uğraş Özyurt

Abi 15" jant'ta avantajın epey var Senle bile 90ps 18"jant ile 5sn. Kadar beraber yürüdü... Sonra kopmaya başladın ama öyle ufak bir kopma idi.

Bu arada şanzumanlar aynı, Enjektôr ve Geometrili Turbo farkı var...

Benle 90 lık kötü demedim ...ayrıca, şanzıman aynı demek istedim.Şanzımanın aynı olması , düz yolda basarken verimi etkilemiyormu? 109 lu günlük kullanımda yokuşta bayırda, yüklüyken klima açıkken daha fazla konfor sunacaktır, turbo,enjektör farkıylada fakat şanzıman farklı olmadığı için performansta çok da fark beklememek mi lazım demek istemiştim :)

Yorum bağlantısı
Servet Aydın

Nevşehir' e giderken o kadar takip ettin beni, gerek var mı 3-5 bin lira verip beygirlisini almaya sayın Aydın ? :p

Mavzer gibi gidiyor mübarek :)

Beyler, aradaki 25 nm torku 1000 metre yukarıda en güzel hissedersiniz. Alt devirde ekonomi için tork gerek. Beygir gücü bir b.k olsa Honda ile hepinizi ezmem gerek ama olmuyor. 160 psi güce karşılık 170 nm tork var, kime yeterki :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Servet Aydın
(düzenlendi)

abiciğim, benim beyaz taka tuka kaç beygir.? :unsure2:

115 ps abi. TR'de 20 adet mi ne var, özel yani ;)

İ harfi fazla geldi :)

tarihinde Servet Aydın tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Anil Berke Kavraal

Kafam fena, mi manifold bulsam direk 350 nm yapıcam şerefsizi :biggrin:

şu arabayı toparlamak için harcadığın paraya satıp daha hızlı birşey çoktan almıştın abi ya :D

Yorum bağlantısı
Ruhan Sorgun

Benim simdi tum hayallerim duya dustu,90lık focusu surerken 109luk olsa soyle olur boyle olur derdim hep :D

Emmiye sesleniyorum aksam 9-10dan sonra 109luk focus bulda deneyelim bizde :D

Aradaki farktta bence degmezmis...

bence denemeden emin konuşmayın, aradaki fark, aynı zevkler ve renkler gibi...kişiden kişiye değişir. bana göre 19 beygir çoktur sana göre azdır. bana göre 3000 tl çokdur sana göre azdır, yani bu sorunun bir tek doğru cevabı yoktur. ihtiyaç ve maddi güce göre cevap değişir. aylık gelirimiz 10.000 tl olsun bakalım değiyor mu değmiyor mu?

Yorum bağlantısı
Ruhan Sorgun

Emin olma meselesi degil videoya baktıgımda gorebiliyorum.Bir denk gelir bende yaparsam tam emin olucam.Aylık o kadar gelirim olsa focusa binmem zaten :)

bende binmem, ya mondi yaparım, ya merso yaparım, birşey yaparım. dedim ya kritik eşik bu...kişiye göre değişir, tek doğru yok burada, zevk ve ihtiyaca göre değişir cevap...

Yorum bağlantısı
Ruhan Sorgun
(düzenlendi)

benim yaşıma gelince gerçeği görürsünüz :tongue: tecrübe= yenilen kazıkların ve gidilen yolların bileşkesi

tarihinde Ruhan Sorgun tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...