Servet Aydın 3 Temmuz 2017 Yazar Paylaş 3 Temmuz 2017 Bu durum bir çok motorda böyle aslında ama, çevremize baktığımızda arıza lambası yanık gezen bir çok araç görüyoruz. Lpg'cilerin hatsaı hep. "O yanar" diyip gönderiyorlar.. İşin ilmini bilmiyor çoğu. Oysaki hava yakıt oranı sabit kalıp motoru yaktığını bilseler keşke lpg cilerin çoğu o yanar normaldir diye geçiştiriyorlar. Allaha şükür hiç yanmadı. zaten yanan arıza ışığıyla uzun süre gezince sorunlar başlıyor diye biliyorum. ya fakir yada zengin karışım motora zarar veriyor. düzgün montaj ve kalibrasyonla lpg nin sorun çıkarmayacağı kanaatindeyim. Hep derim, O2 sensörü lpg beynine bağlanıp map yerine emisyona göre çalışmalı diye. Hatta bu işin zirvesi lpg takılan araca lpg oksijen sensörü bağlanması Yorum bağlantısı
Murat Sahın 25 Mart Paylaş 25 Mart @Servet Aydın abi işyerinden bir arkadaş merak sarmış, sendeki hangi kasasıydı? 2007 modeldeki kasaya merak salmış ama üst kasa ile arada aman aman bir fiyat farkı yok. Neleri iyidir, neler kötüdür, nelere dikkat etmek gerekir? Yorum bağlantısı
Servet Aydın 25 Mart Yazar Paylaş 25 Mart İ-vtec ise lpg iticileri öldürüyor. Kopresyon testi mutlak yapılacak. Arıza lambası yanıyor ise lpg kaynaklı mutlaka çözüm bulunmalı. 4x4 zaten ömürlük sorun olacağını sanmam. Başka bir şeyi yok zaten aracın 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts