Sani Gerşon 25 Haziran 2012 Paylaş 25 Haziran 2012 Maxsimum devrin kaç... Benim arabam sürekli 6450 devir çevirebilir... Torkunu da 1000 devirde vermeye başlayıp, 6000 devire kadar verir.. Sen, torkunun bitmesi sebebiyle vitesler ile oynayana kadar benim arabam 200 km hıza ulaşır.. Yani.. sallıyorsun... At ile eşek yarışmaz, benimki at ise seninki sadece sıpa... Bana bu cümleyi Ahmet Kiriş falan kursun ama, o motorla sen kuramazsın... Yüksek torkuna yada düşük tork devrine falan güvenme.. bitiverir o... Çok istiyorsa FORD ile denemek gelsin benimle denesin bir drag yapalım. Benden onada 20mt avans Vay arkadaş, ne çok kapışmak isteyen varmış Mehmet abi, takılıyorum sana ya, niye kızıyorsun Ama belirtmek gerekirse, maksimum torkunu 2000binde verip 4000'e kadar devam ediyor, 4750 maksimum devri. Maksimum hızı 210, hızlanması ise 0-100 10.1 olmalı. Amacım seni kızdırmak değil, biraz şakalaşmaktı, kırdıysam özür dilerim Süha'cım, sana hiç dil uzatıyor muyum Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 25 Haziran 2012 Paylaş 25 Haziran 2012 Vay arkadaş, ne çok kapışmak isteyen varmış Mehmet abi, takılıyorum sana ya, niye kızıyorsun Ama belirtmek gerekirse, maksimum torkunu 2000binde verip 4000'e kadar devam ediyor, 4750 maksimum devri. Maksimum hızı 210, hızlanması ise 0-100 10.1 olmalı. Amacım seni kızdırmak değil, biraz şakalaşmaktı, kırdıysam özür dilerim Süha'cım, sana hiç dil uzatıyor muyum Sani'cim senin aracın hem SC hemde Turbo lu mu ? Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 25 Haziran 2012 Paylaş 25 Haziran 2012 Abi, senin aracın motoru Anıl'ın sattığı ile aynı ise Renonun hiç biri geçemez, Eski kangoo stok 102 bg ve yük şanzumanı olmasına rağmen 90 km hıza ulaşamadan fark yemeye başlıyordu 2.0 motorlu Focus'dan. Şimdiki arabamdaki motor, o motorun çok daha vahşisi.. Eski motor (5550)130 hp (4500)170 nm idi.. Yeni Motor (6000)145 hp (4500)190 nm.. Ancak... Eski motor çok tasarruflu çalışan bir motordu.. Bu sebeple göründüğünden de hantaldı... Yeni motor, hem yakıyor hem gidiyor... Özellikle 1-2 ve 3. viteslerde tam bir yırtıcı hayvan... Mehmet abi, takılıyorum sana ya, niye kızıyorsun Ama belirtmek gerekirse, maksimum torkunu 2000binde verip 4000'e kadar devam ediyor, 4750 maksimum devri. Maksimum hızı 210, hızlanması ise 0-100 10.1 olmalı. Kıvırma, torkuna güvenip, geçebileceğini sanıyorsun.. Güvenme, tork dediğin şey senin arabada 4000 devirde biter.. Sen 2'den üçe çekene kadar benim arabam 130 yapar.. Evet, 2000-4000 arasında tam gaz yaptığında senin araban benimkinden çok keyiflidir, rampaları da daha iyi çıkarsın ama 2000 devirde bas, 4000'de bitti. Keyfinin süresi 3 saniye.. Al sana Yorum bağlantısı
Misafir 25 Haziran 2012 Paylaş 25 Haziran 2012 Şimdiki arabamdaki motor, o motorun çok daha vahşisi.. Eski motor (5550)130 hp (4500)170 nm idi.. Yeni Motor (6000)145 hp (4500)190 nm.. Ancak... Eski motor çok tasarruflu çalışan bir motordu.. Bu sebeple göründüğünden de hantaldı... Yeni motor, hem yakıyor hem gidiyor... Özellikle 1-2 ve 3. viteslerde tam bir yırtıcı hayvan... Mehmet bey 4 ve 5. vitesler nasıl fark olarak mk2 ile? İkisini kullanmış biri olduğunuz için size soruyorum. mk2 ler sakin ama kararlı hızlanıyor. 3. vites ivmesi ile 4 ve 5 yakın birbirine. Araca hakim değilken (yeni aldığımda) bazen sollamalarda 5 ten 4 e hatta 3 e çektiğim olurdu. Fakat şimdi 5 te yükleniyorum aynı şekilde ivmeleniyor. Mk 2 motoru 2000 üzerinde iken tepkileri çok güzel. Mk 3 ün ilk 3 vitesteki tepkiler 4 ve 5 te varmı? Yorum bağlantısı
Cüneyt Işıkkent 25 Haziran 2012 Paylaş 25 Haziran 2012 Şimdiki arabamdaki motor, o motorun çok daha vahşisi.. Eski motor (5550)130 hp (4500)170 nm idi.. Yeni Motor (6000)145 hp (4500)190 nm.. Ancak... Eski motor çok tasarruflu çalışan bir motordu.. Bu sebeple göründüğünden de hantaldı... Yeni motor, hem yakıyor hem gidiyor... Özellikle 1-2 ve 3. viteslerde tam bir yırtıcı hayvan... Kıvırma, torkuna güvenip, geçebileceğini sanıyorsun.. Güvenme, tork dediğin şey senin arabada 4000 devirde biter.. Sen 2'den üçe çekene kadar benim arabam 130 yapar.. Evet, 2000-4000 arasında tam gaz yaptığında senin araban benimkinden çok keyiflidir, rampaları da daha iyi çıkarsın ama 2000 devirde bas, 4000'de bitti. Keyfinin süresi 3 saniye.. Al sana :D Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 25 Haziran 2012 Paylaş 25 Haziran 2012 (düzenlendi) Sani'cim senin aracın hem SC hemde Turbo lu mu ? Zinhar, Rüzgar Sollayan mı sandın bunu? Şimdiki arabamdaki motor, o motorun çok daha vahşisi.. Eski motor (5550)130 hp (4500)170 nm idi.. Yeni Motor (6000)145 hp (4500)190 nm.. Ancak... Eski motor çok tasarruflu çalışan bir motordu.. Bu sebeple göründüğünden de hantaldı... Yeni motor, hem yakıyor hem gidiyor... Özellikle 1-2 ve 3. viteslerde tam bir yırtıcı hayvan... Kıvırma, torkuna güvenip, geçebileceğini sanıyorsun.. Güvenme, tork dediğin şey senin arabada 4000 devirde biter.. Sen 2'den üçe çekene kadar benim arabam 130 yapar.. Evet, 2000-4000 arasında tam gaz yaptığında senin araban benimkinden çok keyiflidir, rampaları da daha iyi çıkarsın ama 2000 devirde bas, 4000'de bitti. Keyfinin süresi 3 saniye.. Al sana Abi, niye kıvırayım ya, bi inancım var içimde ama %100 değil tabiiki. Ha diyorsan ki, yazılımdan sonra konuşalım, konuşalım Ama bu hali ile bile deneriz. Sonuçta bende clio varken arkadaşımın mercedes i ile bile de gazlıyordum. Bu arada benim araba 2 de 90'ı görüyor galiba, bu haftasonu deneyeyim, merak ettim. Sevgili dostlarım, arabam 40hp güçlendi diye burada 2.0 araçlara kafa tutacak değilim. İşin eğlencesindeyim, sonuçta eski clio'mla bile gazlayalım mı dediğinizde (ağva yolunda) yapmadık mı? Servet abi, Rıfat'la denemedik mi Yukarıda da yazdım, mercedes le bile yapıyorum. İşin gırgırındayız sonucunda Burada Süha'nın Ali abi'ye kafa tuttuğu gibi kafa tutacak halim yok, neyim var, neyim yok belli. İnsignia aldığım zaman görüşelim ama 25 Haziran 2012 tarihinde Sani Gerşon tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 25 Haziran 2012 Paylaş 25 Haziran 2012 Mehmet bey 4 ve 5. vitesler nasıl fark olarak mk2 ile? İkisini kullanmış biri olduğunuz için size soruyorum. mk2 ler sakin ama kararlı hızlanıyor. 3. vites ivmesi ile 4 ve 5 yakın birbirine. Araca hakim değilken (yeni aldığımda) bazen sollamalarda 5 ten 4 e hatta 3 e çektiğim olurdu. Fakat şimdi 5 te yükleniyorum aynı şekilde ivmeleniyor. Mk 2 motoru 2000 üzerinde iken tepkileri çok güzel. Mk 3 ün ilk 3 vitesteki tepkiler 4 ve 5 te varmı? 4 ve 5'i de mk2'den iyi ama, 1-2-3'teki yırtıcılık yok bu viteslerde.. Performansı, her hızda, her viteste ve her devirde mk2'den daha iyi.. Mesela Kayseri'ye giderken bir rampa var.. Mk2'de 5. vites, 130'a sabitleyip giderken o rampada hız 110'a düşer, cc devreden çıkardı... Aynı şartlarda Mk3'ün hızı orada düşmüyor.. Mk2 de 200'e çok rahat çıkardı.. Bu, daha rahat çıkıyor... Ama dediğim gibi, bunun 1-2-3'ü bi ayrı... Yorum bağlantısı
Misafir 25 Haziran 2012 Paylaş 25 Haziran 2012 Anladım kazasız belasız kullanın inşallah. Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 25 Haziran 2012 Paylaş 25 Haziran 2012 Zinhar, Rüzgar Sollayan mı sandın bunu? Abi, niye kıvırayım ya, bi inancım var içimde ama %100 değil tabiiki. Ha diyorsan ki, yazılımdan sonra konuşalım, konuşalım Ama bu hali ile bile deneriz. Sonuçta bende clio varken arkadaşımın mercedes i ile bile de gazlıyordum. Bu arada benim araba 2 de 90'ı görüyor galiba, bu haftasonu deneyeyim, merak ettim. Sevgili dostlarım, arabam 40hp güçlendi diye burada 2.0 araçlara kafa tutacak değilim. İşin eğlencesindeyim, sonuçta eski clio'mla bile gazlayalım mı dediğinizde (ağva yolunda) yapmadık mı? Servet abi, Rıfat'la denemedik mi Yukarıda da yazdım, mercedes le bile yapıyorum. İşin gırgırındayız sonucunda Burada Süha'nın Ali abi'ye kafa tuttuğu gibi kafa tutacak halim yok, neyim var, neyim yok belli. İnsignia aldığım zaman görüşelim ama Ben kafa tutuyorsam bir bildiğim var demektir Sani Geçilirsekte ne kadar fark yiyoruz ona bakarız ;D Lakin kendi kilomda bir benzinli atmosferik 2.0lt benzinli bir araç henüz geçemedi beni Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 25 Haziran 2012 Paylaş 25 Haziran 2012 Ben kafa tutuyorsam bir bildiğim var demektir Sani Geçilirsekte ne kadar fark yiyoruz ona bakarız ;D Lakin kendi kilomda bir benzinli atmosferik 2.0lt benzinli bir araç henüz geçemedi beni Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 25 Haziran 2012 Paylaş 25 Haziran 2012 Abi kırgınlık yok değil mi Sani bazen dozunu kaçırıyorsun.. kırılmıyorum ama kızıyorum.. Durman gereken noktayı bilmiyorsun... Far yıkama konusunda, yaptığıma pişman ettiniz beni.. Hakan da buna vurgu yapıyor... Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 25 Haziran 2012 Paylaş 25 Haziran 2012 Abim, Canım Mehmet abi'm. Far yıkama konusunda da burada da haddimi aştım. Tüm forum huzurunda önce senden, sonra tüm kalbini kırdıklarımdan çok özür diliyorum. Hepiniz benim için tek tek değerlisiniz. Sizi üzmem demek, benim 10 kat daha üzülmem demek. Değeriniz bende tartışılmaz. Buradaki tüm abilerime sevgim saygım sonsuzdur. Umuyorum bir daha haddimi aşmayacağım, aşarsam yine tüm fırçalarınıza hazırım. Yüzüm kızardı, tekrardan özür diliyorum. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 25 Haziran 2012 Paylaş 25 Haziran 2012 İyi niyetinden kuşkumuz yok... Bu sebeple özür dileyecek de bir şey yok.. Uzatmaya hiç gerek yok.. Ben unutmuştum zaten.. Siz hatırlattınız 1 Yorum bağlantısı
Hüseyin Matur 25 Haziran 2012 Paylaş 25 Haziran 2012 Vay kötü araç sahibi vaay. Motora zemzem serpiştirelim biraz, 3-5 ps illa verir. 2 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 25 Haziran 2012 Paylaş 25 Haziran 2012 Ben seni daha daha daha çok seviyorum. Ama bu teknik verilerle arkamda kalma Benimkinin kitapçığında 11.4 diyor lakin yapılan testlerde 10.8 çıkıyormuş Yorum bağlantısı
Mehmet Kazancıoğlu 25 Haziran 2012 Paylaş 25 Haziran 2012 Ahmet kullandığın programın adı ne hangi programla yaptın bu testi bende kullanayım bir. Yorum bağlantısı
Anil Berke Kavraal 25 Haziran 2012 Paylaş 25 Haziran 2012 Abi, senin aracın motoru Anıl'ın sattığı ile aynı ise Renonun hiç biri geçemez, Eski kangoo stok 102 bg ve yük şanzumanı olmasına rağmen 90 km hıza ulaşamadan fark yemeye başlıyordu 2.0 motorlu Focus'dan. Sen gel 1,6 zannet kafa tut sonra Allah Allah bir daha deneyelim bu işte bir gariplik var de :D 5 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 25 Haziran 2012 Paylaş 25 Haziran 2012 sen gel 1,6 zannet kafa tut sonra allah allah birdaha deneyelim bu işte bir gariplik var de :D Bunu her söylediğinde yüzüme bir gülümseme geliyor 1 Yorum bağlantısı
Misafir 25 Haziran 2012 Paylaş 25 Haziran 2012 Ahmet yaparsın. Bizim otomatiğin bile kalkışı muhteşem denilebilir. 1.6 Lacetti kullanan arkadaşım, bir kırmızı ışıkta dip gazla kalktığımda, işte 2.0 motorun gücü demişti. Kendi aracı 2010 sıfırdı fakat çok özendiğini de özellikle belirtmişti. Saygılarımla. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 25 Haziran 2012 Paylaş 25 Haziran 2012 İnşallah aile babası olduğumda ben de bi 2.0 motor alırım Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 25 Haziran 2012 Paylaş 25 Haziran 2012 Turbo benzinli 2.0 alsam A5 tek kapı tfsi 211hp Yorum bağlantısı
Furkan Avcı 25 Haziran 2012 Paylaş 25 Haziran 2012 Turbo Dizel de iyidir, en azından okunuşu güzel Şanzımanı yaptırınca direk 173 BG e bağlıyacam 407 yi. Yorum bağlantısı
Recommended Posts