M.Fatih Yüce 24 Haziran 2012 Paylaş 24 Haziran 2012 (düzenlendi) Sabah 10,45'de aracı aldım ve ilk işim kalkış denemesi oldu. iki kere denediğimde 0-100km 11 saniye çıktı. Rampa testi yaptım, ötme çekmeme v.s. sorun kalmamış ancak, yüksek hız tesiti yine aynı. Araç 160 km hıza gelip duruyor. Bunu araştıracağım nedir neyin nesidir diye. Servet o araçtan bayağı bir süre kullandım.son hız maalesef 160-70 lerde kalıyor ve o hızda 15 litre civarı yakıyordu... Bir kere son gazda ayağım çorluya gidip gelmişitim.350 km.de depo ışığı yanmıştı... 24 Haziran 2012 tarihinde M.Fatih Yüce tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Servet Aydın 24 Haziran 2012 Yazar Paylaş 24 Haziran 2012 157 yazmışsın sen ama O zaman 180-185'te gezinmeli. Eh biraz düşük kalıyormuş. Ben olsam, Honda servisine gider, bi ustayla test sürüşüne çıkardım. Yarın Hakan kurt ile görüşeceğim bu durumu abi maşallah pek eksik kalmamış onuda kısa zamanda halledersin inşallah İnşallah Servet o araçtan bayağı bir süre kullandım.son hız maalesef 160-70 lerde kalıyor ve o hızda 15 litre civarı yakıyordu... Bir kere son gazda ayağım çorluya gidip gelmişitim.350 km.de depo ışığı yanmıştı... Abi senin kullandığında cruise control ve vsa varmıydı ? Olmayanlar 190 km hıza çok rahat çıkıyor Yorum bağlantısı
Misafir 24 Haziran 2012 Paylaş 24 Haziran 2012 Geçmiş olsun Servet Bey. Yüksek hız konusu eski tip şanzımanlarda hep sıkıntılı. Mondeolar ile ilgili de konuşmuştuk, Focuslar'da da vardı bu durum. İvmelenme 160-180km hız aralığında bitiyor, sonrası için uzun bir düzlük veya rampa aşağı bir yol lazım. Şu an için yakış, çekiş, vites geçişleri düzeldiyse sorunları hallolmuştur gibi geliyor bana. Saygılarımla. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 24 Haziran 2012 Yazar Paylaş 24 Haziran 2012 Geçmiş olsun Servet Bey. Yüksek hız konusu eski tip şanzımanlarda hep sıkıntılı. Mondeolar ile ilgili de konuşmuştuk, Focuslar'da da vardı bu durum. İvmelenme 160-180km hız aralığında bitiyor, sonrası için uzun bir düzlük veya rampa aşağı bir yol lazım. Şu an için yakış, çekiş, vites geçişleri düzeldiyse sorunları hallolmuştur gibi geliyor bana. Saygılarımla. Evren sağ olasın. İşin biraz ilmini bilince ikna olamıyor insan. Daha önceleri kullandığım otomatik minibüsüm ( hyundai starex, 4x4 ), chrysler voyager, Honda gibi klasik şanzuman idi ve 2xx hızlara çok rahat tırmanıyorlardı. Ayrıca, Aynı aracın mekani kgaz pedalı olanları yüksek süratlere çıkıyor. Bunlar kafamda sorular oluşturuyor. Vites geçişleri, ivmelenme ses konuları tamamen düzeldi. Bu gün kısa turlar yapıp ( yaklaşık 130 km ) test ettim, iyi durumda. Yorum bağlantısı
Misafir 24 Haziran 2012 Paylaş 24 Haziran 2012 Fotolardan belli. Bilmiyorum başka marka araç olsa Bunla kurtarırmıydı Şu hız meselesine yarın bakayım ben tamir kitaplarından... En baba bi müşterinin arabasıyla teste gidildiğinde bakarım. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 24 Haziran 2012 Yazar Paylaş 24 Haziran 2012 Sana zahmet olacak Hakan. Senden haber bekliyorum Fotolardan belli. Bilmiyorum başka marka araç olsa Bunla kurtarırmıydı Şu hız meselesine yarın bakayım ben tamir kitaplarından... En baba bi müşterinin arabasıyla teste gidildiğinde bakarım. Eğer sorun var dersen cumartesi bir arsilik olmaz ise erken gelirim ( akşam'da Serkan'ın cemiyeti var ) aracı kontrol edersiniz serviste. Yorum bağlantısı
Misafir 24 Haziran 2012 Paylaş 24 Haziran 2012 Sorunmu olması lazımdı gelmen için? O zaman sorun var! bu araba 350 km hıza ulaşması lazım. hıh 6 ya kadar açık servis... hadi gel servise Yorum bağlantısı
Servet Aydın 24 Haziran 2012 Yazar Paylaş 24 Haziran 2012 Sorunmu olması lazımdı gelmen için? O zaman sorun var! bu araba 350 km hıza ulaşması lazım. hıh 6 ya kadar açık servis... hadi gel servise Hay lafı çektiğin yere Zaten öğleden sonra Ankara'dayım. Görüşeceğiz ya mübarek. Unuttun tabi Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 24 Haziran 2012 Paylaş 24 Haziran 2012 http://www.sahibinde...eknik-detaylar/ http://www.sahibinde...eknik-detaylar/ Kullanma kılavuzuna da baktım aynen böyle Yorum bağlantısı
Servet Aydın 24 Haziran 2012 Yazar Paylaş 24 Haziran 2012 http://www.sahibinde...eknik-detaylar/ Kullanma kılavuzuna da baktım aynen böyle Artiz Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 24 Haziran 2012 Paylaş 24 Haziran 2012 http://www.sahibinde...eknik-detaylar/ Kullanma kılavuzuna da baktım aynen böyle Senin arabanın harbiden tavanında patinaj çekebilirim şaka maka. Maksimum torkun çok yukarda, tork değerin çok düşük. Motor hantal, araba ağır, mondeo tırt, sürücü bıyıklı. Bunlar birleşince, karşıma çıkma 1 Yorum bağlantısı
Anil Berke Kavraal 24 Haziran 2012 Paylaş 24 Haziran 2012 Senin arabanın harbiden tavanında patinaj çekebilirim şaka maka. Maksimum torkun çok yukarda, tork değerin çok düşük. Motor hantal, araba ağır, mondeo tırt, sürücü bıyıklı. Bunlar birleşince, karşıma çıkma senin maksimum tork kaçtaydı 1 Yorum bağlantısı
Adnan Çakır 25 Haziran 2012 Paylaş 25 Haziran 2012 Servet geçmiş olsun.İnşallah istediğin gibi olmuştur.Desene 8 Ay sonra Kartepe'de istediğin kadar Kar'la oyun oynayacaksın hemde 40 kişi arabanı itelemeden Yorum bağlantısı
M.Fatih Yüce 25 Haziran 2012 Paylaş 25 Haziran 2012 Geçmiş olsun Servet Bey. Yüksek hız konusu eski tip şanzımanlarda hep sıkıntılı. Mondeolar ile ilgili de konuşmuştuk, Focuslar'da da vardı bu durum. İvmelenme 160-180km hız aralığında bitiyor, sonrası için uzun bir düzlük veya rampa aşağı bir yol lazım. Şu an için yakış, çekiş, vites geçişleri düzeldiyse sorunları hallolmuştur gibi geliyor bana. Saygılarımla. Yüksek hız konusu eskide olsa otomatik şanzımandan çok, ağırlık, arabanın gücü, aerodinamik yapısı, yola basması ve şanzıman son dişlisi ile alakalı bir olaydır. Bu araç olsun 100 hp lik focus olsun fabrika verileri ortada zaten. Ne kadar ekmek o kadar köfte... Yorum bağlantısı
Fatih Öztürk27 25 Haziran 2012 Paylaş 25 Haziran 2012 Geçmiş olsun. İnşallah bu kadar masraftan sonra istediğiniz performansı alırsınız. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 25 Haziran 2012 Yazar Paylaş 25 Haziran 2012 (düzenlendi) Honda'nın motor/mekanik konusunda ne kadar başarılı olduğunun, neden otomatik şanzımanlı araç satışında hep lider olduğunun ispatı. Güle güle kullan abi. Artık tadını çıkarırsın inşallah. Sağ olasın Ahmet. Üzerinden çıkan balataların daha iyi durumda olupta yürütmediği araçları görünce halime şükür ediyorum. Geçmiş olsun. İnşallah bu kadar masraftan sonra istediğiniz performansı alırsınız. Sağ olasın Fatih. Performans olarak 0-100 verileri, ara hızlanmalar zıpkın gibi lakin son hız kafamda yer etti. Onuda noktalamam gerek. 25 Haziran 2012 tarihinde Servet Aydın tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Servet Aydın 25 Haziran 2012 Yazar Paylaş 25 Haziran 2012 Hakan Kurt ile bu gün görüştüm. vsa ve cruise olan araçlarında maksimum hızın 167 km olduğu, benim aracın düz yolda 160 km ile kalabileceği, eğimli yollarda daha yüksek hıza çıkabileceğinden bahsetti, Servis teknisyenlerinin verdikleri bilgiler dahilinde. Bu durumda aracımda herhangi bir noksanlık, hata ve eksiklik kalmadı. 1 Yorum bağlantısı
Furkan Avcı 25 Haziran 2012 Paylaş 25 Haziran 2012 Hakan Kurt ile bu gün görüştüm. vsa ve cruise olan araçlarında maksimum hızın 167 km olduğu, benim aracın düz yolda 160 km ile kalabileceği, eğimli yollarda daha yüksek hıza çıkabileceğinden bahsetti, Servis teknisyenlerinin verdikleri bilgiler dahilinde. Bu durumda aracımda herhangi bir noksanlık, hata ve eksiklik kalmadı. Eh abi için rahatlamıştır en azından. Ustaya benim durumu sordun mu abi? Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 25 Haziran 2012 Paylaş 25 Haziran 2012 Hakan Kurt ile bu gün görüştüm. vsa ve cruise olan araçlarında maksimum hızın 167 km olduğu, benim aracın düz yolda 160 km ile kalabileceği, eğimli yollarda daha yüksek hıza çıkabileceğinden bahsetti, Servis teknisyenlerinin verdikleri bilgiler dahilinde. Bu durumda aracımda herhangi bir noksanlık, hata ve eksiklik kalmadı. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 25 Haziran 2012 Paylaş 25 Haziran 2012 Senin arabanın harbiden tavanında patinaj çekebilirim şaka maka. Maksimum torkun çok yukarda, tork değerin çok düşük. Motor hantal, araba ağır, mondeo tırt, sürücü bıyıklı. Bunlar birleşince, karşıma çıkma 2000 Maxsimum devrin kaç... Benim arabam sürekli 6450 devir çevirebilir... Torkunu da 1000 devirde vermeye başlayıp, 6000 devire kadar verir.. Sen, torkunun bitmesi sebebiyle vitesler ile oynayana kadar benim arabam 200 km hıza ulaşır.. Yani.. sallıyorsun... At ile eşek yarışmaz, benimki at ise seninki sadece sıpa... Bana bu cümleyi Ahmet Kiriş falan kursun ama, o motorla sen kuramazsın... Yüksek torkuna yada düşük tork devrine falan güvenme.. bitiverir o... 2 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 25 Haziran 2012 Yazar Paylaş 25 Haziran 2012 Abi, senin aracın motoru Anıl'ın sattığı ile aynı ise Renonun hiç biri geçemez, Eski kangoo stok 102 bg ve yük şanzumanı olmasına rağmen 90 km hıza ulaşamadan fark yemeye başlıyordu 2.0 motorlu Focus'dan. Eh abi için rahatlamıştır en azından. Ustaya benim durumu sordun mu abi? Usta 1 hafta yok, Gelince görüşeceğim. maşallah diyelim o zaman Geçmiş olsun Sağ olun arkadaşlar. 1 Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 25 Haziran 2012 Paylaş 25 Haziran 2012 Maxsimum devrin kaç... Benim arabam sürekli 6450 devir çevirebilir... Torkunu da 1000 devirde vermeye başlayıp, 6000 devire kadar verir.. Sen, torkunun bitmesi sebebiyle vitesler ile oynayana kadar benim arabam 200 km hıza ulaşır.. Yani.. sallıyorsun... At ile eşek yarışmaz, benimki at ise seninki sadece sıpa... Bana bu cümleyi Ahmet Kiriş falan kursun ama, o motorla sen kuramazsın... Yüksek torkuna yada düşük tork devrine falan güvenme.. bitiverir o... Çok istiyorsa FORD ile denemek gelsin benimle denesin bir drag yapalım. Benden onada 20mt avans Yorum bağlantısı
Recommended Posts