Servet Aydın 21 Haziran 2012 Paylaş 21 Haziran 2012 Aracı 2009 yılında Ağustos ayında aldım ve hemen uzun yola çıktık. Garibime giden, 160 psi aracın biraz keyfi hızlanması ve yakıtın 2.0 motora göre fazla olması idi. (4000 c.c. eski araçla şehir dışı aynı yakıyordu, 100/ 8-10 lt ). Hadi O2 sensörü bozuk ondandır dedim, iyi para verip taktım, sibop ayarı, kat iptali v.s. Aradan bir yıl geçti, yaklaşık 20.000 km dolanmışım, iş görüyor ancak hala istediğim gibi değil. Aracı iyice öğrenince şanzuman yağının ehemmiyetini öğrendim, ve değiştirdim. Niye o zaman uyanamadım bilmiyorum, yağ kapkara çıktı. Ve yine bir yılı devirdim. Ettimi sana 45.000 km aldığımdan beri.... Arada Milletten yediğim tokatlar, çocukların Babaa araba gitmiyor sat bunu sat demeleri, Çağlar abinin, aynı araç ile tavanımda pati çekmesi v.s. Geldik lpg'ye. Yok hatalı montaj yok yanlış kit, v.s. İyide benzinde mermi gib git, oda yok..Motor bağırıyor araç gitmiyor. Bre müslüman niye uyanmıyorsun şanzuman can çekişiyor, anla...Dün anladık artık.. Eski sahibi olacak vatandaş 90.k'da bir değişim isteyen yağı 150.'ya kadar değiştirmemiş, aracı eşek yükler gibi yüklemiş ( esnaf komşumuz olduğundan kendilerini hep görürdüm ancak taş gibi araç ne olabilirki derdim ) En nihayetinde, hayatta bozulamayacak şanzuman bitmiş..... Türbin, pompa sağlam. 32 adet balatanın çelik olanları zar gibi incelmiş..Takım olarak değişiyor. 2300 tl + 300 tl işçilik ile olayı kapatıyoruz. Araçta headers bile var ama nafile.. 2 Yorum bağlantısı
Zafer Ayvacı 21 Haziran 2012 Paylaş 21 Haziran 2012 Bununla geçmiş olsun abi. İnşallah istediğin kıvama gelir işlemden sonra. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 21 Haziran 2012 Yazar Paylaş 21 Haziran 2012 Geçmiş olsun abi. Sen anlamadıysan kimse anlamazdı zaten. En azından şanzuman masrafını öğrenmiş olduk İzmit Uzuner'de 3 kişi kullandı, abi normal bu diyor. Ha en son esp hatası verdiğinde bişeler yapmışlardı ve araç biraz serileşmişti . Öncesi 0-100 17 saniye iken, sonrası 13 saniye olmuştu ancak benim için yeterli değildi. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 21 Haziran 2012 Yazar Paylaş 21 Haziran 2012 Bununla geçmiş olsun abi. İnşallah istediğin kıvama gelir işlemden sonra. İnşallah Zafer. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 21 Haziran 2012 Yazar Paylaş 21 Haziran 2012 Abi senin stepne üzerindeki Honda yazısı nerde? Karbon kapladım üstünü. Habire dönüyor kıl oldum Yorum bağlantısı
Servet Aydın 21 Haziran 2012 Yazar Paylaş 21 Haziran 2012 Geçmiş olsun abi.. SAğ olasın Emin. Hanıma kalsa bana yetiyor bırak kalsın diyip elletmiyordu. Evde olmayınca kimse, hemen alaşağı ettik aracı 1 Yorum bağlantısı
Eray Eski 21 Haziran 2012 Paylaş 21 Haziran 2012 gecmis olsun Servet abi. aracin otomatik vites galiba. baya masraf etmissin , sonuc ne peki, arac duzeldi mi ? Yorum bağlantısı
Servet Aydın 21 Haziran 2012 Yazar Paylaş 21 Haziran 2012 Gecikmiş ama güzel teşhis. Çok fena olacak bu makine bakım sonrası. Kesene ve ömrüne bereket dostum. Gelişmeleri bekliyoruz. Sağ olasın Mustafa. Cumartesi takılacak şanzuman. gecmis olsun Servet abi. aracin otomatik vites galiba. baya masraf etmissin , sonuc ne peki, arac duzeldi mi ? Eray otomatik araç. Henüz sonuç yok , şanzuman toplanıyor. Bendeki dönse hiç umursamam, olduğu yerde kalır; ama, dönmüyor zibidi 70 km'ini üstüne çıkmadığınız nasılda belli Hakan Kurt, çok yardımın dokundu, sağ olasın Yorum bağlantısı
Emin Önal 21 Haziran 2012 Paylaş 21 Haziran 2012 SAğ olasın Emin. Hanıma kalsa bana yetiyor bırak kalsın diyip elletmiyordu. Evde olmayınca kimse, hemen alaşağı ettik aracı İyi olmuş, umarım sorunsuz hallolur şanzuman. Bende merak ettim 13sn'nin ne kadar altına iner 0-100 ? Yorum bağlantısı
Servet Aydın 21 Haziran 2012 Yazar Paylaş 21 Haziran 2012 İyi olmuş, umarım sorunsuz hallolur şanzuman. Bende merak ettim 13sn'nin ne kadar altına iner 0-100 ? 11 saniye civarı olmalı. Ancak en büyük sıkıntı aracın yüksek hızlara çıkamaması. 150 km'de kalmaya başlamıştı son evrelerinde. Yok abi, otobanda 120-130 aralığında gittim. Duble yollarda da 100-110 aralığında. Bizimki deli dumrul gibi dönüyor ve hep bir noktada kalıyordu. Fermuar alttan hava alıp şişiriyor kapağı. Yorum bağlantısı
Emin Önal 21 Haziran 2012 Paylaş 21 Haziran 2012 11 saniye civarı olmalı. Ancak en büyük sıkıntı aracın yüksek hızlara çıkamaması. 150 km'de kalmaya başlamıştı son evrelerinde. Bizimki deli dumrul gibi dönüyor ve hep bir noktada kalıyordu. Fermuar alttan hava alıp şişiriyor kapağı. Neyse içinde kalmaz abi,araba Hakan abide,onarım sonrası onun tavanda çekersin patiyi :biggrin: 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 21 Haziran 2012 Yazar Paylaş 21 Haziran 2012 Kaç olması lazım ki? 13 sn kötü mü bu araç için? Senin araç 10 sn civarı. Eski olduğu için yağ bir miktar pistona sızıyor ve fabrika verisinin altına iniyor bu süre. Millet 13'den 10'a indirek için 2000-3000 tl masraf yapıyor. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 21 Haziran 2012 Yazar Paylaş 21 Haziran 2012 a-0-100 de son hız da denemedim ama klima açık, 4 büyük 2 çocuk varken, bagaj ortalama doluyken, çok sıcak havada (35 derece), sağlam bir yokuşta (sapancada şelaleye çıkarken) 2'nci viteste 3000 devirde bile çekme sıkıntısı yaşadım. 1'nci vites ise fazla geliyordu. Gidip geliyordu. Deli etti beni. z-Şimdi bu iyi birşey mi kötü birşey mi :D a-3000 devir motorun kimyasının değiştiği devir. sağlam yokuşmu ? Kangoo'nun 95 km ile yüklü halde çıktığı evin alt yolundaki ramparı ben 2. vites 7000 devirde 80 le zor çıkıyorum, hiç sesini çıkarma z- iyi bişey Fiyat oldukça iyiymiş. Neyse, cana gelmesin de... Hayırlısı olsun artık. Bu makinanın abisi ne zaman geliyor.? Muhammed, Reno baskı balata 500 tl bir adet, bunda 32 balata 2300 tl, hangisi ucuz Abiyi sildik listeden, yapıyoruz, biniyoruz süperötesine Yorum bağlantısı
Servet Aydın 21 Haziran 2012 Yazar Paylaş 21 Haziran 2012 a-Abi gıcık oldum ya. Sıcak olmasa klimayı kapatacaktım Çok alışkın da değilim arabaya. Yoksa hemen 2'ye alır. En azından sabit viteste giderdim b-İyi o zaman Ne biliim pistona yağ, eski-meski diyince c-Senin araç pis böğğk bozuk..değişekmi araçları Yorum bağlantısı
Mehmet Kazancıoğlu 21 Haziran 2012 Paylaş 21 Haziran 2012 abi geçmiş olsun arabama iyi bak, sıfır gibi olsun ben ozaman alırım senden bunu gerçi zamanında söylemiştim sana ama sen beni dinlemedin. bu aracı bana ver sende kurtul demiştim ama dinlemiyorsun ki beni. teklifim geçerli ozaman söylemiştim 20000 tl vereyim 15000 tl de masraf yapar binerim diye. şimdi yeni bir teklifte bulunayım sana sen zaten bütün masrafları yaptın benim aracı vereyim sen bunu bana ver 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 21 Haziran 2012 Yazar Paylaş 21 Haziran 2012 Otomatik araçta 200binde falan anca revizyon olur. O arada bir manuel ortalama 2-3 kere baskı balata değiştirir. Çok da fark yok. Onu diyorum, çok bişe değil. Hatta benimki extrem durum oldu. Honda 400.k'yı rahat görüyor. Valla biberin en gazlısından, elektroşokun en çarpanından var araçta abi geçmiş olsun arabama iyi bak, sıfır gibi olsun ben ozaman alırım senden bunu gerçi zamanında söylemiştim sana ama sen beni dinlemedin. bu aracı bana ver sende kurtul demiştim ama dinlemiyorsun ki beni. teklifim geçerli ozaman söylemiştim 20000 tl vereyim 15000 tl de masraf yapar binerim diye. şimdi yeni bir teklifte bulunayım sana sen zaten bütün masrafları yaptın benim aracı vereyim sen bunu bana ver Sana araç yok, başka kapıya, hadi canım, sen vana imal et, bebiş salla, Yorum bağlantısı
Zafer Ayvacı 21 Haziran 2012 Paylaş 21 Haziran 2012 http://www.mevzuatdergisi.com/1999/09a/02.htm Yorum bağlantısı
Servet Aydın 21 Haziran 2012 Yazar Paylaş 21 Haziran 2012 Bunun elde görüntüsü dahi yoldan çıkarır ama.! Burası Gebze, hangi sıpadan ne çıkacak belli olmuyor, çakma çıkarırsın, gerçeği ile sıkar. Gaza devam Yorum bağlantısı
Cem Işık 22 Haziran 2012 Paylaş 22 Haziran 2012 ABi hayırlı olsun,gelişmeleri merakla bekliyorum Yorum bağlantısı
Tahir İlter 22 Haziran 2012 Paylaş 22 Haziran 2012 Geçmiş olsun abi Keçiborlu da çok iyi bir usta var bekleriz 1 Yorum bağlantısı
Misafir 22 Haziran 2012 Paylaş 22 Haziran 2012 Adamı yeterince korkuttuk, Sıkıysa düzgün yapmasın Yorum bağlantısı
Recommended Posts