Hüseyin Matur 22 Haziran 2012 Paylaş 22 Haziran 2012 Medine'de chevrolet'nin babaları var, ama fayda yok. Yorum bağlantısı
Murat Ersel Çevik 22 Haziran 2012 Paylaş 22 Haziran 2012 Abi cruze mondeo sınıfında, lacetti de focus sınıdında dersek, mercedes'te focus c sınıfı ise, mondeo'da e sınıfı olur. E mondeo'nun üstü ford'ta yok ama chevy'de epica var... Mercedes'te de e sınıfının üstü s sınıfıdır. Senin arabalardan anlamadığının göstergesi laylonu övmendi bu da ispatı oldu. Tebrik ederim Sani. Lacetti yi focusun sınıfı yaptın yaaaa. 1 Yorum bağlantısı
Murat Ersel Çevik 22 Haziran 2012 Paylaş 22 Haziran 2012 İleri ye geçemedim ben orada takıldım. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 22 Haziran 2012 Paylaş 22 Haziran 2012 bu arada kuş serisi segmenti ne Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 22 Haziran 2012 Paylaş 22 Haziran 2012 Senin arabalardan anlamadığının göstergesi laylonu övmendi bu da ispatı oldu. Tebrik ederim Sani. Lacetti yi focusun sınıfı yaptın yaaaa. Abi lacetti yine focus sınıfı sayılabilir. Ama cruze-mondeo tam komedi İleri ye geçemedim ben orada takıldım. bu arada kuş serisi segmenti ne Dalga geçmeyin ya. Şunu düşünün, ford'un en düşüğü şu an fiesta ise, chevrolet'te aveo. Sonra focus, lacetti sonra mondeo, cruze. sonra ?? epica.. Bilmem anlatabildim mi Yorum bağlantısı
Misafir 22 Haziran 2012 Paylaş 22 Haziran 2012 focus, lacetti sonra mondeo, cruze. Bilmem anlatabildim mi Sani eminmisin bu kararda ? Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 22 Haziran 2012 Paylaş 22 Haziran 2012 Sani eminmisin bu kararda ? Yahu crosscheck yapıyorum işte? Daha ne diyeyim... İyi tamam tamam, sustum Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 22 Haziran 2012 Paylaş 22 Haziran 2012 kağıt üstünde öyle ama Fiesta bile bu yazılan modelleri ortalar, süsleme kıstasım değil, hele focus la alayı tırt olur, kaldıki mondiyle Dediğim gibi, sanırım sadece kağıt üstünde görüneni yazmış Sani kardeş Yorum bağlantısı
Misafir 22 Haziran 2012 Paylaş 22 Haziran 2012 kağıt üstünde öyle ama Fiesta bile bu yazılan modelleri ortalar, süsleme kıstasım değil, hele focus la alayı tırt olur, kaldıki mondiyle Dediğim gibi, sanırım sadece kağıt üstünde görüneni yazmış Sani kardeş O zaman sorun yok ali abi Yorum bağlantısı
Misafir 22 Haziran 2012 Paylaş 22 Haziran 2012 Cruize'ın hitap ettiği gelir grubu, 2.0 vergi dilimindeki bir aracı tercih etmez. Bu yüzden Chevrolet ilk yıl vergisi bizden kampanyası yaptı ama yetersiz. İlk üç sene bu aracın yüksek vergisi, dizelin ekonomisini yokeder. Cruize'ın benzinli motor seçenekleri ise, aracın tüm başarısını gölgeledi. Ülkemizdeki vergilendirme sistemi ve büyük abisi Opel'in Astra'yı baltalamama çabaları, bu aracın 1.6 motorla satılmasını zorunlu kılarken, piyasaya çıkan otomatik seçeneği de tam bir fiyasko olarak, övgü yerine, eleştiri aldı. Sonuçta her marka Cruize gibi şanslı olamazdı. aracın albenisine kapılıp tercih edenler, kısa süre sonra, temel noktalardaki gözardı edilemeyecek handikapları nedeni ile Cruizelardan ayrılma noktasına geldiler. Aslında çok yakma sorunu sadece Cruize'ın değil, tüm Chevroletlerin sorunu. Bu nedenle nerdeyse ilk garantili Lpg'li modeller Chevrolet ile geldi. Piayasaya sürülen araçların yakıt ekonomisi taşımaması şüphesiz GM'i Türkiye için bu tercihi yapmaya zorladı. Epica ise bir ara 55.000.-TL'lerden satıldı ve en büyük satışını tahminimce bu aralar yapmıştır. Rakiplerine karşı tek avantajı fiyatı oldu. Chevrolet'in sağlamlığı konusunda piyasada çok olumlu yorumlar yok. Ayrıca bu aracın 5-10 sene sonra çıkaracağı problemler ise şimdiden öngörülemediği için, parası olan alıcı kitlesi zaten bu araca bakmadı bile. Bu aracın hitap ettiği grup, güçlü bir sedan arayıp, en az 20.000.-TL fark verip üst marka gamına çıkamayanlar ya da ikna edilmiş jeep kullanıcıları olabilir. Epica sınıf olarak, orta üst yani; Mondeo, Laguna, C5, Mercedes C, Bmw 5, Volvo S60(üst segmente göz kırpar), Superb(Üst segmente bu da göz kırpar), Passat, Vectra ayarında bir araç. Yani en kanlı mücadelenin geçtiği sınıf. Cruize, Lacettinin halefi, bu nedenle aynı sınıf araçlar. Focus ile aynı sınıfı paylaşıyor. Bir de Epica'nın önceki modeli Evanda vardır. Yapı olarak daha bir amerikalı ortağından esinlenilmiş araçtır. Bu aracın bile ikinci eli yerlerde sürünüyor. Donanım olarak Epica'dan geri kalmaz. Hepsi benzinli 2.0 motordur. Motor performansı ise beğenilmeyen bir araç. Yeni Aveo'nun ise, Chevrolet'in Cruize ile rolantiye düşen süksesini yendien yükselteceğini düşünüyorum. Bu aracın fiyatları ise buralarda kalmayacaktır. Şu an piyasaanın araç satışı bakımından geçtiğimiz dönemlerin çok gerisinde olması, bu aracın farkedilmesini geciktirdi ve dar olan piyasada istenilen satışın yapılabilmesi için, büyük ihtimalle Chevrolet şartları zorluyor. Yeni araçlar her zaman risktir. Makyajdan sonra almak, daha garantili olur. Yanlız bu aracın özellikle, doğru bir tercihle başarısı ispatlanmış, multijet motoru tercih etmesi en azından motor konusundaki şüpheyi arka planda bırakıyor. Saygılarımla. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 22 Haziran 2012 Paylaş 22 Haziran 2012 Dalga geçmeyin ya. Şunu düşünün, ford'un en düşüğü şu an fiesta ise, chevrolet'te aveo. Sonra focus, lacetti sonra mondeo, cruze. sonra ?? epica.. Bilmem anlatabildim mi fordun en kçüğü KA aynı şeyi mercedes ile yap bakalım bide KA- A serisi Fiesata- B serisi focus- C serisi mondeo-e serisi ee otomobil otoriteleri bunu kabul etmiyor ama Yorum bağlantısı
Misafir 22 Haziran 2012 Paylaş 22 Haziran 2012 fordun en kçüğü KA aynı şeyi mercedes ile yap bakalım bide KA- A serisi Fiesata- B serisi focus- C serisi mondeo-e serisi ee otomobil otoriteleri bunu kabul etmiyor ama Mercedes'in A serisi, Fiesta ya da daha benzeri olan Fuision'a eşit diyebiliriz Mustafa. Nasıl her markanın lüks sınıfta modeli yoksa, Lüks markalarında en küçük sınıfta modeli yok. Ka grubu mini sınıf çok az markada var. Saygılarımla. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 22 Haziran 2012 Paylaş 22 Haziran 2012 Evren hocam ben Sani'ye örnek üzerinden anlatayım dedim Yorum bağlantısı
Misafir 22 Haziran 2012 Paylaş 22 Haziran 2012 Evren hocam ben Sani'ye örnek üzerinden anlatayım dedim Anladım Mustafa. Olaya yanlış yerden girmişim Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 22 Haziran 2012 Paylaş 22 Haziran 2012 Evren hocam ben Sani'ye örnek üzerinden anlatayım dedim Bırak bırak, üstad anlatmış, bize susmak düşer Bu arada, bence: a =fiesta b= fusion c=focus e= mondeo s= Yorum bağlantısı
Murat Ersel Çevik 23 Haziran 2012 Paylaş 23 Haziran 2012 Dalga geçmeyin ya. Şunu düşünün, ford'un en düşüğü şu an fiesta ise, chevrolet'te aveo. Sonra focus, lacetti sonra mondeo, cruze. sonra ?? epica.. Bilmem anlatabildim mi En küçük fiesta mı yoksa ka mı? Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 23 Haziran 2012 Paylaş 23 Haziran 2012 En küçük fiesta mı yoksa ka mı? KA ülkemizde yokki? Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 23 Haziran 2012 Paylaş 23 Haziran 2012 koskoca ka otosan ithalatını kesti diye yok mu diyorsun 1.3m jetli bile var Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 23 Haziran 2012 Paylaş 23 Haziran 2012 koskoca ka otosan ithalatını kesti diye yok mu diyorsun 1.3m jetli bile var Yahu varda, o mini sınıf. Mini mini bi şey Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 23 Haziran 2012 Paylaş 23 Haziran 2012 e koca mersonun minisi de o kadar oluyor demekki hem alfabede A den küçük harf vardı da adamlar segmente araba mı yapmadı Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 23 Haziran 2012 Paylaş 23 Haziran 2012 Sonuç olarak, avea pardon aveo dışında şevrole tırt mı diyorsunuz? Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 23 Haziran 2012 Paylaş 23 Haziran 2012 yeni modeller daweoo değil diyoruz. epica son daweoo esintisi olan olabilir o başka. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 23 Haziran 2012 Paylaş 23 Haziran 2012 e koca mersonun minisi de o kadar oluyor demekki hem alfabede A den küçük harf vardı da adamlar segmente araba mı yapmadı Harf değiştirzin, x falan koysun Sonuç olarak, avea pardon aveo dışında şevrole tırt mı diyorsunuz? Zinhar, buna kim tırt diyebilir? Yorum bağlantısı
Recommended Posts