İçeriğe Yönlendir

Mondeom Stop Ediyor / Çok Şükür Düzeldi


Mehmet Kaya

Recommended Posts

Mehmet Kaya

Tükkanın önü mondi çöplügüne döner ve esas amaç hurdacılıksa paraya para demez hani. :D :D :D :D

1-Bu kadarmı kötüyüm abi :D

veya

2-Mondeolar bu kadarmı kötü abi :D

Yorum bağlantısı
Misafir
(düzenlendi)

Mondeo'lar iyidirde,seni bilmiyorum artık hurdacılıga dönerse iş o zaman parayı kırarsın hani. :p:tongue::fiuw:

Gel vatandaş mondi şu parçası piyasanın altında şu kadar falan filan yani :D

tarihinde Oktay Toker tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Misafir

Dükkan açıyor musun?oralarda fenada olmaz hani.Açarsan en çok zorlanacagın husus seni dinleyecek bir yardımcı bulman yönünde olur.

Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya

Dükkan açıyor musun?oralarda fenada olmaz hani.Açarsan en çok zorlanacagın husus seni dinleyecek bir yardımcı bulman yönünde olur.

Abi ben dükkan açacaksam birgün cafe veya lokanta açarım :D

Yorum bağlantısı
Salman Duygu

Merhabalar.Yeni üyeyim ve yaklaşık iki haftadır forumu yakından takip ediyorum.Neredeyse okumadığım başlık kalmadı.Bu konuya da tesadüfen rastladım.Başından sonuna kadar sanki film izliyormuş gibi büyük heyecanla okudum.Foruma yeni üye olan herkesin okuması gereken bir konu bu.Arkadaşlar arasında ki dayanışma takdir edilecek düzeyde.Bunda yılların verdiği tecrübenin ve samimiyetinde etkisi büyük.Farklı şehirlerden , farklı insanlar arasında otomobil sevdası vesilesiyle güzel dostluklar oluşmuş.Sayın meslektaşım Mehmet hocama büyük geçmiş olsun.İnşallah bana da bir gün toplantılarınıza katılmak nasip olur.Yolu Afyon'a düşen , bütün forumdaşlara elimden geldiğince yardım etmek isterim.Saygılar.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya
(düzenlendi)

Merhabalar.Yeni üyeyim ve yaklaşık iki haftadır forumu yakından takip ediyorum.Neredeyse okumadığım başlık kalmadı.Bu konuya da tesadüfen rastladım.

1-Başından sonuna kadar sanki film izliyormuş gibi büyük heyecanla okudum.

2-Foruma yeni üye olan herkesin okuması gereken bir konu bu.

3-Arkadaşlar arasında ki dayanışma takdir edilecek düzeyde.

Bunda yılların verdiği tecrübenin ve samimiyetinde etkisi büyük

4.Farklı şehirlerden , farklı insanlar arasında otomobil sevdası vesilesiyle güzel dostluklar oluşmuş.

5-Sayın meslektaşım Mehmet hocama büyük geçmiş olsun.

6-İnşallah bana da bir gün toplantılarınıza katılmak nasip olur.

7-Yolu Afyon'a düşen , bütün forumdaşlara elimden geldiğince yardım etmek isterim.Saygılar.

1-Bende yönetmen gibi olmuştum zaten. Yaptığım bir çok şeyi daha yazmadım. Bir bu kadar sayfa daha çıkardı :D

2-Nedenini merak ettim :)

3-Buradaki daha neki telefonla hergün görüşmelerin sayısı belli değildi :) Tüm dostlara abilerime ustalarıma tekrar teşekkür ediyorum. Yaklaşık 45 gün boyunca hergün en az iki defa görüştüğüm Mehmet Özyürek abime tekrar teşekkür ediyorum.

4-Bu forum sayesinde bir çok ilde ailecek görüştüğümüz değerli dostlarımız oldu bunun mutluluğuna diyecek yok.

5-Geçer inşallah. Bende bu takıntı olduğu sürece arabadan en ufak ses gelmemesi için uğraşırsam geçmez :D

6-İnşallah

7-Eşim Sultandağlı. Her ramazan bayramında dedemizi görmeye gideriz.

tarihinde Mehmet Kaya tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Salman Duygu

2.Hocam nedeni ; burada dikkat edilmesi gereken husus problemin kendisi değil nasıl çözüldüğü, herkes okusun ki problemin üstesinden nasıl el birliğiyle gelinir onu görsün demek istedim.

7. Ben aslen Zonguldak'lıyım.Görev yerim Afyon.Geldiğiniz zaman merkezede beklerim. :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya

2.Hocam nedeni ; burada dikkat edilmesi gereken husus problemin kendisi değil nasıl çözüldüğü, herkes okusun ki problemin üstesinden nasıl el birliğiyle gelinir onu görsün demek istedim.

7. Ben aslen Zonguldak'lıyım.Görev yerim Afyon.Geldiğiniz zaman merkezede beklerim. :)

2-Evet hocam dediğiniz gibi. Herkes bir tarafdan elinden geleni yaptı allah hepsinden razı olsun. Ben hiç gerilmedim stres olmadım taki son aşamaya kadar. Şükür çözüldü.

7-İnşallah hocam.

GEçen bir mondeoda yaşanan bir sıkıntı vardı rolantide aracın rolantisi çok dalgalanıyordu. LPG de özellikle rolantiye düştüğünde özellikle soğukken stop ediyormuş. Benzinde stop etmiyordu ancak araç soğukken fena dalgalanıyordu aracın rolantisi.Bana sordular hocam rolanti valfindemi sorun var dediler. Aracı dinledim çalışmasına baktım dedim bendeki çıkma rolanti valfini deneyin ama bunda başka sorun var özellikle emmemanifoltundaki hava giriş çıkışlarını kontrol edin dedim. Bu araç biryerden farklı bir hava alıyor dedim.

Şükür bulmuşlar sorunu.Sorun emme manifoltu çatlak çıktı ve bir şekilde oranın tamiri yapıldı inşallah düzelmiştir deneme yapılacaktı.

Mondeosu olan arkadaşlar Boğaz kelebeği temizliği yaptırıken http://www.otoclubturkiye.com/forum/topic/232615-mondeom-stop-ediyor-cok-sukur-duzeldi/page__view__findpost__p__1777044 buradaki resimdeki sarı dairenin bulunduğu vidaya kesinlikle el sürdürmeyin yağlatmayın sprey sıktırmayın vidasıyla oynandığında vidanın ayar tutması sıkıntılı. Benim sorunun tamamının buradan kaynaklandığı ihtimali çok yüksek arkadaşlar.

Bilgi olsun diye paylaştım.

Yorum bağlantısı
Misafir

Her ne kadar bu 31 sayfayı okuduktan sonra anladığım "çalışan arabaya dokunma" olsa da :) boğaz kelebeğini temizletmek istesek ve bu ayar vidasına dokundurtmasak hocam başka herhangi bir sıkıntı çıkar mı? :kaşınanadamsmileyi: :D

Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya

Her ne kadar bu 31 sayfayı okuduktan sonra anladığım "çalışan arabaya dokunma" olsa da :) boğaz kelebeğini temizletmek istesek ve bu ayar vidasına dokundurtmasak hocam başka herhangi bir sıkıntı çıkar mı? :kaşınanadamsmileyi: :D

Hocam kesinlikle araçta bir sorun yoksa hiç biryeriyle oynama sonra ayar tutmuyor. Demedi deme. Bak bu konuda çoook ciddiyim. Birde aracım ne güzel düzgün deme. Aracına biri bindiğinde bu araç kaç model dediğinde araçtan anlamıyorsa yüksek söyle yoksa ikinci gün araca birşey oluyor.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Misafir

O zaman ben hiç elleşmeyeyim :) Hocam maşallah araç kendini gösteriyor sormalarına pek gerek kalmıyor ama övmeye başladıklarında zorla maşallah çektiriyorum :)

Yorum bağlantısı
Misafir

Gördüğüm ve okuduğum kadarı ile boğaz kelebeği lpg'Li araçlarda bakımın bir parçası gibi düşünülüyor. Bazen boğaz kelebeği söküldükten sonra düzeldi herşey yorumlarının psikolojik olduğunu düşünüyorum. Bir aracın rolantisi oynak durumda ise hava aldığı aşikar aslında. Ancak hava alacak o kadar çok yer var ki, önce bir boğaz kelebeğinden başlanıyor. Bu arada Mehmet Bey'in belirttiği gibi üzerinde vida ile toleransı ayarlanan bölümler gelişigüzel oynanınca bir daha problemin içinden çıkılamıyor. Çünki aracın referans çalışma sistemi bozulduğundan bu sefer bozuk değerler üzerinde düzeltme yapılmaya çalışılıyor.

Şu anda kullandığım Cordoba 130.000 km'yi geçti, Mondeo ise 110.000'e çok yakın. İki araç benzinli, iki araçta da rolantide oynama yok. Eğer boğaz kelebeğinin kurumları sorun yapacak olsa iki araçta da rolanti dalgalanması olması gerekirdi ama yok. Bu yüzden boğaz kelebeği, hava akış metresi gibi, rolati valfi gibi sensörleri temizletmek veya değiştirmek kararını ustanıza bırakmadan ısrarla hortumlardan ve hava alacak basit kısımlardan çözüm aramaya başlayın.

Mehmet Bey'in (Özyürek) bu konuda hep ilk önerisidir. Tüm hortumlar elden geçirilmelidir der sorduğumuzda. Fabrikadan milimetrik ayarlanan ve ECU'suna buna göre yüklemeler yapılan aracın gaz kelebeğini söküp takarken açısı bile 5milim oynasa aracın değerleri değişir.

Emre Mehmet Bey'i (Kaya) dinle bence ve gerçekten risk alma.

Saygılarımla.

Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya

Ben birdaha çalışan arabanın hiçbiryeriyle asla oynatmama kararı aldım. Heleki boğaz kelebeği temizliği hiç düşünmüyorum.

Yorum bağlantısı
Misafir
(düzenlendi)

Sustum :wub:

Boğaz kelebeğine bakalım diyen ustaya saldıracak duruma geldim :D :D

Evren abi ve Mehmet hocam önerileriniz için teşekkür ederim, kesinlikle dinlenecektir.

Gerçekten de opel forumunda da çokça gördüğüm bu devir dalgalanmasında ustalar hemen dediğiniz parçalara saldırıyor.

Böyle bir şey umarım başımıza gelmez ama gelirse önce dediğiniz gibi hava alabilecek noktalara yönlendirmek lazım ustaları.

tarihinde Yunus Emre Çırak tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya

Şunu da çok söylerim :Dhttp://www.fordclubt...ost__p__1538634

Bizde büyük sözü dinliyoruz. :)

Sustum :wub:

Boğaz kelebeğine bakalım diyen ustaya saldıracak duruma geldim :D :D

Evren abi ve Mehmet hocam önerileriniz için teşekkür ederim, kesinlikle dinlenecektir.

Gerçekten de opel forumunda da çokça gördüğüm bu devir dalgalanmasında ustalar hemen dediğiniz parçalara saldırıyor.

Böyle bir şey umarım başımıza gelmez ama gelirse önce dediğiniz gibi hava alabilecek noktalara yönlendirmek lazım ustaları.

Hocam opelde doğru gibi.

Ben şunu öğrendim opelde bir arıza varsa kesin sensör bozulmuştur kesin elektrik arızası vardır.

Mondeoda bir sorun varsa sensör arızası değildir. Kesin biryerlerden hava alıyordur. Hortum kontrolleri yapılmalı. Tekleme varsa buji-buji kablosu-Bobin kesin orjinal olacak.

Opelde sensör ve elektrik arızası mondeoda hava sorunu ağırlıklı.

Yorum bağlantısı
Misafir

Evet opelde sensör arıza çok oluyor hocam.

Boşuna demiyorlar almanlar en kötü arbası diye :)

Yorum bağlantısı
  • 2 ay sonra...
Can Arik

Oncelikle merhabalar.

Mustakil bir baslik mi acayim yoksa bu uzun basliga cevap mi yazayim diye oldukca dusundum. Sorun ayni oldugundan buraya yazmaya karar verdim.

3,5 aylik bir aramaya ragmen butceme ve gonlume gore bir Scenic II bulamayinca; acikcasi hic aklimda yokken Istanbul'dan 112000'de Teleflex LPG li bir 2005 Mondeo GhiaX aldim.

Araca Istanbul'da uzun yilardir Focus kullanan bir abime baktirmasini rica ettim. Ustasi hicbir sorun yok deyince almaya gittim. Bindikten kisa muddet sonra LPG ye gecmedi:) Teleflex in Istanbul servisi Mengerler e gittik. Arizanin ECU ve kesici kaynakli oldugunu soyliyerek ariza icin Ankara'daki Turkiye Distributoru ne gitmesi gerektigini soyledi. Arayip kendileri ile gorustuk aracima uzaktan baglanip arizanin basit oldugunu icimin rahat olmasi gerektigi hususunda teminat verince araci almaya karar verdim.

Gelir gelmez Tunali Oto'ya goturdum. Arizayi giderdiler, LPG kalibrasyonunu yaptilar; ancak aracin 3.nolu silindir icin atesleme hatasi kodu verdigini soylediler. Araci alip evime donerken ariza lambasi yandi.

Ben baska bir ustaya daha gosterip emin olmak istedim ve birkac gun sonra araci yetkili servis TAN OTO ya goturdum. Onlar da ayni sekilde 3. nolu silindirde atesleme arizasi var dediler.

Ancak asil sorun bu arada ortaya cikmaya basladi. Aracimi sabah calistirdigimda hem bir titreme oluyor hem de surdugumde bir muddet sonra ve genelde en olmadik yerlerde stop ediyor. Stop sonrasi aku lambasida yaniyor ancak tekrar calistirip gazi pompaladimda arac uzatmadan calisiyor ve lamba sonuyor. Bu durum varis noktama kadar 3-4 kez tekrarlaniyor .

Diger buyuk sorun ise aracin cekisi ile alakali. Ankara'yi bilenler Cinnah'i bilir. Aracta yalniz iken ister Overdrive ON ister OFF olsun 45-50 nin uzerine bir turlu cikamiyor. Eger yokusta durmam gerekirse devir dalgalanmasi oluyor.

Cevremdekiler performansin ve devir dalgalanmasinin kaynagi atesleme olabilir, birde cok yakar (gercektende 40 kurus yakiyor) hemen degistir ama stop etmeyi baskalarina da goster deyince tum atesleme setini buji+buji kablosu+bobin orjinali ile degistirdim. Ariza lambasini resetletttim. Ustaya stop ettiginden bahsedince once benzinde denememi sonra da motoru 5-10dk isitip sonra surmemi istedi.

Araci oylece alip eve donerken ariza lamasi tekrar yandi:(

Sabah araci benzinde calistirdim, titreme devam etti ve surunce yine stop etti. Aksam eve donerken 10 dk kadar isittim sonra surdum bu sefer bir sorun olmadi; ayni sekilde ertesi sabah bu sefer LPGde de once isitip surdum arac stop etmedi. Yani arac isininca stop etme ortadan kalkiyor. Fakat ilk calistirmada olan titreme devam ediyor.

Cekis sorununda ise bir degisiklik olmadan devam ediyor ayrica bir de sanki arac yuksek devirlerde iken olmasi gerektiginden biraz gurutulu calisiyor gibi geliyor bana.

soyledigi seyler sonucunda olanlari ustaya anlattigimda bir kac sebebi olabilecegini bakmasi gerektigini soyledi. Ertesi gun enjektorleri ve emme manifoldu dahil pekcok yeri kontrol ettigini sorunun bogaz kelebegi oldugunu soyledi.

Gerek servis gerekse de farkli ustalardan baska baska tavsiyeler duyunca anladim ki Ankara da iyi bir Ford ustasi yok.

Bir de uzerine Mehmet Kaya Bey in yasadiklarini okuyunca; hem ariza hem usta konusunda sizlerin yardimina basvurmak istedim.

Vakit ayirip okudugunuz ve yardimlariniz icin simdiden cok tesekkur ederim.

Saygilarimla.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
İrfan Aşcıoğlu
(düzenlendi)

hocam öncelikle Allah kolaylık versin... zor bi durum hiç tahmin etmiyeceğiniz yerlerde çıkıyor arıza... bende rolantide dalgalnma diye gittim egzos tıkalı çıktı... Allahtan büyük şehirdesiniz ve iyi ustalara yakınsınız. ben şunu söyleyeyim eğer arabam düzelecekse 500 km mesafede de olsa usta gidecem artık... yeter ki arabadan anlayan biri olsun yoksa inanın o 500 km nin maliyeti ve zamanı kat ve kat cebinizden çıkıyor... Ve de bilmeyen anlamayan ustalara fazla kurcalatmayın aracınızı.. mondeo öyle her ustanın el atacağı bir araç değil...

inşallah en kısa zamanda çözüme kavuşur sorunlarınız...

tarihinde İrfan Aşcıoğlu tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya

Can bey geçmiş olsun. Okurken kendi günlerim gözümün önüne geldi.

Ben bir kaç şey sormak istiyorum

1-Değiştirdiğiniz bobin-buji-buji kablosu servistemi değişti?

2-Arızala kodu daima 3. piston ateşleme arızasımı? (Bende hiç arıza lambası yakmamıştı)

3-Aracın LPG sistemini tamamen iptal ettirip 200 km kadar yol yapın sonra aracın benzin haritası düzelir.

4-Aracın ısınmasını beklemenin bir anlamı yok. Sürekli bu şekilde kullanılmasımı gerekiyormuş :)

5-Emme manifoltunu söktürüp karter havalandırma hortumuna baktırın (Bu çok önemli bir etken) Hortumu muhtamelen yırtılmış olabilir. Söktürmüşken emme manifoltunun içerisindeki klaperler var (9. Sayfada olacak galiba) onları kontrol ettirin. Bunlar ciddi anlamda araçta çekişi ve düzensiz çalışmaya etkiler.

6-Subap eritmişse korkmayın 1000 tl gibi bir paraya bu işi yapıyorlar.

En önemli not: Aksarayda ustalar ustası Yaşar Ustaya götürün (Aksaray Ford Serviste) o bir baksın. Kesinlikle çözüm bulur. Aklınız kalmaz.

Aracınızı ehil olduğuna emin olmadığınız ustalara teslim etmeyin. 1000 tlili masrafla kurtulmak varken daha büyük masraflar çıkabilir. İrfan hocam bu konuda tecrübeli :) Neredeyse LPG tesisatına müdehala edilecekti. Meğer eegsoz tıkalıymış :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
İrfan Aşcıoğlu

Aracınızı ehil olduğuna emin olmadığınız ustalara teslim etmeyin. 1000 tlili masrafla kurtulmak varken daha büyük masraflar çıkabilir. İrfan hocam bu konuda tecrübeli :) Neredeyse LPG tesisatına müdehala edilecekti. Meğer eegsoz tıkalıymış :)

ne lpg tesisatı arabanın beyni bozuk demişlerdi... :D

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya

ne lpg tesisatı arabanın beyni bozuk demişlerdi... :D

Peki o arkadaşlar bu cümleyi kurarken beynin fiyatını biliyorlarmıymışta konuşuyorlar :D

Yorum bağlantısı
Can Arik

Can bey geçmiş olsun. Okurken kendi günlerim gözümün önüne geldi.

Ben bir kaç şey sormak istiyorum

1-Değiştirdiğiniz bobin-buji-buji kablosu servistemi değişti?

2-Arızala kodu daima 3. piston ateşleme arızasımı? (Bende hiç arıza lambası yakmamıştı)

3-Aracın LPG sistemini tamamen iptal ettirip 200 km kadar yol yapın sonra aracın benzin haritası düzelir.

4-Aracın ısınmasını beklemenin bir anlamı yok. Sürekli bu şekilde kullanılmasımı gerekiyormuş :)

5-Emme manifoltunu söktürüp karter havalandırma hortumuna baktırın (Bu çok önemli bir etken) Hortumu muhtamelen yırtılmış olabilir. Söktürmüşken emme manifoltunun içerisindeki klaperler var (9. Sayfada olacak galiba) onları kontrol ettirin. Bunlar ciddi anlamda araçta çekişi ve düzensiz çalışmaya etkiler.

6-Subap eritmişse korkmayın 1000 tl gibi bir paraya bu işi yapıyorlar.

Tesekkurler Mehmet Bey,

1) Servis (TAN OTO) sadece parcalara 1040 TL istedi. Bende parca isim ve numaralarini isteyip kendim aldim ve aracin sorunlaindan bahsettigim ustaya goturup degistirttim.

2)Sanirim en son gittigim serviste 4. silindir demislerdi.

3) LPG yi iptal ettirin derken kastiniz nedir?

4) Benden onu neden istedigini anlamadim ama bir arizanin tespiti icin istedi diye dusundum ve yaptim. Sonucta isininca hic stop etmiyor olmasi da ilginc:)

Simdi gerek bu 3. gerekse de 5. tavsiyenizi yaptirayim mi yoksa hic bulasmadan tavsiye ettiginiz Yasar usta ile irtibata gecip bir randevu mu alayim?

Kendisine direk irtibat var mi ozel den mesaj atabilir misiniz?

Gerci bahsetmemissiniz ama sizin stop etme sorununda da cekis sorunu varmiydi?

Cekis sorunu ve Cinnah'ta 45-50 km yi gecmemesi ile alakali bir yorum yapmamissiniz, sizce de tuhaf degil mi?

Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya

Tesekkurler Mehmet Bey,

1) Servis (TAN OTO) sadece parcalara 1040 TL istedi. Bende parca isim ve numaralarini isteyip kendim aldim ve aracin sorunlaindan bahsettigim ustaya goturup degistirttim.

2)Sanirim en son gittigim serviste 4. silindir demislerdi.

3) LPG yi iptal ettirin derken kastiniz nedir?

4) Benden onu neden istedigini anlamadim ama bir arizanin tespiti icin istedi diye dusundum ve yaptim. Sonucta isininca hic stop etmiyor olmasi da ilginc:)

Simdi gerek bu 3. gerekse de 5. tavsiyenizi yaptirayim mi yoksa hic bulasmadan tavsiye ettiginiz Yasar usta ile irtibata gecip bir randevu mu alayim?

Kendisine direk irtibat var mi ozel den mesaj atabilir misiniz?

Gerci bahsetmemissiniz ama sizin stop etme sorununda da cekis sorunu varmiydi?

Cekis sorunu ve Cinnah'ta 45-50 km yi gecmemesi ile alakali bir yorum yapmamissiniz, sizce de tuhaf degil mi?

1- Aldığınız parçaları dışarıdan orjinallerini almaya kalksanız

buji kabloları sadece 300 Tl bobinde 300 TL buji 85 tl buna göre orjinal olup olmadığına karar verin. Orjinal diye piyasada dolaşan buji kablosu 100-150 tl bobin 150 tl buji 50 tl (BUnlar orjinal diye satılan çakma orjinaller) Bunlarda arızalı çıkma ihtimali çok yüksek. Özellikle buji kabloları. Ancak bunlar kolay kolay stop ettirmez araç tekleme yapar ve arıza lambası yakar.

3-İptalde kasıtım (Bunu enson denemiştim artık) Arabanı beyninden gelen enjektör kabloları LPG beynine girip oradan arabanın enjektörlerine giriyor. Beyinden gelen kabloları direk enjektöre bağlatmıştım (servis istedi)

4-Bende de böyleydi ama bir süre sonra ısınıncada yapmaya başlamıştı.

5. Madde çok zor bir iş değil. Tanıdık iyi bir ford ustası bulun ve sötürün. SÖktürmeden önce emme manifoltunun iç kısmına bir şekilde cep telefonu kamerası ile bakabilirseniz.HOrtum bu.

55780010151012409268535.jpg

Klaperde oradaki 3 tane görünenler (Aslında 4 tane). Kalperler bozuksa araç subap vuruyormuş gibi gaz dokunup bıraktığınızda şakırtı sesi gelir)

Aksaray Ford servisini arayın. Yaşar Demirci İle görüşün (forumdan Kahramanmaraştan Mondeosu olan mehmet hoca tavsiye etti deyin) Çünkü subap ayarıda sıkıntılı her adam yapamıyor.(Subaptansa sorun)

Şükredin kısa sürede çözün. Siz çok şanslısınız. 220 km uzağınızda bir usta var :)

Emme manifoltu söküldüğü zaman böyle oluyor :)

55699510151014314758535.jpg

O yüzden diyorum iyi bir usta bulun söktüğünü takabilsin. Evren İskent'e özelden ulaşın. Onun iyi ustaları vardır. Onlarda yardımcı olur.

Sökülmemiş halide bu.

68492183.jpg

Not: Ben çekiş problemi yaşayıp yaşamadığımı pek anlamadım. Ben bujilerimi değiştirince (Yeni aracım düzgün çalışmaya başladığını hissetim )

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...