Mehmet Ozyurek 1 Ağustos 2012 Paylaş 1 Ağustos 2012 geçmiş olsun diyelim o zaman İlk ve ısrarla subap diyen sendin Gerçi sanki sallamıştın ya neyse 2 Yorum bağlantısı
Yaşar Demirci 1 Ağustos 2012 Paylaş 1 Ağustos 2012 İlk ve ısrarla subap diyen sendin Gerçi sanki sallamıştın ya neyse sallama çay degil bu. bunun adına ustalık diyorlar 8 Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya 1 Ağustos 2012 Yazar Paylaş 1 Ağustos 2012 sallama çay degil bu. bunun adına ustalık diyorlar Abi 140 bin km mondiye toz konduramadım ne yapayım. Mehmet Hoca şu an yollarda, ilk testler başarılı... Sabah yine test edecek.. İlk büyük test 5 saat sonra ve araç soğukken yapılan test sonucunda çok şükür dedim ve ilk emmiyle paylaştım mutluluğumu. Asıl test yarın sabah. Ondan da umutluyum. Çünkü arabanın o ramdaki gaz tepkisi çok değişti. Yani araba boğulma eğilimi göstermedi. Ama şu var bu normalmi bilmiyorum rampada virajda frene basıp direksiyonu çevirdiğimde rolanti bir an düşüp direk eski haline geliyor. Ama o sırada bir dengesizlik sezmiyorum. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 1 Ağustos 2012 Paylaş 1 Ağustos 2012 sallama çay degil bu. bunun adına ustalık diyorlar Peki Yaşar Usta... Bir soru daha.. Egzoz subapları niye yanar.. ? Ben direk lpg kitine bağladım, yorumun nedir.. ? Yada, bozuk subap ayarı buna sebep olur mu, evet ise, subap ayarı niye bozulur.. ? Mk3 için düzenli aralıklarla subap ayarlarını kontrol etmemiz gerekir mi ? Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya 1 Ağustos 2012 Yazar Paylaş 1 Ağustos 2012 Mehmet hocam inşallah başlığı değiştiriyoruz o zaman. Başlık inşllah yarın sabah Mondeom Stop Ediyor / Şükür Düzeldi olarak değiştiririz inşallah. Yorum bağlantısı
Yaşar Demirci 1 Ağustos 2012 Paylaş 1 Ağustos 2012 Peki Yaşar Usta... Bir soru daha.. Egzoz subapları niye yanar.. ? Ben direk lpg kitine bağladım, yorumun nedir.. ? Yada, bozuk subap ayarı buna sebep olur mu, evet ise, subap ayarı niye bozulur.. ? Mk3 için düzenli aralıklarla subap ayarlarını kontrol etmemiz gerekir mi ? eksoz subapları ısı ve lpg kaynaklı yanar. tamir kitaplarında subap ayarı kilometre olarak 120 bin de kontrol diye yazar 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 1 Ağustos 2012 Paylaş 1 Ağustos 2012 Peki Yaşar Usta... Bir soru daha.. Egzoz subapları niye yanar.. ? Yüksek yanma oda ısısı. Zengin karışım, yüksek miktarda lpg gaz akışı v.s. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya 1 Ağustos 2012 Yazar Paylaş 1 Ağustos 2012 Yüksek yanma oda ısısı. Zengin karışım, yüksek miktarda lpg gaz akışı v.s. Tamda uyuyor. LPG ustasının dediğine. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 1 Ağustos 2012 Paylaş 1 Ağustos 2012 Mehmet, %90 Honda'nın'da sibopları pert, çekmeme nedeni olarak.. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 1 Ağustos 2012 Paylaş 1 Ağustos 2012 Tamda uyuyor. LPG ustasının dediğine. E ustandan önce ben dedim bunu 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya 1 Ağustos 2012 Yazar Paylaş 1 Ağustos 2012 Mehmet, %90 Honda'nın'da sibopları pert, çekmeme nedeni olarak.. Abi düzde sorun yok. Rampada gidiyor ama gitmek için 3. vitese düşüyor ve 140-160 görüyor ama zorluyordu. En son Adana gelişi böyleydi. Abi çok korktum açıkcası subapların fiyatından. Ancak Supar marka aldık takımı (16 adet) 180 tl. conta takımı 220 tl taşlama 200tl motor işçiliği 200 tl verdim ıvır zıvır (sprey tornacı falan) 100 tl de o tuttu. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 1 Ağustos 2012 Paylaş 1 Ağustos 2012 eksoz subapları ısı ve lpg kaynaklı yanar. tamir kitaplarında subap ayarı kilometre olarak 120 bin de kontrol diye yazar Herhangi bir sorunum yok.. Performansı iyi, rolantisi düzgün.. Yine de kontrol edelim mi.. Şu an 139 bin km'de.. ? Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya 1 Ağustos 2012 Yazar Paylaş 1 Ağustos 2012 E ustandan önce ben dedim bunu Abi onu sen taaa martta demiştin. Hatırladınmı Yorum bağlantısı
Yaşar Demirci 1 Ağustos 2012 Paylaş 1 Ağustos 2012 E ustandan önce ben dedim bunu bunun için mehmet usta diyorlar 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya 1 Ağustos 2012 Yazar Paylaş 1 Ağustos 2012 bunun için mehmet usta diyorlar Onun için başı sıkışan Mehmet Abiyi arıyor Radyatör üst hortumu patlayan arar arabası stop eden arar LPG değişecek arar Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 1 Ağustos 2012 Paylaş 1 Ağustos 2012 Abi onu sen taaa martta demiştin. Hatırladınmı Demişimdir.. Bilirim subap sorununu, ama hatırlamadım Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya 1 Ağustos 2012 Yazar Paylaş 1 Ağustos 2012 Demişimdir.. Bilirim subap sorununu, ama hatırlamadım Su-Yağ eksiltmesi yok demiştim. 30 bin km bindim bir sorun olmadı çok şükür dedim. Sende dikkat et yakında motorda bir sorun oluşur sen aracını sık sık kontrol et demiştin. Bunu Nisan gibi söylemiştin. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 1 Ağustos 2012 Paylaş 1 Ağustos 2012 Su-Yağ eksiltmesi yok demiştim. 30 bin km bindim bir sorun olmadı çok şükür dedim. Sende dikkat et yakında motorda bir sorun oluşur sen aracını sık sık kontrol et demiştin. Bunu Nisan gibi söylemiştin. İyi tahmin etmişim 1 Yorum bağlantısı
Misafir 2 Ağustos 2012 Paylaş 2 Ağustos 2012 Baslik degismemis hala?... Gecmis olsun diyeyim ben simdiden Mehmet Bey. Yorum bağlantısı
Fatih Öztürk27 2 Ağustos 2012 Paylaş 2 Ağustos 2012 İyi de yağ su eksilmiyorsa aslında herşey yolunda demek değil mi? Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 2 Ağustos 2012 Paylaş 2 Ağustos 2012 İnşallah bugün itibarıyla bu arızaya THE END derim. Ben de MUTLU SON 1 Yorum bağlantısı
Misafir 2 Ağustos 2012 Paylaş 2 Ağustos 2012 BUnlar yağlı itici değilmi ? Ne subap ayarı ? Yorum bağlantısı
Recommended Posts