Süha Demirtaş 12 Haziran 2012 Paylaş 12 Haziran 2012 http://goo.gl/maps/wJw9 Burası gördüğünüz gibi bir yol. Bu bölümde radar olur genellikle, limit 70, yol üç şeritli kaymaklı yayla gibi. http://www.haberler....3682010-haberi/ Bu da yukarıdaki yolda meydana gelen bir kaza, ilginç şekilde "nedeni belirlenemeyen bir sebeple" olmuş. Zaten adı üstünde; kaza. Üstelik araba -yada ne diyorsanız- Tofaş olmamasına rağmen. 4 tekerlek x 4 somun = 16 küçük demir parçası. Hadi olsun 20. Yeryüzüyle temasınız bundan ibaret. Gidilecek yere yarım saat geç gitmek, hiç gidememekten daha iyidir. Tüm teknolojiyi yerin dibine soktun Zafer ya Bu mantık yanlış bence en basitinden hiç asansöre binmeyelim 2 tane makara tutuyor 1 Yorum bağlantısı
Zafer Ayvacı 12 Haziran 2012 Paylaş 12 Haziran 2012 Tüm teknolojiyi yerin dibine soktun Zafer ya Bu mantık yanlış bence en basitinden hiç asansöre binmeyelim 2 tane makara tutuyor Öyle diyorsan öyledir Süha 1 Yorum bağlantısı
Tahir İlter 12 Haziran 2012 Paylaş 12 Haziran 2012 (düzenlendi) http://goo.gl/maps/wJw9 Burası gördüğünüz gibi bir yol. Bu bölümde radar olur genellikle, limit 70, yol üç şeritli kaymaklı yayla gibi. http://www.haberler....3682010-haberi/ Bu da yukarıdaki yolda meydana gelen bir kaza, ilginç şekilde "nedeni belirlenemeyen bir sebeple" olmuş. Zaten adı üstünde; kaza. Üstelik araba -yada ne diyorsanız- Tofaş olmamasına rağmen. 4 tekerlek x 4 somun = 16 küçük demir parçası. Hadi olsun 20. Yeryüzüyle temasınız bundan ibaret. Gidilecek yere yarım saat geç gitmek, hiç gidememekten daha iyidir. Kazada ki araç F1 bu arada. Zafer bir noktaya dikkat çekmişken dayımın başından geçen bir kazayı anlatayım. Pejo 406 sı vardı Antalya yolunda oldukça hızlı seyrederken birden koltuk airbag i patlamış tam viraj önünde o panikle kontrolü kaybedince spin ata ata yol dışında çamura saplanmış araç çamur olmasa direk uçurumda az daha nedeni belirlenemeyen, yüksek hız vs gibi sebeplere geçecekti. Sonuç;pejo hatasını kabul edip ücretsiz olarak gerekli onarımı yapmıştı.Çamura saplandığında zarar gören alt düzeni de ücretsiz olarak yapmıştı. 12 Haziran 2012 tarihinde Tahir İlter tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 12 Haziran 2012 Paylaş 12 Haziran 2012 Öyle diyorsan öyledir Süha Çağlar abininde dediği üzere bakım yapmak sadece yağ değiştirmek değildir Gerisi takdiri ilahi 1 Yorum bağlantısı
Zafer Ayvacı 12 Haziran 2012 Paylaş 12 Haziran 2012 Emminin açtığı şu başınızdan geçen komik kazalar konusuna bir daha bakın. Yazanların çoğu hep yıllarca araç kullanmış tecrübe sahibi büyüklerimiz, arkadaşlarımız. Ama çok basit dikkatsizlikler, dalgınlıklar basit kazalara sebep olmuş. Bu dikkatsizlik ve dalgınlıkları yüksek süratlerde tekrarlarsak sonuçları daha kötü olur. Ben otomobil kullanımında kendine güvenmenin çok da iyi olmadığını düşünüyorum mesela. Tek yön yolda giderken, karşı yönden refüj atlayıp kafa kafaya çarpan arabaları da gördük kısa zaman içinde. Babamın süper sözüdür, hep kulağımdadır; "araba kullanırken insanın 99 duyusu da açık olacak!" "99 mu? Nasıl duyuymuş onlar öyle baba" diye cevap verince de kızardı Allah kaza bela vermesin kimseye. Hep dikkat, pür dikkat şart. Yorum bağlantısı
Tahir İlter 12 Haziran 2012 Paylaş 12 Haziran 2012 Emminin açtığı şu başınızdan geçen komik kazalar konusuna bir daha bakın. Yazanların çoğu hep yıllarca araç kullanmış tecrübe sahibi büyüklerimiz, arkadaşlarımız. Ama çok basit dikkatsizlikler, dalgınlıklar basit kazalara sebep olmuş. Bu dikkatsizlik ve dalgınlıkları yüksek süratlerde tekrarlarsak sonuçları daha kötü olur. Ben otomobil kullanımında kendine güvenmenin çok da iyi olmadığını düşünüyorum mesela. Tek yön yolda giderken, karşı yönden refüj atlayıp kafa kafaya çarpan arabaları da gördük kısa zaman içinde. Babamın süper sözüdür, hep kulağımdadır; "araba kullanırken insanın 99 duyusu da açık olacak!" "99 mu? Nasıl duyuymuş onlar öyle baba" diye cevap verince de kızardı Allah kaza bela vermesin kimseye. Hep dikkat, pür dikkat şart. Zafer benim ki bisiklet daha çocuktum tecrübesizdim saylanmaz benim ki Yorum bağlantısı
Zafer Ayvacı 12 Haziran 2012 Paylaş 12 Haziran 2012 Zafer benim ki bisiklet daha çocuktum tecrübesizdim saylanmaz benim ki Kel olman tecrübeli olduğunu göstermez, dolaşma ayak altında Git oku feyizlen 1 Yorum bağlantısı
Tahir İlter 12 Haziran 2012 Paylaş 12 Haziran 2012 Kel olman tecrübeli olduğunu göstermez, dolaşma ayak altında Git oku feyizlen Aklı kelden benzini shellden alacaksın hadi bakıyım canım Hem ben alim görünmek için hususi kazıtıyorum özümde saçlarım var 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 12 Haziran 2012 Paylaş 12 Haziran 2012 http://www.haberler....3682010-haberi/ Bu da yukarıdaki yolda meydana gelen bir kaza, ilginç şekilde "nedeni belirlenemeyen bir sebeple" olmuş. Zaten adı üstünde; kaza. Üstelik araba -yada ne diyorsanız- Tofaş olmamasına rağmen. Esp olsa böyle olmazdı Yorum bağlantısı
Zafer Ayvacı 12 Haziran 2012 Paylaş 12 Haziran 2012 Aklı kelden benzini shellden alacaksın hadi bakıyım canım Hem ben alim görünmek için hususi kazıtıyorum özümde saçlarım var O lafın aslı öyle değildi ya neyse Nasılsa kuytuda kıstırırım elbet Esp olsa böyle olmazdı Ben bilmem ESP, MSP. Bugün öğrendim benim arabada da ACS varmış Yorum bağlantısı
Tahir İlter 12 Haziran 2012 Paylaş 12 Haziran 2012 inanmam; halen esp siz araba var mıymış biri kuyuya taş atmış olabilir. Var abi macera arıyorsan benimkini vereyim :D ŞSP var tamamen organik nefes alan akıllı bir sistem Nasılsa kuytuda kıstırırım elbet Hayatta gelmem kuytuya falan bknz;nübet 2 Yorum bağlantısı
Ayhan Şentürk 12 Haziran 2012 Paylaş 12 Haziran 2012 Radar dediğin böyle gizli olmalı. Yerini bildikten sonra radarın anlamı ne ? Yeri belli radar koyacağına oraya bir tane tümsek yap daha iyi... Yorum bağlantısı
Uğraş Özyurt 12 Haziran 2012 Paylaş 12 Haziran 2012 Radarı sevmiyorum En son polisle aramda geçen muhabbet ; polis 'sen kaçla gidiyorsun kardeşimya her yerede radar tabelası koyuyoruz artık.' Ben ; evet yere bit kadar bişey koyuyorsunuz doğru .Polis ; İstersen afiş yaptırsaydık Ben: konuyu değiştirmek için eee kaçla gitmişim .Polis ; ...... km . Ben ; motoru açıyordumda . polis; töbe töbe . 2 Yorum bağlantısı
Misafir 13 Haziran 2012 Paylaş 13 Haziran 2012 Keşke otobanda dahi 90 ı geçmeden gidebilsek. Marka ne olursa olsun 90 üzeri hızlarda aracın tepkileri değişiyor. Yardımcı sistemler var illaki fakat fizik kuralları da var. Yukarıda arkadaşımın yazdığı gibi 16 - 20 saplama üzerinde gidiyoruz. 99 duyu olayına katılıyorum. Hatta pilotlar şöyle der. Havacılıkta %99 başarı ölümdür. Yorum bağlantısı
Misafir 13 Haziran 2012 Paylaş 13 Haziran 2012 Amaç araçlara hız yaptırmamaksa GİZLEME. burdaki asıl amaç ceza yazmak. Madem trafiği insanları düşünüyorsan ,gizlemeyeceksin. radarın olduğu yerlerde yaz tabelanı Olmayan yerdede yaz. Ankara kayseri yolunda 2yerde maket (gerçek ebatlarda) polis arabası var. Bunun amacı yavaş git tamam onu anladık. Ama gizlice gömmek saklamak Bunun amacı ceza yazmak! Yorum bağlantısı
Misafir 13 Haziran 2012 Paylaş 13 Haziran 2012 Kurallara riayet ettikten sonra en kral radarı taksınlar fasa fiso bence. Yorum bağlantısı
Tahir İlter 13 Haziran 2012 Paylaş 13 Haziran 2012 Bence bu fazla uzun ömürlü olmaz. +1 Ya çalarlar yada gider üstüne alüminyum folyo kapatırlar işe yaramaz Yorum bağlantısı
Misafir 13 Haziran 2012 Paylaş 13 Haziran 2012 +1 Ya çalarlar yada gider üstüne alüminyum folyo kapatırlar işe yaramaz Tahir hemen bulmuş yolu Yorum bağlantısı
Ali Gürsoy 13 Haziran 2012 Paylaş 13 Haziran 2012 Yada , otobanlarda bazı tabelalarda kurşun delikleri görüyorum , kesin kafasına sıkarlar bu aletin :D 1 Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 13 Haziran 2012 Paylaş 13 Haziran 2012 Yada , otobanlarda bazı tabelalarda kurşun delikleri görüyorum , kesin kafasına sıkarlar bu aletin :D Hadi hız için ülkemizde güvenli alanlar yok devlet hız sınırsız yollar yapmamış yada pistleri açmıyor fakat poligonlar gırla arkadaş git oraya sık değil mi. Vatan haini bunlar 1 Yorum bağlantısı
Fatih Öztürk27 13 Haziran 2012 Paylaş 13 Haziran 2012 Hendek kazsınlar mecburen yavaşlarız. Bu kadar da tuzak kurmaya gerek var mı? Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 13 Haziran 2012 Paylaş 13 Haziran 2012 En büyük sıkıntı kuralları uyup sakin gidenlerle, acelesi olan kurallara uymayanlar arasında oluyor. Normal hızda gideni selektör yapıp sıkıştırmak, yakın takip etmek, makas atmak, emniyet şeridinden gitmet uyanıklık olmuş durumda. Yorum bağlantısı
Fatih Öztürk27 13 Haziran 2012 Paylaş 13 Haziran 2012 Hızı savunmuyorum ama tuzak kurarak amacın ceza kesmek olduğu düşündürülüyorsa yanlış bir şeyler var. Eee ödül nerede. Hep ceza hep ceza. Hiç ceza yemeyen sürücülere bir güzellik yapmalı. Vergi indirimi olur, ucuz yakıt olur yani... Ödüllendirmeyi de düşünmeliyiz. 1 Yorum bağlantısı
Tahir İlter 13 Haziran 2012 Paylaş 13 Haziran 2012 Hızı savunmuyorum ama tuzak kurarak amacın ceza kesmek olduğu düşündürülüyorsa yanlış bir şeyler var. Eee ödül nerede. Hep ceza hep ceza. Hiç ceza yemeyen sürücülere bir güzellik yapmalı. Vergi indirimi olur, ucuz yakıt olur yani... Ödüllendirmeyi de düşünmeliyiz. Valla bu uygulamada mantıklı aslında Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 13 Haziran 2012 Paylaş 13 Haziran 2012 Hızı savunmuyorum ama tuzak kurarak amacın ceza kesmek olduğu düşündürülüyorsa yanlış bir şeyler var. Eee ödül nerede. Hep ceza hep ceza. Hiç ceza yemeyen sürücülere bir güzellik yapmalı. Vergi indirimi olur, ucuz yakıt olur yani... Ödüllendirmeyi de düşünmeliyiz. bu daha tehlikeli, bu sefer herkese ceza yazarlar Yorum bağlantısı
Recommended Posts