Mehmet Ozyurek 19 Haziran 2012 Paylaş 19 Haziran 2012 Mehmet abi bende biliyorum Cc'nin çalışma prensibini ancak 0-100 km hızlanma denemesi sırasında hangi arada ve neden aracı Cc'ye almak ihtiyacı hissedilir onu çözemedim. Bildiğini tahmin edebiliyorum da... CC açık giderken sıkılmış ve gaza basmıştır... O video da 0-100 değil galiba.. Yorum bağlantısı
Anil Berke Kavraal 19 Haziran 2012 Paylaş 19 Haziran 2012 Zamanında demişim ama anlatamışım. Sakalımda var halbuki Teşekkürler Sefa Tork grafiği için.. e abi dediğim doğru işte ... bak Sefa abi de yazmış ... sakkalarımı kestin naptın Maksimum torku olan 240 NM'yi tek bir devirde değil, 1500-4500 devir arası kesintisiz vermekte. Servet abi, ben de bu konuya takıldım. Sitede 1500 devirden itibaren diyor, grafik 2000 devirden itibaren gösteriyor. Sanırım site hatalı. benim de okuduğum yerlerde hep 1750 den itibaren yazıyordu ... adam akıllı bir eğri bulamadım .. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 19 Haziran 2012 Paylaş 19 Haziran 2012 Servet abi, ben de bu konuya takıldım. Sitede 1500 devirden itibaren diyor, grafik 2000 devirden itibaren gösteriyor. Sanırım site hatalı. e abi dediğim doğru işte ... bak Sefa abi de yazmış ... sakkalarımı kestin naptın Maksimum torku olan 240 NM'yi tek bir devirde değil, 1500-4500 devir arası kesintisiz vermekte. 1500 devirde kompresör o kadar basınç gönderirse piston kalkamaz yerinden a dostlar 2000 devirden aşağısı kurtarmaz, başka kapıya hade.. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 19 Haziran 2012 Paylaş 19 Haziran 2012 Azıcık bilgim dahilinde 1500 devirde kısa grank kolu ile tork üretilemez, orada kaldım ben Yorum bağlantısı
Anil Berke Kavraal 19 Haziran 2012 Paylaş 19 Haziran 2012 Azıcık bilgim dahilinde 1500 devirde kısa grank kolu ile tork üretilemez, orada kaldım ben çay varsa geliyim göstermeye :D Yorum bağlantısı
Misafir 19 Haziran 2012 Paylaş 19 Haziran 2012 Konuya uzak kaldım galiba. Sizin araca ne oldu Yavuz Selim Bey? Saygılarımla. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 19 Haziran 2012 Paylaş 19 Haziran 2012 çay varsa geliyim göstermeye :D çay varsa bakmaya gelirim ben de. Çayın kalı bende Anıl, senin aracın 155 psi olanını 2009 yılında (4x2) test ettim. 2000 devir testi o zamandan beri hatırımda, gelin 1500 ,1700, 2000 devir arasındaki tork farkını uygulamalı göstereyim 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 19 Haziran 2012 Paylaş 19 Haziran 2012 Beygir olmasın o Servet Hocam? Hissedilen aslında beygir oluyor. Tork * devir = beygir Yorum bağlantısı
Servet Aydın 19 Haziran 2012 Paylaş 19 Haziran 2012 (düzenlendi) Beygir olmasın o Servet Hocam? Hissedilen aslında beygir oluyor. Tork * devir = beygir Hocam Pistonun itme zamanı ile yakıtın yanma zamanı aralığı birbirinden uzaklaşınca tork bitiyor, artık devreye hızla dönene grank'ın yüksek devirden oluşan gücü ile beygir gücü devam ediyor. Tork ile beygir ayrı zaten. Tork, pistonun itme gücü, beygir dönmeden oluşan güç.. 19 Haziran 2012 tarihinde Servet Aydın tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Anil Berke Kavraal 19 Haziran 2012 Paylaş 19 Haziran 2012 Ortada grafik var, hala abinize itiraz ediyorsunuz. Bukadar da fanatik olunmaz ki canım kanıtlarla geldim ... :D http://www.volkswagen.co.uk/technology/petrol/tsi TSI engines are designed to deliver maximum torque from engine speeds as low as 1500 or 1750 rpm. Yorum bağlantısı
Ertan Çabuk 19 Haziran 2012 Paylaş 19 Haziran 2012 160 beygir 240 tork canavar ile 6.5 lt yakıyorum. Focusla 4.5 lt yakmaya alıştığımdan ilk başlarda çok gelmişti ama bugün civic kullanan bir arkadaş 10 litrelerden bahsedince halime şükrettim. Bir de, ışıklarda sakin sakin kalkıyorum ama dikizden baktığımda arkadakilerle aram epey açılmış oluyor. Ya bu motor iyi hızlanıyor ama araç belli etmiyor, ya da millet yeşilde gazı koklatarak kaplumbağa gibi kalkıyorlar. Diğer farkettiğim nokta da, ayağı gazdan çekip aracı süzülmeye bıraktığımda focus kadar yavaşlama olmuyor. Hala gidiyor. Yine frene basmak zorunda kalıyorum. Araç ağır araç. O ivme ile gider bir müddet Yorum bağlantısı
Servet Aydın 19 Haziran 2012 Paylaş 19 Haziran 2012 Sonuçta gaza bastın mı araç gidiyor mu? Gidiyor. Eee, gerisi teferruat Gitmesine haşa lafım yok, süper bişey kanıtlarla geldim ... :D http://www.volkswage...logy/petrol/tsi TSI engines are designed to deliver maximum torque from engine speeds as low as 1500 or 1750 rpm. İşi gücü bıraktın internetin altınü üstüne getirdin, efferim Sen getir aracını, El freni testi yapınca anlarız 1500 mü 2000 mi Yorum bağlantısı
Anil Berke Kavraal 19 Haziran 2012 Paylaş 19 Haziran 2012 ek olarak ayağı gazdan çekip süzülmeye bırakıldığında cut-off çok daha erken devreye giriyor... eski focusumda tüketimin sıfıra indiğini nadiren görürdüm ama şimdi çok daha duyarlı gibi .. Gitmesine haşa lafım yok, süper bişey İşi gücü bıraktın internetin altınü üstüne getirdin, efferim Sen getir aracını, El freni testi yapınca anlarız 1500 mü 2000 mi el frenim en otomatiğinden... deneyelim Yorum bağlantısı
Servet Aydın 19 Haziran 2012 Paylaş 19 Haziran 2012 el frenim en otomatiğinden... deneyelim Olmadı şimdik. Biz bu testi 2009 olanda yapalım Yorum bağlantısı
Servet Aydın 19 Haziran 2012 Paylaş 19 Haziran 2012 Muhtemelen akü çabuk toplasın diye. Naylonda yapıyor aynısını. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 19 Haziran 2012 Paylaş 19 Haziran 2012 800'e düşmeden hareket edilebilir mi? Tabiki, bas marşa ve devam et. Tek dikkat edilecek hemen yüksek devire çıkmamak. Hatta bu otomatik rölanti çok iyi. 1200 devirde araç gaz vermeden gittiği için yarım dakika kadar kendi halinde sürüp, motorun tamamen yağ ile bezenmesini beklemiş oluyorum, aynı anda yoluma da devam ediyorum Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 20 Haziran 2012 Paylaş 20 Haziran 2012 İkame araç olan 1.8 TFSI 160 hp varken dikkatimi çekmişti ve videolamıştım. 1.4 TSI 160 hp de aynı böyle. 1:03 deki ani düşüşe dikkat. Aslında normal rölanti devrine düşüyor. 1300 devirden başlamayı sadece sabahları yapıyor. Gün içi çalıştırınca 800 devirde çalışıyor. hava sıcaklığı genellikle 20-25 derece arasında olduğu zaman motor 3 saatten fazla süre çalışmadığı anlarda yapıyor olması gerekli değil mi ? Yorum bağlantısı
Anil Berke Kavraal 20 Haziran 2012 Paylaş 20 Haziran 2012 İkame araç olan 1.8 TFSI 160 hp varken dikkatimi çekmişti ve videolamıştım. 1.4 TSI 160 hp de aynı böyle. 1:03 deki ani düşüşe dikkat. Aslında normal rölanti devrine düşüyor. 1300 devirden başlamayı sadece sabahları yapıyor. Gün içi çalıştırınca 800 devirde çalışıyor. Anıl bu konuda ben tersini düşünüyorum. Aracı süzülmeye bırakınca focusun tüketim daha erken sıfırlanıyordu. Bunda ise az çok bişeyler yakmaya devam edip daha geç sıfıra düşüyor. Emin olmamakla birlikte, bunu krank şaftına direk bağlı süpercharger'ın varlığına bağlıyorum. Bir de, sabahları ilk çalıştırdığımda devir 1200 civarı oluyor ve uçak gibi ses çıkıyor. 1-2 dk bekledikten sonra normal rölanti devri olan 800e düşüyor. Sende oluyor mu böyle? Sefa abi kişiden kişiye göre değişen birşey sanırım bu ben 2,0 benzinli bir motordan bu motora geçtim sende 1,6 dizelden benim için ekonomik gelen bir motor senin için biraz fazla yakan sanırım bu yuzden sıfıra düşmesi ikimizde farklı hissettiriyor ... 1-2 dk kadar değil ama bir müddet oluyor sanırım yarın biraz daha dikkatli inceliyim genelde uyku sersemi çalıştırıp direk yola çıkıyorum ben ... abi şu video yu izlersen devir düşmesinin sebebini çok güzel anlatıyor... supercharger esasında direk olarak bağlı değil manyetik bir mekanizma onu ihtiyaç halinde bastırıyor. İlk basma anındada devirde çok ufak bir düşme oluyor. Servet abi video daki grafiklere baksana biiiii Yorum bağlantısı
Uğraş Özyurt 20 Haziran 2012 Paylaş 20 Haziran 2012 ya boşverin bunları 1.6 tdi en güzeli ya Yorum bağlantısı
Halis Parlak 20 Haziran 2012 Yazar Paylaş 20 Haziran 2012 ya boşverin bunları 1.6 tdi en güzeli ya Aynennn,şehiriçi yakıt değerlerini yaz da kafamızı vuralım duvarlara Yorum bağlantısı
Uğraş Özyurt 20 Haziran 2012 Paylaş 20 Haziran 2012 Uzun yolumuzuda yaptık geldik. Bundan sonra aldığım ilk depoda bi kasıp bakıcam ama şu an 50 lt ye şehir içi 900-950 km . Tabi herşeyin kendi güzelliği var. 2000 tdi nin de gidişi ayrı. 2000 tdi 170 hp lik golf olsa alınabilinir fiyata satılsa almak ister deli gönül yani ama bu vergi sistemiyle aynı performansı verecek 1.4 tsi 160 alıp aradaki fiyat farkıyla 5 sene benzin alıp binmek daha mantıklı olur herhalde.Tabi gtd adlı bu güzel golf satılmıyor zaten ülkemizde bu bahsettiğim sebeblerden Yorum bağlantısı
Uğraş Özyurt 21 Haziran 2012 Paylaş 21 Haziran 2012 (düzenlendi) Sen adama bluemotion aldırırsın her eve lazım, hiç abartısız değerleri yazıyorum ha yanlış anlaşılmasın aman 10 km fazla yazayım yabancı değiller hesabı yok yani, millet çok seviyorda otür şeyleri bi bakıyorum araba ilanlarına 1.4 ünden 2.500 ü ne hepsi 200 kuruş yakıyor ben hatta az yazıyorum 2.0 tdi 170ps golf, bineceksin, gezeceksin. Ha bi de dsg olacak tabi. 2.0 140 ve 170lik passatın gidişini iyi biliyorum, 170lik tdi golfte var ya, dadından yinmez. Dsg, manuel fark etmez olsa da yesek tadında 170 lik leon getiriyorlardı, vergi düzenlemesinden sonra onuda kaldırdılar. Düzenleme; imla 21 Haziran 2012 tarihinde Uğraş Özyurt tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Servet Aydın 22 Haziran 2012 Paylaş 22 Haziran 2012 Servet abi, sana kötü bir haberim var. Şu an kullanım kitapçığını okuyorum. Tüm motorların açıklamaları var. Söz konusu E85 MultiFuel CKMA kodlu 1.4 TSI motor için 240 NM max torku 1500-4500 devir/dk aralığında verdiği ibaresi geçmekte Niye kötü haber olsun yahu. İddaya girsem bana kitlenirdi sadece Yorum bağlantısı
Uğraş Özyurt 22 Haziran 2012 Paylaş 22 Haziran 2012 Bana hiç garip gelmedi.Leondaki fındık turbolu ,komprösörsüz tsi bile 1500-4000 aralığında 200 tork veriyordu..Yanlız tsi nin tadı damağımda kaldı. .. 2-3 sene bineyim bu dizele de sonra bakarız Yorum bağlantısı
Servet Aydın 23 Haziran 2012 Paylaş 23 Haziran 2012 Kapadokyada baklavalar senden demek Yavaaşş sadece tsi aracı olanlara ısmarlarım Yorum bağlantısı
Recommended Posts