Halis Parlak 6 Haziran 2012 Paylaş 6 Haziran 2012 Gel de jettaları kapıştıralım hocam. Benimki 140 Hp seninki 170 Hp.Ne haddime senin jetta ile kapışmak Mehmet Abi,ben başvuru yaptım Allah sağlık sıhhat verirse orada buluşuruz ben,hanım,elif ve ediz olarak Yorum bağlantısı
Servet Aydın 6 Haziran 2012 Paylaş 6 Haziran 2012 Benimki 140 Hp seninki 170 Hp.Ne haddime senin jetta ile kapışmak Ekonomisiyle döver tdi benimkini. Torku yüksek olan alıır Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 6 Haziran 2012 Paylaş 6 Haziran 2012 Ekonomisiyle döver tdi benimkini. Ene, bu laf tanıdık geliyor Yorum bağlantısı
Halis Parlak 6 Haziran 2012 Yazar Paylaş 6 Haziran 2012 Ekonomisiyle döver tdi benimkini. Bu konuda şüphe yok canım. Lakin kalkışta kaç araba uzayacağını tahmin bile etmek istemiyorum Yorum bağlantısı
Halis Parlak 6 Haziran 2012 Yazar Paylaş 6 Haziran 2012 Torku yüksek olan alıır Sen öyle diyorsan doğrudur abi. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 6 Haziran 2012 Paylaş 6 Haziran 2012 Torku yüksek olan alıır 4000d/d dan sonra biten torka karşılık, 6000d/d da tavan yapan tork varken, yüksek hızda kimi alıyorsun efendi elektrikli hepsini döver 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 6 Haziran 2012 Paylaş 6 Haziran 2012 4000d/d dan sonra biten torka karşılık, 6000d/d da tavan yapan tork varken, yüksek hızda kimi alıyorsun efendi elektrikli hepsini döver yarış 0'dan başlar ve 100 de biter, tdi yer çıtır çıtır da elektrikli dövmez, bilakiz çarpar Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 6 Haziran 2012 Paylaş 6 Haziran 2012 0 dan başlarsa, dieselin hiç şansı olmaz, jatco bilem yetmez o zaman. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 6 Haziran 2012 Paylaş 6 Haziran 2012 Abi süt banyom ile ilgili notumdaki sütün, keçi sütü olması hususunu bilhassa ilet Gel sen gel Yorum bağlantısı
Halis Parlak 6 Haziran 2012 Yazar Paylaş 6 Haziran 2012 TDI'ın 0-100'ü kaç? 2.0 tdi ile uzun yol tecrübem oldu. 0-140 arası tsi her türlü alır, sonrasını bilmiyorum, passatın oturaklılığıyla birlikte 2.0 tdi yüksek hızlarda trenin rayda gittiği gibi gidiyor çünkü. Benim çektiğim video 10 saniye arkadaşlar kalkışı daha iyi yapabileceğimi söylediler.+0-100 denerken araçta 3 kişiydik ve az da olsa bagaj vardı. 225 i gördüğüm devri hatırlamıyorum elimde bu resim var. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 6 Haziran 2012 Paylaş 6 Haziran 2012 TDI'ın 0-100'ü kaç? En fazla 9-9.5 saniye. Yorum bağlantısı
Halis Parlak 6 Haziran 2012 Yazar Paylaş 6 Haziran 2012 En fazla 9-9.5 saniye. Aynen Servet Abi.Bir siteden alıntı yapmıştım. FABRİKA VERİLERİ TEST VERİLERİ Motor: Önde enlemesine yerleştirilmişsıralı dört silindirli motor Hızlanma Motor Hacmi: 1968 cc 0-50 km/s : 3.8 sn 0-100 km/s : 10.7 sn Motor Gücü: 4000 d/d'de 140 Nm 0-130 km/s : 16.8 sn Hız Max. Tork: 1750 d/d'de 320 Nm Max. hız : 210 km/s Frenler: önde ve arkada disk Bagaj: 527 lt İç gürültü Boyutlar: 4554/1781/1459 mm Rölanti 45 dB(A) Ağırlık: 1393 kg 100 km/s : 67 dB(A) Lastikler: 205/55 R16 100 - 0 km/s 38 m Test tüketimi: 6.2 lt/100 km Depo kapasitesi: 55 lt Menzil: 887 km Yorum bağlantısı
Servet Aydın 6 Haziran 2012 Paylaş 6 Haziran 2012 Benim fabrika değerim 8.3 veya 8.4 olması lazım. Edit: 7.9 muş özür dilerim. tsi'nin 170 diye sattıkları kw çevriminde hep 160 hp çıkıyor, 7,9 linkini versene, merak ettim.. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 6 Haziran 2012 Paylaş 6 Haziran 2012 125 kw abi. Link bulayım da vereyim. 125 ? hoppala, bizimkilere kakaladımı vw, 110 kw yazıyor.. Gel sen gel Bu çağrının sonu hayırlı değil Ben de oteldeki yatağımdan aşğı düşerek havuza girmek istiyorum, bildiğimz su da olsa olur geleyim mi ben de? Abi direk aşk vadisine yuvarlanıyorsun senin odadan.. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 6 Haziran 2012 Paylaş 6 Haziran 2012 O 160'lıktır abi. 2009'dan itibaren 140 ve 170 kalktı, 160 geldi. 2011 model bizdeki. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 6 Haziran 2012 Paylaş 6 Haziran 2012 O 160'lıktır abi. 2009'dan itibaren 140 ve 170 kalktı, 160 geldi. Jettayla ilgili düzgün bir link bulamadım, bu var, aynı motorun golf olanı. http://www.zeperfs.c...lf-v-gt-tsi.htm Tork düşük alt devirde tsi'nin. 0-100 aynı şanzuman ile 160 kesin geride kalır, 170 kafa kafaya gider ( biraz daha gaz verdimmi Nevşehir'de test kaçınılmaz ) Yorum bağlantısı
Servet Aydın 6 Haziran 2012 Paylaş 6 Haziran 2012 Abi kalkıştan itibaren resmen patlata patlata gidiyor, nasıl geride kalsın. TDI güzel hızlanıyor ama usturuplu hızlanıyor, TSI arsız çocuk gibi gidiyor. Çok fena gaza geldim zaten, tez video işine girmem lazım, beni de bozdunuz, ne güzel 5.5 ortalamayla gidip geliyordum. Ben bilmem kardeşim 170 lik jetta koca kasası ile çok zorlanır ( ocağın altını tam açayım ) Ha şanzıman demişsin, benimki çift kavramalı bu arada. Hocanın ki ? Yorum bağlantısı
Halis Parlak 6 Haziran 2012 Yazar Paylaş 6 Haziran 2012 Bildiğim kadarıyla 2011 model jettalara kadar aşağıdaki şekilde.Lakin 160 lık nasıl yazılıyor bilmiyorum TDİ : 105 Hp (Jetta) TDİ : 140 Hp (Jetta) TDİ : 170 Hp (Türkiye'de sadece Passat Highline'da var) TSİ : 122 Hp TSİ : 140 Hp TSİ : 170 Hp Yorum bağlantısı
Servet Aydın 6 Haziran 2012 Paylaş 6 Haziran 2012 Manuel-6 ileri. Üstün pilotajım ile açığı kapatırım Yorum bağlantısı
Servet Aydın 6 Haziran 2012 Paylaş 6 Haziran 2012 hişt mod ! süt mevzum ne arıyor burda Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 6 Haziran 2012 Paylaş 6 Haziran 2012 (düzenlendi) Hız yapmayın gençler. Hepsi 200hp altı işte. son hız 220 ile limitli bende. 6 Haziran 2012 tarihinde Mehmet Göktürk tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Servet Aydın 6 Haziran 2012 Paylaş 6 Haziran 2012 Hız yapmayın gençler. Hepsi 200hp altı işte. son hız 220 ile limitli bende. Hocam gençlik işte, coşuyoruz arada bir Yorum bağlantısı
Halis Parlak 6 Haziran 2012 Yazar Paylaş 6 Haziran 2012 Alın size bir tane daha 0-100 testi.Burada 0.8 saniye gibi olmuş.170 lik jetta kalkışta çok daha seri olacaktır.Ben TDİ yi hantal buluyorum Focus 2 den sonra.. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 6 Haziran 2012 Paylaş 6 Haziran 2012 Şuna bakın adamlar kam miline şanzıman koymuş: Yorum bağlantısı
Recommended Posts