Sani Gerşon 20 Temmuz 2015 Paylaş 20 Temmuz 2015 Kadir Özdemir yazdı: Benim termostat acmamisti bir ara ve degistirmistik orjinali bulunmadigi icin 82 lik termostat takilmisti sanirim 94 de aciyo 93 e dusunce kapiyo ve ardindan 92 91 90 hizla dusuyi Motorunuz soğuk çalışıyor demek. Yakıt tüketimi artacaktır. Yorum bağlantısı
Kadir Özdemir 20 Temmuz 2015 Paylaş 20 Temmuz 2015 Araci calistirdigimda 46 derece falan gosteriyo peki soguk calismasinin duzeltmek icin ne yapmam gerek? Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 20 Temmuz 2015 Paylaş 20 Temmuz 2015 Orjinal termostat almanız gerekiyor. Yorum bağlantısı
Kadir Özdemir 21 Temmuz 2015 Paylaş 21 Temmuz 2015 Türkiyede bulabilirmiyim acaba? Internet uzerindende olur Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 22 Temmuz 2015 Paylaş 22 Temmuz 2015 Kadir Özdemir yazdı: Türkiyede bulabilirmiyim acaba? Internet uzerindende olur Tabii ki mevcut. Merkez oto ile görüşmenizi öneririm. Yorum bağlantısı
Kadir Özdemir 7 Ağustos 2015 Paylaş 7 Ağustos 2015 http://www.yedekparcaford.com/?urun-1840-ka-termostat-1996-1999-orjinal Bu termostat kaçlıktır acaba bilen varmı mesaj attım cevap gelmedi Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 7 Ağustos 2015 Paylaş 7 Ağustos 2015 Kadir Özdemir yazdı: http://www.yedekparcaford.com/?urun-1840-ka-termostat-1996-1999-orjinal Bu termostat kaçlıktır acaba bilen varmı mesaj attım cevap gelmedi Telefon açın mutlaka. Orjinalde araç 100'de fan açmalı, 90'da kapamalı. TErmostatta mantık olarak 88'lik falan olmalı diye tahmin ediyorum. Yorum bağlantısı
Kadir Özdemir 8 Ağustos 2015 Paylaş 8 Ağustos 2015 88 lik termostatın anlamı 90 da kapatmasından dolayı mı? sanırım benim araçtaki 82 lik (82 lik varmı ondanda emin değilim) bunu öğrenmek mümkünmü kaçlık takılı olduğunu Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 9 Ağustos 2015 Paylaş 9 Ağustos 2015 Kadir Özdemir yazdı: 88 lik termostatın anlamı 90 da kapatmasından dolayı mı? sanırım benim araçtaki 82 lik (82 lik varmı ondanda emin değilim) bunu öğrenmek mümkünmü kaçlık takılı olduğunu Sökülüp test edilmesi gerekir. Şüpheniz nedir? Motor soğuk mu çalışıyor? Yorum bağlantısı
Kadir Özdemir 10 Ağustos 2015 Paylaş 10 Ağustos 2015 Mehmet beyden rpmetter aldım araç ilk çalıştığında 45 gösteriyo fanı da 94 95 lerde açıyo ama siz 100 de açar diyosunuz acaba termostat orjinal değil de o yüzden mi? Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 10 Ağustos 2015 Paylaş 10 Ağustos 2015 Kadir Özdemir yazdı: Mehmet beyden rpmetter aldım araç ilk çalıştığında 45 gösteriyo fanı da 94 95 lerde açıyo ama siz 100 de açar diyosunuz acaba termostat orjinal değil de o yüzden mi? Muhtemelen bu sebeple. 100 de fan açmalı araç, 90'da kapamalı. Yorum bağlantısı
Kadir Özdemir 24 Ağustos 2015 Paylaş 24 Ağustos 2015 Bugün merkez otoyu aradım ve termostatı sordum 88 lik dediler sipariş geçtim. Araçta fanı açan ecu mu yoksa termostat mı? Rpmeter 80 e göre ayarlanmış ilk yapılırken (fanı açtığında ekranda 80 yazıyordu) üzerindeki ayarlardan 94 e ayarladık Mehmet abi öyle demişti 94 de açar diye ama forumda geçmişe dönük de okudum 100 yazılıyo genelde ayarlardan 100 e mi ayarlıyım 100 çok yüksek değil mi :-) Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 26 Ağustos 2015 Paylaş 26 Ağustos 2015 Kadir Özdemir yazdı: Bugün merkez otoyu aradım ve termostatı sordum 88 lik dediler sipariş geçtim. Araçta fanı açan ecu mu yoksa termostat mı? Rpmeter 80 e göre ayarlanmış ilk yapılırken (fanı açtığında ekranda 80 yazıyordu) üzerindeki ayarlardan 94 e ayarladık Mehmet abi öyle demişti 94 de açar diye ama forumda geçmişe dönük de okudum 100 yazılıyo genelde ayarlardan 100 e mi ayarlıyım 100 çok yüksek değil mi :-) Fanı beyin açıyor. Termostat mekanik bir şeydir, yönetme gibi bi durumu yok sistem. Fan hararet müşüründen aldığı dereceyi 100 görünce açıyor, 90'da kapatıyor. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 26 Ağustos 2015 Paylaş 26 Ağustos 2015 Sani Gerşon yazdı: Fanı beyin açıyor. Termostat mekanik bir şeydir, yönetme gibi bi durumu yok sistem. Fan hararet müşüründen aldığı dereceyi 100 görünce açıyor, 90'da kapatıyor. Evet Tamamen ısı etkisiyle çalışan bir sistem.. 1 Yorum bağlantısı
Kadir Özdemir 1 Eylül 2015 Paylaş 1 Eylül 2015 Merkez oto dan termostatım geldi ancak üzerinde 60 yazıyor aradım 88 lik demiştiniz dedim bilerek 60 lık (yani yazlık termostat) göndermişler sebep olarak ka larda termostat problemi sık sık karşılaşıldığını bu yüzden 88 e kalmadan 60 da devirdaimin başlamasını sağlamak için olduğunu söyledi. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 1 Eylül 2015 Paylaş 1 Eylül 2015 Kadir Özdemir yazdı: Merkez oto dan termostatım geldi ancak üzerinde 60 yazıyor aradım 88 lik demiştiniz dedim bilerek 60 lık (yani yazlık termostat) göndermişler sebep olarak ka larda termostat problemi sık sık karşılaşıldığını bu yüzden 88 e kalmadan 60 da devirdaimin başlamasını sağlamak için olduğunu söyledi. Yok böyle bir şey? Merkez oto kendi kendine işler yapmaya başladı. Bozuyorlar sanırım kendilerini. Orjinali ne ise onu kullanın. KA'nın termostatı sorun yaratmaz. Yorum bağlantısı
Kadir Özdemir 1 Eylül 2015 Paylaş 1 Eylül 2015 Bana da saçma geldi daha önce de koltuk yatırmak için plastik düğme siparişi vermiştim onun yerine bel ayarı yapan yuvarlak plastikten göndermişlerdi bu alışverişimde de böyle yaptılar ayrıca adres olarak iş adresimi verdim ev adresime göndermişler kaç gündür bende niye gelmedi diye bekliyorum. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 1 Eylül 2015 Paylaş 1 Eylül 2015 KA sıcağı sever. 100 de fan açan motor, 60'da devirdaim ederse, nasıl ısınacak ki... Yorum bağlantısı
Kadir Özdemir 1 Eylül 2015 Paylaş 1 Eylül 2015 onların mantığına göre fanı açmasına gerek kalmadan direk devirdaime başlasınmış kendisindede ford escort varmış 1.3 fordların genel problemiymiş falanmış filanmış :-) Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 1 Eylül 2015 Paylaş 1 Eylül 2015 Kadir Özdemir yazdı: onların mantığına göre fanı açmasına gerek kalmadan direk devirdaime başlasınmış kendisindede ford escort varmış 1.3 fordların genel problemiymiş falanmış filanmış :-) Siz orjinalini talep edin. Kafasına göre göndermesinler. Allah allaah... Soğuk motorun gördüğü zararı, artan yakıtı onlar mı karşılayacakmış? Ford bu motoru 1960'tan beri geliştirmiş, 40 yıllık ARGE'yi bi kerede bitirdiler... Yorum bağlantısı
Kadir Özdemir 1 Eylül 2015 Paylaş 1 Eylül 2015 Talep edeceğim tekrar arıyayım yarın Miş miş miş de mış mış mış :-) Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar 2 Eylül 2015 Paylaş 2 Eylül 2015 (düzenlendi) Sani Gerşon yazdı: KA sıcağı sever. 100 de fan açan motor, 60'da devirdaim ederse, nasıl ısınacak ki... Sani Gerşon yazdı: Siz orjinalini talep edin. Kafasına göre göndermesinler. Allah allaah... Soğuk motorun gördüğü zararı, artan yakıtı onlar mı karşılayacakmış? Ford bu motoru 1960'tan beri geliştirmiş, 40 yıllık ARGE'yi bi kerede bitirdiler... Devirdaim in erken başlamasının çok ciddi bir dezavantaj sağlayacağını sanmıyorum. Asıl tehlikeli ve problem yaratacak şeyin motorun yeterince soğutulamaması olması lazım. 60 dereceye ulaştıktan sonra devir daimin başlaması sebebiyle motorun ideal yanma ısısına geç ulaşması ne kadar bir dezavantaj sağlar bence tartışılır, Kaldı ki bunlar kağıt üzerindeki değerler 10 yaş üzeri araçların sensör şeklinde çalışan bir çok elemanının genelde çok ciddi hata aralıklarıyla çalıştığını düşünüyorum. Ama herşeye rağmen aracın orjinal özelliklerinde parça kullanılması izaha gerek bırakmadan yapılacak en doğru şeydir. Satıcının elinde orjinal parça kalmamıştır v.s bunlar belki pek dile gelmeyen farklı şeyler... 2 Eylül 2015 tarihinde Abdussamed Acar tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
can lafcı 5 Eylül 2015 Paylaş 5 Eylül 2015 Sani Gerşon yazdı: Montaj ve sonrası ile alakalı konuyu bekliyoruz ben de almak isterim ama ankara da nerede montaj yaptırabilirim. Yorum bağlantısı
gökay gecir 4 Kasım 2016 Paylaş 4 Kasım 2016 Turgut Yıldırım yazdı: Görüntü0273.jpgGörüntü0275.jpg Selam arkadaşlar KA'ya eklediğim dijital hararet ve devir göstergesi. Güzel çalışıyor montajıda aldığım arkadaş telefonda tarif ederek yaptırdı sağolsun. Kabloyu da aracın içine çekmek bana kaldı onu da hallettim kolayca. Almak isteyenlere tavsiye ederim. Güzel bir cihaz yapmış arkadaş. bana ulasırmısın arkadasım 05462786769 bilgi almak istiyorum Yorum bağlantısı
Recommended Posts