Mustafa Tüfekçi 8 Haziran 2013 Paylaş 8 Haziran 2013 yok kendim için sormuyordum ben. Yorum bağlantısı
Mehmet Demirci 8 Haziran 2013 Paylaş 8 Haziran 2013 yok kendim için sormuyordum ben. Hmm . Anladım . Peki harici tesisat çektiğimizde eshi h7 yi ne ile sonlandırmalıyım ? Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 8 Haziran 2013 Paylaş 8 Haziran 2013 tetiği parktan al parkları yakınca farlar da yanacak. kısa farı açmayacağın için sıkıntı olmayacaktır. tabi aracında far sensörü varsa o sıkıntı olabilir bak. hımm ama şu var bu şekildeyken uzunları yakınca uzunlar açık kalmaz. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Demirci 8 Haziran 2013 Paylaş 8 Haziran 2013 tetiği parktan al parkları yakınca farlar da yanacak. kısa farı açmayacağın için sıkıntı olmayacaktır. tabi aracında far sensörü varsa o sıkıntı olabilir bak. Heeeeeeeee , ben hiç öyle düşünmemiştim . Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 8 Haziran 2013 Paylaş 8 Haziran 2013 senin araç ampul denetimi yaptığı için mi arıza yakıyor yoksa başka bir şeyden mi. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 8 Haziran 2013 Paylaş 8 Haziran 2013 İlker kemal yeni c4 için yapmış bence ona bir danış. Yorum bağlantısı
Mehmet Demirci 8 Haziran 2013 Paylaş 8 Haziran 2013 senin araç ampul denetimi yaptığı için mi arıza yakıyor yoksa başka bir şeyden mi. Onu anlayamadım ki . Bak baştan anlatayım . H7 yi çıkarıp direk balastı bağlıyorum . 2 saniye xenon yanıyor , sonrasında 2 kez flaş yapıp kapanıyor ve servis lambası yanıyor . Daha sonra deneme amaçlı 2 adet h7 ampulu paralel bağlıyorum , banamısın demiyor yani arıza lambasını yakmıyor sistemden fazla akım çektirdiğim halde . Daha sonrasında az akım test i yapmak içinde 25w 8,2ohm metal direnci h7 soketine bağlıyorum , yine arıza lambası yanmıyor . Yani az akımıda denedim , çok akımıda denedim arıza lambası yanmıyor . Ama balastı bağlayına yazdıklarımı yapıyor . Şimdi Mustafa , sence neyin denetimini yapıyor bu zımıbırtı . İlker kemal yeni c4 için yapmış bence ona bir danış. Ya ben ondan aldım malzemeleri zaten kardeş . Bana yapmadığını , daha doğrusu sadece farı yapıp gönderdiğini söyledi . Gerisini bilmiyormuş . Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 8 Haziran 2013 Paylaş 8 Haziran 2013 fransız kafası olabilir balast ilk anda yüksek akım çekiyor sonra stabilleşiyor. dalgalanma yaptığı için arıza veriyor olabilir. senin denediklerin genelde sabit akım diye arıza algılamıyorsa belki. Yorum bağlantısı
Mehmet Demirci 8 Haziran 2013 Paylaş 8 Haziran 2013 Neyse tırstım artık , röleli tesisat şart oldu kardeşim . Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 8 Haziran 2013 Paylaş 8 Haziran 2013 daha önce yapanı bulmak lazım yoksa deneyerek bulacan mecbuuur Yorum bağlantısı
Mehmet Demirci 8 Haziran 2013 Paylaş 8 Haziran 2013 daha önce yapanı bulmak lazım yoksa deneyerek bulacan mecbuuur Ne çektik be ne farmış . Daha kimse korkusuna birşey yapmıyor c4 lere . Garantiden tırsıyorlar . pırtroen forumlarındada yok böyle çalışma . Ama kesin roleli sistem yapacağm mecbuuuur . Yorum bağlantısı
Misafir 8 Haziran 2013 Yazar Paylaş 8 Haziran 2013 Sana bahsettiğim rolenin ohm değeri 70ohm civarında dirence gerek kalmayabilir.Aküden direk hat çekip tetiklemeyi nasıl yaparsın bilmiyorum ama far uçları boş kalırsa zaten lamba yanacak.Yapacakların ortada.Kondansatöre gerek yok gibi sanki. Aracın her şeyi kontrol ediyor farın ve aracın suçu yok.Sen güvenlik unsurunu aşmaya çalışıyorsun araç burda hata var diyerek işini güzelce yapıyor.Pc ye bağlatıp xenon seçeneği var mı yok mu bakılmışmıy dı? Yorum bağlantısı
Mehmet Demirci 9 Haziran 2013 Paylaş 9 Haziran 2013 Yok abi burdaki servisle pek samimiyetim yok . Zaten ne söylesem garanti dışı kalır diyorlar . Onum için bende sadece roleli sistem yapacağım . Dün akşam 100 ohm 2w direnç bile arıza lambasını yaktırmıyor . Yarın sanayiye gidip senini dediğin roleden alacağım . Senin dediğini far rolesi diye mi isteyeceğim abi ? Yorum bağlantısı
Misafir 9 Haziran 2013 Yazar Paylaş 9 Haziran 2013 Hayır bu başka çeşit bir role ama far rolesininde ohm değerini ölçmek lazım. Cma31-b 40a. Bu role 86ohm gösteriyor. Yorum bağlantısı
Mehmet Demirci 9 Haziran 2013 Paylaş 9 Haziran 2013 Cma31-b 40a. Bu nedir abi . Malzemeciye sordum anlamadı . Yorum bağlantısı
Misafir 9 Haziran 2013 Yazar Paylaş 9 Haziran 2013 Bu role kodu oluyor. Yoksa neden yazayım? Resim örnektir. Yorum bağlantısı
Mehmet Demirci 9 Haziran 2013 Paylaş 9 Haziran 2013 Ya internetten araştırdım . Bir çeşit röle olduğunu gördüm yabancı sitelerde . Ama satıcı arkadaş anlamadı . Adam öğrenmiş bir universal role , başka birşey demiyor . Tofaş far rolesi aldım . Kısa bir deneme yaptım . Arıza lwmbası yakmadı . Sadece araç stop halde iken far açık olup motoru çalıştırınca arızayı yakıyor . Başka bir şey yok . Yani far kapalı olup motor çalıştırılınca bir sorun olmuyor . Bu şekilde yapacağım artık abi . Yorum bağlantısı
Misafir 9 Haziran 2013 Yazar Paylaş 9 Haziran 2013 Benim rolede ilk öncelik ohm degerinden dolayı ve sonrasında aküden tesisat çekmeni tavsiye ettiğim için bu role olsun diyerek kodu verdim.Sen yolu uzatıyorsun ve acele edip önüne çıkan parçaları alıp boçuna deneme yapıyorsun.Aldığın rolenin bobin uçlarındaki ohm degerini ölç ve her hangi bir en az 40amper 5 bacaklı oto rolesi bul ve bobin uçlarına bak ohm değeri hangisi küçük ise onu al.Hem role işin görülür hemde direnç takmazsın ben bu amaçla role üzerinde duruyorum.Kondansatör illaki bağlı olacak bunu unutma. Yorum bağlantısı
Mehmet Demirci 9 Haziran 2013 Paylaş 9 Haziran 2013 Hmm anladım hocam . Aldığım role bobini 40 ohm . Ancak ben kondansatör bağlamamıştım . Birde konansatörle deneyeyim ozaman . 1 Yorum bağlantısı
Misafir 9 Haziran 2013 Yazar Paylaş 9 Haziran 2013 Balastın ilk akımı ve sonraki akımı hata yaptırabilir.Sen muhakkak aküden tesisat çekerek bu işlemi sonlandırmalısın diye düşünüyorum.Direk kısa far tesisatını kullanma Yorum bağlantısı
Mehmet Demirci 9 Haziran 2013 Paylaş 9 Haziran 2013 Zaten öyle yapacağım abi . Ben sadece h7 soketine role ve kondansatör bağladım . Bu seferde far anahtarını kapatırken anlık arıza lambasını yakıp söndüürüyor . Galiba anahtarı kapatınca kondansatör boşalırken gerçekleşiyor bu durum . Diyot çözrmi geri beslemeyi diye şimdi arkaşa diyot söyldim . Alıp gelecek . Ne dersiniz . . . Yorum bağlantısı
Mehmet Demirci 9 Haziran 2013 Paylaş 9 Haziran 2013 Tamam abi iş çözüldü . Seri diyot atıldı . Hiç bir şekilde arıza lambası yanmıyor . Gayet sağlıklı . Teşekkür ederim . 1 Yorum bağlantısı
Misafir 12 Temmuz 2013 Yazar Paylaş 12 Temmuz 2013 Eski tip Hella bi-xenon mercekli olarak yaptığım bir çalışma.Bunda mercek kapağı işlemi uğraştırdı fenada durmadı ama daha güzel bir kapak bulunca değiştireceğim.Bu mercek takılınca arka kapak tarafında işlem yapılmasına gerek kalmıyor.Sadece mercek kapağı orjinali takılamıyor güzel görünecek bir şapka bulmak şart. Sabahın 8'inde çekebildiğim bir duvar resmi.Çizği biraz anlaşılabiliyor. 4 Yorum bağlantısı
Lokman Ceritlioğlu 13 Temmuz 2013 Paylaş 13 Temmuz 2013 Oktay eski hella mercek uzun gelmedimi? benim c-max teki eski hellaydı kıyaslama yaptığımda geniş ve uzun görünüyordu. 1 Yorum bağlantısı
Misafir 13 Temmuz 2013 Yazar Paylaş 13 Temmuz 2013 Abi eski hella uzun değil.Yeni helladan 1 cm civarı uzun.Merceği öne dogru çıkıntılşı monte edince arka kısım çok iyi oluyor.Böyle olunca orjinal mercek şapkasını kullanamıyoruz.Sellektör selenoid dışarda olduğu için mercek kapagına değiyor.Bosch mercegin ön kısmı çok uzun olduğu için mercek şapkası gayet iyi oturuyor.Ayrıca arkasıda uzun. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts