Misafir 28 Nisan 2012 Paylaş 28 Nisan 2012 Burak 1.5 dci 85 ps in teknik verilerini paylasirmisin? 85ps güncellendi, elimde onları silmiş olabilirim 90Hp olan vers. var: Teknik veriler ise şöyle : Maksimum Hız (km/s) 176 0 - 100 km/s (sn) 11 Aracın Üst Yapılı ve Yürür Vaziyette Kütlesi 1250 KG Motor özellikleri: Silindir Hacmi (cm3) 1461 Çap x Strok (mm) 76 x 80,5 Silindir Sayısı 4 Sıkıştırma Oranı 17,9:1 Supap Sayısı 8 Maksimum Tork Nm CEE 200 Maksimum Güç Devri (dev/dak.) 4000 Yakıt Tipi Euro Dizel Maksimum Tork Devri (dev/dak.) 1750 Maksimum Güç kw (bg/DIN) 66 (90) Emisyon Normu Euro5 Yakıt özellikleri: Karışık 4 Şehirdışı 3,5 Şehiriçi 4,9 http://www.fordclubt...ost__p__1152201 http://www.fordclubt...ost__p__1162632 Kendimle çelişmiyorum ki? Şu an aracım yok elimde nakit olsa bilo'yu alacağım. Lekeler araca binen akıllı kız arkadaşımın parfüm dökmesi sonucu oldu, üretimden böyle değil. Sonra orada naylonun motoru şöyle şu'su böyle demişmiyim ? Tamam ya konuşmanın anlamı yok, Ford direksiyonu çok hissiyatlı kullanması mükemmel en az yakan motoru çok sorunsuz bir araçtır. Ben resmi belgeleri yazıyorum, murat dahil video'dan vs. bahsediyor. Herkes malını övsün bundan sonra konu hakkında konuşmak istemiyorum. En azından naylonun kötü taraflarını da söylüyorum, zaten torpido lambasıbile yok vs. bir çok kez söylemişimdir , ama en basitinden focus collection f2 de arkada aydınlatma yokken, megane expression donanımda ayrı arka aydınlatma var. Fransız mı asla dedim, söylemedim demiyorum, ancak aynı sıfır ve donanımda ford hem pahalı hem yavaş hemde ekonomik olmayınca neden almayayım? Elimdeki bütçe o kadar o zaman benim olan 40bin liramın üstünü kim verecekse versin ESP + Titanium x paketli en dolu fiesta alalım. Kıyaslarken sınıfları kıyaslıyorum kötü tarafına kötü iyi tarafıona iyi burada yorum yazanların çoğu bir kaç kez kullandığı hatta hiç sahibi bile olmadığı bir marka hakkında yorum yapıyor. Sonra ben nesnel oluyorum. Siz öznel olun, FORD mükemmel arabadır, harika direksiyonu vardır dehşet yol tutar, yakıtı ekonomiktir sorunsuz uzun yıllar binersiniz. Polemik yapmamak adına bundan sonra hiç bir şekilde naylon ve türevleri konusunda cevap vermeyeceğim... Yorum bağlantısı
Misafir 28 Nisan 2012 Paylaş 28 Nisan 2012 (düzenlendi) Burak 85 ps i niye istedim senin verdigin teknik verilerle automotorsportun yaptigi testte cok fark varda o yuzden ;)Kacma gel buraya ) Peki 85'i bulayım ben kaçmıyorum haksız ya da yanlış biliyorsam kabul ederim. Ayrıca söylediğim 85 için geçerli değil, şu anki güncellenmiş E5 motor için konuşuyorum. 85'te max tork 1900/dv/dk iken, 90 da bu rakam 1750'ye inmiş. Madem dedin ama bakalım. "Ford. Build for the road ahead" 'tır Fun ile sadece karoseri değişik olan Puma ise "A driver's dream" 'dır. Her ralli pilotu parkurda farklı araçlar kullanmak zorunda kalsa da gönlünde bir Ford vardır. Çoğununki de direksiyon hissiyatından dolayı Escort MK2'dir. Bana bir Escort MK2 verin aydınlatmaymış klimaymış umrumda olmaz. Ford sürücü otomobilleri üretir, beğenmeyenler kullanıcıdır. Tamam murat, sen direksiyonu olan bir ford'a bin abicim gece karanlıkta 6.cı hissiyatın ile yön bulursun artık... 28 Nisan 2012 tarihinde Burak Erdin tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Misafir 28 Nisan 2012 Paylaş 28 Nisan 2012 Gökhan: 85liğin özellikleri Silindir hacmi (cm3) 1461 Çap ve strok (mm) 76 x 80,5 Silindir sayısı 4 S›k›flt›rma oran› 17,9 / 1 Supap sayısı 8 Maksimum güç kw (bg/DIN) 63 (85) Maksimum güç devri (dev/dak.) 3750 Maksimum tork Nm CEE 200 Maksimum tork devri (dev/dak) 1900 Emisyon normu Euro 4 Maks hız: 174 / 0-100: 12.7sn Yakıt değerleri: Ş.içi 5.2 / Ş.dışı 4 Ortalama 4.4 Kıvırdığım yok, yine söylüyorum ilk baştan bu zamana kadar 90hp'lik motor için konuştum max. tork'u daha erken verdiğinden daha performanslı. Eğer o da 1900'de verseydi, 0-100 12sn civarı olacaktı. Sonuç olarak güncel olarak satılan reno fiestayı alt ediyor, Aksini birisi bana belge ile ispat etsin tamam derim. Yine söylüyorum FORUMUN Huzurunu bozmamak adına bu konuya özellikle bundan sonra cevap vermek istemiyorum. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 28 Nisan 2012 Yazar Paylaş 28 Nisan 2012 Arkadaşlar, Konuyu lütfen karşılaştırmalara getirmeyin. Bunu istememin sebebi birbirimizi kırmamak istemem. Herkesin arabası kendine göre güzeldir. Burada benim beklediğim herkesin objektif olabilmesidir. Ford'u hem şahsi hem şirket aracı olarak 5 seneye yakın kullandım. Fiesta, Focus ve KA kullandım model olarak. Bu 3 modelde de türlü türlü eksiklikler mevcut. Ancak hep söylediğim, her modelin birbirine göre bazı üstünlükleri vardır. Bu üstünlükler benim işime yarar ama sizin işinize yaramayabilir. Benim renault'u tercih etmemin sebebi, bildiğim motor ve sorunsuz motor. Sizin ford'u tercih sebebinizin de farklı olduğunu sanmıyorum. Ancak ben hem Ford hem Renault kullanmış biri olarak hiç brini körü körüne savunmuyorum. Bu yüzden Ford'u savunurken lütfen Renault'ları veya başka marka karşılaştırdığnız araçları kaç sene ve kaç km kullandığınızı belirtirseniz, o zaman at gözlüğü ile bakmadığınızı düşünebilirim. Yönetim şimdi bu mesajları gereksiz bulabilir ama ricam, lütfen silmeyin. Kendi aracımın konusu dahil her zaman her konuda eleştiriye hazırım. Yeterki eleştiriler dayanaklı gelsin. 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 28 Nisan 2012 Yazar Paylaş 28 Nisan 2012 Teşekkür ederim Murat'çım. Bende senin dediğini anlatmak istiyorum. Teyzen için belki -artık- mercedes kalitesi önemli değil ama yakıt önemlidir, Renault onu memnun ediyordur. Bu sebeple etraftan duyumlarla değil, birebir kullanarak yorum yapılmasını tercih ederim Yorum bağlantısı
Misafir 28 Nisan 2012 Paylaş 28 Nisan 2012 Burak abi neye sinirlenip beni sildin anlamadım? Benim burada tek yaptığım direksiyon hissiyatı nedir onu göstermek. Renault hakkında yaptığın yorumları silmeyi unutmuşsun profilimden, buraya koymam biliyorsun abi. İstersen silerim. Kardeşim sinirlenme demeyelim fikir ayrılı diyelim, yoksa kızmak ile alakası yok. Yorumlarımın arkasındayım, Ersen abi'de yazmış Fransız mı ASLA demiştim, yalan söylemiyorum sende elinde ne kayıt varsa yazabilirsin ama forumun düzeni boşuna bozulur. Hayatta benim kadar naylon kullanıp hem memnun kalıp hemde kötüleyen başka biri daha yoktur. Unutmadım açık net dursun ne varsa, istersen ekleyebilirsin. BUrak bu linki incelermisin ?http://m.auto-motor-und-sport.de/vergleichstest/951306/0915070_p0200.pdf Gökhan haklısın, burada reno neredeyse en son sırada, ancak ben zaten 90lık motordan bahsediyorum. Belki yine haklısındır, ford'un alt takımı motoru farklıdır vs. ama anlatmak istediğim hayatında kaç kez naylon aldın da en azından 1 yıl kullandın? Bir kez binmeyle vs. ne kadar yorum yapabilirsin ki? Ben fiestaya 3 kez bindim, yolda kalsam ford sorunlu mu olacak ? Asla o şans meselesi, anlatmak istediğim naylonun şu an ucuz ekonomik performanslığı olduğudur Birde toroslardan süre gelen milletimizin hep naylon kullanmış olması buna etken, adam dedesinde babasında naylon görünce otomatikman başka markaya pek bakmıyor. Milletin canını da boşuna sıkmayalım. Yorum bağlantısı
Hüseyin Matur 28 Nisan 2012 Paylaş 28 Nisan 2012 Arifin mençıştıra attığı golü arar gibi, bende yeni fotoları arıyordum.. 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 29 Nisan 2012 Yazar Paylaş 29 Nisan 2012 Yeni fotolar geldiii Çok konuşulan dijital kadran. Ortalamaya aldanmayın, en az 1 litre üstündeyim şu an Klima ve müzik panelim Tavan açıkken Otomatik vites gibi kocamaaaan fren pedalı Bu da süpriiiz. Arkası için de vardı ama Hakan usta dediki, çok dandik, acil değiştir dedi. İrtibata geçtim aldığım yerle, bakalım... Öncesi; Buda şimdiki hali: Yalnız şu an bi sorun var, çözemedim. Biliyorsunuz orjinal xenon'lar kendinden ayarlıdır. İçeriden far ayar düğmesi yok. Ancak benim aracınki bir anda aşağıya indiler ve kaldılar öyle. Frenlemede kendilerini biraz düşürüp sonra yine aklındaki seviyesine geliyorlar ama yukarıda değiller. Yolu aydınlatmıyorlar şu anda; Aşağıdaki resimde far kesim çizgisi genelde plakanın orada olması gerekirdir; 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 29 Nisan 2012 Yazar Paylaş 29 Nisan 2012 Hareket etmiyor mu peki hiç? Alttan silikonlandı, üstten vidalandı. Elleşmedim daha Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 29 Nisan 2012 Yazar Paylaş 29 Nisan 2012 Yok onu demiyorum, mercekler duruma göre yukarı aşağı gitmiyor mu hiç. Eğer yapmıyorsa, mekanizmada veya sensörlerde bir sorun vardır. Yapıyorsa, far ayarı yapmak kurtarır bence. HA, bagaja oturunca anında far ayarını yapmaya çalışıyor. Ancak aşağıda olduğundan pek bi ayar yapamıyor. Şu anda da aşağıda kaldı. Yorum bağlantısı
Guest Mert Boran 29 Nisan 2012 Paylaş 29 Nisan 2012 Maşallah Sani Abi. Ses sisteminden memnunmusun abi ? Yorum bağlantısı
Akan Belen 29 Nisan 2012 Paylaş 29 Nisan 2012 Gri eklentiler gayet güzel.Arka tarafta da güzel olacaktır.Yakışıyor.Bence de farların aşağıda.Takılı mı kaldı diyeceğim ama ayar yapıyor diyorsun.Önce far ayarına baktır.Ama aldığında normalse ve şimdi bir anda böyle olduysa bir sıkıntı olabilir gibi geldi bana. Yorum bağlantısı
Hüseyin Matur 29 Nisan 2012 Paylaş 29 Nisan 2012 Gri eklenti güzel olmuş hayırlı olsun. Fotolar 5 para etmez. Farların işi bitmiş. 1 Yorum bağlantısı
Misafir 29 Nisan 2012 Paylaş 29 Nisan 2012 Sani otomatik açı seviye ayarlama motoru çalışmıyor, servise git baktır. Böyle xenon seviyesi mi olur abi? Tamponu indirdiler mi bu plastik zımbırtıları takarken ? Bilmeden bir kablo soket çıkmış olabilir, oem xenon otomatik seviye belirler de seninki çakma angellı xenon gibi olmuş. He bu arada o sport kit denen şeyleri hiç sevmiyorum bilesin, digital kadranını sökücem bi gün ama Ortalamaya hele gördükçe küfr ediyorum sakın 4./4 gösterme sonra bazı ford kullanıcılarının kalbine inebilir. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 29 Nisan 2012 Yazar Paylaş 29 Nisan 2012 Maşallah Sani Abi. Ses sisteminden memnunmusun abi ? Memnunum, bose'nin giriş seviyesi hoparlörleri ve arkmays işlemci mevcut. Gayet yeterli benim için. Sani otomatik açı seviye ayarlama motoru çalışmıyor, servise git baktır. Böyle xenon seviyesi mi olur abi? Tamponu indirdiler mi bu plastik zımbırtıları takarken ? Bilmeden bir kablo soket çıkmış olabilir, oem xenon otomatik seviye belirler de seninki çakma angellı xenon gibi olmuş. He bu arada o sport kit denen şeyleri hiç sevmiyorum bilesin, digital kadranını sökücem bi gün ama Ortalamaya hele gördükçe küfr ediyorum sakın 4./4 gösterme sonra bazı ford kullanıcılarının kalbine inebilir. Yok hiç sökülmedi. Ortalamaya inanma Yorum bağlantısı
Misafir 29 Nisan 2012 Paylaş 29 Nisan 2012 O zaman belli otomatik seviye ayarlayıcın çalışmıyor, farlar böyle bu konumda asla bakmaz. Hatta bildiğim kadarıyla kapatıldığında en standart konuma döner sonra araçtaki eğim durumuna göre yeniden ayarlanır. Seviye dediğim eğim sensörü filanda olabilir adından emin değilim. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 29 Nisan 2012 Yazar Paylaş 29 Nisan 2012 Farları açtığımda sağ sol yapıyorlar sonra merkezlerine dönüyorlar. Bu ayardayken bagaja yüklendiğimde farların seviyesini aşağıya alıyor. Ama yolda sadece önümü aydınlatıyor. Bu farların üstünde normal farlar gibi manuel ayar yok, değil mi? Yorum bağlantısı
Misafir 29 Nisan 2012 Paylaş 29 Nisan 2012 Oem bi xenon olduğundan manuel ayar yok, ama sorunun şurada sani araba yattığında yani dolu olduğunda farların yükselmesi gerek inmesi değil. Ayrıca böyle sadece önünü almaz en kötü oem xenon'u olan vectra b cdx'te bile bundan iyi aydınlatıyordu. Yorum bağlantısı
Misafir 29 Nisan 2012 Paylaş 29 Nisan 2012 Abi bunu nie burada yazıyosun, zaten naylon eriyen araba şimdi bir de işin yoksa 6 ay far savunması yapmaya çalış. Yorum bağlantısı
Hasan Tahsin Şipit 29 Nisan 2012 Paylaş 29 Nisan 2012 Honda da hayat 5600den sonra başlıyor. Reno da başlamadan bitiyor. :D Fiestada 6000 var çok şükür.. Yorum bağlantısı
Fatih Kasa 29 Nisan 2012 Paylaş 29 Nisan 2012 Hayırlı olsun.Allah kazasız belasız kullanmak nasip etsin... Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 29 Nisan 2012 Paylaş 29 Nisan 2012 Hakan neyse ki demiş, ben hepsini kıracaktım ki mani oldular, emanet dediler, yapma dediler güle güle kullan, diğeri hakkaten felaketti, ben orda olsam bunu da taktırmazdım da, şanslı adamsın Yorum bağlantısı
Uğur Çınar 29 Nisan 2012 Paylaş 29 Nisan 2012 sani yapmışken plakalığın orasına doldursan çok güzel olaçak Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 29 Nisan 2012 Yazar Paylaş 29 Nisan 2012 Honda da hayat 5600den sonra başlıyor. Reno da başlamadan bitiyor. :D Fiestada 6000 var çok şükür.. Dizel bu, anca bu kadar Hayırlı olsun.Allah kazasız belasız kullanmak nasip etsin... Çok teşekkür ederim, hepimize inşallah. Hakan neyse ki demiş, ben hepsini kıracaktım ki mani oldular, emanet dediler, yapma dediler güle güle kullan, diğeri hakkaten felaketti, ben orda olsam bunu da taktırmazdım da, şanslı adamsın Sen gördüysen niye bir hafta evvel yorum yapmadın Cumartesileri de yoksun zaten sani yapmışken plakalığın orasına doldursan çok güzel olaçak Bunu anlamadım Yorum bağlantısı
Recommended Posts