Mahmut Yıldız 19 Nisan 2012 Paylaş 19 Nisan 2012 Bizim forumda ne cevherler var. Herkes mi bu kadar becerikli olur. Ellerinize sağlık, çok güzel olmuş. 1 Yorum bağlantısı
Kağan Okuyucu 19 Nisan 2012 Paylaş 19 Nisan 2012 güzel çalışma olmuş ben en çok yakıt tasarufunu sevdim Yorum bağlantısı
Serhan Gürbüzol 19 Nisan 2012 Paylaş 19 Nisan 2012 Emeğinize sağlık, güzel bir çalışma :bravo: :nazar: Yorum bağlantısı
Misafir 19 Nisan 2012 Paylaş 19 Nisan 2012 Hüseyin hocam gerçekten çok güzel olmuş bu çalışma için 10hp az araç çay ile birlikte en az 20 hp vermiştir. Yorum bağlantısı
Misafir 19 Nisan 2012 Paylaş 19 Nisan 2012 Vites topuzunun normal halide fena durmuyormuş ama. Yorum bağlantısı
Misafir 19 Nisan 2012 Paylaş 19 Nisan 2012 Vites topuzunun normal halide fena durmuyormuş ama. Bu arada ben üzerinde rakamlar yazan topuzdan bahsediyorum. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 19 Nisan 2012 Paylaş 19 Nisan 2012 Aaa benim topuzdan eline sağlık, bende yapayım bari, yapişkan dediğin şey ne, onu açık yazarmısın, o olmadan kaplama tutmaz, yüzey pürüzlü çünki. Yorum bağlantısı
Şahin Topaloğlu 19 Nisan 2012 Paylaş 19 Nisan 2012 Çok güzel olmuş hüseyin ellerine sağlık.... Yorum bağlantısı
Hüseyin Sönmez 19 Nisan 2012 Yazar Paylaş 19 Nisan 2012 Vites topuzunun normal halide fena durmuyormuş ama. Plastik görüntüsü biraz gri duruyordu, yapışkan astarı sürdüm biraz parlak ve daha siyah görünüyor aldatmasın. Eski topuzun anası ağlamış resmen... İstanbul trafiğinin belgesidir, 10 km lik yolda en az 40 kere vites değiştirince topuz demir olsa dayanmıyor. Aaa benim topuzdan eline sağlık, bende yapayım bari, yapişkan dediğin şey ne, onu açık yazarmısın, o olmadan kaplama tutmaz, yüzey pürüzlü çünki. Yapışkan, folyonun altındaki akrilik esaslı yapışkan, folyoya sürülmüş olan, ancak ben 3M primer kullanıyorum yani akrilik esaslı yapışkanlar için kullanılan astar onun sayesinde pürüzlü yerlere çok iyi tutunuyor. Çok güzel olmuş hüseyin ellerine sağlık.... Teşekkür ederim. Yorum bağlantısı
Lokman Ceritlioğlu 19 Nisan 2012 Paylaş 19 Nisan 2012 Hüseyin eline, koluna, emeğine sağlık güzel ve açıklayıcı olmuş. dün mesaj yazmıştım bu konuya ama bulamadım. Yorum bağlantısı
Hüseyin Sönmez 19 Nisan 2012 Yazar Paylaş 19 Nisan 2012 Hüseyin eline, koluna, emeğine sağlık güzel ve açıklayıcı olmuş. dün mesaj yazmıştım bu konuya ama bulamadım. Teşkkürler Abi, İşçilik süper... :bravo: Teşekkür ederim, birde işçiliğimi kullanıp göğüslüğü sökebilirsem ses izolasyonu için... Çok şahane ses izolasyon malzemesi ayarladım. 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 19 Nisan 2012 Paylaş 19 Nisan 2012 Bence göğüsle hiç oynama, eskisi gibi takmak mesele... Yorum bağlantısı
Hüseyin Sönmez 19 Nisan 2012 Yazar Paylaş 19 Nisan 2012 (düzenlendi) Bence göğüsle hiç oynama, eskisi gibi takmak mesele... Ben bundan tırsıyorsam yapmamak gerekli diye düşünüyorum. ama sileceklerin bulunduğu plastiği söküp altına birşeyler mutlaka yapacağım. 19 Nisan 2012 tarihinde Hüseyin Sönmez tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Fatih Ada 19 Nisan 2012 Paylaş 19 Nisan 2012 Az. Ben %20 güç artışı ve %50 tasarruf sağladım. Sadece far ampülü değişerek hem de Az. Ben far kapağını açarak sağladım bunu. Ampülü değiştirsem kim bilir neler olacaktı,sonra devletimi düşündüm benzin almaya devam Yorum bağlantısı
Misafir 20 Nisan 2012 Paylaş 20 Nisan 2012 Ben bundan tırsıyorsam yapmamak gerekli diye düşünüyorum. ama sileceklerin bulunduğu plastiği söküp altına birşeyler mutlaka yapacağım. Bence ufak dokunuşlar arabayı dahada tutkulu kılıyor. Yorum bağlantısı
Fatih Öztürk27 20 Nisan 2012 Paylaş 20 Nisan 2012 Elinize sağlık çok güzel olmuş. Direksiyonu da mı kaplasak ne? Yorum bağlantısı
Misafir 20 Nisan 2012 Paylaş 20 Nisan 2012 Direksiyon için sağlıklı olurmu acaba?kavrama anlamında. Yorum bağlantısı
Hüseyin Sönmez 20 Nisan 2012 Yazar Paylaş 20 Nisan 2012 Elinize sağlık çok güzel olmuş. Direksiyonu da mı kaplasak ne? Direksiyon için sağlıklı olurmu acaba?kavrama anlamında. Direksiyonun göbeğini kaplamıştım, ancak bu kadar olabilir. 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Özcan 20 Nisan 2012 Paylaş 20 Nisan 2012 bu tip topuz gibi yuvarlak, küresel veya elips gibi malzemelerde mutlaka en az %30 fire bırakılmalı ki kırışma ve katlanma bölgeleri ferah olsun. Yapıştırma tamamlandıktan sonra bitiş konturları iyice izlendirilerek kesme alanları tam olarak ve yine rahat bir şekilde belirtilmelidir, mutlaka kesilecek yerde fatura olmalıdır. Bitiş alanlarından ince ve keskin bir maket bıçağı ile fireler alınır. Ortaya böyle birşey çıkmamışsa bir hata var demektir. Güzel olmuş.Emeğinize sağlık.Bende arabamda birkaç yere karbon uyguladım.Ama nereye uyguladıysan bir süre sonra attı.Netten almıştım karbon folyoyu herhalde çok kalitesiz.Anlamadım gitti.Arkadaşımdan aldığım karbon folyolar iki senedir arabını üstünde birşey olmadı.Bu yeni aldığım karbon folyo bir ay bile dayanamadı.Siz 3M mi kullanıyorsunuz? Yorum bağlantısı
Hüseyin Sönmez 20 Nisan 2012 Yazar Paylaş 20 Nisan 2012 Evet 3M folyo arada yapışkan farkı çok var, ve birde doğru uygulama yapmak lazım. Yorum bağlantısı
Recommended Posts