İçeriğe Yönlendir

Denim Mavi Fiestam Ve Yaptıklarım :)


Ali Cihangiroğlu

Recommended Posts

Sani Gerşon

Fiesta bu reno değil, banamısın demez, üstelik überr series limited edişın, sayılı bunlar :p

Hizlanacagim diye motoru almayın da kucaga :p satip 1.6 alip onu minciklasaniz?
Yorum bağlantısı
Mehmet Yeter

Valla Ali abi biz sana virüs verelim derken aslında sen bize virüs verdin en büyük derdime dokundun şöyle bir toparlanalım ilk iş bu olacak ya yazılım ya da chip.

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)

Hizlanacagim diye motoru almayın da kucaga :p satip 1.6 alip onu minciklasaniz?

Olay mıncıklama değilki, hem satıp 1.6 almak olmaz, yine aynı arabayı almam, satıp harbi über moda geçeceğim çünki.  :)

Ayrıca motor silindir hacmi turbo dışında 1.6 ile aynı bloğu krankı vs. kullanıyor, 90hp + sını kaldıran bu motor, 84 hp gücü havada karada denizde ve uzayda kaldırır kardeeş  :D

Valla Ali abi biz sana virüs verelim derken aslında sen bize virüs verdin en büyük derdime dokundun şöyle bir toparlanalım ilk iş bu olacak ya yazılım ya da chip.

Box al geç kardeş, extrem ayarlarda kullanmayacaksan en kolayı bu çünki. :)

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

Intercooler? Enjektörler? Enjektör hattı? Pompa? İmkanı yok aynı olamaz?

Yorum bağlantısı
Servet Aydın

Enjektör ve yazılım farkı vardır, turbo da farklı olabilir ( reno öyle)

Ali hayırlı olsun. Mutlaka yakıt testi yap ne fark edecek?

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)

Intercooler? Enjektörler? Enjektör hattı? Pompa? İmkanı yok aynı olamaz?

interkul var bende yok, enjektörden emin değilim, turbo daha büyük, motor bloğu aynı, krank vs . yani motor ana gövdesi aynı, bunları tıpatıp aynıdır diye demiyorum, elbette farklı, ama artan gücü karşılayacak ana gövde blok ve krank aynı, kısaca bu motor 1.6 nın 90 hp. sini rahatça kaldırır, birşey olmaz onu diyorum, yoksa elbette başka şeyler farklı, turbo daha küçük fakat aşırı yüklenmedim ve maks devir ayarını değişmedim, chip ten sonra turboya olan tek şey şöyle diyim, 0-100 ü eskiden 8 sn. ise şimdi 5 sn. ye indi gibi düşün, maks devir aynı, sadece daha seri, westgate ile oynamadım, maks devir artmadığından limtinin zorlanmasıda yok, kısaca birşey olmaz, demek istediğim buydu :)

Enjektör ve yazılım farkı vardır, turbo da farklı olabilir ( reno öyle)

Ali hayırlı olsun. Mutlaka yakıt testi yap ne fark edecek?

Servet ağa, artan gücü karşılayacak önemli kısımlar aynı, bunu kastettim, zaten ben esktrem bir ayarda da kullanmıyorum, özellikle 90 hp. yapmadımki hiç riske girmeyeyim, araştırmalarımda 100 hp. yi geçerek kullananlarada baktım, kimse sorun yaşamamış, kısaca 1.4 bu motor bu kadar artışı rahatça taşır :)

 

Sağol hayır dileklerin için, yakıt testini yapacağım, yakında uzun yolum var, 90 la her zamanki gibi gideceğim, bakalım ne olacak :) şuanki kısa kullanımımda çok keyif aldım onu söyliyim, o ilk andaki hantallık tarih oldu, sonrasında da stabil bir güçte ivmelenmede gidiş var, iyi böyle.

Not: renoya bakma sen, Ford bu  :tongue:

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Eray Alicikoğlu

abi aynı değildir bence motorlar 1.6 tdci 90 lık 1.6 tdci 109 ile aynı diyolar fark vgt turbo intercol bi de enjektör diye biliiyorum hadi 90 lıkla aynı 1.4 110 luk ne oluyo o zaman :D

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)

abi aynı değildir bence motorlar 1.6 tdci 90 lık 1.6 tdci 109 ile aynı diyolar fark vgt turbo intercol bi de enjektör diye biliiyorum hadi 90 lıkla aynı 1.4 110 luk ne oluyo o zaman :D

Aynı dediğim şeyler motor bloğu ve alt takım sadece, gerisi elbette değişik, bunu dememdeki kasıt esas darbeyi yiyen kısımlar ortak, bu sebeblede 90 hp. güçte zarar görmez bu alet, artan güce dayanır bunu diyorum kısaca.

 

110 luktada çok büyük fark yok aslında, 1.6 ya değişken geometriyi uydurabilsen olur mesela (detayı Süha bilir, o kadar bilmiyorum), olanlar bildiğim kadarıyla, enjektör-turbo-yazılım, tekrar yazayım, aynı derken tıpatıp demiyorum, ne bu yahu, o zaman sadece yazılım ve hacim farkımı var bu aletlerde, ortak kısımlar aynı yada benzer olduğundan ben gücü arttırdığımda birşey olmaz, rahatça bu güce bu motor dayanır diyorum :) yoksa elbette bariz farklar var, benim önem verdiğim kısım bu motorun nereye kadar dayanabildiği, ortak yönlere bakarak bunu tahmin etmeye çalışıyorum sadece.

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Eray Alicikoğlu

Aynı dediğim şeyler motor bloğu ve alt takım sadece, gerisi elbette değişik, bunu dememdeki kasıt esas darbeyi yiyen kısımlar ortak, bu sebeblede 90 hp. güçte zarar görmez bu alet, artan güce dayanır bunu diyorum kısaca.

ya abi dayanır sağlam motor o konuda sıkıntı yok sen yeterki redline da sürekli gitme :D  kullan da detaylı yorum yaparsın sen zaten ;)

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)

ya abi dayanır sağlam motor o konuda sıkıntı yok sen yeterki redline da sürekli gitme :D  kullan da detaylı yorum yaparsın sen zaten ;)

Derdim nereye kadar dayandığı, her iki motoruda kıyaslayarak sonuca varmaya çalıştım, serviste teknisyenlere sordum vs. hatta liftte bile baktık,  sonuç dayanacağı, ama ben riske girmeden 90 hp. altında kalarak işi garantilemek istedim, amaç sadece az daha seri olmasıydı, olduda, yoksa tokat falan atacağım yok :)

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Alper Aksakal

Şuan şok oldum ve fena gaza geldim. [emoji15][emoji38]

Öncelikle hayırlı olsun Ali abi. Über ötesi olmuş.

Bu race chip nedir? işe yarar mı ?

Performans ayarını kendim yapabiliyormuyum ?

Vs vs [emoji4]

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)

Şuan şok oldum ve fena gaza geldim. [emoji15][emoji38]

Öncelikle hayırlı olsun Ali abi. Über ötesi olmuş.

Bu race chip nedir? işe yarar mı ?

Performans ayarını kendim yapabiliyormuyum ?

Vs vs [emoji4]

Süperdir, işer yarar, uyduruk değildir bariz kalitedir.

Abartı güçler istemiyorsan box yeterlidir, sen bunu al ve satandart ayarda tak, bu bile yeter, istediğin ayarıda anında yaparsın, performans ayarını yani :)

 

aha bu, standart ayarda tak, 114 hp.  266nm. tork olsun :)

http://www.hepsiburada.com/liste/ford-fiesta-vi-jh1-16-tdci-racechip-one-chip-tuning-1560-cm3-90-hp-204-nm-/productDetails.aspx?productId=otrc102177&categoryId=60002903

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)

Gel sen bu aracı bana ver abi.

bende hıç uğraşmadan binerim :)

hem seninde gönlündekini almana vesile olmuş olurum :D

Vay uyanık, gönlümdekini almak için önce ev kredimin bitmesi lazım, o zaman dek ben arabasız ne yapacağım, kredi bitsin öyle kardeş :)

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

Nezamandır aklımda olan ama ha bugün ha yarın diyip ertelediğim modu Alper in ara gazı ve sert hamlesi sonucu anında gerçekleştirdim...

 

Ahanda Osram Led sis ve gündüz farlarım :)  

 

Bi-Led  :D

Fr1Nn9S.jpg?1

 

öcelikle sisleri söktüm, sol sis kablosu artık kullanılmayacağı için servisten bulduğum soket körleme tapası ile kapatıp şasede uygun bir yere sabitledim, beyaz renkli kapak tapa, arkasında tırnağı var sac kısma kendiliğinden takılabiliyor.

DP4Jqa0.jpg?1

 

kablolamalar uğraştırdı, aslında çok basit, herşey kutudan çıkıyor, kesme biçme yok, sök-tak park ve sinyallerden tetik almak için kablolara geçen özel klemensleri var, kabloya takıp penseyle sıkıp kapağını kapıyorsunuz, süper yapmış adamlar...

YCiYKDH.jpg?1

 

gündüz farı modu, aynen xenon gibi yanıyor ve harbiden gündüz farı, über :)

6defvuN.jpg?1

 

sis modu

JBCNRR6.jpg?1

  • Beğen 13
Yorum bağlantısı
Eray Alicikoğlu

Ben niye göremiyorum anlamadım bazı resimler görünüyo bazı konular görünmüyo

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

Harbiden deli birşey, bu kadar olacağını tahmin etmemiştim, farlarla birebir aynı renk tonunda ve gücünde, nasıl yapmışlarsa artık, sis modunda içine bakınca görülen 2 adet 2-3 mm. kadar kare şeklinde minnacık 2 led var, ama nasıl bu denli güçlü yanıyor anlamadım, resmini çekeyimde led tipini öğrenelim :)

 

Detaylara gelirsek, takması basit sadece kablolar uzun ve ordan buradan geçirmek uğraştırıyor, kapıları açınca sinyallerle beraber yanıp sönüyor, kitleyincede sinyalle beraber yanıp sönüyor, farlar açıkken sinyal verince verdiğin taraf yanıyor ve sinyal kapandıktan 3-4 saniye sonra dimli şekilde yavaşça sönüyor, baya iyi birşey, şuan farlar açılınca kapanacak şekilde ayarlı, + kutba bağlanan 2 kablodan birini - kutba alırsan far açıkken %80 kısık olarak gündüz farları yanıyor, ben kapalı bıraktım...

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
İbrahim Can

Abi cok guzel olmus gercekten eline saglik gule gule kullan[emoji4] [emoji106]

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

Ali bey sol sis farı kablosu niye kullanılmıyor?

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

Tetik olarak sağ sis yeterli

Peki enerji? Tek hat üstünden sorun olmuyor mu? Gerçi 110w çekmiyordur ama, ne bileyim :)

 

Ali bey, bi video, bi de kesim çizgisi bekliyoruz.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Servet Aydın

Peki enerji? Tek hat üstünden sorun olmuyor mu? Gerçi 110w çekmiyordur ama, ne bileyim :)

 

Ali bey, bi video, bi de kesim çizgisi bekliyoruz.

Harici tesisat ile aküden enerji sağlanıyor, sis farı sadece komut sinyali gönderiyor :)

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...