Çağlar Bayur 6 Ağustos 2012 Paylaş 6 Ağustos 2012 Orcinal termostat bulun takın derim. Yorum bağlantısı
Erman Pehlivan 7 Ağustos 2012 Paylaş 7 Ağustos 2012 Mehmet Bey, Radyatör tıkayıcı bir işlem uygulanmadı, sadece şişleme olarak tabir ettiğimiz temizleme işlemi uygulandı. Anladığım kadarı ile durum normal görünmüyor, peki benim bu durumda sıfır bir radyatör alıp taktırmam sorunumu çözebilir mi? Yorum bağlantısı
Mustafa Geyik 2 Eylül 2012 Paylaş 2 Eylül 2012 Mehmet Bey, Radyatör tıkayıcı bir işlem uygulanmadı, sadece şişleme olarak tabir ettiğimiz temizleme işlemi uygulandı. Anladığım kadarı ile durum normal görünmüyor, peki benim bu durumda sıfır bir radyatör alıp taktırmam sorunumu çözebilir mi? termostat önemli dışarıda 10 - 15 tl arası satılıyor fakat orjinali yanlış hatırlamıyorsam 40- 50 tl arası orjinalini kullanmanızı tavsiye ederim Yorum bağlantısı
Serdar Okur 11 Mart 2013 Paylaş 11 Mart 2013 erman beyin gösterdiği resimde benim araç m harfinde açıyor fanı bazen m harfine azkalada açıyor Yorum bağlantısı
Abdullah ERÇİN 4 Mayıs 2013 Paylaş 4 Mayıs 2013 Konu eski ama yaklaşık aynı şeyler olduğu için buradan devam etsin dedim. 1994 model Ford Escort CL aldım yaklaşık 6 ay önce... Hararet şehir içinde kırmızıya yakın, uzun yolda fazla devirli kullanmazsam beyaza yakın gidiyordu... Arabayı ilk aldığımda bakımını yapan ustaya söyledim, NORM yazısının olduğu beyaz alan normal, bu modeller böyle dedi... (ustanın bu modeli) Yaklaşık 2-3 ay sonra çekişte anormallikler, teklemeler oldu. Bir arkadaşın tavsiye ettiği başka bir ustaya götürdüm. Motorun bir silindirinin görev yapmadığını söyledi. Kontrolde üst kapakta çatlak çıktı.. Sebebi motor suyunun ani ısınma ve soğumasıymış.. Yani önceki ustanın beni başından savması, işini doğru yapmaması bana 1500 TL ye maloldu... Gelelim asıl sorunuma.. Ani ısınma ve soğutma termostatın göreviymiş, ve termostat, fan müşürü, motorun içindeki birkaç parça daha değişti söylediklerine göre. Orjinal ford termostatı takmalarını istedim özellikle... Benim araçta NORM yazısı yukarıdan aşağı yazıyor. Gösterge çoğunlukla M ye bile gelmiyor. M nin hemen altındayken fan açıyor. Çok kısa mesafe bile gitsem motor stop ettikten sonra fan çalışmaya başlıyor. Uzun yolda en alttaki Beyaz boyalı alana kadar düşüyor. Bu anormallikleri söylediğimde de usta soğuk olması daha iyi diyor... Ben anlamadım bu işten... Gösterge normalde en alttayken bile aracın içine motor tarafından sıcaklık vuruyor. Acaba göstergeler mi arızalı? Normal gösteriyor ama çok mu ısınıyor, soğuyor yine diye tereddüt ediyorum. Gösterge sıcaklık değerini nerden okuyor? Sinyal verdiğimde, frene bastığımda, cam otomatiğini kullanırken falan devir saati çok kısa bir mesafede zıplıyor. Göstergelerden de şüpheleniyorum... Bana izmirde iyi bir ford ustası tavsiye edebilir misiniz? araba zaten 6 bin TL, bi o kadar da ben masraf etmeyim, motoru elimize alıp... Yorum bağlantısı
Hüseyin Bozan 19 Haziran 2016 Paylaş 19 Haziran 2016 (düzenlendi) SLM arkadaşlar escort 1,6 clx hb 1999 mod. benimde aracımda hararet göstergesinde sıkıntı var kontağı açtığımda gösterge tavan yapıyo motor çalışınca 0 konumuna düşüyo servise gttim hararet müşürüne takılan kabloyu çıkarttı usta yine aynısını yaptı şu anda kablo müşüre bağlı değil kontak açıldığında hararet göstergesi sona dayanıyo motor çalıştıktan sonra düşüyo sonrasında hiç bir hareket yok. 19 Haziran 2016 tarihinde Hüseyin Bozan tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 19 Haziran 2016 Paylaş 19 Haziran 2016 SLM arkadaşlar escort 1,6 clx hb 1999 mod. benimde aracımda hararet göstergesinde sıkıntı var kontağı açtığımda gösterge tavan yapıyo motor çalışınca 0 konumuna düşüyo servise gttim hararet müşürüne takılan kabloyu çıkarttı usta yine aynısını yaptı şu anda kablo müşüre bağlı değil kontak açıldığında hararet göstergesi sona dayanıyo motor çalıştıktan sonra düşüyo sonrasında hiç bir hareket yok. Muhtemelen gösterge arızası demek ki. Müşür harici başka bi yerden veriyi almıyor gösterge. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts