Fatih Işık 22 Şubat 2012 Paylaş 22 Şubat 2012 (düzenlendi) Merhabalar; 2009 dan beri arabamı aldığımdan bu yana çok yakıt yakma konusunda(LPG) hep sıkıntı çektim.Sanki iş yada gezmeye değilde pompacının etrafında dolaşıp duruyorum arabayla.Şu anki yakıt miktarı şehir içi km.de 42 krş. Araçta çelik sibop yuvası,rektefiye,Alman weber tek boğaz karbüratör,elektronik ateşleme ve Taunus S 5 ileri şanzıman+diferansiyel işlemleri yapıldı.Karşılaştırmalarda ise 35 krş yakan arkadaşlar olduğunu duydum.Bu sorun arabanın statıonwagon olması ile alakalımı. Formda taunus kullanan sayısı oldukça az ama yinede karşılaştırma açısından bi fikir alabilirim.Şimdiden teşekkürler.. 22 Şubat 2012 tarihinde Fatih Işık tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Fatih Işık 22 Şubat 2012 Yazar Paylaş 22 Şubat 2012 en dizelinden değişime yavaştan hazırlansam iyi olucak ozaman Yorum bağlantısı
Fatih Işık 23 Şubat 2012 Yazar Paylaş 23 Şubat 2012 İbrahim gerçekmi bu yahu 1 TL ne demek V8 motormu var bunda. Sabah ilk iş alnından öpmek olucak Düldül ümün Abdullah Ulutaş yazdı: hocam araban cok yakmıyor..yakıt pahalı... peki Escort ta yakış ne alemde tabii öncelikle 1,8 mi 1,6 mı sizinki Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 23 Şubat 2012 Paylaş 23 Şubat 2012 Hehhehe sıfırdan alınmış 1.6 GL körüklü karburatör, 4 vites arabam, sakin kullanımda 100 km de 10lt. yakar, bu süper bakımlı araba ona göre, yani Taunus için yakıtınız iyi bana göre, yakıtı düşmez boşa uğraşmayın, olsa V6 2.5 Turbo motorunu sırf zevk için getirtmek istemiştim ama baktımki çok zor, plan yattı, ama bu motorla amma giderdi demedende duramıyorum hala Yorum bağlantısı
Ersen Tapan 23 Şubat 2012 Paylaş 23 Şubat 2012 3. viteste asvaltı kazımaya devam ediyor maşallah Yorum bağlantısı
İsmail Yanık 23 Şubat 2012 Paylaş 23 Şubat 2012 Fatih Işık yazdı: Merhabalar; 2009 dan beri arabamı aldığımdan bu yana çok yakıt yakma konusunda(LPG) hep sıkıntı çektim.Sanki iş yada gezmeye değilde pompacının etrafında dolaşıp duruyorum arabayla.Şu anki yakıt miktarı şehir içi km.de 42 krş. Araçta çelik sibop yuvası,rektefiye,Alman weber tek boğaz karbüratör,elektronik ateşleme ve Taunus S 5 ileri şanzıman+diferansiyel işlemleri yapıldı.Karşılaştırmalarda ise 35 krş yakan arkadaşlar olduğunu duydum.Bu sorun arabanın statıonwagon olması ile alakalımı. Formda taunus kullanan sayısı oldukça az ama yinede karşılaştırma açısından bi fikir alabilirim.Şimdiden teşekkürler.. LPG de nekadar yaktığını tam olarak hesapalamk zor. 40-45 kuruş arası normal. Ben uzun zamandır hiç hesaplamıyorum. Yorum bağlantısı
İsmail Yanık 23 Şubat 2012 Paylaş 23 Şubat 2012 İbrahim Maden yazdı: Öncelikle taunus kullanıcısı olarak tebrik ederim ilk el bizdede var toplasak diye şu an düşünüyoruz,taunus sizin istediğiniz gibi gidiyorsa ve çekişte sıkıntı yoksa 42 kuruş normal 1.6 ayrıca oynanmış sonuçta,biz 1 tl yakıyoruz şuanda lpg de hesabını siz yapın . Bende ara ara düşünüyorum bizim taunusu komple elden geçirteyimmi yada satayımmı diye. Yorum bağlantısı
İsmail Yanık 23 Şubat 2012 Paylaş 23 Şubat 2012 Ali Cihangiroğlu yazdı: Hehhehe sıfırdan alınmış 1.6 GL körüklü karburatör, 4 vites arabam, sakin kullanımda 100 km de 10lt. yakar, bu süper bakımlı araba ona göre, yani Taunus için yakıtınız iyi bana göre, yakıtı düşmez boşa uğraşmayın, olsa V6 2.5 Turbo motorunu sırf zevk için getirtmek istemiştim ama baktımki çok zor, plan yattı, ama bu motorla amma giderdi demedende duramıyorum hala Kapalı özel bir garajım olsa böyle bir canavar alıp kendime oyuncak yapardım. Yorum bağlantısı
İsmail Yanık 23 Şubat 2012 Paylaş 23 Şubat 2012 (düzenlendi) İbrahim Maden yazdı: Aracınızı seviyorsanız elden geçirin,yoksa satın . Tamircilerin tepesine dikilip bekleyecek zamanım olmadığı için kararsızım. 23 Şubat 2012 tarihinde İsmail YANIK tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
İsmail Yanık 23 Şubat 2012 Paylaş 23 Şubat 2012 Komple soydurup boyatmak istiyorum. Çok iyi bir boyacı arkadaşım var ona danıştım. Ya boşver ne uğraşıyorsun taunusu çok seviyorsan bunu sat git 2.0 lt 5 ileri temiz bir araba al buna yapacağın masrafın yarısını ona yap daha iyi olur dedi kafamı karıştırdı. Yorum bağlantısı
Fatih Işık 24 Şubat 2012 Yazar Paylaş 24 Şubat 2012 bi tek hidrolik direksiyon eksiğim var o da olucak kısmetse yaza. Taunus GLS den çakma artık yapmayı düşünüyorum Yorum bağlantısı
Serkan Toker 24 Şubat 2012 Paylaş 24 Şubat 2012 İbrahim Maden yazdı: Ustalarla uğraşmak zordur,iyi bir dostunuz varsa bu işe girin zaten kaportada fazla bir işiniz yok gibi çamurluklar patlamış. Ön çamurluk delinmesi zaten bu modelin hastalığıdır..Ben aldım, bir ay sonra yolları tuzladılar, çamurluklar hiç direnmeden delindi... Ancak yol tutuş hariç severek bindim.. Yorum bağlantısı
İsmail Yanık 24 Şubat 2012 Paylaş 24 Şubat 2012 Toz toprak birikmesi daha sonra ıslanıp çamur halde kalıp kurumayıp çamurluğu delmesi. Yorum bağlantısı
Serkan Toker 24 Şubat 2012 Paylaş 24 Şubat 2012 İbrahim Maden yazdı: Serkan abi davlumbaz olmayınca tuz olmasa gidiyor,senin ki kaç motordu ! 87 model 1.6 GL, ancak 88 model karbüratörü vardı..Ne faydası vardı deme bilmiyorum.. Bir tane fotoğrafı vardı, bir türlü bulamıyorum evde..Malum dijital değildi fotoğraf ama bir gün bulacağım ve buraya ekleyeceğim.. Yorum bağlantısı
Serkan Toker 24 Şubat 2012 Paylaş 24 Şubat 2012 En çok arka kapılardaki küllüklerini severdim..Dönerek açılır ya, birde kapılardaki ahşap görünümlü aksesuarlarını..Dayıma sitelerde yeni baştan yaptırmayı bile düşünmüştüm ta ki benim yeğen dayım tahtadan araba almış diyene kadar...Ne bilsin haylaz taunusu... Yorum bağlantısı
Serkan Toker 24 Şubat 2012 Paylaş 24 Şubat 2012 Bende hala km. göstergesi duruyor olabilir..Üst ahşap kısmı kırık diye direksiyonla beraber değiştirmiştim.. Yorum bağlantısı
Serkan Toker 24 Şubat 2012 Paylaş 24 Şubat 2012 Direksiyonu promosyon aldım hurdacıdan, sonra benim direksiyonun göbeğindeki dişleri bozdum..Aldığım direksiyonu taktım kendim sonradan.. Yorum bağlantısı
Serkan Toker 24 Şubat 2012 Paylaş 24 Şubat 2012 Macun işini ben yaparım pazar günleri.. Yorum bağlantısı
Serkan Önder 2 Mart 2012 Paylaş 2 Mart 2012 selam taunusun çok yakması sibop ayarı, ateşleme avansı ve lpg mikserinin karbüratöre olan uzaklığından kaynaklanır orta halli bi taunus 1.6 en fazla kmde 35 krş yakar bu ayarlar düzgünse.birde ateşleme bobinini gözden geçirin. Yorum bağlantısı
Fatih Kasa 4 Mart 2012 Paylaş 4 Mart 2012 88 model 1.6 gl 4 fitesli çift boğazlı karbüratörlü arabamla her türlü bakımlı olmasına rağmen 40000 km boyunya tüple hiç birzaman 10 lt gazın altına düşemedim, o yüzden kendini üzme yakıtın normal Yorum bağlantısı
İsmail Yanık 5 Mart 2012 Paylaş 5 Mart 2012 İbrahim Maden yazdı: Direksiyon çıkmadan gösterge çıkmaz zaten bunlarda,sakla torunlarına gösterirsin . Direksiyon çıkmadan gösterge tablosu çıkar. Tecrübe ile sabittir. 5 ve üzeri. Yorum bağlantısı
Karani Gülistan 6 Mart 2012 Paylaş 6 Mart 2012 Bizim taunusta yaklaşık 100 km/10-11 lt lpg tüketir-uzun yolda-Başka bir taunusun bu değerlerin altına düşeceğini sanmıyorum(2.0 cc 8 valf eski teknolojiye sahip motor).Aracı kullanım şekli,yolun ve aracın durumu yakıt sarfiyatını direk etkileyen unsurlardır. Yorum bağlantısı
Serkan Önder 6 Mart 2012 Paylaş 6 Mart 2012 İbrahim Maden yazdı: 5 ve üzeri derken ! sanırın s ve üzeri denmek istenmiş gt-ve gts modellerinde derinlik ve yükseklik ayarı vardır direksiyonda direksiyonu kendinize çekip aşağı konumda bırakırsanız gösterge çok rahat sökülebilmekte tabi eski gl - gls modellerinde de bu ayar varmı bilmiyorum Yorum bağlantısı
İsmail Yanık 6 Mart 2012 Paylaş 6 Mart 2012 İbrahim Maden yazdı: 5 ve üzeri derken ! Yanlış yazdıysam kusura bakma. Yani en az 5 belki daha fazla söktüm demek istemiştim. Yorum bağlantısı
Recommended Posts