Ünal Doğar 7 Şubat 2012 Paylaş 7 Şubat 2012 Uzun yolda Maraş- Konya arası gauge menüden motor sıcaklığını takip ettiğimde 91 ile 104 arası bir değer ile karşılaştım.Daha önce sanal hararet problemiyle karşılaşmıştım.Tüp bağlantısına atılan T vasıtasıyla bu sorundan Allah'a şükür kurtuldum.Hız 120 ve üzerindeyken motor sıcaklığı 97 derecenin altına inmiyor.Hararet ibresi oynamıyor fakat farkedilmeyecek bir titreme oluyor.Bu bilgileri vermemin nedeni çalıştığım okuldaki 2005 focus 1 sahibi arkadaşımın benimki gibi lpg' li aracında gauge menüde derece ne kadar zorlasam da 97'yi geçmiyor.Bu sıcaklık değerleri normal mi?Motordali hava problemi antifiriz ekleme sonucu yaşanmıştı.2005 focus 1'in motoru galiba farklı derece farkı ondan olabilir mi?Görüşlerinizi bekliyorum. Yorum bağlantısı
Mehmet Acar 7 Şubat 2012 Paylaş 7 Şubat 2012 Ben 3 sene 97-104 arası sıcaklıkta kullandım sorun olmadı. Siz de takmayın kafaya. Hatta kışın sıcacık oluyor içerisi Yorum bağlantısı
Ünal Doğar 7 Şubat 2012 Yazar Paylaş 7 Şubat 2012 İçimi rahatlattınız, söylediklerinizde de doğruluk payı yüksek yalnız bu ısı değeri yine de bana yüksek geliyor, Bildiğim kadarıyla opeller 90 dereceyi geçmiyor. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 7 Şubat 2012 Paylaş 7 Şubat 2012 Aracınız sağlıklı çalışıyor... 94 derecede termostat 104 derecede fan açar... Yorum bağlantısı
Ünal Doğar 7 Şubat 2012 Yazar Paylaş 7 Şubat 2012 Abi söyleyecek söz bırak mıyorsun, kesip atıyorsun hemen .İçim şimdi tam rahat yalnız benim araç 2003, arkadaşın aracı 2005 ve onda sıcaklık 97 dereceyi hiç geçmiyor, galiba ford yaptığı hatayı görüp sistemde revizyona gitmiş.Ne dersiniz?Zaten kaputu ilk açtığınızda farkları görüyorsunuz. Yorum bağlantısı
Mehmet Saat 7 Şubat 2012 Paylaş 7 Şubat 2012 bende de 97 derece kalıyor sürekli bende ilk başta normalmi diye düşünmüştüm... Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 7 Şubat 2012 Paylaş 7 Şubat 2012 Mehmet Saat yazdı: bende de 97 derece kalıyor sürekli bende ilk başta normalmi diye düşünmüştüm... Senin termostatın düzgün çalışmıyordur... 94 derecede açıp 90 üstünde kapanması gerekir... 97'den aşağı düşmüyorsa bozuk.. Yorum bağlantısı
Mehmet Saat 7 Şubat 2012 Paylaş 7 Şubat 2012 Mehmet Özyürek yazdı: Senin termostatın düzgün çalışmıyordur... 94 derecede açıp 90 üstünde kapanması gerekir... 97'den aşağı düşmüyorsa bozuk.. mehmet bey, yarın tekrar kontrol edeceğim umarım bozuk değildir.. 94 derecede açarsa, kaç dereceye kadar inmesi ve çıkması gerekiyor.. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 7 Şubat 2012 Paylaş 7 Şubat 2012 Mehmet Saat yazdı: yarın tekrar kontrol edeceğim umarım bozuk değildir.. 94 derecede açarsa, kaç dereceye kadar inmesi ve çıkması gerekiyor.. Sevgili adaşım.. Motor zorlanmadığı zaman 90-94 arasında seyretmesi normaldir.. Rampa çıkışları gibi motorun zorlandığı durumlarda 104 dereceye kadar çıkabilir.. Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 8 Şubat 2012 Paylaş 8 Şubat 2012 En son 105 i görmemesi lazım.Anlık görse bile hemen düşmesi lazım.. Yorum bağlantısı
Engin Ünal 8 Şubat 2012 Paylaş 8 Şubat 2012 Benimki 118 i görüyordu fanın ilk devresi çalışmıyormuş tamir ettirdim .. Yorum bağlantısı
Emre Aytan 8 Şubat 2012 Paylaş 8 Şubat 2012 Ford gauge menüsüne göre 104'te fan açar, 106'da gösterge kırmızıya dayanır. Bende scangauge2 yol bilgisayarı var. Onda da CWT (Cooling Water Temprature) olarak geçer. Orada da 124'te fan açıyor, 127de kırmızıya vuruyor. Scangauge2'deki soğutma suyu sıcaklığı ile ford gauge menüdekini bir türlü senkronize edemedim. Yorum bağlantısı
Mehmet Saat 8 Şubat 2012 Paylaş 8 Şubat 2012 Mehmet Özyürek yazdı: Sevgili adaşım.. Motor zorlanmadığı zaman 90-94 arasında seyretmesi normaldir.. Rampa çıkışları gibi motorun zorlandığı durumlarda 104 dereceye kadar çıkabilir.. mehmet bey, bugün kontrol ettim tekrar 90-94 arasında değişiyor... biraz sıkştırınca 95-96 olmaya başlıyor... Yorum bağlantısı
Mehmet Yılmaz Ak 13 Şubat 2016 Paylaş 13 Şubat 2016 Bugün arabanın bu yalancı hararet sorununu galiba çözdük ancak merak ettiğim birşey var. Araba 170 km düz yolda ayağımı gazdan çekince 108 e kadar gidiyor sonra 96 felan düşüyor. Bu normal bir hal midir yoksa benim sorunum devam ediyor mu? (106 da dan açıyor usta öyle dedi) Yorum bağlantısı
Mehmet Yılmaz Ak 13 Şubat 2016 Paylaş 13 Şubat 2016 Devam ediyor ama gaza alınca. Benzinde o sorun yaşanmıyor. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 13 Şubat 2016 Paylaş 13 Şubat 2016 94 Termostat. 104 Fan açma. Yalancı hararet varsa 84 lük takıyorlar. Yorum bağlantısı
Mehmet Yılmaz Ak 14 Şubat 2016 Paylaş 14 Şubat 2016 Sorundan kurtulayım derken arabayı yakicam vazgeçtim 100-120 arasında sorun yok. 140 üstü başlıyor ve ayağımı gazdan çekince. 140 yapmam ayağımı gazdan birden değil yavaş yavaş çekerim. Yoksa satacağım takıntı haline geldi. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 14 Şubat 2016 Paylaş 14 Şubat 2016 Mehmet Yılmaz Ak yazdı: Sorundan kurtulayım derken arabayı yakicam vazgeçtim 100-120 arasında sorun yok. 140 üstü başlıyor ve ayağımı gazdan çekince. 140 yapmam ayağımı gazdan birden değil yavaş yavaş çekerim. Yoksa satacağım takıntı haline geldi.Rampada değil de düzde de yspıyorsa gerçek hararettir. Devirdaim yetersiz veya soğutma sıvısı çok katıdır. Yorum bağlantısı
Emre Akbas 16 Şubat 2016 Paylaş 16 Şubat 2016 (düzenlendi) Bende mk1 var geçen sene o sıcaklarda ankara-alanya yaptım o inişli çıkışlı yollarda ama hararetim hep ortadaydı aldığımdan beri hiç oynadıgını görmedim ben 16 Şubat 2016 tarihinde Emre Türkeri tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mehmet Yılmaz Ak 17 Şubat 2016 Paylaş 17 Şubat 2016 Mehmet ÖZYÜREK kardeşim guege menü galiba onu açmazsan ibre hep olması gereken yerde. Menüyü açtığımda ise düz yolda bile 104-106 arası takılıyo sonra düşüyor 98 e. Ancak düşük hız ve devirde 91-97 arasında devir ve hız yükselince 104ler. Bu soğukta böyle sıcaklar başlayıp yaz gelince ne olur bilemiyorum. Dün ankaranin yoğun olduğunu düşündüğüm trafiğine girdim gösterge hep olması gereken yerdeydi. Ama guege menüyü açınca görüyosun ki 104ler 106lar. 106 da dan açıyor bazen kaçırıyor ve 108de düşmeye başlıyor. Var mi bilgisi olan. Yorum bağlantısı
samet çaylan 25 Şubat 2016 Paylaş 25 Şubat 2016 Tehlike sınırı kaç derecedir? hararet ibrem hiç kıpırdamıyor fakat gauge menüden 108 görmüşlüğüm var ama normal şartlarda sıkıştırmadan kullanırsam 90-100 derece arası değişiyor. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 25 Şubat 2016 Paylaş 25 Şubat 2016 focus I de kadran analog görünümlüdür ama dijital mantıkla çalışır. 105 geçince onun için tavan yapar altında da 30 a felan düşmedikçe ortadan kıpırdamaz. obd cihazı ile görünen derece 110 ları geçiyor ama ordaki değer başka bir sensörün değeri 2 Yorum bağlantısı
Mehmet Yılmaz Ak 27 Şubat 2016 Paylaş 27 Şubat 2016 108 i görüyorum ben çoğu kez sonra düşüyo bu problem mi? Çünkü hararet göstergesi tam ortada. Yorum bağlantısı
Recommended Posts