Misafir 31 Ocak 2012 Paylaş 31 Ocak 2012 145hp 200nm ve 1000kg araba dediğin böyle olmalı o ne öyle 1400-1500 kg , bira göbeği yapmış gibi Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 31 Ocak 2012 Paylaş 31 Ocak 2012 ciplisi kaç ps verir sence 125ps 1000cc chiplesek 145ps gibi rakamlarda gideriz ama haram işte hacim yok Hacim olmamasının en büyük eksikliğini ben bizzat yaşıyorum abi sen biliyorsun Yorum bağlantısı
Murat Ersel Çevik 31 Ocak 2012 Paylaş 31 Ocak 2012 (düzenlendi) 125ps 1000cc chiplesek 145ps gibi rakamlarda gideriz ama haram işte hacim yok Hacim olmamasının en büyük eksikliğini ben bizzat yaşıyorum abi sen biliyorsun Çipleme sade bin. Sade takıl kapışma vs vs. Hatta evlen aile kur çoluk çocuk yap. Gazlamağa tırkaya ya gitme. 31 Ocak 2012 tarihinde Murat Ersel Çevik tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Murat Ersel Çevik 31 Ocak 2012 Paylaş 31 Ocak 2012 Yapılan yorumlar çok garip geldi bana. Hayırdır Ahmet haliyet-i ruhiyeni pek yerinde görmedim. Pembe naylonlar, yapılan yorumları beğenmemeler, kar yağmayışına sinirlenmeler... Hayırdır? Yorum bağlantısı
Murat Ersel Çevik 31 Ocak 2012 Paylaş 31 Ocak 2012 Bu ara pek operasyon yapamamış heralde. Al bunu al sesini özlemiştir Al al derken sen gitmeyesin arada gümbürtüye. Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 31 Ocak 2012 Paylaş 31 Ocak 2012 çift bağımsız değişken kam mili zamanlaması kullanıyormuş yani "Ti-Vct "vede 3 silindirli olacakmış Mutlaka ciddi bir şekilde test etmemiz lazım çünkü 3 silindirli araç kullanmayacağıma dair kendi kendime söz vermiştim Focus değilde belki fiesta da kullanılır diye düşünürken B-Max da kullanacak olması ilginç Yorum bağlantısı
Hakan Gürsu 2 Şubat 2012 Paylaş 2 Şubat 2012 İçinde iki üç kişi ile İstanbul yokuşları...Burnuma balata kokusu gelmeye başladı... Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 2 Şubat 2012 Paylaş 2 Şubat 2012 eski araçlara bakıyorum 1930 lu 40 lı. 4 litre 5 litre 7 litre motorlar. 50 beygir vs. düşük güçler. Çeker çekmez meselesi problem olmayacaktır. Çekecektir. sağlamlık konusunda ise sağlam yaparsan sağlam olur. Sonradan turbo yapılması sözkonusu değil, tüm bileşenler baştan dayanacağı yüke göre yapılmış. Çekinecek bir durum yok. 2 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 2 Şubat 2012 Paylaş 2 Şubat 2012 Üç silindirli motorlar genelde gürültülü, çalışma karakteri zayıf motorlar oluyor. Bakalım yeterince yumuşak çalışacak mı Yorum bağlantısı
Akan Belen 2 Şubat 2012 Paylaş 2 Şubat 2012 1.0 motor hayatta almam isterse 150 beygircik desinler.En azından gözümle görmem kullanmam lazım.Ekonomi yapacağız diye de araç kullanma zevkini sıfırlamak bana göre değil.Allah aşkına şimdi çıkıpta doğaya salınan gazlardan bahsetmesin mümkünse 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 2 Şubat 2012 Paylaş 2 Şubat 2012 daha önce verildi galiba ama motor bu: Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 2 Şubat 2012 Paylaş 2 Şubat 2012 bu da MAHLE 3 silindir turbo (sulu intercooler) Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik 2 Şubat 2012 Paylaş 2 Şubat 2012 1.0 motor hayatta almam isterse 150 beygircik desinler.En azından gözümle görmem kullanmam lazım.Ekonomi yapacağız diye de araç kullanma zevkini sıfırlamak bana göre değil.Allah aşkına şimdi çıkıpta doğaya salınan gazlardan bahsetmesin mümkünse Olur olur,daha da zevkli olur hatta. Zira turbolu benzinli araç kullanmak ayrı bir zevktir. İsterse 0,5 litre olsun. Bu verimle alakalı bir şey,10 litrelik koca motorlardan 30-40 hp alındığı günlerden buralara işte. Bu aslında hibrid'e oradan da elektirkli araçlara geçiş için yaşanan bir evre. 20-25 yıla kadar isteseniz de 1.4-1.6 gibi hacimlere bile binemeyeceksiniz. Çünkü piyasada öyle bir araba kalmayacak. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 2 Şubat 2012 Paylaş 2 Şubat 2012 (düzenlendi) Yeni bmw 3.16 gelirse peşinde olacağım. 193hp@6500rpm and 212 ft-lb. torque @3000rpm from a turbocharged 1.2-liter engine. And add to that 40% less fuel consumption 2 Şubat 2012 tarihinde Mehmet Göktürk tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 2 Şubat 2012 Paylaş 2 Şubat 2012 Ya bende şunu anlamıyorum mesela yine 1.6 olsa da 300 beygir olsa..Olmuyor mu yani bunun için uğraşılmıyor da motor küçük olsun beygir çok olsun yakıt az olsun diye mi uğraşılıyor..1.0 a 125 beygir oluyor da 1.6 ya şuanda ki tüketimiyle 300 beygir niye olmasın..Ben bu 125 beygire de inanmıyorum.Ecoboost motorlu araç kullandım hiçte bahsedilen gibi değil.. Yorum bağlantısı
Korhan Orkun 2 Şubat 2012 Paylaş 2 Şubat 2012 1,0 yada 0,8 daihatsu "hijet" kullanmıştım gençken, yaysat'da çalışırken. Topaç gibi gidiyodu valla:)Ağırlığını bilmiyorum ama 90 kg ben + 400 kg'da araç olsa = 490 kg'da mucizeler yaratıyodu Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 2 Şubat 2012 Paylaş 2 Şubat 2012 Ya bende şunu anlamıyorum mesela yine 1.6 olsa da 300 beygir olsa..Olmuyor mu yani bunun için uğraşılmıyor da motor küçük olsun beygir çok olsun yakıt az olsun diye mi uğraşılıyor..1.0 a 125 beygir oluyor da 1.6 ya şuanda ki tüketimiyle 300 beygir niye olmasın..Ben bu 125 beygire de inanmıyorum.Ecoboost motorlu araç kullandım hiçte bahsedilen gibi değil.. Olur da aile aracında 300 beygiri ne yapacaksınız? Zaten yapılıyor EVO felan. Yorum bağlantısı
Hakan Gürsu 2 Şubat 2012 Paylaş 2 Şubat 2012 Arkadaşlar turbo devreye girdiği zaman her türlü götürecektir focusu ancak, bence önemi olan düşük devirlerde, turbonun basıncının daha tam etkili olmadığı zaman, 1.0 motor vede 3 silindirin dezavantajı agırlığı göz önüne alırsak zorlayacaktır focusu. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 2 Şubat 2012 Paylaş 2 Şubat 2012 (düzenlendi) Bende 1.4 tsi var malum. Düşük devirde asıl süper asılıyor araba. İstersen 1200 devirde kullan. Yeni tip intercoolerlar küçük hacimli ve turbo devreye giriyor girmiyor yok. Hep etkin ve kuvvetli. Yüksek devirde zaten herkes verir beygiri torku. Turbonun faydası düşük devirde çıkıyor meydana. O nedenle de az yakıyor. DSG şanzıman passat'ı 1500 devire indiriyor hemen elnden geldiğince. Yukarıdaki mahle 193 HP dikkat çekerim. 1200 cc. 2 Şubat 2012 tarihinde Mehmet Göktürk tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 2 Şubat 2012 Paylaş 2 Şubat 2012 Bmw , motoru Mahle ye mi yaptıracakmış onu anlamadım? Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 2 Şubat 2012 Paylaş 2 Şubat 2012 <p>http://www.scribd.com/doc/63169162/A-New-3-Cylinder-1-2l-Advanced-Downsizing-Technology</p> <p> </p> <p> </p> <p>Burada detaylı açıklama var. BMW ile beraber geliştiriyorlar sanıyordum ama galibas sadece bazı yerleri ortak.</p> <div id="myEventWatcherDiv" style="display:none;"> </div> Yorum bağlantısı
Recommended Posts